Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Rail Baltic
Autors | Ziņojums |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 989
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku   jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7047
Braucu ar:
|
31 Dec 2024, 13:42:52 @arba rakstīja:
Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku   jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek 
Kur tad to būvēt vajadzēja? Uz Maskavu??? | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22789
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Man vectevs kara laikā par mašīnistu strādāja, tajā laikā, kad nešāva krievus. Tās sliedes spridzināja uz urrā. Ne tikai sliedes, bet visus sastāvus. Mīnas pat nav redzamas zem tām sliedēm.
Tas bija tajā laikā, kad nebija droni un raķetes. [ Šo ziņu laboja Elviss, 31 Dec 2024, 14:27:37 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 989
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
|
31 Dec 2024, 13:56:43 @Mizx rakstīja:
31 Dec 2024, 13:42:52 @arba rakstīja:
Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku   jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek 
Kur tad to būvēt vajadzēja? Uz Maskavu???
Es saku ka nevajag buvet ?
Es saku ka militara pievilksana ir smiekliga
kamer nav kara no ostam var visu mierigi aizvest kur vajag un diez vai vajag no Tallinas uz Rigu vest milit kravas abas ienak kugi
Un kad bus kars , tad vizinat pa so marsrutu ir diezgan bezjedzigi
| Offline | | |
Grubby | |  Kopš: 26. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
|
29 Dec 2024, 23:42:47 @mrCage rakstīja:
stratēģiju pamainija.Cerams .
Kad par šo runāja un rakstīja, mēģināju atrast apstiprinājumu, izdevās atrast tikai ziņas medijos, ka nu jā, NATO vadība atzīstot, ka tas neesot forši priekš BLT, un ka izvietošot te vairāk spēku. Bet ne oficiālu apstiprinājumu, ka stratēģija ir mainīta. Ja tā tiešām būtu mainīta, tad nebūtu īpaša iemesla to slēpt, ja jau mērķis ir radīt drošības sajūtu partneros, tā ka
Dotajā brīdī ticamības momenta līmenis apmēram līdzīgs LV politiķu solījumiem, vai mazāks, jo nav pat solījuma, tikai briest kaut kāda “jūs ne tā sapratāt” situācija
ja kāds atrod apstiprinājumu stratēģijas maiņai no “deterrence” uz “defense”, lūdzu nošērojiet[ Šo ziņu laboja Grubby, 31 Dec 2024, 15:08:53 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7047
Braucu ar:
|
31 Dec 2024, 14:54:21 @Grubby rakstīja:
29 Dec 2024, 23:42:47 @mrCage rakstīja:
stratēģiju pamainija.Cerams .
Kad par šo runāja un rakstīja, mēģināju atrast apstiprinājumu, izdevās atrast tikai ziņas medijos, ka nu jā, NATO vadība atzīstot, ka tas neesot forši priekš BLT, un ka izvietošot te vairāk spēku. Bet ne oficiālu apstiprinājumu, ka stratēģija ir mainīta. Ja tā tiešām būtu mainīta, tad nebūtu īpaša iemesla to slēpt, ja jau mērķis ir radīt drošības sajūtu partneros, tā ka
Dotajā brīdī ticamības momenta līmenis apmēram līdzīgs LV politiķu solījumiem, vai mazāks, jo nav pat solījuma, tikai briest kaut kāda “jūs ne tā sapratāt” situācija
ja kāds atrod apstiprinājumu stratēģijas maiņai no “deterrence” uz “defense”, lūdzu nošērojiet
Diemžēl tā ir loģiskā realitāte. Piemērs jau bija — viena ielidojuša drona dēļ NATO neko nesāks. "Nejauša kļūdīšanās" un principā Krivija visu laiku testē robežas, cik tālu var atļauties iet, kaut vai ar to pašu enkuru vilkšanu pa jūru. Kad te ielidos 100 droni, tad sāks kustēt laukā no savām bāzēm. Tas attiecīgi nozīmē, ka vismaz daļa teritorijas ir vienā frontes līnijas pusē, daļa otrā. Lai sargātu katru kvadrātmetru, te visiem jau šodien ir jābūt pilnā kaujas gatavībā un jāšauj pa jebkuru pār robežu lidojošo priekšmetu. | Offline | | |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19050
Braucu ar: Braucu ar
| Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati. | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1313
Braucu ar: Hibrīdu
| Tiešī šī problēma kā reiz aktualizē RailBaltic nepieciešamību. Jāceļ tās sliedes ātrāk, lai nav atkarības no airbaltic tikai. | Offline | | |
|
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7047
Braucu ar:
|
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Gausam ātri alga jāpaceļ. Ar esošo viņam nav motivācijas produktīvi strādāt. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7691
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Nu gan jau ''privātie investori'' nav tādi lohi kā renģēdāji un nebūt nekāro iegrūst 300mlj melnajā caurumā, tad nu renģēdāji tulīt atkal veiks ''investīciju'' 
Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Jan 2025, 19:23:52 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7047
Braucu ar:
|
02 Jan 2025, 19:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Nu gan jau ''privātie investori'' nav tādi lohi kā renģēdāji un nebūt nekāro iegrūst 300mlj melnajā caurumā, tad nu renģēdāji tulīt atkal veiks ''investīciju'' 
Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums
Kā saprotu, visiem Airbusiem ir aizķeršanās ar motoriem, bet man aizdomas, ka šī situācija parāda kurš spēj saplānot grafikus savā pusē un sarunāt tam pieņemamu apkopju plānu un kurš nespēj.
P.S. Nez, vai atceltie lidojumi attieksies arī uz lidmašīnām, ko plānoja iznomāt citiem? | Offline | | |
Melnums | | Kopš: 13. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 481
Braucu ar: CNG
| https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#
Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7691
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Jan 2025, 19:49:07 @Melnums rakstīja:
https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#
Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām.
Zajebis, nepilnos 3000 gados būs pabeiguši 
Tas ir tikai motors, tur nav ko tik ilgi darīt, pat no jauna uzbūvējot tik ilgu laiku nevar aizņemt komplektēšana[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Jan 2025, 20:11:44 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Pufaix | |  Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1745
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|  Spied "Play", lai skatītos video!
uzspiežot vajadzētu rādīt video[ Šo ziņu laboja Pufaix, 02 Jan 2025, 20:43:53 ] | Offline | | |
Melnums | | Kopš: 13. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 481
Braucu ar: CNG
| Pratt & Whitney atklājuši, ka ražojot atsevišķas dzinēju detaļas no pulverveida metāla, tam veidojušies nevajadzīgi piemaisījumi, kas var radīt koroziju un plaisu veidošanos. | Offline | | |
Lockhead | |  Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1323
Braucu ar: MT3-82 AWD
|
02 Jan 2025, 19:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums
Cik zinams, Indijā viena kompānija aizgāja pa burbuli tieši tādu pašu iemeslu dēļ... | Offline | | |
|
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13004
Braucu ar: eFku
|
02 Jan 2025, 20:09:20 @RSAWorkshop rakstīja:
02 Jan 2025, 19:49:07 @Melnums rakstīja:
https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#
Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām.
Zajebis, nepilnos 3000 gados būs pabeiguši 
Tas ir tikai motors, tur nav ko tik ilgi darīt, pat no jauna uzbūvējot tik ilgu laiku nevar aizņemt komplektēšana
pastaasti to tiem, kam auto staav meeneshiem pie diilera par garantiju un gaida detalju, kura nav sarazhota.
| Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5220
Braucu ar: cieņu
|
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina? | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3872
Braucu ar: kruīzu
|
03 Jan 2025, 10:09:09 @Mikels rakstīja:
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina?
no vienas puses varētu teikt, ka tā ir stratēģiska kļūda - pāriet uz viena ražotāja un modeļa lidmašīnām, pietam, nesen radīta modeļa. Bet droši vien tie bija finansiāli apsvērumi - lielāks pasūtījums, labāka cena, gan jau arī efektīvākas lidmašīnas par citiem modeļiem...
Un otrs - tā vietā, lai atceltu reisus, varēja kā iepriekš - piesaistīt citas aviokompānijas. Bet te atkal koks ar 2 galiem - pēc Covid, kad airBaltic iznomāja savas lidmašīnas un nomāja citas, tad klienti bija neapmierināti, ka jālido ar vecajām
p.s. ja nu rakstā ir atbildes uz manām pārdomām, tad rakstu neesmu lasījis, jo nav man pieejas.[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Jan 2025, 10:51:40 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5220
Braucu ar: cieņu
|
03 Jan 2025, 10:50:27 @RaL rakstīja:
03 Jan 2025, 10:09:09 @Mikels rakstīja:
02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem 
AirBaltic
Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina?
no vienas puses varētu teikt, ka tā ir stratēģiska kļūda - pāriet uz viena ražotāja un modeļa lidmašīnām, pietam, nesen radīta modeļa. Bet droši vien tie bija finansiāli apsvērumi - lielāks pasūtījums, labāka cena, gan jau arī efektīvākas lidmašīnas par citiem modeļiem...
Un otrs - tā vietā, lai atceltu reisus, varēja kā iepriekš - piesaistīt citas aviokompānijas. Bet te atkal koks ar 2 galiem - pēc Covid, kad airBaltic iznomāja savas lidmašīnas un nomāja citas, tad klienti bija neapmierināti, ka jālido ar vecajām
p.s. ja nu rakstā ir atbildes uz manām pārdomām, tad rakstu neesmu lasījis, jo nav man pieejas.
Es saprotu,ka stāsts ir tikai par 3 lidmašīnām,kurām kavēsies apkopes, attiecīgi kaut vai būtu dažādu ražotāju lidmašīnas (no kurām arī neviena nav pasargāta no tehniskām problēmām) izkrītot kaut vai tik niecīgam skaitam no flotes ir ietekme uz reisu skaitu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|