Online
Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: B58 dzinejs
| Autors | Ziņojums |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
| Man ir sakraajies ljoti daudz [manupraat, veertiigas] info par B58. Noleemu atsaat bloga rakstiishanu. Buus vismaz paardesmit jaunu teemu.
Ievadam:
Bojaato spolju testi
Software kljuudu netruukst
Popkorns un CO katalizators
6.tais cilindrs. Kljuust interesantaak
Njemot veeraa shiis soliidaas maajaslapas specifiku, sheit atbildeeshu limiteeti. Nopietnas intereses gadiijumaa luugums rakstiit glogaa vai PM. Paldies. | Online | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4066
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Paldies par info. Skatos, ka bloga ierakstos vairāk ir pacelti problēmjautājumi, kuriem nav īsti risinājumu, bet papildus info jau nekad nav par sliktu - kādreiz var noderēt.
Atsaucoties uz Tavu ierakstu par katiem un tūningu, varu piedāvāt notestēt mana LCI 540ix tukšgaitu un dzinēja darbības vienmērību (protams, par pakalpojumu samaksāšu). Jau kādu laiku braucu ar MHD OTS Stage 1 RON98 "softa pielāgojumiem". Popkorna gan man nav un nebūs, bet tas šajā gadījumā lietas būtību nemaina. Nekas cits "tūninga jomā" nav darīts, ja neskaita to, ka uzlikta MPSE izplūde, kas G30 gadījumā nozīmēja tikai citu gala bunduli + ir uzlikts DP ar EURO6 katu, ko viens NL kantoris reklamēja kā EURO6 - TA izgāja, bet nu tur līdz EURO6 ir kā no rīgas līdz Maskavai Viņi man kādu laiku pēc DP/kata pātdošanas prasīja, lai uzrakstu atsauksmes - neesmu vēl atradis lauku to izdarīt, bet neko glaimojošu nevarētu viņiem pateikt 
Par pašu MHD - man tas ir jau otrajam 540ix LCI - pirmajam auto biju ļoti apmierināts ar rezultātu un tādēļ arī esošajam nopirku licenci. Abi auto ir mērtīti ar draggy un abiem bija tā pati Stage1 RON98 "programma" un tie performēja saskaņā ar draggy gandrīz identiski. Tika veikti mērījumi pirms MHD auto uzrādīt ražotāja ieskrējiena rādītājus un pēc MHD uzstādīšanas.
Runājot par citām blogā aprakstītajām lietām - cik lasīts, tad virzuļi ir mehāniski vājākais posms B%8 dzinējiem, jo bloki, klaņi, šāles un daudz citas lietas tur ir ar lielu mehānisko rezervi un ilgstoši nespēj izturēt vairāk par 600zs jaudu. Protams, ka to var panākt, tikai atrisinot degvielas padeves jautājumu un lielākas turbības jautājumu, kas nozīmē custom regulāciju un līdz ar to arī kļūdu pieļaušanu procesā ar dažādām iespējamam sekām dzinējam.
Par dzesēšanas sistēmu dzirdētas labas atsauksmes, bet tā sauktais heat soak, kas noved pie paaugstinātā ieplūdes gaisa t esot arī viena no B58 vājajām vietām standarta formā. Veicot vasarā vairākus ieskriešanās mērījumus, pēdējiem ir tendence nedaudz pasliktināties (arī auto esot ar OE vadību). Pats to arī esmu novērojis.
| Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
|
26 Nov 2025, 23:28:39 @smudo rakstīja:
Paldies par info. Skatos, ka bloga ierakstos vairāk ir pacelti problēmjautājumi, kuriem nav īsti risinājumu, bet papildus info jau nekad nav par sliktu - kādreiz var noderēt.
Atsaucoties uz Tavu ierakstu par katiem un tūningu, varu piedāvāt notestēt mana LCI 540ix tukšgaitu un dzinēja darbības vienmērību (protams, par pakalpojumu samaksāšu). Jau kādu laiku braucu ar MHD OTS Stage 1 RON98 "softa pielāgojumiem". Popkorna gan man nav un nebūs, bet tas šajā gadījumā lietas būtību nemaina. Nekas cits "tūninga jomā" nav darīts, ja neskaita to, ka uzlikta MPSE izplūde, kas G30 gadījumā nozīmēja tikai citu gala bunduli + ir uzlikts DP ar EURO6 katu, ko viens NL kantoris reklamēja kā EURO6 - TA izgāja, bet nu tur līdz EURO6 ir kā no rīgas līdz Maskavai Viņi man kādu laiku pēc DP/kata pātdošanas prasīja, lai uzrakstu atsauksmes - neesmu vēl atradis lauku to izdarīt, bet neko glaimojošu nevarētu viņiem pateikt 
Par pašu MHD - man tas ir jau otrajam 540ix LCI - pirmajam auto biju ļoti apmierināts ar rezultātu un tādēļ arī esošajam nopirku licenci. Abi auto ir mērtīti ar draggy un abiem bija tā pati Stage1 RON98 "programma" un tie performēja saskaņā ar draggy gandrīz identiski. Tika veikti mērījumi pirms MHD auto uzrādīt ražotāja ieskrējiena rādītājus un pēc MHD uzstādīšanas.
Runājot par citām blogā aprakstītajām lietām - cik lasīts, tad virzuļi ir mehāniski vājākais posms B%8 dzinējiem, jo bloki, klaņi, šāles un daudz citas lietas tur ir ar lielu mehānisko rezervi un ilgstoši nespēj izturēt vairāk par 600zs jaudu. Protams, ka to var panākt, tikai atrisinot degvielas padeves jautājumu un lielākas turbības jautājumu, kas nozīmē custom regulāciju un līdz ar to arī kļūdu pieļaušanu procesā ar dažādām iespējamam sekām dzinējam.
Par dzesēšanas sistēmu dzirdētas labas atsauksmes, bet tā sauktais heat soak, kas noved pie paaugstinātā ieplūdes gaisa t esot arī viena no B58 vājajām vietām standarta formā. Veicot vasarā vairākus ieskriešanās mērījumus, pēdējiem ir tendence nedaudz pasliktināties (arī auto esot ar OE vadību). Pats to arī esmu novērojis.
O,par virzuljiem kaa vaajaako posmu - te buus garaaks rasklads. | Online | | |
| abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8696
Braucu ar: e39 523
| Vienmēr licies, ka LSPI ir slikts braucējs + manuālā kārba. Kad no 1000 rpm nospied max pedāli 
Nesadegusī degviela tiek saspiesta un aizdegas pirms dzirksteles.
Gadījumā PCV vārsts nesūta uz ieplūdi mēslus, kur ir nedaudz eļļa un tas visvairāk ietekmē tieši 6to cilindru? Dzesēšana jau sākas no 1 un tad 6ais pats par sevi ir karstāks
P.s pieņemu, ka vag EA888 ir visas tās pašas problēmas tikai x2. Lielāks boost, mazāk metāla, kur karstumam izplatities.
Pie reizes pajautāšu. Vasarā karstā laikā 110°c ir vēl ok, vai pat turbo dzinējam tas jau ir nedaudz pa daudz?
[ Šo ziņu laboja abyss, 27 Nov 2025, 10:51:09 ] | Online | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4066
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
27 Nov 2025, 10:46:40 @abyss rakstīja:
Vienmēr licies, ka LSPI ir slikts braucējs + manuālā kārba. Kad no 1000 rpm nospied max pedāli 
Nesadegusī degviela tiek saspiesta un aizdegas pirms dzirksteles.
Gadījumā PCV vārsts nesūta uz ieplūdi mēslus, kur ir nedaudz eļļa un tas visvairāk ietekmē tieši 6to cilindru? Dzesēšana jau sākas no 1 un tad 6ais pats par sevi ir karstāks
G30 540ix pilsētas satiksmē automāts arī bieži tura 1000-1100rpm un pie paātrinājuma mēdz neslēgties uz leju, ja pieprasītā grieze nav liela. 11,2 kompresija un twin-scroll turbo max griezi pēc specenes sasniedz no 1500rpm, bet automātiskā kārba auto režimā visdrīzāk neļaus iestāties LSPI, jo pie lielākas pieprasītās slodzes uzreiz nometīs 2-3 pārnesumus.
Bet tie virzuļu defekti biežāk redzēti kontekstā ar 1,5 bāru turbo virsspiedienu (stock ap 0,9-1 bārs, atkarībā no modifikācijas), lilu jaudu un citām modifikācijām, nevis nemodificētiem dzinējiem. Ir cilvēki, kas B58 neverot vaļā uzmet lielu turbīnu, degvielas padevi un saregulē uz 700-800zs
Turklāt, jāņem vērā, ka B58 ar manuāli jau sen nav pieejams (kopš F30 laikiem), ja neskaita eksotisko Z4 B58 6sp versiju. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4066
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
27 Nov 2025, 10:46:40 @abyss rakstīja:
Pie reizes pajautāšu. Vasarā karstā laikā 110°c ir vēl ok, vai pat turbo dzinējam tas jau ir nedaudz pa daudz?
Tu par eļļas vai dzeses škidruma t jautā? Eļļai 110 grādi nekas traks nav. Dzeses škidrumam tas ir padaudz, bet ja neuzvārs, tad arī nekas super kritisks. Lielai daļai moderno auto dzeses instruments izkustēsies no 90 gādi, kad reālais ies virs 115 grādiem. | Offline | | |
| abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8696
Braucu ar: e39 523
| Tagad jau b58 (tiešā iesmidze +turbo) nav nekāds jaunums. Visiem autoražotajiem ir līdzigi setupi. Līdz ar to šādas problēmas būs visiem. Ja b58, manuprāt, ir ļoti labs dzinējs.l, tad citiem ražotājiem šīs b58 tūniga problēmas var būt arī stock versijā. Ļoti daudz par ford 1.0 di turbo dzinējiem dzirdēts, ka lspi dēļ ātrāk nomirst. Gan jau VAG 1.0 tsi arī varētu būt līdzigi.
Ar veco kārbas sofu man ea888 dzinējam tā arī bija, pat cītīgāk ieminot joprojām no 1200 rpm mēģināja paātrināties. Tagad ap 1500 tiek turēti apgriezini. Jāsaka, ka kārbas softs ir viens no labākajiem upgreidiem ko veikt.
Es tieši par eļlas temperatūru.
Saku domāt par PCV maiņu un uzmest aci vai zem oglekļa vēl var redzēt ieplūdes vārstus. 130k nobraukums[ Šo ziņu laboja abyss, 27 Nov 2025, 11:09:58 ] | Online | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 181
Braucu ar:
|
27 Nov 2025, 10:46:40 @abyss rakstīja:
Vienmēr licies, ka LSPI ir slikts braucējs + manuālā kārba. Kad no 1000 rpm nospied max pedāli 
Nesadegusī degviela tiek saspiesta un aizdegas pirms dzirksteles.
Gadījumā PCV vārsts nesūta uz ieplūdi mēslus, kur ir nedaudz eļļa un tas visvairāk ietekmē tieši 6to cilindru? Dzesēšana jau sākas no 1 un tad 6ais pats par sevi ir karstāks
P.s pieņemu, ka vag EA888 ir visas tās pašas problēmas tikai x2. Lielāks boost, mazāk metāla, kur karstumam izplatities.
Pie reizes pajautāšu. Vasarā karstā laikā 110°c ir vēl ok, vai pat turbo dzinējam tas jau ir nedaudz pa daudz?
shiis paaudzes dzineejiem degviela tiek iesmidzinaata tikai/mirkli pirms pirms aizdedzinaashanas. Tb., nevis degviela, bet ellja aizdegas.
par PCV - nee, PCV atliekas/atkritumi tiek ievadiiti iepluudee dzineeja priekshpusee, tuvu 1.majam cilindram. Shii bija arii mana viena no versijaam laiku atapakalj. Paarbaudiiju - nee, te viss korekti.
Un par RPM - kaa jau Smudo min, ja vien nemauc kickdown, arii automaats uztur ljoti zemus RPM [pat 1000 RPM skaitaas norm. shiem dzineejiem]. | Online | | |
|
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|