Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525 tds kvēlsveču maiņa

AutorsZiņojums
Jokeris
26. Nov 2007, 20:35 #1

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Vienu dienu nolēmu ka vajadzētu pačekot sveces vai visas "Kvēlo"
Diemžēl lai tiktu pie svecēm jāņem nost ieplūdes kolektors kas nedaudz sarežģīj situācīju


te nu ir kolektors lai noņemtu to nepieciešams atskrūvēt 12 skrūves 13mm kas atdala motoru no kolektora un vēl galā kur pienāk gaisa truba uz kolektoru ar bij kādas 4 skrūves 10mm jāatskrūvē lai viņu nodabūtu nost


kad kolektors norauts tad vajadzētu noplēst atlikušās blīves daļas gan no kolektora gan motora bloka un lai nenotiktu šaizes jāaizbāž būtu ieplūdes caurumi ar papīra dvieli vai ko citu lai neiekristu skrūvītes,šaibas jo ja tas notiks........... jautrība garantēta



skrūvējam no sākuma elektrības padeves vadu kur uzgrieznis uz 10mm un tad sveci ārā svece uz 12 mm ieteiktu izmantot garo muciņu man bij īsās bet arī varēja normāli izskrūvēt. te attēlā izskrūvētā svece un neizsskrūvēta.


šeit neizdevies miglu tuvplāns izskrūvējot sveces viņas vajag pārbaudīt to dara sekojoši . nepieciešams 1 akumulātors var to pašu kas uz auto, paresns vads apm 50 cm. vada vienu galu aptin ap sveces vidu(masa ko dabū no motora bloka) un tā sveces galu liek pie aķa + un otru vada galu pie - un ja svece sakarst līdz kļūst sarkana tad strādā un ir pilnīgi vesela.


Manā gadījumā izrādījās ka 3 stobra svece nekvēlo pilnīgi tādēl tā tika nomainīta pret jaunu. tagad liekam visu atpakaļ saskrūvējam sveces atpakaļ un pienākošos vadus tad jaunās kolektora 6 blīves

kolektoru pievelkiet atpakaļ un vallā.......

un tagad par izmantotajiem matereāliem


Tika izmantots muciņas 12,13,10mm un arī dažādi pagarinātāji jo samērā grūti tikt klāt skrūvēm. Un pa cenām jauna svece SWAG (Vācija)teica ka esot kvalitatīva piemājas auto bodē cena 8,5 ls un kolektora blīves 1gab 0,30 laika ziņā patērēts apmēram 3 h
ATLIEK VIENĪGI TEIKT ATSLĒGAS ROKĀ UN UZ GARĀŽU PROM
Offline
Bron
26. Nov 2007, 20:41 #2

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Ko ar aamuru reguleeji?
Offline
roliks
26. Nov 2007, 20:50 #3

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


2007-11-26 20:41, Bron rakstīja:
Ko ar aamuru reguleeji?


iepludes kolektoru, jo nedaudz trauce tosola izplesanas trauks

Offline
roliks
26. Nov 2007, 20:53 #4

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

Jokeris malacis, vienmer visu safoce, apraksta. Es tam pa slinku
p.s respect, ka vari pastradat ar made in kinija instrumentiem. nthng prsnl
Offline
Ivo__
26. Nov 2007, 20:53 #5

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

man liekas,ka viņš vienkārši nepareizi uzrakstīja skrūves ir domāts: uzgriežņi,bildēs špiļkas nav skrūvētas ārā
Offline
roliks
26. Nov 2007, 20:57 #6

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

Da labi, nepiesiesimies par sikumiem (ka parasti BMWpower) isteniba ridžinala kolektora uzgriezni nak 12mm, kvelsvecu uzgr 8mm, ka ari neuzrakstija/nenofoceja kolektora kronsteinu, kurs ir jaskruve ar 13mm atsledzinu a moska tas amurs bij prieks ta kronsteina
Offline
roliks
26. Nov 2007, 20:59 #7

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

ne, atskruvejis tomer, miglu bilde apakseja labaja sturi var redzet
Offline
Staris
26. Nov 2007, 21:00 #8

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

izplešanās trauku arī varēja noņemt. A tā apraksts

Manuprāt šitādas pamācības adminiem vajadzētu saglabāt PDF formātā un ielikt kādā sadaļā

[ This message was edited by: Staris on 2007-11-26 21:01 ]
Offline
roliks
26. Nov 2007, 21:01 #9

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

rit taisisu galeriju ka jamaina tds`am prieksejais joba*is/gudrais gumijas skivoks
ble, nedelas laika jau otrais nobira/noverpas
Offline
roliks
26. Nov 2007, 21:02 #10

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


2007-11-26 21:00, Staris rakstīja:
izplešanās trauku arī varēja noņemt. A tā apraksts


nekad neesmu nemis nost, biku ar amuru padauzi i vsjo pietrukst dazi milimetri
Offline
Puce
26. Nov 2007, 21:06 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

man jau domāt, ka labāk bija visas kvēlsveces nomainīt. ja jau tik liela piša.
2,4L motoram gan kaut kā varēja pie kvēlsvecēm tikt klāt bez kolektora skrūvēšanas nost.

Jautājums, vai ieplūdnieks bija aizkakājies ar kvēpu/eļļas maisījumu? Vai iztīrīti un pēc tam atvienoju recirkulācijas vārstu (EGR)?

un vispār pie taviem instrumentiem neredzu kaut kādu smāķi, kas ļautu varbūt kaut kad vieglāk visas skrūves atskrūvēt, kā arī neļaut pielipt blīvēm..

J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 21:08 ]

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 21:20 #12

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 20:50, roliks rakstīja:

2007-11-26 20:41, Bron rakstīja:
Ko ar aamuru reguleeji?


iepludes kolektoru, jo nedaudz trauce tosola izplesanas trauks




šis te labs Bet ja tā runājot tad āmurs ir visās manās tehniskajās izvirtībās viņš noguļās uz kapota tikai fotogrāfēšanās brīdī
Offline
Cumpars
26. Nov 2007, 21:20 #13

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: KK-555

Nu re, a Tu vēl baidijies ka pats mainot kādu sveci nolauzīsi

Njā, 2,4td visā tā padarīšana bij biš vieglāk
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 21:24 #14

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 21:06, Puce rakstīja:
man jau domāt, ka labāk bija visas kvēlsveces nomainīt. ja jau tik liela piša.
2,4L motoram gan kaut kā varēja pie kvēlsvecēm tikt klāt bez kolektora skrūvēšanas nost.

Jautājums, vai ieplūdnieks bija aizkakājies ar kvēpu/eļļas maisījumu? Vai iztīrīti un pēc tam atvienoju recirkulācijas vārstu (EGR)?

un vispār pie taviem instrumentiem neredzu kaut kādu smāķi, kas ļautu varbūt kaut kad vieglāk visas skrūves atskrūvēt, kā arī neļaut pielipt blīvēm..

J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82

<font size=1>[ This message was edited by: Puce on 2007-11-26 21:08 ]</font>


Kolektors bij aizsērējies ar to zapti nedaudz paskrubinājos un lielumu noņēmu bet tā lai spīd viņš netika notīrīts un recirkulācijas varstu ar izložņāju ar lupatiņu. par to eļļošanos tu domā wd-40 pielietojumu?
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 21:27 #15

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 21:20, Cumpars rakstīja:
Nu re, a Tu vēl baidijies ka pats mainot kādu sveci nolauzīsi

Njā, 2,4td visā tā padarīšana bij biš vieglāk


Nu jā thanks par iedrošināšanu
Offline
Puce
26. Nov 2007, 21:31 #16

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 21:36 #17

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 21:31, Puce rakstīja:
Kolektoru vajadzēja riktīgi izmazgāt. ieplūdes daļu galvā arī. Bet EGR vajag atvienot vispār. Jo no tā rodas tas aizkakājums. Un pie reizes motors nedaudz labāk griezīsies.


Kā ta lai novieno? un kur tad visa tā zapte paliks ja būs novienots?
Offline
ixers
26. Nov 2007, 21:40 #18

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3271

Braucu ar: svešu auto

Viss jau ir "gerai" tikai dumš jautājums, kāpēc nemainīji visas sveces uzreiz, ja jau tik liela ņemšanās lai tiktu klāt
Offline
Puce
26. Nov 2007, 21:47 #19

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

tā zapte rodas no tā, ka dēļ EURO normu sasniegšanas pie maziem apgriezieniem izplūdes gāzes no izplūdes kolektora tiek ievadītas atpakaļ ieplūdē, lai vēlreiz sadeg. tā kā ieplūdē trāpa arī eļļa no turbīnas un tā jau ieplūdē vienmēr ir kāds eļļas druskumiņš, tad viss tas smāķis savārās kopā un aizaudzē ieplūdes kolektoru.

ceru, ka saprati domu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Jokeris
26. Nov 2007, 21:47 #20

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g


2007-11-26 21:40, ixers rakstīja:
Viss jau ir "gerai" tikai dumš jautājums, kāpēc nemainīji visas sveces uzreiz, ja jau tik liela ņemšanās lai tiktu klāt


Hmmmm nu nezin nav jau tā ka tas piķis maz un žēl bet ja jau viņa normāli strādā un kvēlo tad jau lai kvēlo tālāk nav jau viņas jāmaina kā dzirksteļ svečka kurai zūd spriksteles jauda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo