Online
Pašreiz BMWPower skatās 25 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Netrafarētie CP auto
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3649
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
21 Sep 2023, 09:36:20 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 09:27:56 @davisTK rakstīja:
21 Sep 2023, 09:13:54 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:59:12 @Samsasi rakstīja:
user, kādus auto viņiem jāpērk? 4motion 300 zs formentors bij ap 40k plaukta, kad pavasarī man bij slima doma radusies galvā.
es nerakstu tikai par formentoriem, es rakstu vispārīgi, ka policijā kāds ir sajucis prātā pirkt jaudīgākās modifikācijas, tad vw, tagad cupras un visu aprīkot un netrafarēt.
Ir jābūt pietiekami daudz trafarētiem auto, lai ir sajūta par policijas klātbūtni, tagad tādas sajūtas nav
Šeit es user piekritīšu, nav jēga pirkt netrafarētos, ja nav pietiekami daudz trafarētie auto uz ielām, jo piemēram šobrīd tiešām ir tāda policijas klātbūtnes neesamība un nihilisms pret visiem noteikumiem. Labāk lēti, mazlietoti opeļi vai fordi kas ir daudz uz ielām un trafarēti, nevis 2-5 ātri formentori ko 300% ziemā nošķils kā vw .
Te tad ir jāliek klāt algām, jo tā ir lielāka problēma par to, kāds ir darba auto, bet nu tur izmaksas būs stipri lielākas par focus vs octavia vs superb vs formentor.
Galvā ātri rēķinot, ekipžu pārsēdinot no 40k Foremoentora VZ uz 30k FWD Škodu, varētu viņiem pielikt ap 60 EUR mēnesī net uz tiem 5 gadiem kas ir 30 EUR uz cilvēku, vai 15 EUR net, ja to auto izmanto divas ekipāžas. | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
21 Sep 2023, 09:35:02 @RR04 rakstīja:
lab, jaudīgus dzinējus vēl varu saprast. A nah vajag ādas beņķus, lielus ļitakus, r line un nez ko vēl? ķip, lai pie aok piebraucot mazās var sakoļīt?
Ja tas viss iet standarta aprīkojumā par ko nav jāpiemaksā, tad ok. Kāds var pakomentēt?
Jaudīgākās versijas parasti nāk kopā ar diezgan cilvēcīgu bāzes aprīkojumu. Nevar nopirkt top motoru komplektā ar halogēna lukturiem un logu airiem. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13772
Braucu ar:
|
21 Sep 2023, 09:33:08 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 08:55:52 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:36:11 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 01:45:35 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 00:28:45 @Mizx rakstīja:
20 Sep 2023, 18:27:15 @martins_usars rakstīja:
CP auto 0-100 nav tik svarīgs kā 50-70 vai 70-100 vai 80-120 Jaudu vajag, lai dalbojobu, kurš ručkā mūk, varētu ātri apsteigt vai apdzīt un mest pa nažiem
Ir jau arī 0-100 svarīgs, jo liela daļa gadījumu tomēr ir stāvēt ceļa malā un sekot satiksmei. Ja sagribēs noķert kādu kaut vai 120 km/h braucošu, tad kamēr ieleks auto, kamēr iekurbulēs, kamēr 20 sekundēs ieskdriesies līdz 100 km/h ķeramais jau būs trīs reizes šķērsielās nogriezies un nezinās pat virzienu, kur to meklēt. Tā tomēr tāda normāla prakse CP apgādāt ar auto, ar kuriem var ieskrieties. Kad Getzus iepirka tā gan bija ņirgāšanās. Šķiet ar tiem tikai gājējus pie sarkanajām gaismām trenkāja un CSN apkalpoja, jo neko citu izdarīt nevarēja.
tieši te tas 0-100 ir vismazāk svarīgs..
ja ieleikšana auto, iekubulēšana aizņem 60 sec, tad vieglāk ir pielikt 5 sekundes skriešanai uz auto, nekā noņemt 3 sec ieskrējienā
karoč lohi pieņem visus šos lēmums ar auto iepirkumiem, netrafarēšanu vai alkatīgi, korumpēti piderasi..
ispējams kombinācija
Nesaprotu tavu logku par korupciju - ja pirktu FWD Forementoru ar 1,5TFsi, tad butu letaki auto un par to pasu budzetu varetu vairak atvelet kukuliem
Ja nopieni, tad tas tacu ir ka 2+2, ja pieliekot pie 32k EUR cenas par 1,5 FWD, 8k EUR un dabujot AWD ar x2 jaudu, ka labaka izvle ir x2 jaudigaks auto par 25% lielaku cenu, ja budzets to atlauj
budžets to neatļauj un vajadzības tādas īsti nav. Ar šādu pieeju, vienmēr var atrast, ko dārgāku un labāk pie viena budžeta, tad 3 auto vietā nopirkt 4 auto, kuriem uzturešana, ekspluatācija būs lētāka kā tiem 3
Galvenais, ko es gribu patiekt, ka tā policijas auto jauda nav svarīga. Neviens neliek viņiem pirkt auto ar 42zs
Dārgāku var vienmēr atrast - piekrītu - bet lētāku auto ar šādu veikspēju gan nevar. Līdz ar to labs value for money, atšķirībā no 60k EUR Tiguāniem. Tā kā tā ir noma, tad gan jau kādi 30% atpirkums vēl pēc 5 gadi un tā reālā delta ap 5k EUR uz 5 gadu, kas ir 1k EUR gadā.
Ja mēs salīdzinām jaudīgāko auto iepirkumus, tad, protams, šīs cupras ir labākas par tiguāniem, bet kopumā vai policijai vajag tik daudz šo augstākas veikstspējas auto? visus netrafarētus? es domāju, ka nē. Man ikdienā ir sajūta, ka policijas uz ielām nav! ok, šonedēļ nedaudz vairāk redzams, arī naktī - laikam dēļ tās eiropas ceļu policijas nedēļas, bet kopumā tāpat kā citur darbojas tukšas fotoradaru kastes, vajag daudz daudz trafarēto policijas auto, jo lielu daļu disciplinē pat pašvaldības bulku vāģis.
Vispār, visiem policijas auto būtu jābūt trafarētiem un pēkšņi - visa pilsēta būtu polcijas auto un pat pārkāpējiem negribētos pārkāpt.
tieši tāpat tā mukšana - nu nebūs auto jauda noteicošais vai noķers kādu vai nē | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13772
Braucu ar:
|
21 Sep 2023, 09:47:24 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 09:36:20 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 09:27:56 @davisTK rakstīja:
21 Sep 2023, 09:13:54 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:59:12 @Samsasi rakstīja:
user, kādus auto viņiem jāpērk? 4motion 300 zs formentors bij ap 40k plaukta, kad pavasarī man bij slima doma radusies galvā.
es nerakstu tikai par formentoriem, es rakstu vispārīgi, ka policijā kāds ir sajucis prātā pirkt jaudīgākās modifikācijas, tad vw, tagad cupras un visu aprīkot un netrafarēt.
Ir jābūt pietiekami daudz trafarētiem auto, lai ir sajūta par policijas klātbūtni, tagad tādas sajūtas nav
Šeit es user piekritīšu, nav jēga pirkt netrafarētos, ja nav pietiekami daudz trafarētie auto uz ielām, jo piemēram šobrīd tiešām ir tāda policijas klātbūtnes neesamība un nihilisms pret visiem noteikumiem. Labāk lēti, mazlietoti opeļi vai fordi kas ir daudz uz ielām un trafarēti, nevis 2-5 ātri formentori ko 300% ziemā nošķils kā vw .
Te tad ir jāliek klāt algām, jo tā ir lielāka problēma par to, kāds ir darba auto, bet nu tur izmaksas būs stipri lielākas par focus vs octavia vs superb vs formentor.
Galvā ātri rēķinot, ekipžu pārsēdinot no 40k Foremoentora VZ uz 30k FWD Škodu, varētu viņiem pielikt ap 60 EUR mēnesī net uz tiem 5 gadiem kas ir 30 EUR uz cilvēku, vai 15 EUR net, ja to auto izmanto divas ekipāžas.
pielikt 60e mēnesī nemaz nav tik slikti, palielināt algu inflācijas apmērā un jau minēju - formeontors man tikai bija iemesls padomāt par jaudīgu auto iegādi plicijai, ja tie būtu pirmie jaudīgie auto - vienalga, kamēr bija 4 subaru - kruti, bet, ja sāk visus pirkt jaudīgus, netrafarēt, vw, škodas, tad šķiet tas ir neapdomīgi. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2803
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Sep 2023, 09:52:03 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 09:33:08 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 08:55:52 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:36:11 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 01:45:35 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 00:28:45 @Mizx rakstīja:
20 Sep 2023, 18:27:15 @martins_usars rakstīja:
CP auto 0-100 nav tik svarīgs kā 50-70 vai 70-100 vai 80-120 Jaudu vajag, lai dalbojobu, kurš ručkā mūk, varētu ātri apsteigt vai apdzīt un mest pa nažiem
Ir jau arī 0-100 svarīgs, jo liela daļa gadījumu tomēr ir stāvēt ceļa malā un sekot satiksmei. Ja sagribēs noķert kādu kaut vai 120 km/h braucošu, tad kamēr ieleks auto, kamēr iekurbulēs, kamēr 20 sekundēs ieskdriesies līdz 100 km/h ķeramais jau būs trīs reizes šķērsielās nogriezies un nezinās pat virzienu, kur to meklēt. Tā tomēr tāda normāla prakse CP apgādāt ar auto, ar kuriem var ieskrieties. Kad Getzus iepirka tā gan bija ņirgāšanās. Šķiet ar tiem tikai gājējus pie sarkanajām gaismām trenkāja un CSN apkalpoja, jo neko citu izdarīt nevarēja.
tieši te tas 0-100 ir vismazāk svarīgs..
ja ieleikšana auto, iekubulēšana aizņem 60 sec, tad vieglāk ir pielikt 5 sekundes skriešanai uz auto, nekā noņemt 3 sec ieskrējienā
karoč lohi pieņem visus šos lēmums ar auto iepirkumiem, netrafarēšanu vai alkatīgi, korumpēti piderasi..
ispējams kombinācija
Nesaprotu tavu logku par korupciju - ja pirktu FWD Forementoru ar 1,5TFsi, tad butu letaki auto un par to pasu budzetu varetu vairak atvelet kukuliem
Ja nopieni, tad tas tacu ir ka 2+2, ja pieliekot pie 32k EUR cenas par 1,5 FWD, 8k EUR un dabujot AWD ar x2 jaudu, ka labaka izvle ir x2 jaudigaks auto par 25% lielaku cenu, ja budzets to atlauj
budžets to neatļauj un vajadzības tādas īsti nav. Ar šādu pieeju, vienmēr var atrast, ko dārgāku un labāk pie viena budžeta, tad 3 auto vietā nopirkt 4 auto, kuriem uzturešana, ekspluatācija būs lētāka kā tiem 3
Galvenais, ko es gribu patiekt, ka tā policijas auto jauda nav svarīga. Neviens neliek viņiem pirkt auto ar 42zs
Dārgāku var vienmēr atrast - piekrītu - bet lētāku auto ar šādu veikspēju gan nevar. Līdz ar to labs value for money, atšķirībā no 60k EUR Tiguāniem. Tā kā tā ir noma, tad gan jau kādi 30% atpirkums vēl pēc 5 gadi un tā reālā delta ap 5k EUR uz 5 gadu, kas ir 1k EUR gadā.
Man ikdienā ir sajūta, ka policijas uz ielām nav! ok, šonedēļ nedaudz vairāk redzams, arī naktī - laikam dēļ tās eiropas ceļu policijas nedēļas, bet kopumā tāpat kā citur darbojas tukšas fotoradaru kastes, vajag daudz daudz trafarēto policijas auto, jo lielu daļu disciplinē pat pašvaldības bulku vāģis.
Te nevar nepiekrist, man sajūta ka dažreiz pat ir bijis tā, ka vismaz mēnesi nemani nevienu CP ekipāžu uz ielām(neskaitu tos, kas raksta protokolus avārijās). | Offline | | |
davisTK | | Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 672
Braucu ar: melnu rumaku
|
21 Sep 2023, 09:56:21 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 09:52:03 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 09:33:08 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 08:55:52 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:36:11 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 01:45:35 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 00:28:45 @Mizx rakstīja:
20 Sep 2023, 18:27:15 @martins_usars rakstīja:
CP auto 0-100 nav tik svarīgs kā 50-70 vai 70-100 vai 80-120 Jaudu vajag, lai dalbojobu, kurš ručkā mūk, varētu ātri apsteigt vai apdzīt un mest pa nažiem
Ir jau arī 0-100 svarīgs, jo liela daļa gadījumu tomēr ir stāvēt ceļa malā un sekot satiksmei. Ja sagribēs noķert kādu kaut vai 120 km/h braucošu, tad kamēr ieleks auto, kamēr iekurbulēs, kamēr 20 sekundēs ieskdriesies līdz 100 km/h ķeramais jau būs trīs reizes šķērsielās nogriezies un nezinās pat virzienu, kur to meklēt. Tā tomēr tāda normāla prakse CP apgādāt ar auto, ar kuriem var ieskrieties. Kad Getzus iepirka tā gan bija ņirgāšanās. Šķiet ar tiem tikai gājējus pie sarkanajām gaismām trenkāja un CSN apkalpoja, jo neko citu izdarīt nevarēja.
tieši te tas 0-100 ir vismazāk svarīgs..
ja ieleikšana auto, iekubulēšana aizņem 60 sec, tad vieglāk ir pielikt 5 sekundes skriešanai uz auto, nekā noņemt 3 sec ieskrējienā
karoč lohi pieņem visus šos lēmums ar auto iepirkumiem, netrafarēšanu vai alkatīgi, korumpēti piderasi..
ispējams kombinācija
Nesaprotu tavu logku par korupciju - ja pirktu FWD Forementoru ar 1,5TFsi, tad butu letaki auto un par to pasu budzetu varetu vairak atvelet kukuliem
Ja nopieni, tad tas tacu ir ka 2+2, ja pieliekot pie 32k EUR cenas par 1,5 FWD, 8k EUR un dabujot AWD ar x2 jaudu, ka labaka izvle ir x2 jaudigaks auto par 25% lielaku cenu, ja budzets to atlauj
budžets to neatļauj un vajadzības tādas īsti nav. Ar šādu pieeju, vienmēr var atrast, ko dārgāku un labāk pie viena budžeta, tad 3 auto vietā nopirkt 4 auto, kuriem uzturešana, ekspluatācija būs lētāka kā tiem 3
Galvenais, ko es gribu patiekt, ka tā policijas auto jauda nav svarīga. Neviens neliek viņiem pirkt auto ar 42zs
Dārgāku var vienmēr atrast - piekrītu - bet lētāku auto ar šādu veikspēju gan nevar. Līdz ar to labs value for money, atšķirībā no 60k EUR Tiguāniem. Tā kā tā ir noma, tad gan jau kādi 30% atpirkums vēl pēc 5 gadi un tā reālā delta ap 5k EUR uz 5 gadu, kas ir 1k EUR gadā.
Man ikdienā ir sajūta, ka policijas uz ielām nav! ok, šonedēļ nedaudz vairāk redzams, arī naktī - laikam dēļ tās eiropas ceļu policijas nedēļas, bet kopumā tāpat kā citur darbojas tukšas fotoradaru kastes, vajag daudz daudz trafarēto policijas auto, jo lielu daļu disciplinē pat pašvaldības bulku vāģis.
Te nevar nepiekrist, man sajūta ka dažreiz pat ir bijis tā, ka vismaz mēnesi nemani nevienu CP ekipāžu uz ielām(neskaitu tos, kas raksta protokolus avārijās).
plus ko dod CP ja pat viņu acu priekšā tiek pārkāpti noteikumi un viņi neko nedara, jo tieši tā arī ir ka atalgojums ir problēma, lai daudzi vispār iespringtu kaut ko vairāk darīt kā braukāt vai sēdēt auto. Tādēļ labāk lai visi ir trafarētie un tad vismaz daži nedaudz atmetas un nepārkāpj noteikumus, nevis kā tagad ir | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13407
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Kad bija volviķi, ar to grilu uz jumta ātrāk par 170-180 negāja, kad bija iepirkti roveri, tiem vispār redlainā tik 160 varēja izspiest.
Trafarētiem tādu jaudu nevajag, viņi darbojās preventīvi. Netrafarētiem vajag.
Pārkāpēji vienmēr bija un būs, tagad visus autiņus nolīmēt un kaut kas mainīsies
Mans uzskats, ka jāatjauno policijas akadēmija, nevis kaut kāds poliču tehnikums. Tad vismaz nedaudz uzlabosies profesionalitāte un valsts būs spiesta maksāt vairāk algās.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 21 Sep 2023, 10:03:59 ] | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| VP Formentor VZ ir parastās bremzes vai lielās brembo, kas tikai priekšas tilts maksā 3k eiro? | Offline | | |
|
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Šitā visa ņemšanās trafarētie, netrafarētie, fotoradari, vidējā ātruma radari ir diezgan bezjēdzīga. Visa šī ņemšanās satiksmes drošību necik neietekmē. Bojā gājušo skaits pēdējo desmit gadu laikā ir būtiski nemainās. Izņēmums bija pagājušais gads, kad gāja mazāk bojā, bet šogad, visticamāk, agriezīsimies ierastās "normas" robežās. Ko darīt - noteikt atļauto braukšanas ātrumu 100 km/h stundā, kas būtu mūsdienu tehnikai atbilstoši, visur kur tiek būvēti jauni vai pārbūvēti vecie ceļi, ceļu malās veidot metru platu joslu gājējiem un velobraucējiem, lai samzinātu to bojāejas risku (tas ir Latvijas vājais punkts), novākt vidējā ātruma radarus, jo daudzi brauc stipri zem atļautā un tā čakarē satikmsi. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13772
Braucu ar:
| Trafarētie auto kaut nedaudz palīdz organizēt satiksmi - mazāk cilvēku lien pilnos krustojumus, mazāk brauc pār nepārtrauktām līnijām, vairāk seko luksoforu gaismām.. trafarētie auto palīdz satiksmei | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
21 Sep 2023, 10:31:32 @user rakstīja:
Trafarētie auto kaut nedaudz palīdz organizēt satiksmi - mazāk cilvēku lien pilnos krustojumus, mazāk brauc pār nepārtrauktām līnijām, vairāk seko luksoforu gaismām.. trafarētie auto palīdz satiksmei
Tieši otrādi, vismaz ārpus pilsētas - brauc pa A2 trafarētais policijas auto uz ~112 pie atļautā 110+11, tak neviens neapsteidz, velkās ABĀS joslās. Daudz labāk patīk netrafarētie, kur satiksme iet normāli, bet ekstrēmos lidotājus/pa nomali apsteidzējus paņem pie dziesmas. Kamēr redz trafarēto, braukt jau visi puslīdz prot.
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6610
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
Tad kāds ir mērķis? Sodīt vai disciplinēt satiksmi?
Tieši otrādi, vismaz ārpus pilsētas - brauc pa A2 trafarētais policijas auto uz ~112 pie atļautā 110+11, tak neviens neapsteidz, velkās ABĀS joslās. Daudz labāk patīk netrafarētie, kur satiksme iet normāli, bet ekstrēmos lidotājus/pa nomali apsteidzējus paņem pie dziesmas. Kamēr redz trafarēto, braukt jau visi puslīdz prot.
[ Šo ziņu laboja soulfreak, 21 Sep 2023, 11:13:51 ] | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
21 Sep 2023, 11:12:23 @soulfreak rakstīja:
Tad kāds ir mērķis? Sodīt vai disciplinēt satiksmi?
Tieši otrādi, vismaz ārpus pilsētas - brauc pa A2 trafarētais policijas auto uz ~112 pie atļautā 110+11, tak neviens neapsteidz, velkās ABĀS joslās. Daudz labāk patīk netrafarētie, kur satiksme iet normāli, bet ekstrēmos lidotājus/pa nomali apsteidzējus paņem pie dziesmas. Kamēr redz trafarēto, braukt jau visi puslīdz prot.
Discioplinēt. Ja būis pietiekami daudz netrafarēto ārpus pilsētas, būs mazāk atsaldeņu, kas sūdus taisa. Bet plūsma būs normāla, nevis kāds izdomās radara kļūdu un pēkšņi paliks "ekstra piesardzīgs".
Pilsētās otrādi. Regulāri vajadzētu ar trafarētajiem (un arī droniem) darboties krustojumos sastrēgumu stundās. Nu nav OK, ja pie dzeltenā fūre vai autobusss sāk krustojumā līst. | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Domāju, vajag atslābt un beigt cepties. Manuprāt satiksmei Latvijā nav nekādas vainas! | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
21 Sep 2023, 09:58:48 @davisTK rakstīja:
21 Sep 2023, 09:56:21 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 09:52:03 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 09:33:08 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 08:55:52 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 08:36:11 @smudo rakstīja:
21 Sep 2023, 01:45:35 @user rakstīja:
21 Sep 2023, 00:28:45 @Mizx rakstīja:
20 Sep 2023, 18:27:15 @martins_usars rakstīja:
CP auto 0-100 nav tik svarīgs kā 50-70 vai 70-100 vai 80-120 Jaudu vajag, lai dalbojobu, kurš ručkā mūk, varētu ātri apsteigt vai apdzīt un mest pa nažiem
Ir jau arī 0-100 svarīgs, jo liela daļa gadījumu tomēr ir stāvēt ceļa malā un sekot satiksmei. Ja sagribēs noķert kādu kaut vai 120 km/h braucošu, tad kamēr ieleks auto, kamēr iekurbulēs, kamēr 20 sekundēs ieskdriesies līdz 100 km/h ķeramais jau būs trīs reizes šķērsielās nogriezies un nezinās pat virzienu, kur to meklēt. Tā tomēr tāda normāla prakse CP apgādāt ar auto, ar kuriem var ieskrieties. Kad Getzus iepirka tā gan bija ņirgāšanās. Šķiet ar tiem tikai gājējus pie sarkanajām gaismām trenkāja un CSN apkalpoja, jo neko citu izdarīt nevarēja.
tieši te tas 0-100 ir vismazāk svarīgs..
ja ieleikšana auto, iekubulēšana aizņem 60 sec, tad vieglāk ir pielikt 5 sekundes skriešanai uz auto, nekā noņemt 3 sec ieskrējienā
karoč lohi pieņem visus šos lēmums ar auto iepirkumiem, netrafarēšanu vai alkatīgi, korumpēti piderasi..
ispējams kombinācija
Nesaprotu tavu logku par korupciju - ja pirktu FWD Forementoru ar 1,5TFsi, tad butu letaki auto un par to pasu budzetu varetu vairak atvelet kukuliem
Ja nopieni, tad tas tacu ir ka 2+2, ja pieliekot pie 32k EUR cenas par 1,5 FWD, 8k EUR un dabujot AWD ar x2 jaudu, ka labaka izvle ir x2 jaudigaks auto par 25% lielaku cenu, ja budzets to atlauj
budžets to neatļauj un vajadzības tādas īsti nav. Ar šādu pieeju, vienmēr var atrast, ko dārgāku un labāk pie viena budžeta, tad 3 auto vietā nopirkt 4 auto, kuriem uzturešana, ekspluatācija būs lētāka kā tiem 3
Galvenais, ko es gribu patiekt, ka tā policijas auto jauda nav svarīga. Neviens neliek viņiem pirkt auto ar 42zs
Dārgāku var vienmēr atrast - piekrītu - bet lētāku auto ar šādu veikspēju gan nevar. Līdz ar to labs value for money, atšķirībā no 60k EUR Tiguāniem. Tā kā tā ir noma, tad gan jau kādi 30% atpirkums vēl pēc 5 gadi un tā reālā delta ap 5k EUR uz 5 gadu, kas ir 1k EUR gadā.
Man ikdienā ir sajūta, ka policijas uz ielām nav! ok, šonedēļ nedaudz vairāk redzams, arī naktī - laikam dēļ tās eiropas ceļu policijas nedēļas, bet kopumā tāpat kā citur darbojas tukšas fotoradaru kastes, vajag daudz daudz trafarēto policijas auto, jo lielu daļu disciplinē pat pašvaldības bulku vāģis.
Te nevar nepiekrist, man sajūta ka dažreiz pat ir bijis tā, ka vismaz mēnesi nemani nevienu CP ekipāžu uz ielām(neskaitu tos, kas raksta protokolus avārijās).
plus ko dod CP ja pat viņu acu priekšā tiek pārkāpti noteikumi un viņi neko nedara, jo tieši tā arī ir ka atalgojums ir problēma, lai daudzi vispār iespringtu kaut ko vairāk darīt kā braukāt vai sēdēt auto. Tādēļ labāk lai visi ir trafarētie un tad vismaz daži nedaudz atmetas un nepārkāpj noteikumus, nevis kā tagad ir
man ir bijuši gadījumi kad policija pamidžina, lai neskrienu, jo atļauto 50 vietā ir 80 Un ne vienu vien reizi tā | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
21 Sep 2023, 11:22:03 @tg rakstīja:
Domāju, vajag atslābt un beigt cepties. Manuprāt satiksmei Latvijā nav nekādas vainas!
to var teikt cilvēki, kas nav bijuši ārpus lv robežām. Pabrauc pa poliju, vāciju, tad sapratīsi, ka te nav braukšanas kultūra un mums autovadītāji ir pērtiķi | Offline | | |
|
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Muļķibas. Es vismaz 5-6 reizes gadā ar auto esmu Polijā, Vācijā, Francijā - nu neesmu es tur neko graujoši labāku redzējis. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
| Gribi teikt, ka tevis minētajās valstīs ir pērtiķi, kas velkas pa trešo joslu uz 90 un principa pēc nepārkārtojas uz otro joslu?
Tieši tāpat visi slalomu tēlotāji utt | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13772
Braucu ar:
|
21 Sep 2023, 11:32:13 @RR04 rakstīja:
21 Sep 2023, 11:22:03 @tg rakstīja:
Domāju, vajag atslābt un beigt cepties. Manuprāt satiksmei Latvijā nav nekādas vainas!
to var teikt cilvēki, kas nav bijuši ārpus lv robežām. Pabrauc pa poliju, vāciju, tad sapratīsi, ka te nav braukšanas kultūra un mums autovadītāji ir pērtiķi
es varu patiekt vienu - ielaistu pusi LV vadītāju spānijā, itālijā - viņi tur neizdzīvotu.
LV problēma nav daži lidotāji, LV problēma ir tieši visāda pagriezienu nerādīšana, vilkšanās, lēna uzsākšana utt | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
21 Sep 2023, 11:40:37 @RR04 rakstīja:
Gribi teikt, ka tevis minētajās valstīs ir pērtiķi, kas velkas pa trešo joslu uz 90 un principa pēc nepārkārtojas uz otro joslu?
Tieši tāpat visi slalomu tēlotāji utt
Protams, tajā pašā Vācijā esmu redzējis ntos gadījumos, ka kāds bānī brauc lēnāk kā no aizmuguruses lidojošais. Un lidotājs ar uguņiem dzen malā lēnāko. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|