Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 318is galva?

AutorsZiņojums
kkk20
10. Jan 2011, 00:36 #1

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Vai vareetu buut,ka ir beigta tikai galvas bliive,ja motors karst korķos,un zuud tosols, tomaaju,ka tosols tiek kadaa no cilindriem.
Kaa uzzinaat,vai galvaa nav arii plaisa?

tad kad termostatu iznem araa,tad nekarst un tempratuura nekaapj paari 30 graadiem.
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 17:53 #2

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

sliktākajā gadījumā būs jāmaina arī galva?
Offline
RENIO
10. Jan 2011, 17:56 #3

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

1. Būtu labi ja netaisītu jaunus topikus un lietotu esošo - Jautājumi spečukiem.
2. Nekur citur tosols neiet garām? Pa radiatoru, šlaukām utt.?
Offline
Creators
10. Jan 2011, 18:01 #4

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

1.Pārbaudi sūkni
2.Kādi dūmi nāk ārā no izpūtēja
Offline
runiigais
10. Jan 2011, 18:05 #5

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

ko ščups rāda- nav vēl jogurtiņš eļļā?
Offline
Lacis
10. Jan 2011, 18:12 #6

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora


10 Jan 2011, 18:05:02 runiigais rakstīja:
ko ščups rāda- nav vēl jogurtiņš eļļā?

+1
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 19:30 #7

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

īpaši nedūmo,un nekur tosols netek garām.

Vecais topiks,kaut kur diemžēl pazuda
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 19:33 #8

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

tur taa lieta,ka eļļa ir tīra
Offline
markelis
10. Jan 2011, 19:36 #9

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


10 Jan 2011, 19:33:55 kkk20 rakstīja:
tur taa lieta,ka eļļa ir tīra


tas neko nenoziimee. tosols var arii pa taisno degkameraa iet un elljaa nebuus. bet nu pazust vinsh nevar. vai nu vinsh tek kaut kur aaraa vai nu sadeg. ja nopluudes tieshaam nav tad ravee vien galvu nost. a cik vinsh tev pazuud?
Offline
HE9600
10. Jan 2011, 19:39 #10

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2399

Braucu ar: Veciem BMW

Ja dzeses šķidrums ies cilindros, tad būs balti dūmi un liels spiediens dzeses sistēmā (ļoti cieti patruboki). Ja neviens no tiem nav novērojams, tad atboj, meklē noplūdi citur.
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 19:53 #11

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

motors taču arī karst. tātad vaina,kaut kur ir.

kā lai pārbauda,vai galva nav sametusies,vai spragusi?
Offline
markelis
10. Jan 2011, 19:56 #12

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


10 Jan 2011, 19:53:38 kkk20 rakstīja:
motors taču arī karst. tātad vaina,kaut kur ir.

kā lai pārbauda,vai galva nav sametusies,vai spragusi?


jaanjem nost, jaajauc aaraa un jaaved uz paarbaudi. citaadi nekaa.
Offline
HE9600
10. Jan 2011, 20:00 #13

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2399

Braucu ar: Veciem BMW


10 Jan 2011, 19:53:38 kkk20 rakstīja:
motors taču arī karst. tātad vaina,kaut kur ir.

kā lai pārbauda,vai galva nav sametusies,vai spragusi?


Motors var karst arī beigta ūdenssūkņa gadījumā. Kā jau minēju, ja ir kāds no manis minētajiem faktoriem, tad drošu sirdi raujam galvu nost, ja ne, tad pētam sīkāk.
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 20:04 #14

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

nu labi ,jāskatās.

a kā lai zina,vai ūdensūknis vesels?
Un ūdensūkņa dēļ jau nezustu tosols?
Offline
HE9600
10. Jan 2011, 20:05 #15

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2399

Braucu ar: Veciem BMW

ūdenssūknis var arī tecēt.
Offline
kkk20
10. Jan 2011, 20:06 #16

Kopš: 06. Dec 2010

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Kā jau minēju,noplūdes nekur nav
Offline
HE9600
10. Jan 2011, 20:15 #17

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2399

Braucu ar: Veciem BMW

Neesi tik pārliecināts, ne vienmēr to var tik viegli pamanīt. Ja nekur nav tosola pilieni, tad tas nenozīmē, ka 100% nav noplūdes, varbūt tā parādas tikai pie spiediena un ar gaisa plūsmu tiek uz sakarsētām detaļām, kur momentāli izgaro. Ja motortelpā uz alumīnija un plastmasas detaļām var redzēt baltus pleķus/nosēdumus, tad 100% tur ir bijis tosols un izgarojis. Arī salona radiatora noplūdi uzreiz nemanīsi - grīdas tepiķis spēj uzņemt ļooti daudz tosola līdz to varēs just ar roku uzspiežot uz tepiķa, kā arī pa gaisa lūkām utt tas var aizplūst uz jebkuru salona stūri (ne vienmēr pie noplūdes būs slapja vadītāja vai pasažiera grīda).
Nu apmēram kaut kā tā.
Varbūt ir pienācis laiks pasaukt kādu servismenu?
Offline
other
10. Jan 2011, 20:34 #18

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


10 Jan 2011, 20:06:27 kkk20 rakstīja:
Kā jau minēju,noplūdes nekur nav


Ir caurumi kas paveras tikai tad kad ir uzsilis motors, šitā manam e36 arī zuda ne šausmīgi bet nu ik pa laikam vajadzēkja pieliet un ar nekur netecēja, līdz vienā pavasara dienā labi pavērās dzeses radiators un sāka labi tecēt.
Offline
Creators
10. Jan 2011, 20:48 #19

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Ja nekur nekas netek tad nomaini muftu un motors nekarsiis
Offline
other
10. Jan 2011, 21:23 #20

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


10 Jan 2011, 20:48:04 Creators rakstīja:
Ja nekur nekas netek tad nomaini muftu un motors nekarsiis


Lētakais variants salaist muftu pa cieto un nekas vairs nekarsīs...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo