Autors | Ziņojums |
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Vienu dienu nolēmu ka vajadzētu pačekot sveces vai visas "Kvēlo"
Diemžēl lai tiktu pie svecēm jāņem nost ieplūdes kolektors kas nedaudz sarežģīj situācīju
te nu ir kolektors lai noņemtu to nepieciešams atskrūvēt 12 skrūves 13mm kas atdala motoru no kolektora un vēl galā kur pienāk gaisa truba uz kolektoru ar bij kādas 4 skrūves 10mm jāatskrūvē lai viņu nodabūtu nost
kad kolektors norauts tad vajadzētu noplēst atlikušās blīves daļas gan no kolektora gan motora bloka un lai nenotiktu šaizes jāaizbāž būtu ieplūdes caurumi ar papīra dvieli vai ko citu lai neiekristu skrūvītes,šaibas jo ja tas notiks........... jautrība garantēta
skrūvējam no sākuma elektrības padeves vadu kur uzgrieznis uz 10mm un tad sveci ārā svece uz 12 mm ieteiktu izmantot garo muciņu man bij īsās bet arī varēja normāli izskrūvēt. te attēlā izskrūvētā svece un neizsskrūvēta.
šeit neizdevies miglu tuvplāns izskrūvējot sveces viņas vajag pārbaudīt to dara sekojoši . nepieciešams 1 akumulātors var to pašu kas uz auto, paresns vads apm 50 cm. vada vienu galu aptin ap sveces vidu(masa ko dabū no motora bloka) un tā sveces galu liek pie aķa + un otru vada galu pie - un ja svece sakarst līdz kļūst sarkana tad strādā un ir pilnīgi vesela.
Manā gadījumā izrādījās ka 3 stobra svece nekvēlo pilnīgi tādēl tā tika nomainīta pret jaunu. tagad liekam visu atpakaļ saskrūvējam sveces atpakaļ un pienākošos vadus tad jaunās kolektora 6 blīves
kolektoru pievelkiet atpakaļ un vallā.......
un tagad par izmantotajiem matereāliem
Tika izmantots muciņas 12,13,10mm un arī dažādi pagarinātāji jo samērā grūti tikt klāt skrūvēm. Un pa cenām jauna svece SWAG (Vācija)teica ka esot kvalitatīva piemājas auto bodē cena 8,5 ls un kolektora blīves 1gab 0,30 laika ziņā patērēts apmēram 3 h
ATLIEK VIENĪGI TEIKT ATSLĒGAS ROKĀ UN UZ GARĀŽU PROM |
Offline | |
|
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Ko ar aamuru reguleeji? |
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
2007-11-26 20:41, Bron rakstīja:
Ko ar aamuru reguleeji?
iepludes kolektoru, jo nedaudz trauce tosola izplesanas trauks
|
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| Jokeris malacis, vienmer visu safoce, apraksta. Es tam pa slinku
p.s respect, ka vari pastradat ar made in kinija instrumentiem. nthng prsnl |
Offline | |
|
Ivo__ | |
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: Auto
| man liekas,ka viņš vienkārši nepareizi uzrakstīja skrūves ir domāts: uzgriežņi,bildēs špiļkas nav skrūvētas ārā |
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| Da labi, nepiesiesimies par sikumiem (ka parasti BMWpower) isteniba ridžinala kolektora uzgriezni nak 12mm, kvelsvecu uzgr 8mm, ka ari neuzrakstija/nenofoceja kolektora kronsteinu, kurs ir jaskruve ar 13mm atsledzinu a moska tas amurs bij prieks ta kronsteina |
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| ne, atskruvejis tomer, miglu bilde apakseja labaja sturi var redzet |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| izplešanās trauku arī varēja noņemt. A tā apraksts
Manuprāt šitādas pamācības adminiem vajadzētu saglabāt PDF formātā un ielikt kādā sadaļā
[ This message was edited by: Staris on 2007-11-26 21:01 ] |
Offline | |
|
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| rit taisisu galeriju ka jamaina tds`am prieksejais joba*is/gudrais gumijas skivoks
ble, nedelas laika jau otrais nobira/noverpas |
Offline | |
|
roliks | |
Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
2007-11-26 21:00, Staris rakstīja:
izplešanās trauku arī varēja noņemt. A tā apraksts
nekad neesmu nemis nost, biku ar amuru padauzi i vsjo pietrukst dazi milimetri |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| man jau domāt, ka labāk bija visas kvēlsveces nomainīt. ja jau tik liela piša.
2,4L motoram gan kaut kā varēja pie kvēlsvecēm tikt klāt bez kolektora skrūvēšanas nost.
Jautājums, vai ieplūdnieks bija aizkakājies ar kvēpu/eļļas maisījumu? Vai iztīrīti un pēc tam atvienoju recirkulācijas vārstu (EGR)?
un vispār pie taviem instrumentiem neredzu kaut kādu smāķi, kas ļautu varbūt kaut kad vieglāk visas skrūves atskrūvēt, kā arī neļaut pielipt blīvēm..
J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 21:08 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 20:50, roliks rakstīja:
2007-11-26 20:41, Bron rakstīja:
Ko ar aamuru reguleeji?
iepludes kolektoru, jo nedaudz trauce tosola izplesanas trauks
šis te labs Bet ja tā runājot tad āmurs ir visās manās tehniskajās izvirtībās viņš noguļās uz kapota tikai fotogrāfēšanās brīdī |
Offline | |
|
Cumpars | |
Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Nu re, a Tu vēl baidijies ka pats mainot kādu sveci nolauzīsi
Njā, 2,4td visā tā padarīšana bij biš vieglāk |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 21:06, Puce rakstīja:
man jau domāt, ka labāk bija visas kvēlsveces nomainīt. ja jau tik liela piša.
2,4L motoram gan kaut kā varēja pie kvēlsvecēm tikt klāt bez kolektora skrūvēšanas nost.
Jautājums, vai ieplūdnieks bija aizkakājies ar kvēpu/eļļas maisījumu? Vai iztīrīti un pēc tam atvienoju recirkulācijas vārstu (EGR)?
un vispār pie taviem instrumentiem neredzu kaut kādu smāķi, kas ļautu varbūt kaut kad vieglāk visas skrūves atskrūvēt, kā arī neļaut pielipt blīvēm..
J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82
<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 21:08 ]</font>
Kolektors bij aizsērējies ar to zapti nedaudz paskrubinājos un lielumu noņēmu bet tā lai spīd viņš netika notīrīts un recirkulācijas varstu ar izložņāju ar lupatiņu. par to eļļošanos tu domā wd-40 pielietojumu? |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 21:20, Cumpars rakstīja:
Nu re, a Tu vēl baidijies ka pats mainot kādu sveci nolauzīsi
Njā, 2,4td visā tā padarīšana bij biš vieglāk
Nu jā thanks par iedrošināšanu |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 21:31, Puce rakstīja:
Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.
Kā ta lai novieno? un kur tad visa tā zapte paliks ja būs novienots? |
Offline | |
|
ixers | |
Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3271
Braucu ar: svešu auto
| Viss jau ir "gerai" tikai dumš jautājums, kāpēc nemainīji visas sveces uzreiz, ja jau tik liela ņemšanās lai tiktu klāt |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| tā zapte rodas no tā, ka dēļ EURO normu sasniegšanas pie maziem apgriezieniem izplūdes gāzes no izplūdes kolektora tiek ievadītas atpakaļ ieplūdē, lai vēlreiz sadeg. tā kā ieplūdē trāpa arī eļļa no turbīnas un tā jau ieplūdē vienmēr ir kāds eļļas druskumiņš, tad viss tas smāķis savārās kopā un aizaudzē ieplūdes kolektoru.
ceru, ka saprati domu.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-26 21:40, ixers rakstīja:
Viss jau ir "gerai" tikai dumš jautājums, kāpēc nemainīji visas sveces uzreiz, ja jau tik liela ņemšanās lai tiktu klāt
Hmmmm nu nezin nav jau tā ka tas piķis maz un žēl bet ja jau viņa normāli strādā un kvēlo tad jau lai kvēlo tālāk nav jau viņas jāmaina kā dzirksteļ svečka kurai zūd spriksteles jauda |
Offline | |
|