Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
Staris
09. Jun 2022, 23:33 #901

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 29820

Braucu ar: ra ucuarB

Veiksmīgā brīdī izbeidzās kloķvārpstas piedziņas skriemelis. Kamēr rūcināju dzinēju un centos saprast kas par sūdiem, tikmēr iemeta check engine (increased emissions).
Tās būtu nesaistītas lietas?
Vienīgais ko varu iedomāties - skriemelis ķīlēja un radīja slodzi motoram tukšgaitā, kas rezultējās ar papildus degvielas piešprici kā kompensēšanu un to kompis iztulkoja kā neadekvātu motora darbību?
Offline
DOPING
10. Jun 2022, 17:42 #902

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: BMW

Tikpat labi siksna negrieza ģenerātoru, aķis sāka iet uz beigām un kompis sāk mest visādas kļūdas pēc kārtas.

Vismaz tieši šādi gadījās, un kompis bija pilns ar kļūdām par visādiem blokiem, sākot ar bremzēm, beidzot ar gaismām.
Offline
haxlul
13. Jun 2022, 21:21 #903

Kopš: 27. May 2021

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

[ Šo ziņu laboja haxlul, 13 Jun 2022, 21:22:17 ]

Offline
sys9291
13. Jun 2022, 21:44 #904

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4426

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...
Offline
hrjaz
13. Jun 2022, 22:56 #905

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 557

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Ģeometrija ķīlē?
Online
haxlul
15. Jun 2022, 17:37 #906

Kopš: 27. May 2021

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


13 Jun 2022, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:

13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat

M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...


vai ir iespejams kaut kadigi tikt vala no turbo bedres? mb nochipot? tas palidzetu?
Offline
BMW-Valcha
15. Jun 2022, 18:41 #907

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1353

Braucu ar: gāzi

servoreikai remkomplekts der no kādas citas bundžas? e46, e39, e53?
Offline
Staris
20. Jun 2022, 08:34 #908

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 29820

Braucu ar: ra ucuarB

525d, 530d turbīnai ir kāda regulācija vajadzīga pēc nobalansēta kārtridža maiņas?

Uzrāvos uz to, ka eļļas atplūdes caurule acīmredzot neiestiprinās pareizā leņķī šajā turbīnā un tas rezultējas ar eļļas noplūdi no šī savienojuma. Liec kādus gumijass glīvslēgus gribi - ir noplūde tieši turbīnas savienojumā. Vienīgā ideja - kārtridžs ir jāpagriež pa pāris grādiem pareizajā virzienā pret to cauruli, jo cauruli nekā pagriezt nevar.
Taisnība, meli? Citas idejas?
Offline
kexxx
20. Jun 2022, 09:48 #909

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 9246

Braucu ar:

Nu es nezinu gan, vai kartridžu var kkur sagriezt- cik esmu redzējis, tad var ielikt tiekai vuenā pozīcijā, tas gan nebija bmw
Bet ja padirst to stienīti, kam jāievietojas attiecīgajos caurumos abās pusēs, tad gan var salasīt nepareizi
Varbūt tas ir noticis
Offline
Staris
20. Jun 2022, 22:43 #910

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 29820

Braucu ar: ra ucuarB

Man jau arī liekas, ka tur ir diezgan nereāli kaut ko izdarīt šķībi. Tā kā tur ar vakuumu to VNT nemoca, bet viss notiek caur vadības bloku, tad tur īsti arī nekas neregulējas manuprāt. Vienā pozīcijā visu saliek un brauc.
Ja ar jauno kārtridžu tas turbo kauc pie atmešanās, tad par ko tas liecina? Kas nav pareizi izdarīts?
Pēc sajūtām jaudas zudums nav, bet nepamet sajūta, ka ir pieļauta kļūda
TĪri eksperimentam pamēģināju kārtridžu nomainīt un paskatīties uz rezultātu.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips