Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jaguar

AutorsZiņojums
edmundo
23. Feb 2007, 18:33 #21

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 584

Braucu ar: Forester XT

kaut kur lasīju ka S-type ir jāpērk pēc feislifta 2002 gadā, tad tika apgreidēts dzinējs, stūres sistēma, kārba, salons un dažādi sīkumi, a līdz tam tur viss esot nepārāk labi
Offline
Tune-L
23. Feb 2007, 19:18 #22

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Pie autorizeetajiem diileriem ar remontu ir probleemas, jo vinji pashi neko nerubii
Radiniekam bija probleemas ar to ka tiko ara temperatuura nosliid zem -5 graadiem stuure sasleedzas un kameer mashiina neuzsilst valjaa nevar dabuut
Risinaajums tika piedaavaats ... jamaina visa stuures mehaanika salonaa
Radinieks taads kapeikpiseejs drusku ... izveeleejaas visu sasleegshanaas mehaanismu izraveet un probleema "atrisinaata"
Pirms tam ar to probleemu servisaa bija reizes astonjas pagaajushaas ziemas saakumaa

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Bimmer
23. Feb 2007, 19:24 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-02-23 18:22, edijzz rakstīja:
domaju,ka japaliek pie s-type un jabrauc ari ikdiena. Domaju no Vacijas njemt, vismaz mobile ir dazi patikami eksemplari.
Gribetos trapit uz labu un nenop**** variantu.
Bus citigak japamekle.

Ceru, ka acis met uz S-Type R Salīdzinājumā ar tā paša motora atmosfērisko versiju, nekas trakās (tehnoloģiski) tur nav

Tiesa, tad par degvielas patēriņu interesēties gan nevajadzētu Man ar Daimler pilsētā rāda ~27 litrus, Edzulim - ~23 litrus
Offline
mmartins
23. Feb 2007, 20:35 #24

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1713

Braucu ar: Prius

Personiigi man ne S-type, ne X-type nepatiik..

Par remontiem, kopsh nopirju saveejo braucu tikai uz RAAP’u, atsauksmes tikai un vieniigi pozitiivas
Detalju cenas arii ir ok (vismaz tik ilgi kameer neiet pie diilera)
Offline
fleix
23. Feb 2007, 21:54 #25

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

muterei bij S-Type
Shausmas ne mashiina! Pateerinsh diezgan liels,
Kaa iestaajaas ziema taa viss sala ciet, kaa piem kaaarba..Nu probleemu bij ljooti daudz..
Nopirka pa 16 euro un peec gada paardewa pa 9 euro..nevareeja no vinja tikt valjaa
Vizuaali arii diezgan nesimpaatisks. No aizmugures ok, bet no priekshas taads triperis vien ir. Vieniigais, kas vinjaa bij ok-Salons
Veel jau variants, ka vnk traapijaas nojaats variants..
Offline
edijzz
23. Feb 2007, 23:15 #26

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

izskataas,ka viedokli dalas uz pusem.
Iespejams, tapec, ka dazi ir pikti pa 9k eur , citi pa 18k?
Bus vienkarsi jamekle 1 hand un kads opitis,kurs vizinajies. Entuaziasts.
Offline
Bimmer
23. Feb 2007, 23:53 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-02-23 23:15, edijzz rakstīja:
Bus vienkarsi jamekle 1 hand un kads opitis,kurs vizinajies. Entuaziasts.

Tieši tā!
Offline
jurrus
24. Feb 2007, 00:09 #28

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1496

Braucu ar: Obk, Leaf e+, CBF1000


2007-02-23 23:15, edijzz rakstīja:
izskataas,ka viedokli dalas uz pusem.
Iespejams, tapec, ka dazi ir pikti pa 9k eur , citi pa 18k?
Bus vienkarsi jamekle 1 hand un kads opitis,kurs vizinajies. Entuaziasts.


izklausās prātīgi! ja atradīsi labā stāvoklī, notiekti nenožēlosi!
tam, kurš izteicās par 2002.gadu ir absolūta taisnība- labāk meklēt pēc šī gada mašīnas, jo viņām tika uzlaboti vairāk svarīgi tehniskie mezgli! no skata var atpazīt ar neesošu Jaguar emblēmu, kas līdzīga volgas un čaikas zvēriem uz kapota!

P.S. dažu problēmas ar s type izklausās nedzirdēti pārspīlētas, bet nu ok, gadās visādi eksemplāri (auto)..
Offline
edzulis
24. Feb 2007, 00:13 #29

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nē, nu xtype ir riktīgs craps priekš tā brenda. Čista Ford mondeo. Ir pabraukts gan ar dīzeli, gan 3.0. Nu nav kaut kas.

Ja tiešām brīvdienām, ir jāņem XK8 vai XKR! maksā tik pat, bet 10x ekskluzīvāks, kvalitatīvāks un ātrāks. Maksā viņi 15-20k eur.

Offline
edijzz
24. Feb 2007, 02:17 #30

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:


2007-02-24 00:09, jurrus rakstīja:

2007-02-23 23:15, edijzz rakstīja:
izskataas,ka viedokli dalas uz pusem.
Iespejams, tapec, ka dazi ir pikti pa 9k eur , citi pa 18k?
Bus vienkarsi jamekle 1 hand un kads opitis,kurs vizinajies. Entuaziasts.


izklausās prātīgi! ja atradīsi labā stāvoklī, notiekti nenožēlosi!
tam, kurš izteicās par 2002.gadu ir absolūta taisnība- labāk meklēt pēc šī gada mašīnas, jo viņām tika uzlaboti vairāk svarīgi tehniskie mezgli! no skata var atpazīt ar neesošu Jaguar emblēmu, kas līdzīga volgas un čaikas zvēriem uz kapota!

P.S. dažu problēmas ar s type izklausās nedzirdēti pārspīlētas, bet nu ok, gadās visādi eksemplāri (auto)..


man skiet,ka salons ari viniem no ta gada savadaks,respektivi,panelis!! un daudz patikamaks vizuali!!
Offline
edzulis
05. Nov 2007, 23:38 #31

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

IR viedoklis beidzot par Jaguar

Auto mums jau gandrīz gadu, bija ļoti uzticams (servisa pieredze tikai eļļas maiņa jo viss cits tip top), bet vienu dienu sāka karst motors. Es protams neko nesaprotu kas un kā. Galvenais, ka arī gaitā karst. Paliku pat uz ceļa jo bija mīzīgi braukt ar tādu. Kad apstājos, sāka arī raustīties gaismas, stereo, logu tīrītāji paši strādāt visādi errori panelī utt. Auto ar vairs nelec. Likās ka drīz iestāsies bankrots... Nu kā no labākajiem E65 elektro gļuku stāstiņiem

Izrādās akumulators bija jānomaina. Tas gan neatrisināja karšanas problēmu. Tur ātri izskaitļojām, ka termostats vainīgs. Apzvanījām pāris vietas. Nav uz vietas. Jaguar centrā gan esot. 70lvl par to štrunta bleķa gabalu Es saprotu, ka jaguar nav BMW un uz daļām ir jāvārās jo noiets mazs, bet ne jau 20 kārtīgi jo tas štrunta termostats reāli max 15-20 lvl maksā ar drūmo varku. Finālā ar Riddler gādību pašrocīgi uzlikām identisku termostatu no kaut kāda veca jo veca MB busa, kas maksāja 9 lvl un viss tagad atkal ir ideāli

Secinājumi? Vismaz pagaidām uzticamākais auto ar kādu ir bijusi saskarsme. + nevajag rādīties tuvumā Inschape motors. Jāapkopjas Stabu ielas Jaguar servisā un daļas jāpērk visur citur tikai ne Inschape.
Offline
Harcix
06. Nov 2007, 00:13 #32

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7799

Braucu ar: V10


2007-11-05 23:38, edzulis rakstīja:
Jaguar centrā gan esot. 70lvl par to štrunta bleķa gabalu Es saprotu, ka jaguar nav BMW un uz daļām ir jāvārās jo noiets mazs, bet ne jau 20 kārtīgi jo tas štrunta termostats reāli max 15-20 lvl maksā ar drūmo varku.

bet padomaa, kas R-eiropaa un pareejaa pasaulee braukaa ar shaadiem auto - nejau nu studenti. r-eiropas opapiem tie 70lvl ir nosplauties, jaguars ar to rekinaas un uzliek attieciigi taadu cenu

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
edzulis
06. Nov 2007, 00:19 #33

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

jaguar neko neuzliek. To detaļu neražo jaguar. To detaļu iepērk par par max 5lvl dīleris. Es pilnībā piekrītu, ka tādam auto pienākas, ka pats nedomā par tehniskām lietām un nedomā par naudu, bet šajā gadījumā tā ir tīrākā krāpšana un principa pēc esmu pret tādu biznesu, ne jau, ka 70lvl būtu baigā nauda.
Offline
Bimmer
06. Nov 2007, 00:25 #34

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-11-05 23:38, edzulis rakstīja:
(..) Finālā ar Riddler gādību pašrocīgi uzlikām identisku termostatu no kaut kāda veca jo veca MB busa, kas maksāja 9 lvl un viss tagad atkal ir ideāli (..)

Yap, pēc detaļu kataloga izrādījās, ka Daimler Super V8 der termostats no šitāda Mercedes-Benz 207 D

http://www.lkw-infos.net/images/themengalerien/...-Kommando-5.jpg" BORDER="1" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


[ This message was edited by: Bimmer on 2007-11-06 00:25 ]
Offline
edzulis
06. Nov 2007, 00:30 #35

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

hmz, moš sakritība, bet līdzīgs MB evakuēja daimleru tovakar kad samīzos Ja vien būtu zinājis, ka atrisinājums ir tik tuvu
Offline
Bimmer
06. Nov 2007, 00:32 #36

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Kad meklēju bildi, uzreiz sapratu, ka Sporcam darbā takš arī tāds
Offline
edzulis
06. Nov 2007, 00:41 #37

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

mīksto vai ne mīksto, bet vismaz gārgajam galam nav ne vainas. XJ, XJR, HK, HKR. imo.
Offline
SEMIGALL
06. Nov 2007, 00:57 #38

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2007-11-06 00:38, riddler rakstīja:

2007-11-06 00:37, FunnyBoY rakstīja:
Es palieku pie taa ka JAgs ir miiksto auto


taapat kaa honda

kaut kādi bērneļu kompleksi,kas nāk kopā ar bērnībā pārdzīvotu,kādu spilgtu piedzīvojumu

dzirdēti visādi līdzīgi spriedelējumi no apkārtējiem par tiem ,kas braukā ar Mini Cooperiem
Offline
him
06. Nov 2007, 00:58 #39

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

A kaa ar tiem kas braukaa ar Mini One?
Offline
fleix
06. Nov 2007, 01:18 #40

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


2007-02-23 16:02, adolfs rakstīja:
bij 1nu briid S-types...
tad es labaak ar skoda superb braucu
piekriitu s-type sux hard
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo