Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E90 n43b20 nav dzirksteles

AutorsZiņojums
Akira
26. Mar 2025, 20:00 #1

Kopš: 26. Mar 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki visiem.

Nu kā esmu visu gandrīz internetu pārlasijis, visu gandrīz iztestējis, varbūt kādam kāda ideja varētu būt kas tieši notiek.

Tātad, nopirku e90, ar dekfektu tādu ka nevar pielaist. Bijis kaut kāds skybreak vai kas tas par imobilaizeru. Tas tika izrauts jo vel vienu galvassāpi nevajag man.
No sākuma pirms kaut ko dariju, mēģināju palaist, bet nekā, no sākuma domāju valvetroniks, bet nekā. Izklausijās ka kompresijas nebūtu. Labi, nomainiju motoru, izklausas jau labāk bet tāpat nelec.

Tad kamēr izskatijos kas par vainu, nopirku to k-dcan kabeli lai apskatītos caur INPA, kas notiek, bet īsti neko neredzu kas varētu būt problēma.
(Iepriekšējais deva līdzi citu DME) Bet lieta ir tāda ka nedeva līdzi CAS/EWS bloku (kas izrādas diezgan svarīgs ) nu tad sēžu tajā INPA un NCSExpert lai saprastu kas par vainu. Nospļāvos un nopirku "jaunu" DME bloku kopā ar EWS un atslēgu, viss no viena auto. Pārbaudiju INPA un tagad EWS ar DME sarunājas savā starpā. Šodien laidu, ar jaunajiem datoriem, un bija tā ka pirmā cilindra pārbaudiju dzirksti un VIENREIZ trāpijās dabūt. Tad saliku atkal visu kopā, un mēģināju laist bet nekā, un tad atkal vienu reizi norautsijās itkā viens cilindrs uzšautu ar dzriksteli, bet tad atkal nekā.

Kloķvārpstas sensori jau pāris mainīti ar to pašu rezultātu.

Tad tagad es sēžu un nevaru saprast kas tieši tur par vainu. Pat ChatGPT neko jaunu kas nav testēts nesaka (vienīgais ko rīt testēt vajadzēs būs paņemt vienu sveces koilu kas 1000% strādāja un iztestēt vai būs vismaz uz viena cilindra)

Valvetroniks ar itkā dara savu darbu, nav erroru no viņa, vismaz nebij tikko.

Visi angļu/krievu/latviešu forumi ar pārlasīti, yotutube viss izskatīts, daudzi vienkārši saka releji releji vai drošinātāji, bet viss manā ziņā labi.

Orģinālais DME nedeva man impulsu uz dzirksteli uz baltā vada. Tāpēc tika mainīts DME ar CAS.

Āaa sazemējums ar nav vaina, tur man jau kādi 4 vadi no zemes iet uz motoru, viens vispār no aķīša.

Cerams kaut ko saprast var

TL/DR
Nav dzirksteles, mainīts motors, CPS (Kloķenes sensors), DME ar CAS un atslēgu un caur INPA viss sinhronizēts. Bet tāpat nav dzirksteles.

Varbūt kāds var pabakstīt uz pareizo virzienu pirms vienkārši notirgoju to auto vai uz šrotu.
Itkā negribētos to sliktāko variantu
Offline
RSAWorkshop
26. Mar 2025, 20:04 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7483

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

n43 nav valvetronic

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
26. Mar 2025, 20:04 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4764

Braucu ar: BMW E90 330i

labs mēģinājums, bet N43 nav Valvetronika
Offline
Akira
26. Mar 2025, 20:35 #4

Kopš: 26. Mar 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Pareizi, n43 nav valvetronic
Man ir n46b20 ar valvetronic
Tas motoriņš starp divām koilām
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo