Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
Staris
09. Jun 2022, 23:33 #901

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Veiksmīgā brīdī izbeidzās kloķvārpstas piedziņas skriemelis. Kamēr rūcināju dzinēju un centos saprast kas par sūdiem, tikmēr iemeta check engine (increased emissions).
Tās būtu nesaistītas lietas?
Vienīgais ko varu iedomāties - skriemelis ķīlēja un radīja slodzi motoram tukšgaitā, kas rezultējās ar papildus degvielas piešprici kā kompensēšanu un to kompis iztulkoja kā neadekvātu motora darbību?
Offline
DOPING
10. Jun 2022, 17:42 #902

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Tikpat labi siksna negrieza ģenerātoru, aķis sāka iet uz beigām un kompis sāk mest visādas kļūdas pēc kārtas.

Vismaz tieši šādi gadījās, un kompis bija pilns ar kļūdām par visādiem blokiem, sākot ar bremzēm, beidzot ar gaismām.

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
haxlul
13. Jun 2022, 21:21 #903

Kopš: 27. May 2021

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

[ Šo ziņu laboja haxlul, 13 Jun 2022, 21:22:17 ]

Offline
sys9291
13. Jun 2022, 21:44 #904

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...
Offline
hrjaz
13. Jun 2022, 22:56 #905

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 671

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Ģeometrija ķīlē?
Online
haxlul
15. Jun 2022, 17:37 #906

Kopš: 27. May 2021

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


13 Jun 2022, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:

13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...


vai ir iespejams kaut kadigi tikt vala no turbo bedres? mb nochipot? tas palidzetu?
Offline
BMW-Valcha
15. Jun 2022, 18:41 #907

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

servoreikai remkomplekts der no kādas citas bundžas? e46, e39, e53?
Offline
Staris
20. Jun 2022, 08:34 #908

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

525d, 530d turbīnai ir kāda regulācija vajadzīga pēc nobalansēta kārtridža maiņas?

Uzrāvos uz to, ka eļļas atplūdes caurule acīmredzot neiestiprinās pareizā leņķī šajā turbīnā un tas rezultējas ar eļļas noplūdi no šī savienojuma. Liec kādus gumijass glīvslēgus gribi - ir noplūde tieši turbīnas savienojumā. Vienīgā ideja - kārtridžs ir jāpagriež pa pāris grādiem pareizajā virzienā pret to cauruli, jo cauruli nekā pagriezt nevar.
Taisnība, meli? Citas idejas?
Offline
kexxx
20. Jun 2022, 09:48 #909

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11515

Braucu ar:

Nu es nezinu gan, vai kartridžu var kkur sagriezt- cik esmu redzējis, tad var ielikt tiekai vuenā pozīcijā, tas gan nebija bmw
Bet ja padirst to stienīti, kam jāievietojas attiecīgajos caurumos abās pusēs, tad gan var salasīt nepareizi
Varbūt tas ir noticis
Offline
Staris
20. Jun 2022, 22:43 #910

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Man jau arī liekas, ka tur ir diezgan nereāli kaut ko izdarīt šķībi. Tā kā tur ar vakuumu to VNT nemoca, bet viss notiek caur vadības bloku, tad tur īsti arī nekas neregulējas manuprāt. Vienā pozīcijā visu saliek un brauc.
Ja ar jauno kārtridžu tas turbo kauc pie atmešanās, tad par ko tas liecina? Kas nav pareizi izdarīts?
Pēc sajūtām jaudas zudums nav, bet nepamet sajūta, ka ir pieļauta kļūda
TĪri eksperimentam pamēģināju kārtridžu nomainīt un paskatīties uz rezultātu.
Offline
Janis_Janis
05. Jul 2022, 09:29 #911

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 151

Braucu ar:

Sveiki,

Kas varētu būt par vainu, ka braucot un griežoties pagriezienā vnk stūre nobloķējas. Tad apstājoties ar spēku sanāca iztaisnot. Panelī kļūdas nerāda. Bija neliela brīvkustība reikā.
Offline
kurils
06. Jul 2022, 22:23 #912

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

meklēju e61 carbonschwarz bagaznieka vaku bez rusas pazimem. 2831818nulle
Offline
Asch
07. Jul 2022, 15:38 #913

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

Ir kadam FL motora un karbas pannas? Vajag abas, PM

[ Šo ziņu laboja Asch, 07 Jul 2022, 15:38:34 ]

Offline
Staris
13. Jul 2022, 22:58 #914

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Motora pārsega stāvokļa (atvērts/aizvērts) slēdzi ir sarežīti pievienot sistēmai? Uz kurieni jāvelk vads un kur jāvieno klāt? ir nepieciešams mainīt arī bloku?
Offline
Angelz
14. Jul 2022, 10:17 #915

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


13 Jul 2022, 22:58:41 @Staris rakstīja:
Motora pārsega stāvokļa (atvērts/aizvērts) slēdzi ir sarežīti pievienot sistēmai? Uz kurieni jāvelk vads un kur jāvieno klāt? ir nepieciešams mainīt arī bloku?


Nav sarežģīti. Slēdža viens izvads uz zemi, otrs uz CAS moduļa X10318 38 izvadu.

Un piekodēt CAS opcijas:

MOTORHAUBENKONTAKT = aktiv
SENDMHKCCMLIMIT = wert_02

[ Šo ziņu laboja Angelz, 14 Jul 2022, 10:19:00 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Staris
14. Jul 2022, 10:35 #916

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Uu, paldies
Offline
Staris
18. Jul 2022, 22:30 #917

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

No kurienes IHKA ņem outside temperature?


Tai pat laikā KOMBI viss ok (lai gan nesaprotu atšķirību starp to ko rāda ekrānā un to ko saka sensors (kaut kāds delay starp viņiem ir? ))


Ikdienā problēmu nav. Kā IHKA paprasu diagnostikā parādīt Outside temperatūru, tā parāda 0 grādus un momentā sāk pūst salonā karstu gaisu AUTO režīmā un nebeidz to darīt līdz auto nav paturēts kādu laiku aizslēgts.
Salona temperatūru rāda normālu un tāpat arī visas pārējās gaisa plūsmas temperatūras. Kļūdas nav.


2.
Skatos ISTA, ka man ir 2 pareizās atslēgas aktīvas un visi pārējie ieraksti ir "blocked"
INPA saka, ka kopā ir 3 atslēgas initialized un tai trešajai ir dīvains State2: 43.
uz ko norāda tas 43? Vai viņu ir iespējams de-inicializēt?

[ Šo ziņu laboja Staris, 18 Jul 2022, 22:34:09 ]

Offline
bimmerman
19. Jul 2022, 08:30 #918

Kopš: 31. Mar 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: BMW


18 Jul 2022, 22:30:47 @Staris rakstīja:
No kurienes IHKA ņem outside temperature?

Tai pat laikā KOMBI viss ok (lai gan nesaprotu atšķirību starp to ko rāda ekrānā un to ko saka sensors (kaut kāds delay starp viņiem ir? ))

Ikdienā problēmu nav. Kā IHKA paprasu diagnostikā parādīt Outside temperatūru, tā parāda 0 grādus un momentā sāk pūst salonā karstu gaisu AUTO režīmā un nebeidz to darīt līdz auto nav paturēts kādu laiku aizslēgts.
Salona temperatūru rāda normālu un tāpat arī visas pārējās gaisa plūsmas temperatūras. Kļūdas nav.


2.
Skatos ISTA, ka man ir 2 pareizās atslēgas aktīvas un visi pārējie ieraksti ir "blocked"
INPA saka, ka kopā ir 3 atslēgas initialized un tai trešajai ir dīvains State2: 43.
uz ko norāda tas 43? Vai viņu ir iespējams de-inicializēt?


Ārējās temperatūras devējs pieslēgts KOMBI. Tālāk ārējā temperatūra no KOMBI uz citiem blokiem tiek nodota caur K-CAN datu maģistrāli, tajā skaitā uz IHKA.
Ja ikdienā viss strādā, bet problēma parādās tikai ISTA diagnostikas laikā, tad, kā variants - mašīnas programmatūras gļuks, kurš, iespējams, ir izlabots nākamajos programmatūras atjaunojumos.
Offline
KasparBMWs
20. Jul 2022, 09:31 #919

Kopš: 02. Apr 2018

No: Aloja

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Čau! Kur Jelgavā var izgriezst DFP (mašīnai apakšā)???? E61 2006 525dieselpower
Offline
Peecis
20. Jul 2022, 23:09 #920

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Jul 2022, 09:31:12 @KasparBMWs rakstīja:
Čau! Kur Jelgavā var izgriezst DFP (mašīnai apakšā)???? E61 2006 525dieselpower

Realoem.com atrodam kodu un iekš etk.lv pasūtam jaunu. Pirms tam novēršot dzinēja problēmas (sprauslas, egr, ķēde, kompresija utt)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo