Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: e28 motora apgriezieni

AutorsZiņojums
andis525
17. Feb 2005, 18:24 #1

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

nevaru dabuut lejaa apgriezienus visaadi esmu izmeginaajies gaisu nekur nesuuc.bet ja izdaru taa ka dabunu lejaa tad kad dod gaazi ir taa ka aizrijaas un aiziet un pie triis tukstosiem pazuud vispaar jauda kipa motors saak slaapt nost itkaa parlietos riktiigi.
Offline
Bamperis
17. Feb 2005, 21:25 #2

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Cik lieli tev tie apgriezieni ir,saakumaa kjipa nepuulsee motors (uznjem,nonjem pats apgriezienus) ??
Offline
Instigater
18. Feb 2005, 03:48 #3

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Mosh kaut kas ar temperatuuras datchikiem? Veel var gadiities, ka starta sleedzis starta sprauslai straadaa visulaiku vai arii taa sprausla tek.
Offline
Permalat
18. Feb 2005, 15:47 #4

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-17 18:24, andis525 rakstīja:
nevaru dabuut lejaa apgriezienus visaadi esmu izmeginaajies gaisu nekur nesuuc.bet ja izdaru taa ka dabunu lejaa tad kad dod gaazi ir taa ka aizrijaas un aiziet un pie triis tukstosiem pazuud vispaar jauda kipa motors saak slaapt nost itkaa parlietos riktiigi.

Tavam auto jau ir elektriskais tukšgaitas vārsts?
Katrā ziņā: jāpārbauda doseļvārsts(vizuāli, noņemot gofru), vai aizveras. Ja ir termovārsts (tukšgaiitas, L Jetronic), tad siltam motoram jāaizpiež gaisa caurule tam vārstam ciet. Ja apgriezieni krītas: jāmaina vārsts, tas iesprūdis. Ja ir Motronic, jāpārbauda tukšgaitas vārsts. Tad iespējama arī diagnostika, un tukšgaita nav regulējama. Jā, ar Jetronic, ja ir palaišanas sprausla, jāpārbauda tā. Arī T sensora defekets (pārrāvums) dos līdzīgu efektu.
P.S. Tukšgaitas regulēsana notiek: Jetronic-ar skrūvi netālu no palaišanas sprauslas, Motronic-automātiski (sistēmas balansēsana ar skrūvi tukšgaitas vārstā vai DME blokā). Skrūve gaisa mērītājā paredzēta: Jetronic-CO koriģēšanai tukšgaitā, Motronic-sistēmas balansēšanai.
Offline
Bamperis
19. Feb 2005, 01:18 #5

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Elektriskais tuksgaitas vaarsts ir kjipa choks ??
Offline
andis525
19. Feb 2005, 09:31 #6

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

ir taa ka palaizot galigi aukstu apgriezieni divas apmeram divas reizes noleekaa un tad uzkaapj uz 1500 un turaas gaisa masas meeriitaaju samainuju tas itkaa straadaa un tur puie meriitaaja bija skruuve ar seskanti kas esot kipa regulejama es meeginaaju bet loti minimaali izmainijaas gaisu nekr nesuuc iekas jo tad siltam vajadzeetu arii slaapt.nezinu ar ko lai vel saak a skati ta vajag iet
Offline
andis525
19. Feb 2005, 09:33 #7

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

nu man vins ier 2.7l 85g ar elektrisko sprici neesmu vel bmw ieurbies jo kadreiz man vini besiji bet tagad ir otraadaak
Offline
Bamperis
19. Feb 2005, 12:14 #8

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Nu man arii ir 2.7,man bija toc taa pat,karoce taa: Tu zini kur tev atrodas tas choks,vinjam naak stekeris ar diviem vadiem....tas choks izskataas kaa lielaa apalaa batarija,vish ir spricei kreisajaa stuurii augspusee,karoce es dariiju taa panjeemu no indukcenes plus vadu,lai buutu straava tikkai tad,kad iesleed aizdedzi,un nonjeemu vienu vadu nost no taa choka un pievienoju no indukcenes,tikliidz iesleedz aizdedzi,choks noklakst,tas noziimee aizveras tas vaarsts...bet tad tev choks nebuus un auksts,ja netureesi gaazi slaaps nost,panjem tur kur apgriezienu skruuve paliec apkasaa kaadas 3 seibas ,tad apgriezieni siltam motoram tureesies apm 0.5-taakaa vajag....nu vo
Offline
Instigater
19. Feb 2005, 20:44 #9

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A nav vienkaarshaa to vaarstu nomaiiit?
Offline
andis525
19. Feb 2005, 21:45 #10

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

paldies par padomu varbuut arii tur ir taa vaina bet es izmeeriju kompresiju 5 un 6 ir svarstaas star 3un4 par cik iepriekseejam bija probleemas ar galvu esmu noleemis likt 2.5 varot atstaat visu elektroniku no 2.7 motors veersoties labi tikai vairaak teeresot bet buuusot riktiigs zveers
Offline
Bamperis
20. Feb 2005, 10:20 #11

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Protams,ka vaarstu ir vienkaarshaak nomainiit,bet izlasi kaartiigi ko raxtiiju,ja pievieno no indukcenes +vadu,znacit impuuls,jeb straava tam chokam pieiet un vish varstu nosleedz....znjachit vaarsts,jeb choks straadaa,probleema ir signaala padevee,kurs regulee vaarsta poziiciju-valaa,ciet...
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 17:05 #12

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-19 12:14, Bamperis rakstīja:
Nu man arii ir 2.7,man bija toc taa pat,karoce taa: Tu zini kur tev atrodas tas choks,vinjam naak stekeris ar diviem vadiem....tas choks izskataas kaa lielaa apalaa batarija,vish ir spricei kreisajaa stuurii augspusee,karoce es dariiju taa panjeemu no indukcenes plus vadu,lai buutu straava tikkai tad,kad iesleed aizdedzi,un nonjeemu vienu vadu nost no taa choka un pievienoju no indukcenes,tikliidz iesleedz aizdedzi,choks noklakst,tas noziimee aizveras tas vaarsts...bet tad tev choks nebuus un auksts,ja netureesi gaazi slaaps nost,panjem tur kur apgriezienu skruuve paliec apkasaa kaadas 3 seibas ,tad apgriezieni siltam motoram tureesies apm 0.5-taakaa vajag....nu vo

Nu gan auzas konkrētas. Nu, nemāci cilvēkasm PILNĪGAS muļķības! Nedod Dievs, pieslēgs to vārstu pie spoles - vada.. Jeb, vārstam polaritāti sajuks..
Tātad: tuksgaitas regulators (čoks) šajā gadījumā ir 2polu (2vadi). Ja padod elektrību (12V), tas aizveras, atspere mēģina vērt to vaļā. Vadot ar impulsu metodes palīdzību, vārstu notur vajadzīgajā stāvoklī (arī siltam motoram!). Ar aizvērtu vārstu motoram jāslāpst nost, ar atvērtu - siltam jābūt ap 2500 RPM. Noņemot trubas, padodot 12V (ar pareizu polaritāti), var vārstu pārbaudīt (arī redzēt vizuāli). Ja ir tukšgaitas vārsts, tad tukšgaitas regulēšanas skrūves nav! Tā seškante, kas ir pie gaisa mērītāja, regulē CO tukšgaitā. Ja Tavam auto ir lambda sensors - tās skrūves grozīšana beigsies ar sensora defektu un nomaiņu. Jebkuras iepriekšminētās manipulācijas noved pie kļūdu ierakstes DME. Kā sekas: konkrēto mezglu ignorēšana, darbs avārijas režīmā. Tad nu bez diagnostikas aprīkojuma vairs neiztiksi.. šis jau izskatās tieši pēc šāda gadījuma.


Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416
mob. 9482131
[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-20 17:25 ]
Offline
Bamperis
20. Feb 2005, 17:51 #13

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Taadaa gadiijumaa pasaki,kas no mana teiktaa bija mulkiiks ibm!!
Tu to visu pateici 3reiz gudraak un viss,nu labi polatitaati sajaukt nevajag,un starpcitu es domaaju,ka no tejienes neviens nav taads idioots,ka njems plusu no indukcenes centraalaa vada,tac visi zin,ka indukcenei naak veel papild vadi + un - ,+ aa paraadaas straava iesleedzot aizdedzi....ja reiz tas + vads ir pareizi pievienots,tad iesleedzot aizdedzi vaarsts aizveersies un choks kjipa nedarbosies...... Mulkiibas te maacu

Vienkaarshi peec shii varianta choks kaa saka buus NOGLUSHIITS
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 20:01 #14

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-20 17:51, Bamperis rakstīja:
Taadaa gadiijumaa pasaki,kas no mana teiktaa bija mulkiiks ibm!!
Tu to visu pateici 3reiz gudraak un viss,nu labi polatitaati sajaukt nevajag,un starpcitu es domaaju,ka no tejienes neviens nav taads idioots,ka njems plusu no indukcenes centraalaa vada,tac visi zin,ka indukcenei naak veel papild vadi + un - ,+ aa paraadaas straava iesleedzot aizdedzi....ja reiz tas + vads ir pareizi pievienots,tad iesleedzot aizdedzi vaarsts aizveersies un choks kjipa nedarbosies...... Mulkiibas te maacu

Vienkaarshi peec shii varianta choks kaa saka buus NOGLUSHIITS

Tas nav nekāds čoks tādā izpratnē! Tas vārsts strādā visu motora darbības laiku! Viņš ir puspievērtā stāvoklī.
Turklāt, tas gals, ko Tu pievieno pie plusa (kak bi) DME jau pie +12V ir pievienots, piemēram pin29 DME M50B25
Nobloķēsanai jāpievieno otrs gals/vads pie masas
P.S. Motronic.1.3 vadības bloka shēma http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2/main/BM...nic%201_3/m2.pdf šeit, pin 4,22 (draivers CJO-12), ja gribi ieglubināties

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416
mob. 9482131


<font size=1>[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-20 20:01 ]</font>

<font size=1>[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-20 20:03 ]</font>[ This message was edited by: Permalat on 2005-02-20 20:19 ]
Offline
Bamperis
20. Feb 2005, 21:32 #15

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Ok ,ok nu ar bmw speciaalistu es nestriideeshos....es jau vienkaarshi biju teicis,ja tam chokam npienaak straava ,tad vinju var aiznjemties no indukcenes...
Offline
Permalat
20. Feb 2005, 22:12 #16

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-02-20 21:32, Bamperis rakstīja:
Ok ,ok nu ar bmw speciaalistu es nestriideeshos....es jau vienkaarshi biju teicis,ja tam chokam npienaak straava ,tad vinju var aiznjemties no indukcenes...

Peace
Labāk gan neiesaki Čomi nokaus visu, ko var nokaut..
Offline
Bamperis
20. Feb 2005, 22:42 #17

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

No coment.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo