Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 F25 3.0d braucot noslāpst

AutorsZiņojums
sys9291
23. Nov 2021, 13:38 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2021, 13:22:46 @Staris rakstīja:

23 Nov 2021, 11:54:49 @protams rakstīja:
Offtopic:
Blackbug bija uz F10, piedarbina auto un aizmirst, Skybrake bija uz E60, visu laiku meklē signālu un līdz ko saprot, ka čipa nav klāt ar pīkstieniem brīdina, ka drīz izrubīs auto lai var paspēt apturēt un to arī darīja, abi uzstādīti pie dīlera

Kaross, kā tad pareizi blackbug un skybrake būtu jāstrādā? Nebūtu jāļauj pat piedarbināt pirms nav imobilaizers autorizēts? Attiecīgi jāļauj zaglim ar retranslētu signālu to auto aizdzīt un vizināties līdz tas tiek no vadītāja puses noslāpēts?
Es arī zinu čupu auto, kuriem ir uzstādīts tā, ka var piedarbināt auto bez imo čipa kabatā, bet tas noslāpēs auto pēc pirmās kustības vai, ja brauciena laikā, piemēram, izņem baču no čipa, tad imo sāk pīkstēt un dod tev minūti laika apstāties pirms motors tiek izslēgts un kārba ielikta N.
Pieņēmu, ka tā ir pareizi

Slāpēt izkustoties jā - tā ir pareizi. Slāpēt kustībā gan ir bīstami, tapēc arī bija min ātruma ierobežojums (ne visās valstīs tas ir atļauts) līdz kuram slāpē gadījumos, kad ir ieslēgta pretnolaupīšanas (kad pilotu kopā ar čipu izmet no salona) funkcija. Tapēc arī autozagļi mauca hodā lai ātrums nenokristos zem minimālā...un auto netiktu noslāpēts... Kaut kā tā...
P.S Stari ar loga bloķi tiki skaidrībā?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Nov 2021, 13:40:09 ]

Offline
himantopus
29. Nov 2021, 11:13 #22

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Šoreiz kļūda rādījās dzinēja vadības relejā, ko tad arī nomainīja, 30 eiro+darbs. Pārliecības, ka tas bija pie vainas, gan nav, jo pirmajā reizē šādu kļūdu neuzrādīja. Tad jau redzēs.
Offline
sys9291
29. Nov 2021, 11:30 #23

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Nov 2021, 11:13:05 @himantopus rakstīja:
Šoreiz kļūda rādījās dzinēja vadības relejā, ko tad arī nomainīja, 30 eiro+darbs. Pārliecības, ka tas bija pie vainas, gan nav, jo pirmajā reizē šādu kļūdu neuzrādīja. Tad jau redzēs.

vispār jau pilnīgi iespējams, bet tik pat labi nekontakts vados, jo diagnostika jau neatšķir vietu, kur ķēde pārrauta...
Offline
BigDog24
29. Nov 2021, 12:51 #24

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


29 Nov 2021, 11:13:05 @himantopus rakstīja:
Šoreiz kļūda rādījās dzinēja vadības relejā, ko tad arī nomainīja, 30 eiro+darbs. Pārliecības, ka tas bija pie vainas, gan nav, jo pirmajā reizē šādu kļūdu neuzrādīja. Tad jau redzēs.


Paldies par update, interesanti, kas tur par releju. Šķiet, pārsvarā viņi visi parauj uzreiz virkni ar dažādām kļūdām, tas ka tavā gadījumā tik uz pašu releju, interesanti. Bet nu varbūt tas kārtējais baumu līmenis- meistars-pieņēmējs-klients, tur tajā info plūsmā pa vidu daudz kas pazūd
Offline
sys9291
29. Nov 2021, 13:56 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Nov 2021, 12:51:55 @BigDog24 rakstīja:

29 Nov 2021, 11:13:05 @himantopus rakstīja:
Šoreiz kļūda rādījās dzinēja vadības relejā, ko tad arī nomainīja, 30 eiro+darbs. Pārliecības, ka tas bija pie vainas, gan nav, jo pirmajā reizē šādu kļūdu neuzrādīja. Tad jau redzēs.


Paldies par update, interesanti, kas tur par releju. Šķiet, pārsvarā viņi visi parauj uzreiz virkni ar dažādām kļūdām, tas ka tavā gadījumā tik uz pašu releju, interesanti. Bet nu varbūt tas kārtējais baumu līmenis- meistars-pieņēmējs-klients, tur tajā info plūsmā pa vidu daudz kas pazūd

nuDDE6 bija gadījums, kad releja spoles defekta dēļ iekš paša DDE citu kļūdu nebija...
Protams pārējais auto bija pilns ar com kļūdām

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Nov 2021, 14:02:44 ]

Offline
himantopus
02. Nov 2022, 14:27 #26

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25


23 Nov 2021, 11:14:04 @BigDog24 rakstīja:
Nu un noteikti, lūdzu, atraksties vēlāk ar ko tas viss beidzās, lai paliek mums visiem kāda interesanta informācija.


Aizmirsu painformēt, bet varbūt kādam noder.
Kopš tā releja nomaiņas viss beidzās tikai vēl pāris mēnešus vēlāk, šajā pavasarī (jeb mana nepārliecība par vainas cēloni bija pamatota). Tātad pagāja kāds mēnesis divi, sāka zust antifrīzs. Pieleju puslitru un dzenu uz servisu. Tur neko neatklāja, radiators netek, spiediens ok, pannas iekšpusē pēdu nav. Neko darīt, braucu tālāk. Vienā brīdī izmeta arī ziņu, ka eļļas par daudz. Pēc mēneša atkal paziņojums - kūlants par maz. Pieleju, nedaudz pabraucu un iedegas Check Engine. Un labi vien ir. Izrādās, vainīgs bija EGR radiators, kas jau uz to brīdi tiešām bija caurs (lai gan redzami netecēja (karsts, iztvaiko?). Tas tad arī bija licis nogļukot DPF reģenerācijai (kļūda, ko rādīja pirmajā reizē, eļļas līmeņa pieaugums). Vai tāpēc uz šosejas jāapstājas mašīnai, nezinu, bet EGR radiatoru nomainīju (300+ eir) un tagad astoņi mēneši bez bēdu.

[ Šo ziņu laboja himantopus, 02 Nov 2022, 14:40:07 ]

Offline
himantopus
02. Nov 2022, 14:34 #27

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25


22 Nov 2021, 23:41:15 @Kaross rakstīja:
Ja auto var iedarbināt, tad imobilaizers vairāk nepiedalās nekādos procesos. IR bijuši gadījumi, kad man zvana un stāsta, ka braucot noslāpst dzinējs, gan jau imo. Es 100% varu pateikt, ka tas nav imo un nekad nav bijis nevienam auto.


Mana Igla atļauj iedarbināt auto, bet, tikko ieliec robā, noslāpst.
Offline
e34
02. Nov 2022, 16:32 #28

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Sky brake - a/m var iedarbināt bez čipa, ja iepriekš tas ir bijis klāt un viss ok.Tas pēc momenta sāk pīkstēt un tad pēc kādiem 7 signāliem iemet engine failsafe un noslāpst. Nav atkarīgs no braukšanas vai ātrumiem.

[ Šo ziņu laboja e34, 02 Nov 2022, 16:37:14 ]

Offline
Kaross
02. Nov 2022, 19:00 #29

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Nov 2022, 14:34:48 @himantopus rakstīja:

22 Nov 2021, 23:41:15 @Kaross rakstīja:
Ja auto var iedarbināt, tad imobilaizers vairāk nepiedalās nekādos procesos. IR bijuši gadījumi, kad man zvana un stāsta, ka braucot noslāpst dzinējs, gan jau imo. Es 100% varu pateikt, ka tas nav imo un nekad nav bijis nevienam auto.


Mana Igla atļauj iedarbināt auto, bet, tikko ieliec robā, noslāpst.


Jā. Tā dara visas Iglas. Arī mana, tava un kaimiņa Igla.

Izlasi vēlreiz, ko es rakstu. RŪPNĪCAS ORIĢINĀLAIS imobilaizers.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo