Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d gļuki

AutorsZiņojums
red
13. Jan 2010, 09:13 #1

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

Auto: e39, 530d, automāts

Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?

Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?

Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.
Offline
protams
13. Jan 2010, 09:17 #2

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5845

Braucu ar: NS7

Pēdējā teikumā pats arī atbildēji par tēmu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
red
13. Jan 2010, 09:20 #3

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

tb jasilda vai diagnostika?


13 Jan 2010, 09:17:06 protams rakstīja:
Pēdējā teikumā pats arī atbildēji par tēmu
Offline
protams
13. Jan 2010, 09:26 #4

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5845

Braucu ar: NS7

Diagnostika protams.Tā riktīgi iedziļinoties, ko tur var sildot saremontēt vai padarīt lietošanu bezproblemātisku, ja strādā tad strādā ja ne tad ne

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
subaru
13. Jan 2010, 09:28 #5

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10336

Braucu ar: rokām uz stūres

gadījumā ar ļevo saļaru nebraukā ?
Offline
Didzis
13. Jan 2010, 09:28 #6

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)

Loģiski ka uz diagnostiku

P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.

2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera
Offline
PowerBMW
13. Jan 2010, 09:45 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5804

Braucu ar:


13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku

P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.

2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera

galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus
Offline
-INC-
13. Jan 2010, 09:47 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.
Offline
subaru
13. Jan 2010, 09:47 #9

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10336

Braucu ar: rokām uz stūres


13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:

13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku

P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.

2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera

galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus


to suukni var nodiagnosticeet caur kompi skatoties vai strauji nekriitas zemspiediens dodot griidaa (labaak jau braucot nevis tukšgaitā).
Tajaa pat laikaa nav izsleegts, ka zemspiediena spiediena datčiks ir čupā un vislaik dirš par spiedienu - bet tad viņš drīzāk nemainītos

Offline
roblezz
13. Jan 2010, 09:50 #10

Kopš: 19. Jul 2003

Ziņojumi: 3094

Braucu ar: ///D

sprausla

-----------------
es jūs visus mīlu, ejiet jūs visi dirst

Offline
red
13. Jan 2010, 09:54 #11

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

skaidrs, izklausās sūdīgi. saļara statoiliskā, tā ka būs vien jābrauc diagnosticēt. žēl kāposta sprauslai ;(
Offline
red
13. Jan 2010, 09:58 #12

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?


13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.

Offline
mixis
13. Jan 2010, 11:38 #13

Kopš: 29. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: 530


13 Jan 2010, 09:58:51 red rakstīja:
INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?


13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.


ja devējs tad drīzāk sadale liekas 50ls jauns kloķenes 68!
tiko nomainīju abus.....
kloķenes devējs ir vien lietots, bet ejoš..... ja atrod, ka viņš vainīgs varu notirgot....

p.s ieberzos biku dēļ kreisās diagnostikas.....
un diagnostikā var pateikt, vai sūknis zem vadītāja krēsla strādā.....

[ Šo ziņu laboja mixis, 13 Jan 2010, 11:39:26 ]

Offline
mixis
13. Jan 2010, 11:41 #14

Kopš: 29. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: 530


13 Jan 2010, 09:58:51 red rakstīja:
INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?


13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.


ir dzirdēts daudz pa diagnostikas programām, bet kā jau teicu brauc uz permalatu, tur puikas uzreiz pateicu kas vainīgs...... viņiem tur esot kaut kāda laba programa, aizmirsu to nosaukumu....


[ Šo ziņu laboja mixis, 13 Jan 2010, 11:42:24 ]

Offline
Fausts
13. Jan 2010, 11:43 #15

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11


13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts

Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?

Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?

Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.

duumoshana nav palielinaajusies? ja ir, tad taa pati shaize kas man bija...ja interesee varu pastaastiit!
Offline
radiaators
13. Jan 2010, 11:49 #16

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts

Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?

Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?

Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.

Maneejais abus shso simptomus ir kaadreiz izslimojis 1. gadiijumaa tas ir kaut kaads relejs - dachiks - neatceros varbuut arii sheit piemineetais klokavarpstas dachiks - tieshi silts negaaja 2.gadiijums taads pats gluks bija kad bija aizaudzis gaisa filtrs ! Paskaties to !
Offline
red
13. Jan 2010, 12:04 #17

Kopš: 25. Apr 2005

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


neturi sveci zem pūra, pastāsti
viss noder


13 Jan 2010, 11:43:27 Fausts rakstīja:

13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts

Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?

Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?

Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.

duumoshana nav palielinaajusies? ja ir, tad taa pati shaize kas man bija...ja interesee varu pastaastiit!
Offline
Driver
13. Jan 2010, 12:17 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tas, ka minot neiet varetu but magistralais suknis
bet taa neleksana var but saistita ar klokenes/sadalenes devejiem.
To visu var redzet uz kompja, ari to cik nobrauktas un labas/sudigas ir sprauslas.

Nav jau teikts, ka defekts ir tikai viens.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7788
13. Jan 2010, 12:27 #19

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:

13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku

P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.

2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera

galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus

ko var dirst, ja nezin!
Offline
radiaators
13. Jan 2010, 12:38 #20

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


13 Jan 2010, 12:27:11 7788 rakstīja:

13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:

13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku

P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.

2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera

galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus

ko var dirst, ja nezin!

Pirms meenesha nomainiiju magistraalo suukni - pirmstam 1,5 gadus nobraucu ar pussachakareetu un tajaa Permalataa, kad taisiiju diagnostiku tie mulki neko nevareeja pateikt, pilniibaa neko - taa arii bija peedeejaa reize, kad biju tajaa biezo krievu slaucamajaa kantorii !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo