Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Rail Baltic

AutorsZiņojums
arba
31. Dec 2024, 13:42 #101

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 989

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek
Offline
Mizx
31. Dec 2024, 13:56 #102

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7047

Braucu ar:


31 Dec 2024, 13:42:52 @arba rakstīja:
Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek
Kur tad to būvēt vajadzēja? Uz Maskavu???
Offline
Elviss
31. Dec 2024, 14:26 #103

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22789

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Man vectevs kara laikā par mašīnistu strādāja, tajā laikā, kad nešāva krievus. Tās sliedes spridzināja uz urrā. Ne tikai sliedes, bet visus sastāvus. Mīnas pat nav redzamas zem tām sliedēm.

Tas bija tajā laikā, kad nebija droni un raķetes.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 31 Dec 2024, 14:27:37 ]



-----------------

RT Translations
Offline
arba
31. Dec 2024, 14:26 #104

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 989

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan


31 Dec 2024, 13:56:43 @Mizx rakstīja:

31 Dec 2024, 13:42:52 @arba rakstīja:
Nedaudz smiekligi
Krievi iebruk baltijas valstis , sakas kaujas uz robezas ! Un pa rb brauka esaloni no Tallinas uz Rigu un Viļņu ar tehniku jo pa jauno sliezu platumu tuvak frontei netiek
Kur tad to būvēt vajadzēja? Uz Maskavu???

Es saku ka nevajag buvet ?
Es saku ka militara pievilksana ir smiekliga
kamer nav kara no ostam var visu mierigi aizvest kur vajag un diez vai vajag no Tallinas uz Rigu vest milit kravas abas ienak kugi
Un kad bus kars , tad vizinat pa so marsrutu ir diezgan bezjedzigi
Offline
Grubby
31. Dec 2024, 14:54 #105

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:


29 Dec 2024, 23:42:47 @mrCage rakstīja:
stratēģiju pamainija.Cerams .

Kad par šo runāja un rakstīja, mēģināju atrast apstiprinājumu, izdevās atrast tikai ziņas medijos, ka nu jā, NATO vadība atzīstot, ka tas neesot forši priekš BLT, un ka izvietošot te vairāk spēku. Bet ne oficiālu apstiprinājumu, ka stratēģija ir mainīta. Ja tā tiešām būtu mainīta, tad nebūtu īpaša iemesla to slēpt, ja jau mērķis ir radīt drošības sajūtu partneros, tā ka

Dotajā brīdī ticamības momenta līmenis apmēram līdzīgs LV politiķu solījumiem, vai mazāks, jo nav pat solījuma, tikai briest kaut kāda “jūs ne tā sapratāt” situācija

ja kāds atrod apstiprinājumu stratēģijas maiņai no “deterrence” uz “defense”, lūdzu nošērojiet

[ Šo ziņu laboja Grubby, 31 Dec 2024, 15:08:53 ]

Offline
Mizx
31. Dec 2024, 15:46 #106

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7047

Braucu ar:


31 Dec 2024, 14:54:21 @Grubby rakstīja:

29 Dec 2024, 23:42:47 @mrCage rakstīja:
stratēģiju pamainija.Cerams .

Kad par šo runāja un rakstīja, mēģināju atrast apstiprinājumu, izdevās atrast tikai ziņas medijos, ka nu jā, NATO vadība atzīstot, ka tas neesot forši priekš BLT, un ka izvietošot te vairāk spēku. Bet ne oficiālu apstiprinājumu, ka stratēģija ir mainīta. Ja tā tiešām būtu mainīta, tad nebūtu īpaša iemesla to slēpt, ja jau mērķis ir radīt drošības sajūtu partneros, tā ka

Dotajā brīdī ticamības momenta līmenis apmēram līdzīgs LV politiķu solījumiem, vai mazāks, jo nav pat solījuma, tikai briest kaut kāda “jūs ne tā sapratāt” situācija

ja kāds atrod apstiprinājumu stratēģijas maiņai no “deterrence” uz “defense”, lūdzu nošērojiet
Diemžēl tā ir loģiskā realitāte. Piemērs jau bija — viena ielidojuša drona dēļ NATO neko nesāks. "Nejauša kļūdīšanās" un principā Krivija visu laiku testē robežas, cik tālu var atļauties iet, kaut vai ar to pašu enkuru vilkšanu pa jūru. Kad te ielidos 100 droni, tad sāks kustēt laukā no savām bāzēm. Tas attiecīgi nozīmē, ka vismaz daļa teritorijas ir vienā frontes līnijas pusē, daļa otrā. Lai sargātu katru kvadrātmetru, te visiem jau šodien ir jābūt pilnā kaujas gatavībā un jāšauj pa jebkuru pār robežu lidojošo priekšmetu.
Offline
ozo
02. Jan 2025, 17:00 #107

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19050

Braucu ar: Braucu ar

Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Offline
DiksIrseejs
02. Jan 2025, 17:50 #108

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: Hibrīdu

Tiešī šī problēma kā reiz aktualizē RailBaltic nepieciešamību. Jāceļ tās sliedes ātrāk, lai nav atkarības no airbaltic tikai.
Offline
Mizx
02. Jan 2025, 17:57 #109

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7047

Braucu ar:


02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.
Gausam ātri alga jāpaceļ. Ar esošo viņam nav motivācijas produktīvi strādāt.
Offline
RSAWorkshop
02. Jan 2025, 19:22 #110

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7691

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.

Nu gan jau ''privātie investori'' nav tādi lohi kā renģēdāji un nebūt nekāro iegrūst 300mlj melnajā caurumā, tad nu renģēdāji tulīt atkal veiks ''investīciju''

Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Jan 2025, 19:23:52 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mizx
02. Jan 2025, 19:44 #111

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7047

Braucu ar:


02 Jan 2025, 19:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.

Nu gan jau ''privātie investori'' nav tādi lohi kā renģēdāji un nebūt nekāro iegrūst 300mlj melnajā caurumā, tad nu renģēdāji tulīt atkal veiks ''investīciju''

Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums
Kā saprotu, visiem Airbusiem ir aizķeršanās ar motoriem, bet man aizdomas, ka šī situācija parāda kurš spēj saplānot grafikus savā pusē un sarunāt tam pieņemamu apkopju plānu un kurš nespēj.

P.S. Nez, vai atceltie lidojumi attieksies arī uz lidmašīnām, ko plānoja iznomāt citiem?
Offline
Melnums
02. Jan 2025, 19:49 #112

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 481

Braucu ar: CNG

https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#


Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām.
Offline
RSAWorkshop
02. Jan 2025, 20:09 #113

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7691

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Jan 2025, 19:49:07 @Melnums rakstīja:
https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#


Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām.

Zajebis, nepilnos 3000 gados būs pabeiguši


Tas ir tikai motors, tur nav ko tik ilgi darīt, pat no jauna uzbūvējot tik ilgu laiku nevar aizņemt komplektēšana

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 02 Jan 2025, 20:11:44 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Pufaix
02. Jan 2025, 20:27 #114

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1745

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Spied "Play", lai skatītos video!


uzspiežot vajadzētu rādīt video

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 02 Jan 2025, 20:43:53 ]

Offline
Melnums
02. Jan 2025, 20:35 #115

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 481

Braucu ar: CNG

Pratt & Whitney atklājuši, ka ražojot atsevišķas dzinēju detaļas no pulverveida metāla, tam veidojušies nevajadzīgi piemaisījumi, kas var radīt koroziju un plaisu veidošanos.
Offline
Lockhead
03. Jan 2025, 09:12 #116

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: MT3-82 AWD


02 Jan 2025, 19:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Interesanti gan vai visiem airbusiem trūkst apkopes materiāli vai tikai mums

Cik zinams, Indijā viena kompānija aizgāja pa burbuli tieši tādu pašu iemeslu dēļ...
Offline
markelis
03. Jan 2025, 09:22 #117

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13004

Braucu ar: eFku


02 Jan 2025, 20:09:20 @RSAWorkshop rakstīja:

02 Jan 2025, 19:49:07 @Melnums rakstīja:
https://airlinegeeks.com/2025/01/02/a220-engine-woes-prompt-19-route-cuts/#


Pratt & Whitney atsauc visus aptuveni 3000 šīs sērijas dzinējus. Viena dzinēja pārjaukšana viņiem aizņem 250-300 dienas.
Pratt & Whitney šim pasākumam rezervējuši jau 3 miljardus, bet paredzams, ka kopā vajadzēs 6-7 miljardus kompensāciju izmaksām.

Zajebis, nepilnos 3000 gados būs pabeiguši


Tas ir tikai motors, tur nav ko tik ilgi darīt, pat no jauna uzbūvējot tik ilgu laiku nevar aizņemt komplektēšana


pastaasti to tiem, kam auto staav meeneshiem pie diilera par garantiju un gaida detalju, kura nav sarazhota.
Offline
Mikels
03. Jan 2025, 10:09 #118

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5220

Braucu ar: cieņu


02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.

Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina?
Offline
RaL
03. Jan 2025, 10:50 #119

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: kruīzu


03 Jan 2025, 10:09:09 @Mikels rakstīja:

02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.

Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina?


no vienas puses varētu teikt, ka tā ir stratēģiska kļūda - pāriet uz viena ražotāja un modeļa lidmašīnām, pietam, nesen radīta modeļa. Bet droši vien tie bija finansiāli apsvērumi - lielāks pasūtījums, labāka cena, gan jau arī efektīvākas lidmašīnas par citiem modeļiem...

Un otrs - tā vietā, lai atceltu reisus, varēja kā iepriekš - piesaistīt citas aviokompānijas. Bet te atkal koks ar 2 galiem - pēc Covid, kad airBaltic iznomāja savas lidmašīnas un nomāja citas, tad klienti bija neapmierināti, ka jālido ar vecajām

p.s. ja nu rakstā ir atbildes uz manām pārdomām, tad rakstu neesmu lasījis, jo nav man pieejas.

[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Jan 2025, 10:51:40 ]

Offline
Mikels
03. Jan 2025, 11:18 #120

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5220

Braucu ar: cieņu


03 Jan 2025, 10:50:27 @RaL rakstīja:

03 Jan 2025, 10:09:09 @Mikels rakstīja:

02 Jan 2025, 17:00:58 @ozo rakstīja:
Vēl viens sveiciens Vienotības un kaislīgākajiem RB faniem

AirBaltic

Tēma, protams cita, bet tomēr tā pati.

Rakstu izlasīji vai tikai virsrakstu?
Attiecīgi jautājums, ja dzinēju ražotājam nav kapacitātes laicīgi apkopt tā ražotos dzinējus, kur šeit ir AirBaltic vaina?


no vienas puses varētu teikt, ka tā ir stratēģiska kļūda - pāriet uz viena ražotāja un modeļa lidmašīnām, pietam, nesen radīta modeļa. Bet droši vien tie bija finansiāli apsvērumi - lielāks pasūtījums, labāka cena, gan jau arī efektīvākas lidmašīnas par citiem modeļiem...

Un otrs - tā vietā, lai atceltu reisus, varēja kā iepriekš - piesaistīt citas aviokompānijas. Bet te atkal koks ar 2 galiem - pēc Covid, kad airBaltic iznomāja savas lidmašīnas un nomāja citas, tad klienti bija neapmierināti, ka jālido ar vecajām

p.s. ja nu rakstā ir atbildes uz manām pārdomām, tad rakstu neesmu lasījis, jo nav man pieejas.

Es saprotu,ka stāsts ir tikai par 3 lidmašīnām,kurām kavēsies apkopes, attiecīgi kaut vai būtu dažādu ražotāju lidmašīnas (no kurām arī neviena nav pasargāta no tehniskām problēmām) izkrītot kaut vai tik niecīgam skaitam no flotes ir ietekme uz reisu skaitu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4