Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: 530d E61 gaiši zili dūmi, kad silts motors

AutorsZiņojums
RenegadeX
21. Apr 2017, 17:19 #21

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3351

Braucu ar: e39, pc34

Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.

Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 17:26 #22

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.

Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RenegadeX
21. Apr 2017, 17:28 #23

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3351

Braucu ar: e39, pc34


21 Apr 2017, 17:26:58 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.

Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist

nu es par pašreizējiem klimata apstākļiem domāju
Offline
N53series
21. Apr 2017, 17:31 #24

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.

Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.


M57 veel ilgu laiku ir peeckveele. Ar konkreetu profilu,atkariibaa no aara t,no dzineeja slodzes. Pielaist? Cilveek,iemaacies pamaylietas. Man saak rasties sajuuta,ka es esmu lokaalaa Troomena showaa pie paliigskolas absolventiem ielikts.
Offline
N53series
21. Apr 2017, 17:32 #25

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 17:28:14 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 17:26:58 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:19:17 @RenegadeX rakstīja:
Protams ka kvēlsvecēm gaitā nav vispār nekādas nozīmes dīzelim. Te čalis zīmuļu bārsta, bet šitie viņam tikko aplūza.

Dīzelis ir palaižams arī bez kvēlsvecēm (ja nav paredzētas) vai ar beigtām.
Nu TDSu un citus priekškamerniekus būs pašvaki palaist

nu es par pašreizējiem klimata apstākļiem domāju


Arii pashreizeejos apstaakljos ir aktiiva peeckveele.
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 17:43 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 17:45:41 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
N53series
21. Apr 2017, 17:50 #27

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 17:57 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 17:59:52 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
N53series
21. Apr 2017, 18:14 #29

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot


Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Offline
RenegadeX
21. Apr 2017, 18:18 #30

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3351

Braucu ar: e39, pc34


21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot


Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?

Kur ir viņa kantoris es zinu, kur ir tavs?
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 18:23 #31

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot


Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Varam apspriest, man nekas slēpjams nav Un man arī nav jāgāžās katrā vietā ar komentāru-baidies, esmu Kaspich, visu zinu Vai kaut ko maina fakts, ka viens no maniem auto ir minimālās algas vērtībā? Un ko maina tas kur es veicu savus pierakstus? Es priekš sevis varu rakstīt arī uz picas kastes vāka un tas finālā neietekmēs absolūti neko, jebšu naktī nevari aizmigt, jo kāds kaut kur ir veicis savus pierakstus uz nelielas lapiņas?
Par ABS, vai bija jautājums, vai man mainīt ABS sensorus, kaut arī nevaru prognozēt paliks labāk vai nē?
Par amortizatoriem domāju nav jēga diskutēt, jo noteikti, ka visu zini un esi kaut kur izlasījis Ja nē, tad varu pastāstīt kur apmāca (manā gadījumā KYB un Sachs) tur pastāstīs, neesmu skolotājs
Par visu šo offtopic man galīgi nav skaidrs kāds tam visam ir sakars ar Igoru-sprauslu pārbaudītāju un e61 dūmojošo motoru

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RS7
21. Apr 2017, 18:26 #32

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9288

Braucu ar: dīzeļ Teslu

пошла вода горячая
Offline
N53series
21. Apr 2017, 18:33 #33

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 18:23:38 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 18:14:12 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:57:15 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 17:50:07 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 17:43:55 @RSAWorkshop rakstīja:
iepluudee ellju var dziit.
Interesanta teorija 3.0d motoram, eļļu dzen ieplūdē tik daudz, ka zili dūmi (tātad jau pilns interkūlers un sūc augšā), bet saimnieks par eļļas zušanu nesūdzas un arī motors raznosā neiet. Kaut kā tā teorija neiet kopā ar praksi, praksē to motoru vairs nenoslāpēsi tik viegli ja dabūs uzsūkt eļļu
Tas tomēr nav Nissan X-trail, kur interkūlers augšā un dēļ izpūstām sprauslu blīvēm izdilst turbīna vai aizaug uztvērējsiets un klusām virs motora tiek sūkta eļļa un tikpat klusām nokurināta līdz par eļļas neesamību atgādina spiediena lampiņa vai noķīlējis motors


Pajautaa saimniekam par elljas pateerinju. Paarbaudi pats.paarliecinies.un tad tici. Tas,ka sprauslas visi gatavi mainiit,tas nav jaunums. Maneejam arii. Es vnk nevareeju izveeleties,kuram no daudzajiem mainiitaajiem 2pakas paarmest. Un zini,kur ir probleema? Spruslas bija nesen mainiitas un straadaaja ideaali. Tas,ka tu nezini un pat negribi zinaat,kaads kuram apriikojums sprauslu diagnostikai,arii meizklausaas profesionaali. Atskjiriibaa no konkreetu detalju saukshanas es iesaku lietas paarbaudiit.nevis mainiit.bet,protams,ja veelayies,kungi - mainiet sprauslas.mainiet turbiinu.kveelsveces gan neaiztieciet.kartera ventilaaciju arii nee,kaa saprotu. Veelu veiksmi remontaa!
Nafig man zināt kautkādu Igoru, ja man ir savs speciālists, kurš vienmēr spēj pārbaudīt sprauslas un kuram ir savs stends? Jeb tikai vārdā Igors ir visu pārbaudītāju pārbaudītājs? un sprauslas pareizi testē tikai Igori, jo piemēram Jānis, kaut arī strādā ilgu laiku, ir izmācījies utt, nopircis vairākus stendus un remontē sprauslas un klienti to zin, remontēt sprauslas nedrīkst un pārbaudīt tomēr neprot jo viņu nesauc Igors vai kā?
P.S. Nezināju, ka Tavs benzīnnieks jau pārvērtās par dīzeli
P.P.S. Arī lietotas atsperes neizklausās profesionāli
P.P.P.S Kur tad tiek teikt-maini sprauslas? Tiek teikts minējums, ka visdrīzāk vainīgas sprauslas, kurām vajadzētu pārbaudīt pilēšanu, jo tāda viņām ir slimība pie 150-300bar pilēt un pie lielāka spiediena jau pašas sevi spiež ciet ar spiedienu un vairs nepil kā dēļ arī braucot nedūmo, bet tukšgaitā sāk atkal dūmot


Kristian,velies apspriest to,kaa darbojas benziina kartera ventilaacija? Veelies apspriest,kaa tie remonteets abs? Veelies apspriest kaa,pats braukdams ar 350 naudu veertu auto,kuram uzlikta lietota reika pa 15 naudaam,atljaujies apspriest klientu auto? Veelies apspriest teemu,ka noluuzusha atsperes gala deelj jaamaina arii amji,jo visu maina kopaa? Veelies apspriest,ka 1000 eur taames gadiijumaa taame izskataas kaa sanjurciita lapele tavaas rokaas? Veelies apspriest darba kultuuras un droshiibas jautaajumus? Tu tieshaam to veelies?
Varam apspriest, man nekas slēpjams nav Un man arī nav jāgāžās katrā vietā ar komentāru-baidies, esmu Kaspich, visu zinu Vai kaut ko maina fakts, ka viens no maniem auto ir minimālās algas vērtībā? Un ko maina tas kur es veicu savus pierakstus? Es priekš sevis varu rakstīt arī uz picas kastes vāka un tas finālā neietekmēs absolūti neko, jebšu naktī nevari aizmigt, jo kāds kaut kur ir veicis savus pierakstus uz nelielas lapiņas?
Par ABS, vai bija jautājums, vai man mainīt ABS sensorus, kaut arī nevaru prognozēt paliks labāk vai nē?
Par amortizatoriem domāju nav jēga diskutēt, jo noteikti, ka visu zini un esi kaut kur izlasījis Ja nē, tad varu pastāstīt kur apmāca (manā gadījumā KYB un Sachs) tur pastāstīs, neesmu skolotājs
Par visu šo offtopic man galīgi nav skaidrs kāds tam visam ir sakars ar Igoru-sprauslu pārbaudītāju un e61 dūmojošo motoru


Kaads sakars lietotaam atspereem? M?
Par paareejo..zini,buus noskanja,buus rasklads.
Par spraulaam : dis tehnika pirms meenesha palaida itaaalju stendu.pats redzeeju. Kursh ne tikai nopluudi ljauj paskatiit,bet paarbauda kalibreeshanas grupas peec razhotaaja profila. Taapeec arii prasa vairaak kaa 5 naudas. Jaa,shaads stends ir vieniigais Latvijaa. Ja pareizi saprotu,arii Baltijaa. Taapat kaa benziina pjezo pristavka asnu stendam.
Offline
Filips
21. Apr 2017, 19:10 #34

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.

Tak izbanojiet kāds tos palagu kopētājus gaiļus nah no šejienes! Lai iet citur krāniņus mērīt.

-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 19:18 #35

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


Man arī ir spečuks, arī ar savu stendu, kaut kā ar Distehniku ir bijusi saskarsme-vienmēr vissirslikti.lv, viss jāmaina, viss beigts, pats paskatīt rādījumus protams nevar (labi, varu saprast, komercnoslēpums, un vispār nav ko līst tādās telpās) bet aizbraucu pie sava spečuka, pārbauda un izrādās, ka ir vairākas opcijas, regulēt var un tā tālāk, atkarībā vai grib budžeta remontu vai pilnībā remontēt, kā arī smidzinātāju maiņas izmaksas atškirās no teiksim 140 Distehnikā uz 100-110 pie mana čoma, uz 6 sprauslām veseli 180eur salasās, bez tam pie čoma pats varu pasekot procesam, zinu, ka saliek to ko saka, ka saliek, Distehnikā saka, ka saliek, bet kā jau jebkurā citā vietā-nevar zināt kas ir kas, nesaku, ka neuzticos, bet pie čoma tomēr sanāk lētāk. (iet runa par piemēram BOSCH sprauslām, kas nāk uz m57 motora) Arī ar pjezo sprauslām nav bijušas problēmas, gan pārbaudīt māk, gan pārējās lietas, kas nu tur viņām specifisks ir, pilēšana-dūmošanai ir tik vienkārši nosakāma, ka tur nevajag pat īpašu stendu
Kaads sakars lietotaam atspereem? M? Par paareejo..zini,buus noskanja,buus rasklads. Par spraulaam : dis tehnika pirms meenesha palaida itaaalju stendu.pats redzeeju. Kursh ne tikai nopluudi ljauj paskatiit,bet paarbauda kalibreeshanas grupas peec razhotaaja profila. Taapeec arii prasa vairaak kaa 5 naudas. Jaa,shaads stends ir vieniigais Latvijaa. Ja pareizi saprotu,arii Baltijaa. Taapat kaa benziina pjezo pristavka asnu stendam.

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 19:19:18 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
uldens1
21. Apr 2017, 19:20 #36

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14760

Braucu ar:

tev tam čomam ir stends kur var visadus režimus iztestet??
Offline
N53series
21. Apr 2017, 19:23 #37

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks.
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 19:24 #38

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 19:20:35 @uldens1 rakstīja:
tev tam čomam ir stends kur var visadus režimus iztestet??
Jā, līdzīgs kā dīzeļcentrā, tikai bez uzraksta BOSCH, gan sprauslas, gan sūkņus testē, arī PD sprauslas
Testē gan tukšgaitu, gan slodzi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 19:26 #39

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 19:23:04 @N53series rakstīja:
Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks.
Nu ja resursi ir un klientu skaits pieaug, tad var tādu iepirkt, manā gadījumā čalis aizgāja no BOSCH centra un sāka pats savu praksi, domāju, ja nākotnē spīd kaudze ar klientiem un ir noiets, tad gan jau arī dzims ideja par stendu pjezo sprauslām, tas gan varētu būt pēc tam, kad viņām sāks tirgot detaļas
Netestēju pats sprauslas, bet cik noprotu par kalibrēšanu domā pjezosprauslas?

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Apr 2017, 19:28:25 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
N53series
21. Apr 2017, 19:29 #40

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 19:26:49 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 19:23:04 @N53series rakstīja:
Te nav runa par testeeshanu. Te ir teema par kalibreeshanu. Kalibreeshanas stends maksaa virs 150k naudaam. Tapeec arii pakalpojums daargaaks.
Nu ja resursi ir un klientu skaits pieaug, tad var tādu iepirkt, manā gadījumā čalis aizgāja no BOSCH centra un sāka pats savu praksi, domāju, ja nākotnē spīd kaudze ar klientiem un ir noiets, tad gan jau arī dzims ideja par stendu pjezo sprauslām, tas gan varētu būt pēc tam, kad viņām sāks tirgot detaļas
Netestēju pats sprauslas, bet cik noprotu par kalibrēšanu domā pjezosprauslas?

Jap.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips