Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV
Autors | Ziņojums |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 29820
Braucu ar: ra ucuarB
| Veiksmīgā brīdī izbeidzās kloķvārpstas piedziņas skriemelis. Kamēr rūcināju dzinēju un centos saprast kas par sūdiem, tikmēr iemeta check engine (increased emissions).
Tās būtu nesaistītas lietas?
Vienīgais ko varu iedomāties - skriemelis ķīlēja un radīja slodzi motoram tukšgaitā, kas rezultējās ar papildus degvielas piešprici kā kompensēšanu un to kompis iztulkoja kā neadekvātu motora darbību? | Offline | | |
DOPING | |  Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: BMW
| Tikpat labi siksna negrieza ģenerātoru, aķis sāka iet uz beigām un kompis sāk mest visādas kļūdas pēc kārtas.
Vismaz tieši šādi gadījās, un kompis bija pilns ar kļūdām par visādiem blokiem, sākot ar bremzēm, beidzot ar gaismām. | Offline | | |
haxlul | | Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat [ Šo ziņu laboja haxlul, 13 Jun 2022, 21:22:17 ] | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 4426
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat
M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama... | Offline | | |
hrjaz | |  Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 557
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Ģeometrija ķīlē? | Online | | |
haxlul | | Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
13 Jun 2022, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:
13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat
M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...
vai ir iespejams kaut kadigi tikt vala no turbo bedres? mb nochipot? tas palidzetu? | Offline | | |
BMW-Valcha | |  Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1353
Braucu ar: gāzi
| servoreikai remkomplekts der no kādas citas bundžas? e46, e39, e53? | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 29820
Braucu ar: ra ucuarB
| 525d, 530d turbīnai ir kāda regulācija vajadzīga pēc nobalansēta kārtridža maiņas?
Uzrāvos uz to, ka eļļas atplūdes caurule acīmredzot neiestiprinās pareizā leņķī šajā turbīnā un tas rezultējas ar eļļas noplūdi no šī savienojuma. Liec kādus gumijass glīvslēgus gribi - ir noplūde tieši turbīnas savienojumā. Vienīgā ideja - kārtridžs ir jāpagriež pa pāris grādiem pareizajā virzienā pret to cauruli, jo cauruli nekā pagriezt nevar.
Taisnība, meli? Citas idejas? | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 9246
Braucu ar:
| Nu es nezinu gan, vai kartridžu var kkur sagriezt- cik esmu redzējis, tad var ielikt tiekai vuenā pozīcijā, tas gan nebija bmw
Bet ja padirst to stienīti, kam jāievietojas attiecīgajos caurumos abās pusēs, tad gan var salasīt nepareizi
Varbūt tas ir noticis  | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 29820
Braucu ar: ra ucuarB
| Man jau arī liekas, ka tur ir diezgan nereāli kaut ko izdarīt šķībi. Tā kā tur ar vakuumu to VNT nemoca, bet viss notiek caur vadības bloku, tad tur īsti arī nekas neregulējas manuprāt. Vienā pozīcijā visu saliek un brauc.
Ja ar jauno kārtridžu tas turbo kauc pie atmešanās, tad par ko tas liecina? Kas nav pareizi izdarīts?
Pēc sajūtām jaudas zudums nav, bet nepamet sajūta, ka ir pieļauta kļūda 
TĪri eksperimentam pamēģināju kārtridžu nomainīt un paskatīties uz rezultātu. | Offline | | |
|
Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips
|