Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Marrakesh
20. Feb 2017, 22:58 #19481

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Mēģināju. Arī tas pats. To pašu vadu arī E70 lietoju un tur viss ok. Skaļumu var regulēt tiešām līdz maksimumam - līdz iestājās kurlumus Taču arī nav vēlme iet tādās galejībās. Vajadzētu dabūt drusku skaļāk kā tagad. Šobrīd par maz.

[ Šo ziņu laboja Marrakesh, 20 Feb 2017, 22:59:19 ]

Offline
arnoldsb
20. Feb 2017, 23:43 #19482

Kopš: 24. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 30

Braucu ar: mini


20 Feb 2017, 22:17:36 @kere8 rakstīja:
pieredzejis mehs kas taisa motoru teica ka vinjam nebushot prieks skatities uz vinja restaureto motoru ta nu tas urbanas legendas sak augt un be myth busters te neiztikt,padalas kads ko ir restavrejis? vai bij ok?


Daudz gadus atpakalj 2004 gada 330d viena klaņa apakša nojuka. bm auto pirku visas remonta šāles, latbemā dabūju lietotu kloķeni. Izjauca, kopā lika un teica ko pirkt motorists no servisa kas ir aiz mēbeļu veikala čiekurs. Kādu laiku tas auto bij tāds gauss. Laikam kamēr piedila piešancējās. un tad pagāšgad (pēc kādiem 150 - 200k kilometriem) rolī čipoju un nečipotās jaudas un Nm bij lielākas kā jbūt
Offline
dr_viruss
21. Feb 2017, 10:24 #19483

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: e60 530d FL


20 Feb 2017, 21:43:18 @kere8 rakstīja:
viedokli dalas jo dazi sak ka pec dzineja restavracija ar slipeshanu un remont shalem zirgu bus mazak un klokene bus plana resurs mazaks un viss slikti,toties shrota dzinejs bus gerai gerai no angla,jusu likmes damas un kungi


Pagājušo gad rudenī izbeidzās ķēde, 2008 530d fl pie 260k (auksts motors, izbraucu no stāvvietas un beidzās).
Tika atrauts motors vaļā un secināts, ka izplūdes sadalene nebija iztaisnojama, viens klanis bija beigts, jāslīpē galva, daži mierinātaji bija jāmaina.

Izlēmu taisīt motoru, jo loterija nopirkt citu motoru (tapat jārauj valā, jāmaina ķēdes, blīves, utt.)

Lielākais laiks pagāja kamēr atradu sadalenes, vajadzēja izplūdes, bet visi tirgo pa pāriem, vai arī nodilušas, līkas.

Par jaudu – zuduma nekāda nav. Motors tagad strādā kā pulkstens. Eļļu neēd. Nobraucu 500km mierigi, lai iestrādajās.

Un par to kad ir jāmaina ķēde, kur pirku sadalenes - teica ka ~ 180-200k vajag mainīt. Sāk plīst no ~240-300k.

Tākā ja kādam vajag ieplūdes sadaleni, ir palikusi extra - PM
Offline
Kaross
21. Feb 2017, 10:35 #19484

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Feb 2017, 22:16:09 @Mikuzz rakstīja:

20 Feb 2017, 22:07:22 @gruube rakstīja:
nu tā tautā runā, ka tā var gadīties


Tad pie tādiem meistariem nevajag vest


Tie nav meistari. Tie ir izbijuši trekno gadu celtnieki, kuri domā, ka kaut ko sajēdz no auto.
Pilna Rīga tādu "meistaru".

Viena no idiotiskākajām lietām ko esmu dzirdējis, ka pēc remonta zūd zirgi. Viņi tikai var atgriesties, nevis pazust.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
Mikuzz
21. Feb 2017, 10:59 #19485

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41349

Braucu ar: Transporta līdzekli

Aizmirsu pēdiņās ielikt
Offline
Siipols
21. Feb 2017, 11:01 #19486

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


20 Feb 2017, 18:15:00 @gruube rakstīja:
535d 200kw dzinējam iemetās dzenis. meklēt citu dzinēju vai labāk restaurēt veco?! viedokļi dalās tā, ka tagad esmu tādā kā neziņā, ko labāk darīt?!..

Dzenis iemetās pie auto piedarbināšanas. Šāles uztinušās tikai ceturtajam cilindram. pārējas visas smukas un gludas kas neliecina par miljons km nobraukumu.

ja kādam varbūt ir kāds labs dzinējs PM


Kāds vēl Miljons km Jaudas paceltajiem (rūpnicā) 3.0 bloka-tilpuma dizeļiem, Aka 3,5d un ari 4.0 D biturbo šāles jamaina jau pie (vēlams pirms) 200tk km

Savadak iznakums būs tāds kā tagad šim jauneklim.

un nav jagaida kad sāks grabēt bet jamaina kamer vel viss ir labi.

Tas ir tas "mazais" upuris kas janes par godu dīzeļa Griezei un Nm

Šajā gadijumā,ja klaņos nav šāle apgajusi uz rinķi un sēža nav safista tad jau jaliek bīdelis uz galda ,jšlīpē kloķene un japasūtina orig. šālītes velam visas

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
dreimanis_lv
21. Feb 2017, 12:11 #19487

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board

E60 m5 aizmugurējais bamperis ir plug and play uz m pakas bampera balkas?
Kādas zin?
Offline
Marchello
21. Feb 2017, 14:54 #19488

Kopš: 14. May 2002

No: Liepāja

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: BMW

BMW E60/E61 soft close sistēma. Ir pilns komplekts: mehānismi ar motoriem, stiprinājumi, vadi (plug&play). Cena 550euro. Varu nogādāt uz Rīgu.

Offline
JG25
21. Feb 2017, 15:47 #19489

Kopš: 31. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: E61 XD


20 Feb 2017, 22:41:55 @Marrakesh rakstīja:
Jautājums AUX spečukiem. Ir aux vads, bet pieslēdzot iPhone diezgan klusu skaņu dod ārā. Tas pats arī ar Samsung Galaxy S6. Ir kāds secret menu, kur regulēt aux skaņu?


Vajag labu vadu tad bus viss ok... varbut ne tik skalji ka no cd, bet k kas tuvu tam!
beigas ieliku Fleshku,usb. man personigi labak patik ka no telefona
Offline
Dodyk
21. Feb 2017, 16:37 #19490

Kopš: 04. Sep 2002

No: Daugavpils

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 535d


21 Feb 2017, 12:11:56 @dreimanis_lv rakstīja:
E60 m5 aizmugurējais bamperis ir plug and play uz m pakas bampera balkas?
Kādas zin?

Jā! ideāli tik vinjš ir augstāks par M-pakas un ir jāpārtaisa apakšējais stiprinājums.
Offline
Edzhus
21. Feb 2017, 16:41 #19491

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3823

Braucu ar: 4x5


21 Feb 2017, 16:37:27 @Dodyk rakstīja:

21 Feb 2017, 12:11:56 @dreimanis_lv rakstīja:
E60 m5 aizmugurējais bamperis ir plug and play uz m pakas bampera balkas?
Kādas zin?

Jā! ideāli tik vinjš ir augstāks par M-pakas un ir jāpārtaisa apakšējais stiprinājums.

Ideāli tikai jāpārtaisa
Offline
CP17
21. Feb 2017, 17:14 #19492

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Tāpat kā priekšējais uz neeMkas. eMka ir augstāka un platāka attiecīgi arī pārējais ir piedzīšanas jautājums.
Offline
dreimanis_lv
21. Feb 2017, 17:44 #19493

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board

Senkjū
Ja kādam vajag e60 facelift robotspoguļus //PM

[ Šo ziņu laboja dreimanis_lv, 21 Feb 2017, 17:45:37 ]

Offline
gruube
21. Feb 2017, 20:25 #19494

Kopš: 02. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 535d

kāds varbūt var ieteikt kādu labu kontori vai mesitaru kur varu saslīpēt savu kloķeni?
Offline
beerzinsh
21. Feb 2017, 20:30 #19495

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2533

Braucu ar:


21 Feb 2017, 20:25:21 @gruube rakstīja:
kāds varbūt var ieteikt kādu labu kontori vai mesitaru kur varu saslīpēt savu kloķeni?


SIA Qualimotors. Ar komunikāciju smagi, bet darbu padara perfekti!
Offline
dreimanis_lv
21. Feb 2017, 21:36 #19496

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board

Tātad sākās kārtējais sex ar auto.
Kā sakonektēt m5 spoguļus no 2005 uz 2009 gada e60?
Mspoguļiem 12 vadi
Facelift parastam spogulim 3 vadi
Offline
LinardsOzolins
22. Feb 2017, 14:05 #19497

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju

vēlreiz jautāju, varbūt kāds zin šim galam detaļas nr? tajā OEM lapā viņu neuzrāda, pie viņa tikai uzrāda skrūvi. metāla trubai otrā galā ir gumijas truba, to tai arī uzrāda detaļas nr. pa šrotiem neesmu bijis, kurš var ieteikt kādu sakarīgu šrotu? jo jaunu nekādīgi nevaru atrast. truba savieno interkuuleri ar turbiinu, sitais gals naak pie turbiinas, turbiinas augspusee



[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 22 Feb 2017, 14:17:40 ]

Offline
Angelz
22. Feb 2017, 14:13 #19498

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


22 Feb 2017, 14:05:59 @LinardsOzolins rakstīja:
vēlreiz jautāju, varbūt kāds zin šim galam detaļas nr? tajā OEM lapā viņu neuzrāda, pie viņa tikai uzrāda skrūvi. metāla trubai otrā galā ir gumijas truba, to tai arī uzrāda detaļas nr. pa šrotiem neesmu bijis, kurš var ieteikt kādu sakarīgu šrotu? jo jaunu nekādīgi nevaru atrast. truba savieno interkuuleri ar turbiinu, sitais gals naak pie turbiinas, turbiinas augspusee






Kuram kuzavam, gads un modelis?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
LinardsOzolins
22. Feb 2017, 14:16 #19499

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


22 Feb 2017, 14:13:47 @Angelz rakstīja:

22 Feb 2017, 14:05:59 @LinardsOzolins rakstīja:
vēlreiz jautāju, varbūt kāds zin šim galam detaļas nr? tajā OEM lapā viņu neuzrāda, pie viņa tikai uzrāda skrūvi. metāla trubai otrā galā ir gumijas truba, to tai arī uzrāda detaļas nr. pa šrotiem neesmu bijis, kurš var ieteikt kādu sakarīgu šrotu? jo jaunu nekādīgi nevaru atrast. truba savieno interkuuleri ar turbiinu, sitais gals naak pie turbiinas, turbiinas augspusee






Kuram kuzavam, gads un modelis?


jap aizmirsu galveno. e60 2004g 530d

apvilku ar sarkano apli shēmā

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 22 Feb 2017, 14:19:26 ]

Offline
Angelz
22. Feb 2017, 14:19 #19500

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


22 Feb 2017, 14:16:10 @LinardsOzolins rakstīja:

jap aizmirsu galveno. e60 2004g 530d


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC...p;diagId=11_3468

Ja pareizi sapratu runāji par detaļu nr.1 (11617787468, 11617794064)? Jamā iet visa kopumā, tāpat kā nr.6.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 22 Feb 2017, 14:23:37 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo