Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Auto iegāde: nākamajā dienā beigts motors

AutorsZiņojums
smudo
17. Jul 2023, 16:10 #81

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Jul 2023, 15:34:08 @Deivid rakstīja:
Kungi, nav 1980 gads un nav runa par žiguli. Tur tiešām varēja vērtēt nobraukumu. Ir 21gs. Sastrēgumi LV nav salīdzināmi ar tiem kas ir DE. Tur tev var būt sapņu dīzelis ar mazu nobraukumu, bet daudz motorstundām. Var būt mazs nobraukums, bet retas eļļas maiņas un braucējs kurš iemin pedāli vai silda auto stavvietā kamer auksts. A te joprojām tie cipari paneli kaut ko izsaka lai arī auto var sabeigt vienā kilometrā Vēlu veiksmi


Tādēļ jāpērk jauns auto, ja vari atļauties un nebūs jāzīlē, kā ar to braucis un kopis iepriekšējais īpašnieks Es sekoju līdzi tehniskajam stāvoklim saviem auto un eļļas mainu ik pēc 8k km vidēji un pēdējam A6 arī kārbai samainīju pie 35k km profilaksei. Bet kad pirms 2 mēnešiem tirgoju to 6 gadus veco A6 ar 65k km, rindā pircēji nebija, jo ssā bija vairāki C7 A6 ar tādu pašu dzinēju un līdzīgu vai švakāku aprīkojumu, bet 180-240k km panelī - toties 3-5k EUR lētāk. Beigās pirmais kās apskatīja, arī nopirka. Tas tomēr parāda, ka lietu auto pircējiem rocība ir ierobežota un liela daļa nav gatavi piemaksāt 3-5k EUR par nepilnus 6 gadus vecu A6 ar 120-200k km mazāku nobraukumu. Man kopš iegādes nebija resetots kompis un vidējais bija nepilni 50kmh visā auto dzīves ciklā, līdz ar to stāsts par lielām LV motorstundām arī atkrīt, jo pamatā km savākti uz šosejām. Plus vēl bija daļējs PPF kopš iegādes. Vienīgais trūkums vs Vācijas auto, ir sāls, ko mums kaisa ziemās.
Offline
Karavs
17. Jul 2023, 16:37 #82

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Nevajag mašīnu pirkt, īpaši jau jaunu, ja vien tas ir iespējams. Pārliecinoši tas ir vislielākais nabāgo jau tā nabāgo resursu noēdējs. Ja daudz brauc, ir vērts jaunu....ja ir pārpārēm eur nav nav saprašana kur ieguldīt, arī var izsviest tādos priekos. Mani vienmēr pārsteidz paziņu stāsti, nopirku vāģi un tikai ar eļļas maiņām 3 gadus bez bēdu Man laikam totāli neveicas jo jebkurš lietots un pats trakākais arī jebkurš 0 no salona bmw, audi, porsche, ir pabijis garantijas remontā vismaz 2x......un ko tur sapņot un sagaidīt no 5-10-15 gadīga?!
Offline
Kaross
17. Jul 2023, 16:41 #83

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Iemet labāk tā auto VIN. Paskatīsimies cik tad īsti viņš ir nobraucis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
17. Jul 2023, 16:49 #84

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Jul 2023, 16:37:43 @Karavs rakstīja:
Nevajag mašīnu pirkt, īpaši jau jaunu, ja vien tas ir iespējams. Pārliecinoši tas ir vislielākais nabāgo jau tā nabāgo resursu noēdējs. Ja daudz brauc, ir vērts jaunu....ja ir pārpārēm eur nav nav saprašana kur ieguldīt, arī var izsviest tādos priekos. Mani vienmēr pārsteidz paziņu stāsti, nopirku vāģi un tikai ar eļļas maiņām 3 gadus bez bēdu Man laikam totāli neveicas jo jebkurš lietots un pats trakākais arī jebkurš 0 no salona bmw, audi, porsche, ir pabijis garantijas remontā vismaz 2x......un ko tur sapņot un sagaidīt no 5-10-15 gadīga?!


Kā paveicas - man pēdējos 13 gados neviens jaunais auto nav bijis garantijas remontā - ne VW, ne Audi, ne BMW.
Offline
smudo
17. Jul 2023, 16:52 #85

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Jul 2023, 16:41:46 @Kaross rakstīja:
Iemet labāk tā auto VIN. Paskatīsimies cik tad īsti viņš ir nobraucis.


Tur drīzāk tas auto jāved pie Tevis vai cita meistara tāmi remontam sagatavot, lai ir par ko ar pārdevēju diskutēt. Beigās jau tāpat ja pārdevējs auto neatpirks, pircējam tas kaut kādā veidā būs jāsaremontē un jācer, ka varēs piedzīt iztērēto kaut daļēji.
Offline
tg
17. Jul 2023, 17:38 #86

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās


17 Jul 2023, 11:25:05 @sn rakstīja:

17 Jul 2023, 11:21:13 @rolis rakstīja:

16 Jul 2023, 20:47:13 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Jul 2023, 20:43:39 @I_J rakstīja:
BMW 530d F11
2011

Nu ta viņš tur nobraukts aiz 400k ir bijis. Diži ātrāk viņi ārā nejūk

Ir izjucis arī ar orig 120k, kad iedod "draugam" pabraukāt uz mēnesi, kamēr auto remontā...
Iedod normālu, un atpakaļ saņem ar grabošām šālēm

šeit vairāk izklausās pēc sapņa nevis realitātes. 12gadīgs dīzelis no vācijas ar 240k tāfelē, tur vispār kāds pērk dīzeļus, lai brauktu zem 20k gadā?





Zini, lielākā daļa. Paskaties statistiku par vidējiem nobraukumiem Vācijā, pirms raksti netā muļķības.
Offline
Karavs
17. Jul 2023, 17:56 #87

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

vidējais nenozīmē jebko. Mans paziņa DE apgalvo , ka pie viņiem cilvēki esot saprātīgi, māk matemātiku, nepirks dīzeli ja nebrauc 40k gadā.... Ticēsim pasakām un iedomāmām 12gdīgam 200km
Offline
sliir
17. Jul 2023, 18:26 #88

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 702

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Dīzeli vēsturiski bija iemesls pirkt neatkarīgi no gada nobraukuma un pat ne dēļ ekonomijas bet dēļ tā ka tas vienkārši ir labāks dzinējs par benzīnu (izņemot trimmeriem, močiem, sporta auto un citur kur svars ir kritisks).

Tagad kad ir DPF, AdBlue, ierobežojumi vecākiem dīzeļiem iebraukt atsevišķu pilsētu centros utt un paši dīzeļi ir ar alumīnija blokiem, drūpošām šālēm, cilindriem utt tā matemātika vairs nav gluži tāda.
Offline
Deivid
17. Jul 2023, 18:46 #89

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Jul 2023, 18:26:28 @sliir rakstīja:
Dīzeli vēsturiski bija iemesls pirkt neatkarīgi no gada nobraukuma un pat ne dēļ ekonomijas bet dēļ tā ka tas vienkārši ir labāks dzinējs par benzīnu (izņemot trimmeriem, močiem, sporta auto un citur kur svars ir kritisks).

Tagad kad ir DPF, AdBlue, ierobežojumi vecākiem dīzeļiem iebraukt atsevišķu pilsētu centros utt un paši dīzeļi ir ar alumīnija blokiem, drūpošām šālēm, cilindriem utt tā matemātika vairs nav gluži tāda.


No auto entuziasta viedokļa dīzelis ir pilnīgs un absolūts s*ds jebkurā izpildijumā. Derīgs traktortehnikai u.c spec pielietojumiem. Ne jau patīkamai braukšanai ar ikdienas auto.

Stāstīt ka to vēsturiski pirka lai priecātos par to klaboņu ir sevis un citu mānīšana.
Offline
Deivid
17. Jul 2023, 18:50 #90

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Jul 2023, 17:56:05 @Karavs rakstīja:
vidējais nenozīmē jebko. Mans paziņa DE apgalvo , ka pie viņiem cilvēki esot saprātīgi, māk matemātiku, nepirks dīzeli ja nebrauc 40k gadā.... Ticēsim pasakām un iedomāmām 12gdīgam 200km


Pirks. DE nav unikāla valsts. Tāpat tur 90%+ nesaprot atšķiribu. Visi man zināmie brauc ar dīzeli un nevienam darbs nav tālāk par 3km. Kā jau te Smudo rakstīja, diemžēl, vienīgā izeja ir jauns auto vai manuprāt bezjēdzīga veca un nekam nederīga auto restaurācija

[ Šo ziņu laboja Deivid, 17 Jul 2023, 19:01:58 ]

Offline
m8archa
17. Jul 2023, 21:23 #91

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1020

Braucu ar: Zirdzinnu

Nu, Beļģijā vismaz bija tā, ka liela daļa šito dīzeļu ir uzņēmumu auto, un tur atkarīgs cik tālu kur nu kurais pis līdz tam ofisam + citās darīšanās, attiecīgi vienam v60 pēc 2 gadiem jau bija pāri 120k, kamēr citam knapi 23

Pieļauju, ka Vācijā varētu būt līdzīgi, tikai attālumi lielāki, hz, bet te vispār max šaubos, ka perekups nezināja, ka mašīna ir sūds, gan jau speciāli tāpēc bija uzildījis
Offline
Arsmens
17. Jul 2023, 21:28 #92

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Kā viens zināms autodzinējs teica- es pērku tikai uzsistus auto, jo tur pa barabānu, ko saimnieks plānoja un aprēķināja
Offline
sliir
17. Jul 2023, 21:29 #93

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 702

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

No auto entuziasta viedokļa dīzelis ir pilnīgs un absolūts s*ds jebkurā izpildijumā. Derīgs traktortehnikai u.c spec pielietojumiem. Ne jau patīkamai braukšanai ar ikdienas auto.


Ļoti daudzi auto/moto/motoru entuziasti tev par to nepiekritīs. Es varētu argumentēt kapēc, bet argumentēta diskusija nav labais stils Powerā

+vēl offtopics
Offline
Deivid
17. Jul 2023, 21:47 #94

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Topiks jau labu laiku ir aizgājis savu taku. Vari izpausties.

Protams ja ar benzīnu saproti tikai <=4cil sulaspaku esmu gatavs piekrist ka līdzvērtīga tilpuma turbo dīzelis ir pārāks, bet tā citādi nemēģini pārliecināt ka ir kas labāks par kārtīgu R6, V8, V10 utml.

Dīzelim ir divas priekšrocības - patēriņš un grieze. Diezgan līdzīgi kā elektro. Ar braukšanas prieku nekāds sakars
Offline
badmoon
17. Jul 2023, 22:11 #95

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: Braucu ar


17 Jul 2023, 16:49:37 @smudo rakstīja:

17 Jul 2023, 16:37:43 @Karavs rakstīja:
Nevajag mašīnu pirkt, īpaši jau jaunu, ja vien tas ir iespējams. Pārliecinoši tas ir vislielākais nabāgo jau tā nabāgo resursu noēdējs. Ja daudz brauc, ir vērts jaunu....ja ir pārpārēm eur nav nav saprašana kur ieguldīt, arī var izsviest tādos priekos. Mani vienmēr pārsteidz paziņu stāsti, nopirku vāģi un tikai ar eļļas maiņām 3 gadus bez bēdu Man laikam totāli neveicas jo jebkurš lietots un pats trakākais arī jebkurš 0 no salona bmw, audi, porsche, ir pabijis garantijas remontā vismaz 2x......un ko tur sapņot un sagaidīt no 5-10-15 gadīga?!


Kā paveicas - man pēdējos 13 gados neviens jaunais auto nav bijis garantijas remontā - ne VW, ne Audi, ne BMW.


Jau sapratām, ka tev ir nauda


-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
sliir
17. Jul 2023, 22:20 #96

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 702

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Tagad jau arī turbobenzīniem ir super grieze. Viņi vispār sāk atgādināt dīzeļus (augsta spiediena tiešās iesmidzes sprauslas, turbo utt)

Dīzelis tomēr manuprāt ir robustāks un "paliekošāks". Protams salasoties šausmu stāstus par N45 un N57 par to ir jāšaubās. Man kādreiz likās ka tā notiek tikai ar S65 un S85...
Offline
daticho
17. Jul 2023, 22:25 #97

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11367

Braucu ar: FN-15


16 Jul 2023, 20:43:39 @I_J rakstīja:
BMW 530d F11
2011

Nobraukums 240 000 spidometrā.


Protams nepatikami bet Tu nevelies savam Bmw jaunu nr zini?
Csdd ir pieejami labi WC nr
Offline
vadjiksBMW
17. Jul 2023, 22:29 #98

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

hvz, standarta powera tēmas, kur katram savs, imho jauns auto ir vnk izmesta nauda, jo vērtības zudusm dažos gados pārspēs jebkuru dārgo remontu 10 gadīgai misenei. Protams, ja vidējā naudas plūsma ir tik apjomīga, ka tas jaunais auto noēd knapi 10% vai mazāk no līdzekļiem tad ir relatīvi vienalga jau, bet tā kā absolūtam vairumam LV iedzīvotāju pat tuvu tie skaitļi nebūs tādi tad jēgu nesaskatu.

Otra lieta, ka pirkt lietotu auto par visu naudu kas ir pieejama, ir debilitātes pazīme jau startā jārēķinās, ka tādam F11, kur tipiskās tirgus cenas lejagalā sākas ap 8k savus 4-5k ir jākrauj remontā, ja to parādīt kaut cik pieskaitāmam meham pat nerunājot ka labam Jo tikai sūdīgs mehs vecā lūzī neatradīs, kur likt naudu, jo visiem lietotiem auto no visādām Vācijām utt ir rinda ielaistu problēmu

Par sākotnējo situāciju neticu, ka perekups nezināja, stabili ka situācija ir LV standarts nopirka, kaut ko varbūt pielaboja, saprata, ka ir dirsā un jāmet nost kamēr neizjūk. Bet no realitātes PTAC ir absolūti bezjēdzīgs kantoris, kuram varas īsti nav, tur uz kaut ko cerēt jēgas nav. Tiesāt to situāciju vajadzēs nervus un naudu ticamība ka kaut ko piedzīt varēs no perekupa viendienas SIA ir visai niecīga, jo pat labā scenārijā līdz spriedumam paiet gads un pa to laiku perekupam jau ir tikai apenes palikušas. Vēl arī fakts, ka auto rādīts servisā, aizbraukts mājās utt, tur aŗī perekups vēsi var slēgt atpakaļgaitu, auto bija ok, servisā skatīja utt, un to vai pats to auto nesapisi diži nepierādīt, meklēt kādu servisu rakstī tagad tāmi par sapņu remontu kā učenei bez tabu tā jau ir klaunāde, kur var tikai sevi mierināt, pirms pašam visu maksāt.
Offline
vadjiksBMW
17. Jul 2023, 22:33 #99

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


17 Jul 2023, 22:20:40 @sliir rakstīja:
Tagad jau arī turbobenzīniem ir super grieze. Viņi vispār sāk atgādināt dīzeļus (augsta spiediena tiešās iesmidzes sprauslas, turbo utt)

Dīzelis tomēr manuprāt ir robustāks un "paliekošāks". Protams salasoties šausmu stāstus par N45 un N57 par to ir jāšaubās. Man kādreiz likās ka tā notiek tikai ar S65 un S85...


Viena lieta, ka pat sliktajiem lūztošajiem dīzeļiem mūžš ir ilgāks kā tiem DI benzīniem, vismaz BMW gadījumā.
Otrs ka ja runa par vismaz kādu prieku braukt tad tur runāt ir jēga sākt no 6 cilindru motoriem, ļoti retos izņēmumos mazākiem, bet tipiskais 4cil BMW benzīna pļerdaks ir mēsls jau izsenis, tad labāk pirkt dīzeli vnk, nevis dzīvot ilūzijās, ka mazākais benis paņemts draiva sajūtām, nevis tāpēc, ka naudas, lai piemaksātu par dīzeli nepietika

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 17 Jul 2023, 22:38:56 ]

Offline
MilzuLempis
17. Jul 2023, 22:52 #100

Kopš: 22. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: Seļarku.


17 Jul 2023, 14:13:45 @RR04 rakstīja:
autora dzimumu jau kāds noskaidroja? Varbūt bija jāsāk ar pupu parādīšanu

Bet nu standarta LLP. 240k km f11, ok. sk.
Te ir pupi: https://jauns.lv/raksts/sports/568671-video-jau...krutis-18?accept
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4