| Autors | Ziņojums |
| Karavs | |
Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| Ja par šādu cenu būtu samērīgs 850 T-5R, tav varētu saprast kāpēc tika tērēts laiks lai norādītu kurā pusē ir apskatāms. Par cenu/širpotrebu pilsonis var dzīvot pats līdz tai savai dienai, tālā nākotnē, neviens nezvanīs un nebrauks!  |
Offline | |
|
| Jurka88 | |
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 648
Braucu ar:
| Kur glabāsiet savas nākotnes klasikas?
Šobrīd meklēju sausu garažu Rīgā, pieRīgā. Vidējā cena ss.lv 80e par mēnesi, Izvēle so so.
Ir kādas alternatīvas, angāri? Gribas savu privātumu lai var arī paskrūvēt. |
Offline | |
|
smudo  | |
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4059
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Abus savu auto, ko nebraucu pa ziemu, glabāju garāžās. Ja vēlies pats pa ziemu skrūvēt, tad jau citu variantu, kā apsildāma garāža ar aprīkojumu īsti arī nav. |
Offline | |
|
| Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14360
Braucu ar:
| Šis ir ļoti labs variants - https://nordspace.lv/vieta/lubans?place=16
Protams cena 
Bet ja sametās vairāki, var i paskrūvēt, i pasvinēt  |
Offline | |
|
| Karavs | |
Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 769
Braucu ar:
| Tad pašam jāskrūvē savu Koenigsegg Agera vai Jesko lai atmaksātos  |
Offline | |
|
| juriz | |
Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2585
Braucu ar: būzu
| Skatos vienu senu raidījumu, tur šitāds
Tagad uz kaut kādas 2001. gada Mazda 323 tā VNZ. Netiek gandrīz gan braukta. |
Offline | |
|
| wanksta | |
 Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7745
Braucu ar:
| https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html..._GEAR&vc=Car
Šitādi E39 ir nākotnes klasikā? Liekas labs |
Online | |
|
tg
| |
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 971
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
28 Sep 2025, 10:06:37 @wanksta rakstīja:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html..._GEAR&vc=Car
Šitādi E39 ir nākotnes klasikā? Liekas labs
Jautājums, ko mēs definējam kā klasiku, bet pēc desmit gadiem šis auto, ja netiks nojāts, maksās 7-8 000 eur tagadējās naudās. |
Offline | |
|
|
|
| KM | |
 Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7388
Braucu ar: ///M
| e39 520 ka bija suds ta ari bus pec 20gadiem. manuprat klasika bus 540 vai M5 kas jau ir gan jau.. |
Offline | |
|
| Mizx | |
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7251
Braucu ar:
| Klasika būs tā, kas ir vēsturiski nozīmīga (kaut kas pirmais / rets utt. konkrētam modelim) un ko cilvēki vēlas iegādāties savām kolekcijām. Pārējie būs vienkārši veci sērijveida auto un ar to arī viss interesantums beigsies. Cenas sērijveida auto turēsies konstantā līmenī, kamēr klasikām drīzāk kāps un var pēkšņi uzlekt strauji (kaut kādu iemeslu dēļ parādās lielāks pieprasījums, bet nav piedāvājuma). |
Offline | |
|
ozo  | |
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19078
Braucu ar: Braucu ar
| E39 jau tagad 540i, par M5 nerunājot cenas ir uzšāvušās. Tagad var meklēt 530i, tiem varētu būt vērtība. Visi plikie 520, 523 nafig nebūs vajadzīgi. |
Offline | |
|
| Mizx | |
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7251
Braucu ar:
|
28 Sep 2025, 16:43:13 @ozo rakstīja:
E39 jau tagad 540i, par M5 nerunājot cenas ir uzšāvušās. Tagad var meklēt 530i, tiem varētu būt vērtība. Visi plikie 520, 523 nafig nebūs vajadzīgi.
Detaļām vienmēr noderēs. |
Offline | |
|
ozolins  | |
 Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1562
Braucu ar: ///3+5
| Pieejams tirdziņam BMW ///M5 E34. 1992.gada v/n EF691
Auto tehniski savests kārtībā, koilas jaunas, Hella dark priekšējās lampas, R17 throwing star diski, šāles nomainītas.
Sēdies un brauc ar vējiņu!
Sīkāks info 29 2077 pieci 5 vai PM.
www.bmwpower.lv/files/member_galleries/162/10052/500/1628848138_1300.jpg[ Šo ziņu laboja ozolins, 16 Oct 2025, 15:50:05 ] |
Offline | |
|
ozo  | |
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19078
Braucu ar: Braucu ar
| X5 4.6is. Ir noskatīts eksemplārs, pilnībā oriğināls. Kāda vispār šobrīd ir adekvāta cena par normālu eksemplāru. Mobile.de cenas sākas no 10k, Latvijā par 5-6k met pakaļ apkarinātus ar gāzi utt. Vai arī X5 4.6is nevienu, iznemot mani neuzrunā no “nākotnes klasikas” viedokļa? |
Offline | |
|
| Briize | |
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 850
Braucu ar:
|
16 Oct 2025, 22:18:46 @ozo rakstīja:
X5 4.6is. Ir noskatīts eksemplārs, pilnībā oriğināls. Kāda vispār šobrīd ir adekvāta cena par normālu eksemplāru. Mobile.de cenas sākas no 10k, Latvijā par 5-6k met pakaļ apkarinātus ar gāzi utt. Vai arī X5 4.6is nevienu, iznemot mani neuzrunā no “nākotnes klasikas” viedokļa?
Domāju, ka labu, nenojātu var sākt meklēt no 10-12k euro un uz augšu. Pirms nepilna gada Jūrmalā vienam čalim, kurš tirgo auto stāvēja angārā pilnīgi sterils e53 4,6is zilā krāsā ar pilnībā pārlasītu motoru un kārbu, gribēja par viņu 31k euro lai gan no vienas puses to var arī saprast, jo pilnībā to dzinēju pārlasīt vien uz kādiem 10-12k varētu pavilkt, arī virsbūve, salons optika tur viss bija kā jaunam auto...tagad redzu braukājam to iksu pa Jūrmalu-Kauguriem.[ Šo ziņu laboja Briize, 16 Oct 2025, 22:27:58 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7831
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Viņiem ir 2 iksi, viens 4.4 otrs 4.6. Abiem ir sabūvēti motori
https://www.facebook.com/RSAworkshop/posts/pfbi...HjBypPrQ8DkyzhYl
[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 16 Oct 2025, 22:43:47 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Online | |
|
|
|
| mm325 | |
 Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1392
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d
| Savu no vecuma piekusušo 4.6is pirms nepilna gada noliku šķūnītī ar domu kautkad sabūvēt. Vai pienāks brīdis, kad tam būs laiks, vēl nezinu. 
Bet nu par to laiku drošvien lētāks tāpat nebūs palicis |
Offline | |
|
| Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4474
Braucu ar:
| Kādēļ tieši 4.6? |
Offline | |
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
17 Oct 2025, 09:05:36 @Asch rakstīja:
Kādēļ tieši 4.6?
Tāpēc, ka preFL un drošvien “2x” lētāks kā 4.8is, neesmu cenas pētījis.[ Šo ziņu laboja CP17, 17 Oct 2025, 09:12:49 ] |
Offline | |
|
| mm325 | |
 Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1392
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d
| A sport model, badged 4.6is was released in 2001. The 4.6is, equipped with the M62B46 V8 engine, made 342 hp (255 kW). The 4.6is was available in 4 colors (black, imola red, estoril blue, and titanium silver). It featured 20 inch wheels that were fitted over larger brakes than the stock X5. It also had additional rear fender flares along with different front and rear bumpers. In 2004, the 4.6is was replaced by a 4.8is model which was not the M62B48 4.8L V8, which Alpina developed for its Alpina B10 V8S and the Alpina Roadster V8, but rather an entirely new engine called the N62 engine producing 355 hp (265 kW).
Tas ir visretākais e53. Kopā tika saražoti ~7600gab četrās krāsās, no kuriem trešdaļa ir ar stūri bardačokā, trešdaļa Amerikas tirgum un trešdaļa Eiropiešu. Savulaik ātrākais SUV pasaulē ar atmosfērisko dzinēju. Speciāli uzbūvēta īsāka kārba, lai izkabinātu Cayenni  |
Offline | |
|