Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Amortizātori...

AutorsZiņojums
Slow
14. Sep 2004, 10:35 #21

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti

bleee, ku sitie ir labi, man brachkam uz došinieka precizi šitadi staveja, tik ideala braukshana, tikai rusu baigi sita vala, jo golfins jau bija normali parusejis. Vins vinus panema no viena par ne-ne-nereali zemu cenu, nieka 50Ls, tagad jau golfins ir ar iemicitu jumtu un izjaukts, vins vinus pardeva pa kadiem 150Ls....
Bet ja tu taisies sitos nemt, tad nemiz, nem droshi, pa kurieni tik vins negaza, pa tadie neceliem, vispar nekadu problemu nebija!
Offline
sejejs
14. Sep 2004, 10:45 #22

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2004-09-14 10:19, gt99 rakstīja:
Varbūt kāds te zina cik aptuveni maksā KONI augstumu regulējamie coiloveru komplekts. Auto Golf II.


Laikam šie.


Nezinu vai cietiibas reguleejamiem mainaas mazliet augstums,bet shie ir ar cietiibas reguleejumu! Augstuma reguleejamie maxaa paari pa 100Ls viens! Bet shie bildee redzamie maxaa kaadi 60-65Ls gb!
Pajautaa quattropoweŗ,vinsh var dabut leetaak!
Offline
sejejs
14. Sep 2004, 10:47 #23

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Pats arii briestu no vinja nemt KONI!
Bet pagaidaam pa iisu!
Offline
AG
14. Sep 2004, 10:49 #24

Kopš: 24. Sep 2002

Ziņojumi: 4207

Braucu ar: YZ250F

a man tādi ir
Offline
sejejs
14. Sep 2004, 10:51 #25

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

a man tādi būs
un būs jaunāki par Tavējiem

[ This message was edited by: sejejs on 2004-09-14 10:51 ]
Offline
Slow
14. Sep 2004, 10:54 #26

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti

Vot Sejej, manam bralim Reinim uz sarkana golfa tadi staveja
Offline
Slow
14. Sep 2004, 10:59 #27

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti

nedomaju viss, tie neizskatas pec golfa
Offline
AG
14. Sep 2004, 10:59 #28

Kopš: 24. Sep 2002

Ziņojumi: 4207

Braucu ar: YZ250F

šitie jau nau koni sport!
Offline
Slow
14. Sep 2004, 11:00 #29

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti

kam tad tu sejej taisies Konišus likt? Avantam?
Offline
Slow
14. Sep 2004, 11:01 #30

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti

Ar šitiem vari pa Brivibeni šurpu turpu vizinaties
Offline
BlasterX
14. Sep 2004, 13:09 #31

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru

KONI Sport komplekts uz E36 4 cilindru maksā ~270 - 280Ls
Offline
Slow
14. Sep 2004, 15:18 #32

Kopš: 08. Sep 2004

Ziņojumi: 100

Braucu ar: 89’, BMW525i un ar muti


2004-09-14 13:09, XBlasterX rakstīja:
KONI Sport komplekts uz E36 4 cilindru maksā ~270 - 280Ls


Nenem personigi, bet tas ta smiekligi skan, nemotoram sporta amishi!
Offline
saidss
14. Sep 2004, 15:29 #33

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 92’ 318is coupe

motors, nemotors, bet stabili braukt pa kalnu lejā ar gribas
Offline
BlasterX
14. Sep 2004, 15:45 #34

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru


2004-09-14 15:18, Slow rakstīja:
Nenem personigi, bet tas ta smiekligi skan, nemotoram sporta amishi!


Vai tad kādā no pagriezieniem uz koplietošanas ceļiem vai trases līkumā ir svarīga motora jauda? Kāda atšķirība ar 50km/h līkumā braukt ar 328 vai 318? Jebkurā gadījumā pastāv tāds, katram mašīnas modelim individuāls, maksimālais ātrums ar kuru ir iespējams konkrētu līkumu izbraukt. Tapēc labi amortizatori ir ļoti svarīgi arī mazlitrāžas auto. Nesaku, ka es ļoti bieži braucu sacīkstēs un reāli visu KONI piedāvāto "preformance" izmantoju, bet tomēr...
Offline
Speed3
14. Sep 2004, 15:50 #35

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Iesaku likt original vai Koni sport, bet ja šrotam E30, tad Plaza Sport.

-----------------
IHTIS
Offline
stanley
14. Sep 2004, 15:53 #36

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2004-09-14 15:50, Speed3 rakstīja:
Iesaku likt original vai Koni sport, bet ja šrotam E30, tad Plaza Sport.


a šrotainai M3 ko iesaki ielikt?
Offline
Speed3
14. Sep 2004, 15:55 #37

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


2004-09-14 15:53, Stanley- rakstīja:

2004-09-14 15:50, Speed3 rakstīja:
Iesaku likt original vai Koni sport, bet ja šrotam E30, tad Plaza Sport.


a šrotainai M3 ko iesaki ielikt?



Vai tev ir ///M?

-----------------
IHTIS
Offline
stanley
14. Sep 2004, 16:03 #38

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2004-09-14 10:19, gt99 rakstīja:
Varbūt kāds te zina cik aptuveni maksā KONI augstumu regulējamie coiloveru komplekts. Auto Golf II.


Laikam šie.


sakot no 100/gab un uz augsu. zvani uz lenoid tehniks.
Offline
Fiko
14. Sep 2004, 19:20 #39

Kopš: 13. Nov 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 150

Braucu ar: ...ko pagadās

Es lieku Sachs un mainu tik pa garantiju, jo tie sūdi netur! Bet vienmēr garantija!
Offline
Wicked
14. Sep 2004, 22:01 #40

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


2004-09-14 10:49, AG rakstīja:
a man tādi ir

Tev nudien nav tādi durik tu pat nezini kādi tev ir

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo