Online
Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Uz šo dienu E60 530d un audi A6 3.0d
Autors | Ziņojums |
mrsaivars | | Kopš: 27. Aug 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Viskaut kur ir minēti salīdzinājumi, taču lielāko ties spriesti izskati jeb veci topiki kur šiem auto ir minēts ap 100-150 t km.
Man interesē kuram no šiem auto mazāk un retāk patīk iegriezties servisā?
Auto vidēji 2004-2006 jeb 7k euro max 7,5k euro. | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
27 Aug 2014, 19:54:42 mrsaivars rakstīja:
Viskaut kur ir minēti salīdzinājumi, taču lielāko ties spriesti izskati jeb veci topiki kur šiem auto ir minēts ap 100-150 t km.
Man interesē kuram no šiem auto mazāk un retāk patīk iegriezties servisā?
Auto vidēji 2004-2006 jeb 7k euro max 7,5k euro.
Mazāk uz servisu būs jābrauc ar tādu auto, kas ir kopts un pieskatīts. Līdz 7k, vismaz A6 3.0 TDI gadījumā, neko prātīgu nedabūsi.
Bet, ja tu no teorijas viedokļa piedāvā divus ideālus variantus, tad ņem E60. Audi ir nozīme vien ar Quattro.[ Šo ziņu laboja DrumB, 27 Aug 2014, 20:08:13 ] | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| un ari labu E60 nedabūs par tādu ciparu | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3093
Braucu ar: MB;f15;LC
| Protams,izklausiisies,ka visi kaa sarunaajushi,bet fakts ir fakts,ka NORMAALU e60 zem 10-12 k pat peetiit nav veerts.iznjeemumi gan jau gadaas,kaa visur,bet kopumaa ar to jaareekjinaas. | Offline | | |
mrsaivars | | Kopš: 27. Aug 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Man atkal priekštats veidojos otrādi. Bmw izskatās vairāk nobraukti un no vecuma jau lien ārā visādi sīkumi. Par audi mazāk zinu, bet chipots 3.0tdi gāja lieliski un vadāmība likās ok. Tādēļ arī aizdomājos. Bmw vizuāli vairāk patīk un komforta salons arī ok. Audi neko tādu neesmu manījis. Bet ja audi mazāk brauc uz servisu, tad chipojot viņu var ņemt. | Offline | | |
mrsaivars | | Kopš: 27. Aug 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Nu bet focusu negribu. 10k uz šodienu īsti nē. Un ja no audi tad quattro | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
27 Aug 2014, 20:14:24 mrsaivars rakstīja:
Man atkal priekštats veidojos otrādi. Bmw izskatās vairāk nobraukti un no vecuma jau lien ārā visādi sīkumi. Par audi mazāk zinu, bet chipots 3.0tdi gāja lieliski un vadāmība likās ok. Tādēļ arī aizdomājos. Bmw vizuāli vairāk patīk un komforta salons arī ok. Audi neko tādu neesmu manījis. Bet ja audi mazāk brauc uz servisu, tad chipojot viņu var ņemt.
Es tev vēlreiz saku. Formula ir vienkārša. Tas, kurš līdz šim ir bijis laicīgi apkopts un kvalitatīvi remontēts, tas sagādās mazāk galvassāpes. Tas ir atkarīgs no eksemplāra, nevis A6 vs 530.
Izbrauc ar vienu un otru (abiem labiem eksemplāriem), pats sapratīsi, kas ir labāk tev piemērots. | Offline | | |
mrsaivars | | Kopš: 27. Aug 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Arī fakts. | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| Pēc klientu atsauksmēm, kuri pie manis brauc čipot auto vai izprogrammēt DPF, BMW īpašniekiem normāla tehniskā stāvokļa uzturēšana ir izmaksājusi dārgāk. BMW E60 ir arī daudz vairāk noguruši, lai gan lielākoties jūtami labākās komplektācijās.
Citādāk mašīnas kā mašīnas. Būtiskāk kais uz ko var ielidot šo gadu Audi ir sprauslas - svarīgi pārbaudīt vai tās ir ok, katrai sprauslai diagnostikā ir 4 parametri, kas nosaka to stāvokli, pārējiem remontiem izmaksas nav tik sāpīgas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3093
Braucu ar: MB;f15;LC
|
27 Aug 2014, 20:19:08 DrumB rakstīja:
27 Aug 2014, 20:14:24 mrsaivars rakstīja:
Man atkal priekštats veidojos otrādi. Bmw izskatās vairāk nobraukti un no vecuma jau lien ārā visādi sīkumi. Par audi mazāk zinu, bet chipots 3.0tdi gāja lieliski un vadāmība likās ok. Tādēļ arī aizdomājos. Bmw vizuāli vairāk patīk un komforta salons arī ok. Audi neko tādu neesmu manījis. Bet ja audi mazāk brauc uz servisu, tad chipojot viņu var ņemt.
Es tev vēlreiz saku. Formula ir vienkārša. Tas, kurš līdz šim ir bijis laicīgi apkopts un kvalitatīvi remontēts, tas sagādās mazāk galvassāpes. Tas ir atkarīgs no eksemplāra, nevis A6 vs 530.
Izbrauc ar vienu un otru (abiem labiem eksemplāriem), pats sapratīsi, kas ir labāk tev piemērots.
Shitas starp citu ir viens no svariigaakajiem argumentiem,ja ne pats....var muuzhiigi teoretizeet,kaads auto labaaks,sliktaaks,jaudiigaaks,smukaaks,izturiigaaks,leetaaks,daargaaks apkopees u.t.t...BET-tu iekaap konkreetajaa modelii un viss!!!juuti,ka tas ir TEV. ..gruuti noformuleet,bet taa ir.un pofig,ka gaisa filtrs teiksim,daargaaks 2 reiz par citu modeli,bet tas ir auto,kuraa juuties labi. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| pirms pus gada pirku jaunas "pjēzo" sprauslas audi A4 3,0! maksāja zem 200Ls/gab. tā ka nekāds kosmos nav!!!
p.s. čipojas gan tie 3,0D raudi patīkamāk par BMW | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6688
Braucu ar: E34
| E60 viss ir labāks, tiešais konkurents varētu būt 08.gada modelis, un kur vēl 535
Nezinu E60 izmaksas, bet zinu rAudi 2010 izmaksas | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13596
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Aug 2014, 21:40:44 bum_bumz rakstīja:
E60 viss ir labāks, tiešais konkurents varētu būt 08.gada modelis, un kur vēl 535
Nezinu E60 izmaksas, bet zinu rAudi 2010 izmaksas
Pašam e60 nav bijis, bet stāsti ka labāks? | Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
27 Aug 2014, 20:14:24 mrsaivars rakstīja:
Man atkal priekštats veidojos otrādi. Bmw izskatās vairāk nobraukti un no vecuma jau lien ārā visādi sīkumi. Par audi mazāk zinu, bet chipots 3.0tdi gāja lieliski un vadāmība likās ok. Tādēļ arī aizdomājos. Bmw vizuāli vairāk patīk un komforta salons arī ok. Audi neko tādu neesmu manījis. Bet ja audi mazāk brauc uz servisu, tad chipojot viņu var ņemt.
Ieteikšu izvēlēties auto kurš vēl nav bijis "čipots"
[ Šo ziņu laboja Agrish, 27 Aug 2014, 22:09:39 ] | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| mans rezumee
audi- cik esmu saskaaries un dzirdeejis, tad audi ap gadu 2005-2007 ok moska 08, ne tikai tehniskas probleemas, bet nu jau arii elektriskas.
audi visbiezaak- tekosas spraulsas, turbiinaam vnt regulaacija, grabosi mierinaataji, protams dpf, klapiites utt
bmw- ap to gadu kuri naak pirms feisliftaa, 05-07 vairaak ir tiesi eletriskas probleemas, kuras saistaas ar medijas navi muzikas sisteemu, mazaak prbleemu ir ar turbiinaam, sprauslaam un vnt regulacija taam vel ir uz vakuuma.
Protams, ka kaa jau audi, taa arii bmw probleema ir DPF, precizaak, sakot kaa jebkuras pabrauktas masiinas.
Liekas, ka tomeer dzelzis bmw ir npietnaaks, elektronikas zinaa laikam gļučī tomeer mazāk audi.
Ja man buutu jaanem veel kaads pasvaigaaks autoo, tad nemtu bmw, man sametaas sermuli no audi izmaksaam uz sprauslaam, turbiinaam, izpuustaam galvas bliiveem utt.
jaaskataas arii veel kas patiik, kaifs ir pakalas piedzina kura uz e60 vadaas perfekti, arii saals protams ir quattro.PAr fwd multitronicu aizmirsi.
ak jaa un veel jau muftas abiem automaatiem (audi tiptronic gadiijumaa). NO taa neizmukt ne vienam ne otram, vairaak noveerots bmw, it seviski 530 d un 535d
abiem izmakas liidziigas, ap 500 eur recro
viedoklis subjektiivais.[ Šo ziņu laboja dainiiz, 27 Aug 2014, 22:03:48 ] | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| Lielākajai daļai BMW 3.0D sprauslas arī ir pusbeigtas, tomēr dēļ "vecās sistēmas", neparāda savas problēmas zilu dūmu vai izkusušu virzuļu veidā, kā tas ir ar Pjezo sprauslām.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
mrsaivars | | Kopš: 27. Aug 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Bet kā bmw dīzeļi gremo obligāto bio piedevu. Vai beigās bendzīnieks nesanāk izdevīgāks | Offline | | |
rapido | | Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
27 Aug 2014, 22:00:57 dainiiz rakstīja:
mans rezumee
audi- cik esmu saskaaries un dzirdeejis, tad audi ap gadu 2005-2007 ok moska 08, ne tikai tehniskas probleemas, bet nu jau arii elektriskas.
audi visbiezaak- tekosas spraulsas, turbiinaam vnt regulaacija, grabosi mierinaataji, protams dpf, klapiites utt
bmw- ap to gadu kuri naak pirms feisliftaa, 05-07 vairaak ir tiesi eletriskas probleemas, kuras saistaas ar medijas navi muzikas sisteemu, mazaak prbleemu ir ar turbiinaam, sprauslaam un vnt regulacija taam vel ir uz vakuuma.
Protams, ka kaa jau audi, taa arii bmw probleema ir DPF, precizaak, sakot kaa jebkuras pabrauktas masiinas.
Liekas, ka tomeer dzelzis bmw ir npietnaaks, elektronikas zinaa laikam gļučī tomeer mazāk audi.
Ja man buutu jaanem veel kaads pasvaigaaks autoo, tad nemtu bmw, man sametaas sermuli no audi izmaksaam uz sprauslaam, turbiinaam, izpuustaam galvas bliiveem utt.
jaaskataas arii veel kas patiik, kaifs ir pakalas piedzina kura uz e60 vadaas perfekti, arii saals protams ir quattro.PAr fwd multitronicu aizmirsi.
ak jaa un veel jau muftas abiem automaatiem (audi tiptronic gadiijumaa). NO taa neizmukt ne vienam ne otram, vairaak noveerots bmw, it seviski 530 d un 535d
abiem izmakas liidziigas, ap 500 eur recro
viedoklis subjektiivais.
E60 no 2006 ir poga un acīmredzot arī elektronikas uzlabojums, mazāk gļuku. Man viens gļuks pa 3 gadiem ir bijis airbags idegās, ko sensonā pa 5Ls noņēma un viss.
Tā mufta man izmaksāja ap 80Ls ja pareizi atceros.
Noteikti ka atkarīgs cik nobraukts subjekts, man uzturēšana E60 pagaidām nesāp necik! | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Sheit jau atkal ir runa par nelaimiigo 3.0 d/tdi
Atkaartoshos....audi s8 v10. No 5 000 liidz 125 000. Tikai apkopes un siikumi. Ne kaarba, ne pneimo, ne motoram , ne bang un olufsen muuzikas probleemas, atskiriibaa no logic7, ne elektroonika, vispaar nekas.
Vai bmw taa buutu ? Hvz.
Te dazhs labs 3.0 diizelii ir ielicis vairaak naudas, domaajot par ekonomiju nekaa cits rullejot ar v10.
No zinaama cilveeka pieredzes liekas ka audi ir uzticamaaks.
Jautaajums cik uzticamas taas mashiinas ir ar benziina dzineejiem.... | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
|
28 Aug 2014, 15:43:28 mrsaivars rakstīja:
Bet kā bmw dīzeļi gremo obligāto bio piedevu. Vai beigās bendzīnieks nesanāk izdevīgāks
Sāk celties eļļas līmenis, ar tīru fosilo degvielu mazāk.
Tas, protams, notiek tad, ja DPF filtrs ir ciet un pārlieku bieži reģenerējas
Ja ar šo sistēmu viss ir kārtībā iBio problēmas nerada
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|