Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
smudo
11. Apr 2018, 17:50 #81

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Apr 2018, 17:17:23 @elbruss rakstīja:
Cik saprotu, tad tas AdBlue jau nav slikti. Sanāk, ka pārējās dzinēju smacējošās atgāžu recirkulācijas sistēmas tiek noregulētas brīvāk. Attiecīgi dzinejā nokļūst mazāk kvēpu un ir mazāka iespēja, ka kaut kas aizaug. Papildināt to šķidrumu jau arī nav ļoti dārgi, it īpaši šādas klases auto.


Ta ir, ka teorija siem var but liesaks maisijums ar mazak kvepiem un papildus NOX tiek neitralizets SCR filtra un ir mazaks CO2 neka modernam benzina dzinejam, taja pasa laika izpildot EURO6 NOx normas. Skidrums maksa nepilni 10 EUR uz 10k km. Ja pildisi Molleri, tad ar “darbu” bus 30+ EUR, bet var ari pats neste uzpildit. Protams, ka saja sistema ir daudz sensoru dargs katalizators, tadel nakotne pie lielakam problmam gan jau to biezi sagaidis DPF liktenis.
Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 18:45 #82

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
968-jk
11. Apr 2018, 18:56 #83

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13454

Braucu ar: 30niekiem

Par AdBlue runājot. Kur Jūs viņu iegādājaties? Kādus 20l esmu lējis un vnm sanācis CirkleK ņemt. Spriežot pēc tā, ka logu šķidrums tur ir vairāk kā 2x dārgāks, gan jau AdBlue arī kkur var par adekvātāku ciparu paņemt.
Offline
IELEJAM
11. Apr 2018, 18:59 #84

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku


11 Apr 2018, 18:45:53 @kamikadzemk rakstīja:
Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?

Šis patiešām jauks, vienīgais trūkums quattro neesamība un attiecīgi multitroniks ar, ja nemaldos, 204zs. Quattro ar 245zs, vai biturbo ar 313zs būtu pati maizīte.
Offline
Ards
11. Apr 2018, 19:02 #85

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Toyotu

Tur nav pats galvenais kas dod prieku - 4x4
Offline
jurrus
11. Apr 2018, 19:18 #86

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+

Alternatīva tam sarkanajam allroad
Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 19:25 #87

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
smudo
11. Apr 2018, 20:09 #88

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.


Dublto logu šiem auto nav (edit: tomer ir dubultie logi, ar plevi starp tiem, turklat ir aprikojums ar dubultajiem logiem tikai prieksa un tumso plevi aizmugure un variants ar dubultajiem logiem gan prieksejas, gan aizmugurejas durvis, bez iespejas papildus dabut tumso plevi aizmugure) - tie ir logi ar speciālu pārklājumu (plēvi?), kas aiztur skaņu un saules starus, līdz ar to tas nebūtu tas, uz ko koncentrēties. Par 3.0d dzinēja mazjaudīgāko versiju un piedziņu jau minēja (šim ir S-tronic (DSG) vai multitronic - facelift multitronic opcijas vairs nebija?). Šim ir "parastie krēsli" - vēl ir "sporta" un "komforta" un S-line. Piekare gan jau arī standarta (vēl ir sport line, S-Line un regulējamā un spilveniem. Salona apdare arī standarta (pelēka plastmasj). Šāds vidēji aprīkots jauns auto ar standarta atlaidi tāpat maksāja ap 60k EUR, līdz ar to cena par 4 gadus vecu un ar reāli 145k nobraukumu, manuprāt, ir
laba.

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Apr 2018, 11:33:43 ]

Offline
kamikadzemk
11. Apr 2018, 20:16 #89

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Paldies par skaidrojumu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
IELEJAM
11. Apr 2018, 20:39 #90

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku

Šādi būtu jāizskatās labi aprīkotam auto. Paskatoties uz cenu bez PVN un nobraukumu, es teiktu, ka baigā hkonfekte.
Offline
bum_bumz
11. Apr 2018, 21:34 #91

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gmhle.html
Šitāds salons ir. Tas koks ir matēts un raksts tikpat kā nav redzams. ap navi varēja būt mazāk alumīnija. Bet šis ir vecais 10.g interjers.
Jaunie šeit komentētie - pie brūnā salona alu par daudz, kā opelī. Otrajam tas koks baigi izteiksmīgs, arī so so.
Offline
ilmars4998
07. May 2018, 09:52 #92

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

Pērku automātisko kārbu no 1.9tdi 96kw. Karbas kods GHQ
Offline
VMR
14. Aug 2018, 12:39 #93

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Klau, A7 facelift viss ir alumīnija? Vai tikai priekša?
Offline
VMR
14. Aug 2018, 12:42 #94

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Aizmugurējie spārni sanāk bleķa?
Offline
VMR
14. Aug 2018, 12:55 #95

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Pagaidām tikai apsveru variantus...
Offline
Nello
14. Aug 2018, 12:56 #96

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2465

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Audi a3 97 gada 1.6 tomātam nav 4tā roba, tāda problēma parādījusies pēc startera vai ģenerātora remonta, vairāk info nav.. Vai tā varētu būt elektroniska problēma, jeb jāsāk ar eļļas nomaiņu.
Offline
VMR
25. Aug 2018, 13:03 #97

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Ir kādam argumenti kāpēc nevajadzētu ņemt A7 2.0 TFSI 252 koņei?
Offline
shibernieks
25. Aug 2018, 14:09 #98

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Mazlitrāžas sindroms izteikti jūtams. Lai tas auto dinamiski kustētos baigi jāgāzē. Gadus ~ 3 atpakaļ tādu mēģināju. Pēc ~200km ar to 2.0tfsi pārsēžoties uz savu veco a6 c6 3.0tdi ar padsmit zs mazāku jaudu jutos krietni labāk.
3.0tdi ir mazākais ar kuru tas auto ir baudāms :vwfans:
Ļoti laba versija ir biturbo tdi.
Offline
smudo
27. Aug 2018, 10:57 #99

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


27 Aug 2018, 09:16:20 @Vantage rakstīja:
neņemtu 2.0tfsi, kur nu vēl 1.8tfsi, jo manuprāt, par gausu tam auto. iekš a4 tādu dzinēju way to go.

3.0tfsi/3.0tdi un tikai vai neko.


Pedejam facelift modelim no benzina dzinejiem bija tikai 2,0tfsi, vai ari 4,0tfsi S un RS modelos. 3,0, ja nemaldos, bija pieejami tikai lidz 2016. Gadam. Tapat ari A6 C7 facelift modelim.
Offline
ReG
27. Aug 2018, 12:11 #100

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

Esiet reali visi tie audi dzineji ir sūdi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo