Online
Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530d gļuki
Autors | Ziņojums |
red  | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| Auto: e39, 530d, automāts
Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?
Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?
Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies. | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5845
Braucu ar: NS7
| Pēdējā teikumā pats arī atbildēji par tēmu 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
red  | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| tb jasilda vai diagnostika? 
13 Jan 2010, 09:17:06 protams rakstīja:
Pēdējā teikumā pats arī atbildēji par tēmu 
| Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5845
Braucu ar: NS7
| Diagnostika protams.Tā riktīgi iedziļinoties, ko tur var sildot saremontēt vai padarīt lietošanu bezproblemātisku, ja strādā tad strādā ja ne tad ne 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10336
Braucu ar: rokām uz stūres
| gadījumā ar ļevo saļaru nebraukā ?  | Offline | | |
Didzis  | |  Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7248
Braucu ar: Prāmi B-)
| Loģiski ka uz diagnostiku 
P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.
2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera | Offline | | |
PowerBMW  | |  Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5804
Braucu ar:
|
13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku 
P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.
2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera
galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| 99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.
| Offline | | |
|
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10336
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:
13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku 
P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.
2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera
galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus
to suukni var nodiagnosticeet caur kompi skatoties vai strauji nekriitas zemspiediens dodot griidaa (labaak jau braucot nevis tukšgaitā).
Tajaa pat laikaa nav izsleegts, ka zemspiediena spiediena datčiks ir čupā un vislaik dirš par spiedienu - bet tad viņš drīzāk nemainītos 
| Offline | | |
roblezz  | |  Kopš: 19. Jul 2003
Ziņojumi: 3094
Braucu ar: ///D
| sprausla
----------------- es jūs visus mīlu, ejiet jūs visi dirst
| Offline | | |
red  | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| skaidrs, izklausās sūdīgi. saļara statoiliskā, tā ka būs vien jābrauc diagnosticēt. žēl kāposta sprauslai ;( | Offline | | |
red  | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?
13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.
| Offline | | |
mixis | |  Kopš: 29. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: 530
|
13 Jan 2010, 09:58:51 red rakstīja:
INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?
13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.
ja devējs tad drīzāk sadale liekas 50ls jauns kloķenes 68!
tiko nomainīju abus.....
kloķenes devējs ir vien lietots, bet ejoš..... ja atrod, ka viņš vainīgs varu notirgot....
p.s ieberzos biku dēļ kreisās diagnostikas.....
un diagnostikā var pateikt, vai sūknis zem vadītāja krēsla strādā..... 
[ Šo ziņu laboja mixis, 13 Jan 2010, 11:39:26 ] | Offline | | |
mixis | |  Kopš: 29. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: 530
|
13 Jan 2010, 09:58:51 red rakstīja:
INC - cik tāds devējs maksā?
starp citu konceptuāli - kur labāk diagnosticēties - WESS, citi talanti?
13 Jan 2010, 09:47:30 -INC- rakstīja:
99% ka beigts sadalenes stāvokļa devējs
1% kloķenes stāvokļa devējs.
ir dzirdēts daudz pa diagnostikas programām, bet kā jau teicu brauc uz permalatu, tur puikas uzreiz pateicu kas vainīgs...... viņiem tur esot kaut kāda laba programa, aizmirsu to nosaukumu.... 
[ Šo ziņu laboja mixis, 13 Jan 2010, 11:42:24 ] | Offline | | |
Fausts | | Kopš: 30. Nov 2002
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: BMW 730 X-drive G11
|
13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts
Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?
Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?
Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.
duumoshana nav palielinaajusies? ja ir, tad taa pati shaize kas man bija...ja interesee varu pastaastiit! | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts
Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?
Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?
Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.
Maneejais abus shso simptomus ir kaadreiz izslimojis 1. gadiijumaa tas ir kaut kaads relejs - dachiks - neatceros varbuut arii sheit piemineetais klokavarpstas dachiks - tieshi silts negaaja 2.gadiijums taads pats gluks bija kad bija aizaudzis gaisa filtrs ! Paskaties to !  | Offline | | |
|
red  | | Kopš: 25. Apr 2005
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
neturi sveci zem pūra, pastāsti
viss noder 
13 Jan 2010, 11:43:27 Fausts rakstīja:
13 Jan 2010, 09:13:51 red rakstīja:
Auto: e39, 530d, automāts
Situācija:
Pirmkārt kādu brīdi atpakaļ bija gļuks, ka nelec silts. Tjip nobraukā kādu stundu, aizej bodē uz 5min, nevar pielaist atpakaļ. Ja pagaida 15-20min, aiziet. Kādreiz Permalats to risināja ar sprauslas maiņu, šoreiz cits meistars teica, ka sprauslas ir OK, vispirms nomainīja degvielas filtru, pēc tam restaurēja sūkņus. It kā problēma pazuda. Nupat tomēr atkal sāk parādīties, ka nelec uz pirmo griezienu (tieši silts motors), bet teiksim uz otro/trešo (jāgaida it kā nav, bet 3 gadu laikā, kopš auto braucu, vienmēr ir lecis uz pirmo). Ir idejas kas tas vēl varētu būt?
Otrkārt (varbūt saistīts ar pirmo), piem. šodien braucot uz darbu, pēc kādām 5-10min braukšanas parādās gļuki, ka nevar uzmīt. Minu gāzi, apgriezieni nepieaug, ātrums nepalielinas (braucu 60km/h +-). Kad uzsāku no krusta - it kā ok, bet arī ne strauji (pēc sajūtas atgādina DSC in action, bet DSC lampiņa nemirgo). Ir tā bijis arī vēl kādu rītu iepriekš. Varbūt kārbas gļuks? Piezīme: kolēģis saka, ka vajagot sildīt (es auto nesildu (max 1min varbūt, kamēr vārtus attaisu/aiztaisu)), kaut gan tagad visādi gudrinieki visur raksta, ka sildīt po. Kas tas varētu būt? Tiešām lielie mīnusi/sildīšana? Vai kārba?
Laikam vien būs jābrauc uz Wess uz pilno diagnistiku, bet varbūt kāds var padalīties, ja ir līdzīgi gļuki manīti. Paldies.
duumoshana nav palielinaajusies? ja ir, tad taa pati shaize kas man bija...ja interesee varu pastaastiit!
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tas, ka minot neiet varetu but magistralais suknis
bet taa neleksana var but saistita ar klokenes/sadalenes devejiem.
To visu var redzet uz kompja, ari to cik nobrauktas un labas/sudigas ir sprauslas.
Nav jau teikts, ka defekts ir tikai viens.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
7788 | |  Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2520
Braucu ar:
|
13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:
13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku 
P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.
2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera
galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus
ko var dirst, ja nezin! | Offline | | |
radiaators | |  Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
13 Jan 2010, 12:27:11 7788 rakstīja:
13 Jan 2010, 09:45:06 PowerBMW rakstīja:
13 Jan 2010, 09:28:41 Didzis rakstīja:
Loģiski ka uz diagnostiku 
P.S. permalatā nomainīji visas sprauslas? Ja nē, tad tagad varēja sākt niķoties nākošā sprausla.
2 galvenie iemesli kāpēc auto slikti lec, kad silts
1. sprausla tek
2. beigts papildsūknis, kas atrodas maģistrālē zem šofera
galvenais ka tos maģistrālos sūkņus diagnostikā neuzrāda,tapat kā bākas sūkņus
ko var dirst, ja nezin!
Pirms meenesha nomainiiju magistraalo suukni - pirmstam 1,5 gadus nobraucu ar pussachakareetu un tajaa Permalataa, kad taisiiju diagnostiku tie mulki neko nevareeja pateikt, pilniibaa neko - taa arii bija peedeejaa reize, kad biju tajaa biezo krievu slaucamajaa kantorii !  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|