Autors | Ziņojums |
martinsz | 17. Oct 2024, 09:39 |
#1001
|
|
Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Pretīgas sajūtas rada arī izjātas iekšējās granātas.
----------------- ... |
Offline | |
|
Multiviesis | 17. Oct 2024, 09:43 |
#1002
|
|
Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 167
Braucu ar: Zīdeli
| Paldies par atbildēm. Difu/ kārbas problēmas noteikti nav vēlēšanās risināt. Meklēs citu braucamo.
Links
Tas bija šis. |
Offline | |
|
Kidd | 17. Oct 2024, 09:53 |
#1003
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8231
Braucu ar: 400Zs
|
17 Oct 2024, 09:43:04 @Multiviesis rakstīja:
Paldies par atbildēm. Difu/ kārbas problēmas noteikti nav vēlēšanās risināt. Meklēs citu braucamo.
Links
Tas bija šis.
Da i nobraukumam arī neticu, ja godīgi |
Offline | |
|
deadalive | 17. Oct 2024, 10:29 |
#1004
|
|
Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| savā laikā pats nobraucu ar a4 b8 3dizeli q, no 240 - 350k km. ar kārbu/vibrācijām utt nebija nekādu problēmu (pat eļļu nemainīju). Tur gan iekšā bija 6 tiptroniks ne 7 stroniks. Cik zinu tam auto tagad ir kādi 450k km un joprojām bez bēdu ripo.
to a5 ar visu vibrāciju Tev noteikti nevajag.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline |
Offline | |
|
cipargalva | 24. Oct 2024, 09:33 |
#1005
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6620
Braucu ar: quattro
| Vispār jau šai paaudzei tur arī ir bloķis uz visiem riteņiem pie maziem ātrumiem. Grozoties stāvlaukumā uz sausa asfalta to var izteikti just. Vairāk vai mazāk tā jau ir subjektīva lieta. Vibrācija arī atkarīga no kopējā Q sistēmas stāvokļa (eļļa difos gan jau nekad mūžā nav mainīta) un no tām pašām riepām. |
Offline | |
|
kolhozs | 28. Oct 2024, 19:20 |
#1006
|
|
Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 98
Braucu ar: E46 & G31 & C8
| C8 A6 quattro priekšā ir kaut kāds bloķis/LSD? uzgāzējot ar sagrieztu stūri ir skaņa/sajūta itkā bloķis nostrādātu, bet kaut kā neticās, ka tur kaut kas tāds ir vai arī kkam pizdohen Mjolleram prasiju viņi nezin |
Offline | |
|
Sternwolf | 29. Oct 2024, 00:48 |
#1007
|
|
Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2206
Braucu ar: izslēgtu DSC
| Uzprasot ChatGPT
Audi C8 A6 quattro (ražots aptuveni no 2018. gada) priekšējā asī nav aprīkots ar pašbloķējošu diferenciāli (LSD). Tā vietā tas izmanto Audi quattro pilnpiedziņas sistēmu ar centrālo diferenciāli un elektroniskajām sistēmām, lai pārvaldītu griezes momenta sadali.
Šeit ir tā sistēmas apraksts:
Centrālais diferenciālis: Quattro sistēma izmanto pašbloķējošu centrālo diferenciāli, lai sadalītu jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Standarta konfigurācijā tas nodrošina aizmugurējās ass dominanci (parasti 40:60 priekšpuse–aizmugure normālos apstākļos), bet spēj dinamiski pielāgot griezes momenta sadali katrai asij atkarībā no saķeres vajadzībām.
Elektroniskā vilkmes kontrole (ETC): C8 A6 quattro priekšējās ass jaudas sadales pārvaldībai izmanto elektronisko vilkmes kontroli, nevis mehānisko LSD. Elektroniskā sistēma selektīvi pielieto bremzes riteņiem, kuriem zūd saķere, palīdzot novirzīt griezes momentu uz riteni ar labāku saķeri.
Sporta diferenciāļa opcija (aizmugurējā ass): Audi dažiem A6 modeļiem piedāvā papildu sporta diferenciāli, taču tas ir tikai uz aizmugurējās ass. Šis diferenciālis aktīvi sadala griezes momentu starp kreiso un labo aizmugurējo riteni, uzlabojot vadāmību, īpaši līkumos.
Tātad, lai gan C8 A6 quattro ir aprīkots ar modernām saķeres pārvaldības sistēmām, priekšējā asī tam nav LSD; tā vietā tas izmanto centrālo diferenciāli un elektroniskās sistēmas optimālai jaudas sadalei.
----------------- Vakances jobmarket.lv |
Offline | |
|
kolhozs | 29. Oct 2024, 09:43 |
#1008
|
|
Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 98
Braucu ar: E46 & G31 & C8
|
https://rrr.lt/en/used-part/aua153340-0cx409431...ont-differential |
Offline | |
|
|
K_K | 29. Oct 2024, 10:34 |
#1009
|
|
Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
| Kur iesakat vest benzīna VAG remontēt?
Par DL Motors labas atsauksmes, varbūt ir vēl kāds? |
Offline | |
|