Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. Mar 2024, 09:25 #10801

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6097

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Mar 2024, 09:21:47 @Achtung rakstīja:

18 Mar 2024, 09:16:25 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Mar 2024, 08:51:20 @kkas rakstīja:

17 Mar 2024, 22:11:30 @Kaross rakstīja:

17 Mar 2024, 17:55:52 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/OrbRK8h6rvU?si=cmCDYBpwBks1ph85

Ko spečuki teiks par šo ?
Skatamies no 19min. un 20 sek.
Esot kaut kāds gadžets, kuru pieslēdzot caur diagnostikas ligzdu, tas glušī odometra kilometru "tīšanas" ātrumu. Maksājot 350euro


Ko Tu gribi dzirdēt? Nu pipeles viņi visi ir, kas tos sūdus izmanto. Jobani krāpnieki. LV tādi arī ir. Vismaz gadus 5 atpakaļ es tādu redzēju, ja ne senāk.


motorstundas arī skaita mazāk?

tas tāpat nekad nebūs masveidā, vismaz ne importijā un attieksies tāpat uz visādiem super un premium auto. nu vēl visādiem random šeit ripojošiem expremium auto

Motorstundas var nodzēst, tas nav nekas sarežģīts


Aizmirsi piebilst, ka ka vari to izdarīt, ja klientam ir daudz naudas, jo tas ir dārgi. Tas nekas, ka nav nekas sarežģits.

Tieši kas tur ir dārgi? Ja kādi 100eur ir dārgi, tad nevajag to BMW

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
18. Mar 2024, 17:47 #10802

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:

18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.

Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.

Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.

Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.

Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?

Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?


Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.



Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'
Offline
crime
18. Mar 2024, 17:59 #10803

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8418

Braucu ar: m635csi

problēma visdrīzāk ir tajos aftermarket sensoros, kad nopirku vēl vienu ziemas disku komplektu priekš f15 ar oem sensoriem, tad auto tos pats atpazina un neko tur kalibrēt nevajadzēja, viss strādāja tāpat kā ar vasaras setu
Offline
Ro_lv
18. Mar 2024, 18:09 #10804

Kopš: 02. Mar 2021

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: F34 320d GT lci


18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:

18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:

18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.

Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.

Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.

Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.

Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?

Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?


Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.



Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'


Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts
Offline
Ro_lv
18. Mar 2024, 18:10 #10805

Kopš: 02. Mar 2021

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: F34 320d GT lci

Ir kāds Jelgavas pusē kam ir bimmercode vai līdzīgs aparāts , gribēju F34 ieslēgt opciju ka kopā ar dienasgaismām deg arī aizmugures gabarīti , bet diagun launch neatradu šo opciju
Offline
Negantelis
18. Mar 2024, 20:45 #10806

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


18 Mar 2024, 18:09:31 @Ro_lv rakstīja:

18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:

18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:

18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.

Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.

Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.

Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.

Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?

Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?


Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.



Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'


Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts



Pag.Tad man viens vai visi 4 jāpērk tagad? Es jau nezinu kurš neiet
Offline
Ro_lv
18. Mar 2024, 21:17 #10807

Kopš: 02. Mar 2021

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: F34 320d GT lci


18 Mar 2024, 20:45:38 @Negantelis rakstīja:

18 Mar 2024, 18:09:31 @Ro_lv rakstīja:

18 Mar 2024, 17:47:50 @Negantelis rakstīja:

18 Mar 2024, 09:04:30 @Tune-L rakstīja:

18 Mar 2024, 00:14:03 @Negantelis rakstīja:
Hei.

Stāsts sekojošs f11, ir divi ratu kompleti. Vieni ar oem spiediena sensoriem ,otri ar aftermarket riepu garāža uzliktie.

Ar ziemas oem viss ok. Bet tagad uzliku vasaras balonus rīgas ielām kuros stāv aftermarket sensori un panelī protams ir TIRE PRESURE MONITOR FAILURE.

Ja pareizi atceros tad rudenī tieši pirms riepu maiņas jau kautkāds errors metās ārā par viņiem.

Man taču tie rati nebija jāuzliek tieši tā kā bija pieriekš. (nē es nerakstu ar krītiņu uz riepām PR,AL UTT.)?

Devēji sūds? Jāmontē tikko uzliktās jaunās riepas nost un jāliek oem devēji?


Bet Tu esi veicis kalibrāciju?
Pēc riepu maiņas tā vienmēr jāieslēdz un mašīna nolasa visus rādījumus. Riteņus viņa pati atpazīst, izvietojums nav jāievēro.



Ja domā to kas idrive tad jā, tik daudz jau mēģināju reizes 3'


Nopērc interkārā hamaton riepu spiediena devēju kas rādas ka ir paredzēts priekš BMW un uzmet viņu virsū, kāds no devējiem būs atteicies no dzīves , plus kad gaiši redzētu nedari to boksā kad tev 5cm tālāk stāv otrs ratu komplekts



Pag.Tad man viens vai visi 4 jāpērk tagad? Es jau nezinu kurš neiet


Teorētiski nē , ja uz auto riepas aizbrauc līdz riepiniekuem lai pasaka kuru nevar nolasīt , ja nav uz auto aizved diskus līdz čaļiem. Tik nepērc Bosch Toms sensorus tur speciālu aparātu vajag, ja interkuilī nopirkšu hamaton kas jau paredzēts BMW tad pat kodēt viņu nevajag un BMW Toms resets jau atradīs viņu (vismaz f sērijai atrada)
Offline
Mixzzz
18. Mar 2024, 21:41 #10808

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Mar 2024, 18:37:28 @Briize rakstīja:

17 Mar 2024, 18:31:57 @Mixzzz rakstīja:

17 Mar 2024, 15:12:21 @Briize rakstīja:

17 Mar 2024, 13:59:27 @HiJaCKeR rakstīja:

17 Mar 2024, 13:57:45 @sys9291 rakstīja:

17 Mar 2024, 13:40:53 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Mar 2024, 23:19:19 @Briize rakstīja:
Un dīzeļi vēl esot tie dārgi uzturamie, neekonomiskie sūdi...

n43 ir tiekai viens no benzīna dzinējiem, iegaumē to

tu piemirsi N53...

tas jau tas pats vien ir, tikai +2 cilindri

Un n54, kā arī n55, par n55 pilns youtube ar briesmu lietām
Aha, tikai kā parasti aizdomāties par to kāpēc YT in pilns ar info par benzīniem nevis dīzeļiem jau nevarēji. Un n54 ir tas par kuru ir briesmu lietas.

Tieši tāpat YT ir pilns arī ar n47/n57 šausmu stāstiem ! Divains tev tas arguments...
Un nē tieši par n55 ir ļoti daudz video !
Salīdzinoši ir ļoti maz par 47/57 motoriem. Krievu resursus vispār neizskatu jēgu pētīt BMW sakarā, jo tur vēl joprojām nav attīstījušies tālāk par āmuru un 10/13 atslēdziņu.
Offline
Briize
18. Mar 2024, 22:45 #10809

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 593

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


18 Mar 2024, 21:41:35 @Mixzzz rakstīja:

17 Mar 2024, 18:37:28 @Briize rakstīja:

17 Mar 2024, 18:31:57 @Mixzzz rakstīja:

17 Mar 2024, 15:12:21 @Briize rakstīja:

17 Mar 2024, 13:59:27 @HiJaCKeR rakstīja:

17 Mar 2024, 13:57:45 @sys9291 rakstīja:

17 Mar 2024, 13:40:53 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Mar 2024, 23:19:19 @Briize rakstīja:
Un dīzeļi vēl esot tie dārgi uzturamie, neekonomiskie sūdi...

n43 ir tiekai viens no benzīna dzinējiem, iegaumē to

tu piemirsi N53...

tas jau tas pats vien ir, tikai +2 cilindri

Un n54, kā arī n55, par n55 pilns youtube ar briesmu lietām
Aha, tikai kā parasti aizdomāties par to kāpēc YT in pilns ar info par benzīniem nevis dīzeļiem jau nevarēji. Un n54 ir tas par kuru ir briesmu lietas.

Tieši tāpat YT ir pilns arī ar n47/n57 šausmu stāstiem ! Divains tev tas arguments...
Un nē tieši par n55 ir ļoti daudz video !
Salīdzinoši ir ļoti maz par 47/57 motoriem. Krievu resursus vispār neizskatu jēgu pētīt BMW sakarā, jo tur vēl joprojām nav attīstījušies tālāk par āmuru un 10/13 atslēdziņu.

Kad rudenī meklēju auto, tad kā variantu izskatīju f10 ar n54 un n55 benzīniem, pēctam, kad mani te pāris powera biedri, kuri skrūvē šos auto apgaismoja par šo dzinēju uzturēšanas izmaksām sapratu, ka nekas tur lētāk nav par to pašu n57 dīzeli. Papildus meklēju info internetā un protams youtube, par ko tev ir taisnība, ka ir pilns ar video no ASV un UK par šiem benzīniem, jo tie tur ir populārāki, Krievu video neesmu skatījies. Ja interesē te būs:
https://youtu.be/8jKTGAQSCrk?si=e1EERQfsgwZU1vyG
Vēl viens
https://youtu.be/rPUUNhjJjHU?si=7ZHGV966zyHcjTiy
Šis labs
https://youtu.be/yLAOYfsRnVc?si=oPEiWgc9Cwg3ua6J
Ļoti labs video Krievu valodā parādījies, kur konkrēti pa punktiem uzskaita n55 kasjakus, a tu saki, ka nav tādu video un Krievi neko nejēdzot...
https://youtu.be/x3L7d7wktiA?si=zYvLvOb6mHOKczwT

[ Šo ziņu laboja Briize, 18 Mar 2024, 22:54:24 ]

Offline
PuuCe
19. Mar 2024, 17:59 #10810

Kopš: 23. Sep 2005

Ziņojumi: 398

Braucu ar: Diizeli

Jautājums par F31 FL aizmugurējiem LED lukturiem. Noraustījās un izdega viens lukturis, tas kurš bagāžnieka vākā (iekšējais). Izņēmu un secināju ka kontakti ir nosūbējuši, bet tīrīšna nepalīdz. Vai kāds to remontē, vai jāpērk jauns ?
Offline
hasans
19. Mar 2024, 21:22 #10811

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 Mar 2024, 14:35:27 @hasans rakstīja:
Par cik powera meklētājs normāli nestrādā, tad gan jau jautāšu 100x izrunātu tēmu - N20 135 kW tipiskās problēmas. Kam pievērst uzmanību pērkot? Vai labāk vispār izvairīties?
Skatos uz šo Links


Biju apskatīt un izbraukt ar to F34. Šķita ļoti sakarīgs auto. Zem kapota pamanīju Karosa servisa apkopes uzlīmi. Čalis godīgi pateica, ka esot čipots. Cik veselīgi ir čipot tos N20?
Offline
kurlis
20. Mar 2024, 11:08 #10812

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4065

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu

Jā - nopērc un nepārraksti uz sevi
Offline
CP17
20. Mar 2024, 11:12 #10813

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


20 Mar 2024, 11:01:54 @M5owner rakstīja:
Tagad ir kaut kāda iespēja nopirkt transporta līdzekli bet neparakstīt uzreiz uz sevi ?

Notārs-pilnvara, izpirkuma līgums utt
Offline
Mixzzz
20. Mar 2024, 12:04 #10814

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Mar 2024, 21:22:02 @hasans rakstīja:

14 Mar 2024, 14:35:27 @hasans rakstīja:
Par cik powera meklētājs normāli nestrādā, tad gan jau jautāšu 100x izrunātu tēmu - N20 135 kW tipiskās problēmas. Kam pievērst uzmanību pērkot? Vai labāk vispār izvairīties?
Skatos uz šo Links


Biju apskatīt un izbraukt ar to F34. Šķita ļoti sakarīgs auto. Zem kapota pamanīju Karosa servisa apkopes uzlīmi. Čalis godīgi pateica, ka esot čipots. Cik veselīgi ir čipot tos N20?
Nu hz cik var ticēt katalogam, bet vienīgais, kas atsķiras 20i un 28i itkā ir virzuļi. 20i ir augstāka kompresija. Tālāk spried pats, bet es teiktu ka nekas tur īpaši nenotiks(To 20i baigi augstu nesachiposi, lai nesāktu detonēt utt.)

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 20 Mar 2024, 12:05:50 ]

Offline
CP17
21. Mar 2024, 09:55 #10815

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


21 Mar 2024, 09:40:02 @M5owner rakstīja:

20 Mar 2024, 11:12:32 @CP17 rakstīja:

20 Mar 2024, 11:01:54 @M5owner rakstīja:
Tagad ir kaut kāda iespēja nopirkt transporta līdzekli bet neparakstīt uzreiz uz sevi ?

Notārs-pilnvara, izpirkuma līgums utt


Kā situācija ar tranzīta numuriem ? Tip 30 dienas un pēc tam atpakaļ uz parastiem numuriem neatļauj likt ?

5 dienas pa Lv var spolēt ar tranzīta nr, 30 ārpus Lv un 1x var pagarināt. 'atvest' atpakaļ un uzlikt uzskaitē var kaut pēc 17 gadiem.

Ko Tu tur muhļī? Tak izstāsti visu kā ir, ieteiksim labāko.

[ Šo ziņu laboja CP17, 21 Mar 2024, 10:04:58 ]

Offline
elbruss
21. Mar 2024, 10:21 #10816

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 929

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Varbūt te kāds saskāries un zin iemeslu kāpēc reizēm pēc braukšanas apstājoties un ieliekot P (parking) režīmā motoram ir samērā lieli apgriezieni (nu ap 1500 rpm un paši nekrītas)?
Benzīna motors (B48 laikam), auto ir BMW Active Tourer 220i.
Nezinu vai tas varētu būt saistīts, bet pirms gada vairākas reizes bija kļūda P2237 (Oxygen sensor before catalytic converter). Kaut kā pazuda un vairs nav bijusi. Citādi viss normāli. Arī tie paaugstinātie apgriezieni ir tikai, kad motors ir karsts un apmēram katru piekto reizi. Ja būtu problēmas ar degmaisījumu, vai tad nevarētu just arī citos brīžos (nu tur trūktu jaudas vai kas tāds)?
Offline
sys9291
21. Mar 2024, 10:29 #10817

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Mar 2024, 10:21:29 @elbruss rakstīja:
Varbūt te kāds saskāries un zin iemeslu kāpēc reizēm pēc braukšanas apstājoties un ieliekot P (parking) režīmā motoram ir samērā lieli apgriezieni (nu ap 1500 rpm un paši nekrītas)?
Benzīna motors (B48 laikam), auto ir BMW Active Tourer 220i.
Nezinu vai tas varētu būt saistīts, bet pirms gada vairākas reizes bija kļūda P2237 (Oxygen sensor before catalytic converter). Kaut kā pazuda un vairs nav bijusi. Citādi viss normāli. Arī tie paaugstinātie apgriezieni ir tikai, kad motors ir karsts un apmēram katru piekto reizi. Ja būtu problēmas ar degmaisījumu, vai tad nevarētu just arī citos brīžos (nu tur trūktu jaudas vai kas tāds)?

ko nozīmē kļūda pazuda? čeks panelī pazuda vai arī pati kļūda?
Offline
elbruss
21. Mar 2024, 10:43 #10818

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 929

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


21 Mar 2024, 10:29:56 @sys9291 rakstīja:
ko nozīmē kļūda pazuda? čeks panelī pazuda vai arī pati kļūda?


Neesmu kopš rudens slēdzis klāt datoru, lai apskatītos precīzi vai ECU atmiņā ir kaut kas atzīmēts, bet nu čeks panelī vairs nav bijis kopš pagājušā pavasara. Un tas pie šīs kļūdas leca ārā uzreiz.
Offline
Jonjis
21. Mar 2024, 16:23 #10819

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Reģistrē uz mammu!

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
janzi
22. Mar 2024, 19:44 #10820

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: D Power

Vai kādam ir info cik izmaksā VW Passat B8 pie dīlera aktivizet Carplay?
Varbūt kāds šeit ar to nodarbojas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo