Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Markijs
20. Feb 2023, 21:24 #101

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Auto parkā.
2013 Peugeot bipper 1.3hdi 480k ellu no pirmās dienas mainu uz 10tkm, kvēps šancē.
2009 e81 277tkm kvēps šancē.
Volvo fh 2016 gads 1.3mio ellas maina kops pirmās dienas ik pēc 40tkm, izpūtējs joprojām tīrs.

Viss atkarīgs kā tu brauc, cik tu brauc, vai ja auto ir problēma tu to laicīgi novērs.

Viss tiek sekot līdzi regulāri, viss darbojas.

Bet arī manā pilsētā ir DPF egr nīdēji, reiz man uzdirsa ka es lohs, neesot visus vinus izgriezis, es tik pasmaidīju

Offline
ATB
20. Feb 2023, 23:03 #102

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5195

Braucu ar: ♛ ♛

Žēl, ka kaspicha nav, kas pakomentētu, bet netā uzdūros dažiem interesantiem teikumiem:

(..)two key areas of an engine that were critical to DPF longevity were fuel injectors and piston rings.

Soot is a by product of poor combustion. Combusted fuel releases soot.
Some soot will enter into the DPF, some will be washed into the oil, some will be recirculated via air intake, some attaches to the inside of the combustion chamber and in particular, to the fuel injector.

When deposits on the fine spray nozzles of the modern fuel injector it impedes atomisation of the fuel.

This interference in the critical spray pattern means that the combustion is compromised, leading to more soot.

This increase in soot leads to additional challenges for the DPF.

Now it has more soot to deal with which means that it needs to regenerate more often, using more fuel to regenerate.

The second area to look at is piston rings.

Modern rings tend to have less tension to reduce internal friction.

Over time, as oil circulates, tiny deposits get behind the piston rings into the ring seats.

These deposits are not removed in a standard oil change and as such solidify over time, leading to the restriction of the rings ability to centre and flex and so interfere with the seal created by the rings.

This causes lost compression and allows crankcase gases to leak into the cylinder.

These vapours carry oil and when this is combusted leads to metallic ash deposits on the DPF. Ash reduces the efficiency and longevity DPF.

Reduced compression also affects combustion, leading to yet more soot. Again, this leads to increased DPF regens and more fuel consumption.
Offline
GA13
21. Feb 2023, 01:29 #103

Kopš: 06. Mar 2015

Ziņojumi: 233

Braucu ar: e46,e87,e61,e28,F10


18 Feb 2023, 18:43:34 @e34 rakstīja:

18 Feb 2023, 18:31:27 @esess4 rakstīja:
Problēma ar dpf, domājams, izveidojās, jo ar auto tiek braukti daudz mazi gabali un lielākoties pa pilsētu. Līdz ar to izdedzināšana nenotiek. Un otrs - kurš gan varēja iedomāties, ka tomēr inžinieri ir tur paredzējuši Ad Blue uzpildīšanu, taču tvertne atrodas zem apakšējā tilta


Izdedzināšanas kvalitāte un tas, kā konkrētais auto strādā tandēmā ar šo sistēmu ir stipri individuāli. VAGi ar DPF var braukt līdz 250-300k bez problēmām, savukārt bmw, opel un citiem modeļiem tā sistēma ir kaprīza un sūdīga.

Dirst mazāk vajag par bmw, Manam F10 429k oem , stage 2 un visa ekologija vietā. Un nav ne mazakās pazimes, ka tuvākā laika būs jamaina.
VAG un OPEL, PEUGEOT ir pirmā vietā līdz 150k , kuriem problēmas ar DPF, aftermarket JMJ kvēpinieki iet kā semočkas. Nokvēpušie ss.lv sludinājumu karaļi ar 260k oem tāfelē, jau ar izgrieztiem DPF ir tīrakie Bavārijas operatīvo līzingu tīteņi, lai iekļautos nobraukto km normās ar minimālo 600k nobraukumu.
Offline
cmax
21. Feb 2023, 08:26 #104

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1016

Braucu ar:


21 Feb 2023, 01:29:30 @GA13 rakstīja:

18 Feb 2023, 18:43:34 @e34 rakstīja:

18 Feb 2023, 18:31:27 @esess4 rakstīja:
Problēma ar dpf, domājams, izveidojās, jo ar auto tiek braukti daudz mazi gabali un lielākoties pa pilsētu. Līdz ar to izdedzināšana nenotiek. Un otrs - kurš gan varēja iedomāties, ka tomēr inžinieri ir tur paredzējuši Ad Blue uzpildīšanu, taču tvertne atrodas zem apakšējā tilta


Izdedzināšanas kvalitāte un tas, kā konkrētais auto strādā tandēmā ar šo sistēmu ir stipri individuāli. VAGi ar DPF var braukt līdz 250-300k bez problēmām, savukārt bmw, opel un citiem modeļiem tā sistēma ir kaprīza un sūdīga.

Dirst mazāk vajag par bmw, Manam F10 429k oem , stage 2 un visa ekologija vietā. Un nav ne mazakās pazimes, ka tuvākā laika būs jamaina.
VAG un OPEL, PEUGEOT ir pirmā vietā līdz 150k , kuriem problēmas ar DPF, aftermarket JMJ kvēpinieki iet kā semočkas. Nokvēpušie ss.lv sludinājumu karaļi ar 260k oem tāfelē, jau ar izgrieztiem DPF ir tīrakie Bavārijas operatīvo līzingu tīteņi, lai iekļautos nobrauktokm normās ar minimālo 600k nobraukumu.

Dirst vajag mazāk par Opel, bija viens ar 320k, viss vietā un Itkā strādāja(faktisko efektivitāti nevar pārbaudīt) bet viens auto nav rādītājs.
Offline
cmax
21. Feb 2023, 08:29 #105

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1016

Braucu ar:


20 Feb 2023, 09:41:45 @Kaross rakstīja:

20 Feb 2023, 06:37:04 @abyss rakstīja:
Atceraties vienu, bet izdevīgi aizmirstat citu

Kaspich taču cik x bija ielicis info, ka bmw skaidri un gaiši norādijuši, ka pēc ~200k dpf filtrs jāmaina, jo nepilda vairs savu funkciju. Bet diemžēl ar powera meklētāju nemaku apieties un neko nevaru atrast


Maigi sakot dumji uzticēties kaut kādam mistiskam ciparam, kurš izzīsts no pirksta. Pat tādam visgudram profesoram kā Kaspich, to būtu jāsaprot. DPF mūžs ir atkarīgs no 100 faktoriem. Ikdienā pa bāni braucot garos gabalus tas DPF nekad nebūs pat tuvu tam stāvoklim kā automašīnai, kas stumdās piepilsētā un pilsētā. Pilnīgi neloģiski tapēc tā vienkārši mainīt 2000+ euro vērtu detaļu tapēc, ka BMW uzlicis "atgādinājumu" par šīs detaļas maiņu.

jo nepilda vairs savu funkciju.


Pēc kurām zvaigznēm tas tiek noteikts? Tāds kliedzošs apgalvojums bez jebkāda pamatojuma. Bet nu Kaspicham kā tipiskam populistam patika bļaut bez pamatojuma.

Kā palika ar rakstu ko solīji kaspiča atspēkošanai?
Offline
abyss
21. Feb 2023, 09:59 #106

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7990

Braucu ar: e39 523


21 Feb 2023, 08:29:15 @cmax rakstīja:

20 Feb 2023, 09:41:45 @Kaross rakstīja:

20 Feb 2023, 06:37:04 @abyss rakstīja:
Atceraties vienu, bet izdevīgi aizmirstat citu

Kaspich taču cik x bija ielicis info, ka bmw skaidri un gaiši norādijuši, ka pēc ~200k dpf filtrs jāmaina, jo nepilda vairs savu funkciju. Bet diemžēl ar powera meklētāju nemaku apieties un neko nevaru atrast


Maigi sakot dumji uzticēties kaut kādam mistiskam ciparam, kurš izzīsts no pirksta. Pat tādam visgudram profesoram kā Kaspich, to būtu jāsaprot. DPF mūžs ir atkarīgs no 100 faktoriem. Ikdienā pa bāni braucot garos gabalus tas DPF nekad nebūs pat tuvu tam stāvoklim kā automašīnai, kas stumdās piepilsētā un pilsētā. Pilnīgi neloģiski tapēc tā vienkārši mainīt 2000+ euro vērtu detaļu tapēc, ka BMW uzlicis "atgādinājumu" par šīs detaļas maiņu.

jo nepilda vairs savu funkciju.


Pēc kurām zvaigznēm tas tiek noteikts? Tāds kliedzošs apgalvojums bez jebkāda pamatojuma. Bet nu Kaspicham kā tipiskam populistam patika bļaut bez pamatojuma.

Kā palika ar rakstu ko solīji kaspiča atspēkošanai?


Tas nebija kaspicha izīsts cipars, bet gan paņemts no bmw materiāliem.

Var to uzskatīt par vidējo. Vidējā braucēja braukšanas profils.

Un ja jau pretspiediens ir ok, truba tīra, kāpēc BMW tāpat rekomendē dpf filtra maiņu? Te taču daudz piemēri, ka var nobraukt pat 400k un viss ok. Varbūt DPF veica kādu citu funkciju, kura tiek pildīta līdz 200k, max 250k
Offline
Deivid
21. Feb 2023, 10:52 #107

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40676

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Es savam VAGam skatījos DPF statusu ar šo

https://play.google.com/store/apps/details?id=c...=en_US&gl=US

Man gan tie cipari neko neizteica un Kaspars ar nekomentēja

Offline
josi
21. Feb 2023, 12:24 #108

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3035

Braucu ar: Ne-BMW

VAG'iem būtu jāskatās uz Oil Ash Residue vērtību, kura rāda DPF teorētisko aizpildījumu/nolietojumu (bildē - 16% pie 47Kkm).
Offline
cipargalva
21. Feb 2023, 12:38 #109

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6540

Braucu ar: quattro

Pie tam šeit uzrādās gramos, bet ražotāja dokumentācija norāda uz maksimālo tilpumu.

No 10 gadīga Euro 5 Audi manuāļa:



Pēc personīgās pieredzes varu teikt, ka, pārsniedzot šo vērtību, ECU ieraksta kļūdu par pilnu filtru, lai gan pretspiediens ir ok. MIL gan neiededz. Šī vērtība visticamāk tiek matemātiski aprēķināta un ir kā preventīvs pasākums.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 21 Feb 2023, 12:57:13 ]

Offline
cmax
21. Feb 2023, 14:31 #110

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1016

Braucu ar:


21 Feb 2023, 09:59:57 @abyss rakstīja:

21 Feb 2023, 08:29:15 @cmax rakstīja:

20 Feb 2023, 09:41:45 @Kaross rakstīja:

20 Feb 2023, 06:37:04 @abyss rakstīja:
Atceraties vienu, bet izdevīgi aizmirstat citu

Kaspich taču cik x bija ielicis info, ka bmw skaidri un gaiši norādijuši, ka pēc ~200k dpf filtrs jāmaina, jo nepilda vairs savu funkciju. Bet diemžēl ar powera meklētāju nemaku apieties un neko nevaru atrast


Maigi sakot dumji uzticēties kaut kādam mistiskam ciparam, kurš izzīsts no pirksta. Pat tādam visgudram profesoram kā Kaspich, to būtu jāsaprot. DPF mūžs ir atkarīgs no 100 faktoriem. Ikdienā pa bāni braucot garos gabalus tas DPF nekad nebūs pat tuvu tam stāvoklim kā automašīnai, kas stumdās piepilsētā un pilsētā. Pilnīgi neloģiski tapēc tā vienkārši mainīt 2000+ euro vērtu detaļu tapēc, ka BMW uzlicis "atgādinājumu" par šīs detaļas maiņu.

jo nepilda vairs savu funkciju.


Pēc kurām zvaigznēm tas tiek noteikts? Tāds kliedzošs apgalvojums bez jebkāda pamatojuma. Bet nu Kaspicham kā tipiskam populistam patika bļaut bez pamatojuma.

Kā palika ar rakstu ko solīji kaspiča atspēkošanai?


Tas nebija kaspicha izīsts cipars, bet gan paņemts no bmw materiāliem.

Var to uzskatīt par vidējo. Vidējā braucēja braukšanas profils.

Un ja jau pretspiediens ir ok, truba tīra, kāpēc BMW tāpat rekomendē dpf filtra maiņu? Te taču daudz piemēri, ka var nobraukt pat 400k un viss ok. Varbūt DPF veica kādu citu funkciju, kura tiek pildīta līdz 200k, max 250k

DPF jāaiztur mikrodaļiņas, kuras nevar redzēt ar aci un pagaidām arī nomērīt īsti korekti nevar. Ja/kad CSDD sāks šo mērīt tad varēs korekti spriest par to DPF dzīvs vai ne pārāk. Filtrs kā tāds nevar būt ar bezgalīgi garu servisa ciklu, jo tas aizpildās ar pelniem, kas paliek pēc kvēpu sadegšanas, ja tie pelni tur nerada problēmas filtram par kārtu pārsniedzot ražotāja rekomendēto kalpošanas laiku tad kautkur tiem pelniem ir jāpaliek. Un vēlreiz, kārtībā esošam dīzelim arī bez DPF tehniskajā skatē k vērtība var būt 0,1 un izpūtēja gals prakstiski tīrs.
Offline
esess4
21. Feb 2023, 21:05 #111

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: volvo v50, vw eos

Tātad - auto ir volvo un DPF beidzās pie aptuveni 340 000km Bet tas tā. Un jā - cik ilgi darbojas liktie DPF, jo vis kas ir dzirdēts - aptuveni līdz divi gadi. Un tas DPF nemaksā tik daudz lai viņu nemainītu aj tas būtu ieguldīums kaut uz nākošajiem 100 000km. Taču ja tikai uz 10 000km tad paldies, bet tas paliek padārgi
Offline
Locis
21. Feb 2023, 21:15 #112

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10848

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nesaku ,ka man ir ideāls dpf ,bet šķiet daudzi nesaprot ,ka dpf stāvoklis var izpausties divejadi-
a)varbūt aiztur kā nākas ,bet ir pārāk liels pretspiediens,jeb aizaudzis
b) nav izteiktas problēmas ar pretspiedienu,bet funkciju nepilda dabīga sairuma dēļ ,nav tik smalka struktūra kā jaunam ,lai pienācīgi aizturētu smalkās daļinas.


Offline
JDS
21. Feb 2023, 21:39 #113

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


21 Feb 2023, 01:29:30 @GA13 rakstīja:

18 Feb 2023, 18:43:34 @e34 rakstīja:

18 Feb 2023, 18:31:27 @esess4 rakstīja:
Problēma ar dpf, domājams, izveidojās, jo ar auto tiek braukti daudz mazi gabali un lielākoties pa pilsētu. Līdz ar to izdedzināšana nenotiek. Un otrs - kurš gan varēja iedomāties, ka tomēr inžinieri ir tur paredzējuši Ad Blue uzpildīšanu, taču tvertne atrodas zem apakšējā tilta


Izdedzināšanas kvalitāte un tas, kā konkrētais auto strādā tandēmā ar šo sistēmu ir stipri individuāli. VAGi ar DPF var braukt līdz 250-300k bez problēmām, savukārt bmw, opel un citiem modeļiem tā sistēma ir kaprīza un sūdīga.

Dirst mazāk vajag par bmw, Manam F10 429k oem , stage 2 un visa ekologija vietā. Un nav ne mazakās pazimes, ka tuvākā laika būs jamaina.
VAG un OPEL, PEUGEOT ir pirmā vietā līdz 150k , kuriem problēmas ar DPF, aftermarket JMJ kvēpinieki iet kā semočkas. Nokvēpušie ss.lv sludinājumu karaļi ar 260k oem tāfelē, jau ar izgrieztiem DPF ir tīrakie Bavārijas operatīvo līzingu tīteņi, lai iekļautos nobraukto km normās ar minimālo 600k nobraukumu.

Pirms paarmest citiem dirshanu, vajag noskaidrot kas ir stage 2
Ekologjija vietaa un stage 2 vinjam
Nevar saprast, vai nu tevi tavs chippers appisa, vai tu vienkaarshi ar esi dirseejs

Es shokaa, izskataas driiz naaks aaraa staasti ka arii brauc jau otro miljonu un dpf ir vietaa un viss straadaa.
Realitaatee gan ir daudz skarbaak kungi, un lielai daljai tie dpf sen ir mirushi pie 200-300k km, var jau protams sevi mierinaat un staastiit, ka nu man tochna viss ir ok.

Laikos kad Kaspich te veel bij, tik daudz drosminieku kas staastiija par saviem pus miljona nobraukumiem un ruupniicas dpf nebij
Offline
Achtung
18. Nov 2023, 16:48 #114

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 750

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany



DPF

Te viens Latvijas rus chiptuningmacher stāsta, kā viņaprāt viss notiks pēc 2025. gada 1. janvāra, un kā viņš visu varētu saregulēt.
Video 51 minūte, bet laiks ātri paskrien.
Ps. Es no dpf burvības neko nerubīju, just for fun
Offline
Celtnieks7
18. Nov 2023, 17:51 #115

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 183

Braucu ar:

Starp citu, kur es varu apskatīties, cik maksā oriģinālais DPF manam auto? Internetā nevaru atrast, tikai aizdomīgi lēti neoriģināli. Zvanīt uz oficiālo dīleri?
Offline
RSAWorkshop
18. Nov 2023, 19:05 #116

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6244

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ja tas ir BMW, tad sākot no kādiem 1600eur līdz 3000eur, ja nav vecais ko atdot pretī, tad cena minimums x2

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
18. Nov 2023, 19:12 #117

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Nov 2023, 16:48:40 @Achtung rakstīja:


DPF

Te viens Latvijas rus chiptuningmacher stāsta, kā viņaprāt viss notiks pēc 2025. gada 1. janvāra, un kā viņš visu varētu saregulēt.
Video 51 minūte, bet laiks ātri paskrien.
Ps. Es no dpf burvības neko nerubīju, just for fun

ar kaut kādiem nopisteņiem tur ņemas, pa izpūtēju tek eļļa un testē tam šrotam DPFu. dodgam lai nemainītu dzelžus, labo softiski
Offline
Celtnieks7
18. Nov 2023, 23:01 #118

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 183

Braucu ar:


18 Nov 2023, 19:05:07 @RSAWorkshop rakstīja:
Ja tas ir BMW, tad sākot no kādiem 1600eur līdz 3000eur, ja nav vecais ko atdot pretī, tad cena minimums x2


Nē, MB w204 feislifts
Offline
MAXixt
19. Nov 2023, 00:33 #119

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6566

Braucu ar: M6 f13

Varu palidzet ar jauniem oem dpf filtriem, ja kam aktuali sutiet pm detalas numuru.
Offline
RolandsK
19. Nov 2023, 20:41 #120

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3495

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Kāpēc praktiski visiem f45/46 melni izpūtēju gali - kvēpa nosēdumi, kas nāk ārā no izpūtēja redzami trubas apakšējā daļā? Vai tas nozīmē, ka kvēpu filtrs jau vairs normāli nestrādā? Vai arī kaut kādas uzbūves īpatnības? Atgāzes protams lielai daļai, kā jaunām mašīnām. Novērots, ka arī autiņiem zem 200000 ir tāda lieta. Piemēram F30/31 un F10/11 ir redzēti ideāli tīri izpūtēji arī pāri 300000km, kur nemāc šaubas par kvēpu filtra stāvokli, bet ar F45/46 jocīgi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo