Online

Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
cmax
19. Sep 2022, 23:42 #19441

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


19 Sep 2022, 22:54:23 @Samsasi rakstīja:

19 Sep 2022, 20:58:12 @DM-101 rakstīja:


muusu braukshanas profilaa nav nekaadas ekonomijas ar tiem dirseljiem.


ko tad tu pērc dīzeli? jeb kas ir "mūsu braukšanas profils"

Pat divlitrīgs dīzelis lv ātruma ierobežojumos faktiski darbojas tukšgaitā, trīslitrīgs vispār domāts lai kruizētu drusku zem divīša no Berlīnes uz Hamburgu. To lieliski nodemonstrēja oriģināls vācietis ar tolaik svaigu e60, kompī vidējais ātrums ap 130, patēriņš 8.1 litrs pie veiktās distances 3k kilometri. Latvijā tāds auto smok nost savos kvēpos.
Offline
DM-101
19. Sep 2022, 23:46 #19442

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


19 Sep 2022, 23:42:31 @cmax rakstīja:

19 Sep 2022, 22:54:23 @Samsasi rakstīja:

19 Sep 2022, 20:58:12 @DM-101 rakstīja:


muusu braukshanas profilaa nav nekaadas ekonomijas ar tiem dirseljiem.


ko tad tu pērc dīzeli? jeb kas ir "mūsu braukšanas profils"

Pat divlitrīgs dīzelis lv ātruma ierobežojumos faktiski darbojas tukšgaitā, trīslitrīgs vispār domāts lai kruizētu drusku zem divīša no Berlīnes uz Hamburgu. To lieliski nodemonstrēja oriģināls vācietis ar tolaik svaigu e60, kompī vidējais ātrums ap 130, patēriņš 8.1 litrs pie veiktās distances 3k kilometri. Latvijā tāds auto smok nost savos kvēpos.


pie mums pat 4 cilindru benziina B48 sveces smok ogleklii [par B58 nerunaajot - tam sveces pa 5kkm var mainiit]. Lai risinaatu teemu, jaabrauc uz LT pa vinju ''baani'' kaa minimums. Ko te par dirseljiem runaat, te cmax taisniiba.
Offline
Zalespljavejs
20. Sep 2022, 19:41 #19443

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2052

Braucu ar: tautas auto


19 Sep 2022, 20:26:53 @DM-101 rakstīja:

19 Sep 2022, 17:47:32 @HiJaCKeR rakstīja:
reviews no Vlasika, BMW I4 M50 Tesla 3 sux
Spied "Play", lai skatītos video!



Man bail skatiities Sanjas video par vinja jauno diizeli. Man ir sajuuta,ka vinjsh beidz no taa hlama piemineeshanas vien.
Par Tesla - nu,bet tas auto paraada,cik dazhaadi var buut cilveeki. Ir tachu daudzi,kam der. Kas ir staraa. Nee,es tajaa hlamaa pat iekshaa negribu seesties.

Vieniigaa piebilde par to stuures sajuutu - izskataas,ka Vlasovs braucis ar kaut kaadaam miskasteem un izjukushaam razdatkaam. Taa klemmeeshanas sajuuta ir arii maneejam pie suuda 450Nm.
Bet nu faak,atgriezhoties pie teemas - panjemt dirseli/jaunu ar vinja (kaa nojaushu) braukshanas profilu... cik ljoti jaamiil tie kveepi... nahujam? Taapeec,ka benziinu nespees saremonteet? Nev dpf,ko izraut?



Hlams, ne hlams, bet, ja skatījies viņa apskatu, tad viņš skaidri un gaiši izstāstīja iemeslus kāpēc viņš nopirka to auto. Gan jau ka uzturēt arī mācēs.


Bet vispār, Tu kā meagamainds aka BMW eksperts varētu pieteikties pie viņa uz vizīti. Viņš taču ir atvērts visādiem ekspertiem, un gan jau ka varētu sarunāt ka abi runājat valsts valodā.
Offline
DM-101
20. Sep 2022, 19:58 #19444

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


20 Sep 2022, 19:41:36 @Zalespljavejs rakstīja:

19 Sep 2022, 20:26:53 @DM-101 rakstīja:

19 Sep 2022, 17:47:32 @HiJaCKeR rakstīja:
reviews no Vlasika, BMW I4 M50 Tesla 3 sux
Spied "Play", lai skatītos video!



Man bail skatiities Sanjas video par vinja jauno diizeli. Man ir sajuuta,ka vinjsh beidz no taa hlama piemineeshanas vien.
Par Tesla - nu,bet tas auto paraada,cik dazhaadi var buut cilveeki. Ir tachu daudzi,kam der. Kas ir staraa. Nee,es tajaa hlamaa pat iekshaa negribu seesties.

Vieniigaa piebilde par to stuures sajuutu - izskataas,ka Vlasovs braucis ar kaut kaadaam miskasteem un izjukushaam razdatkaam. Taa klemmeeshanas sajuuta ir arii maneejam pie suuda 450Nm.
Bet nu faak,atgriezhoties pie teemas - panjemt dirseli/jaunu ar vinja (kaa nojaushu) braukshanas profilu... cik ljoti jaamiil tie kveepi... nahujam? Taapeec,ka benziinu nespees saremonteet? Nev dpf,ko izraut?



Hlams, ne hlams, bet, ja skatījies viņa apskatu, tad viņš skaidri un gaiši izstāstīja iemeslus kāpēc viņš nopirka to auto. Gan jau ka uzturēt arī mācēs.


Bet vispār, Tu kā meagamainds aka BMW eksperts varētu pieteikties pie viņa uz vizīti. Viņš taču ir atvērts visādiem ekspertiem, un gan jau ka varētu sarunāt ka abi runājat valsts valodā.


jaa, jo viegalak paardot nu, pisec arguments.
man nav probleeu arii krieviski runaat, vienigi - sarunas teemu es iisti neredzu. Manaa skatijumaa - vinjsh ir mehs, prasto darbu dariitaajs/diizelju lauzeejs. Par ko man ar vinju baigi runaat?
Offline
DM-101
22. Sep 2022, 13:41 #19445

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


22 Sep 2022, 01:10:55 @australia rakstīja:
Vakars izdevies... NEC MCU bija apstājies.

Spied "Play", lai skatītos video!


E61 antenas modulis. Tas, kas spoilerī, biežā mitrumā.
Ja reizēm brauc pa zemes ceļu, moduļa aizsargkaste pilnībā atrodas dubļu slānī, apstākļi drausmīgi priekš elektronikas.
Gan jau vēl tas aizsagrkastes vāks mēdz deformēties un mitrums tiek iekšā anyways.

Skatoties uz cenām, šķiet, ka šis modulis ir jau kļuvis tik pat populārs kā kvēlsveču 'relejs'

Es apbrīnoju faktu, ka tā plate nav rūpnieciski nolakota ar veco labo biezo lakas slāni. WTF...
Bet nu labi - cik ilgi gan var kaut vai spraudnis sēdēt mitrumā. Bet nu vismaz pasargātu plati no korozijas.





22 Sep 2022, 02:10:56 @Jonjis rakstīja:
Nu, nekas jauns tas nav, jeb gribējās vienkārši parādīt oscili?


Siglent malachi.
Vinju 140M points atminja bija vnk woow, aarpus konkurences gana daudz gadus. 500k Wforms/sec; 254 liimenju intensitaate, presence mode, utjpr.
Tikai ljoti nesen Rigol arii saveejos osciljos beidzot salika normaalu atminju.
Savukaart, Keysight pat 4000.seerijai joprojaam tikai 4M points!
Pri tom, ka 15 gadus atpakalj Agilent 6000/7000 series jau bija 8M opcija.
Offline
Jonjis
22. Sep 2022, 16:30 #19446

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1294

Braucu ar:

Es jau tikai viņu āzēju
Pie kam viņš tīri veiksmīgi tad ir ticis cauri, ja tikai nec's, parasti tur nopūst daudz globālāk. Kā jau visi zin, saknē visu maitā šī moduļa korpuss, kuram vāks temp. izmaiņu dēļ vienkārši deformējas un vairs nenosedz.

Par Siglentu fakts, bet atkal Rigol salīdzinoši populārs kļuva ar iespējām /ieurķēt/ apgreidus, kuri vienkārši bija sw līmenī apgriezti, nu tur vecajām sērijām joslas platumu, nedaudz jaunākiem - atmiņu.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 22 Sep 2022, 16:31:12 ]

Offline
australia
22. Sep 2022, 16:45 #19447

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1788

Braucu ar: ratiem

Vēl bija interesanti pavērot, kā MCU taupa katru miliampēru.
Viņš pamodina uztvērēju/dekoderi tikai uz ļoti īsiem brīžiem un paklausās, kas nāk iekšā.

Offline
DM-101
22. Sep 2022, 17:11 #19448

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


22 Sep 2022, 16:30:21 @Jonjis rakstīja:
Es jau tikai viņu āzēju
Pie kam viņš tīri veiksmīgi tad ir ticis cauri, ja tikai nec's, parasti tur nopūst daudz globālāk. Kā jau visi zin, saknē visu maitā šī moduļa korpuss, kuram vāks temp. izmaiņu dēļ vienkārši deformējas un vairs nenosedz.

Par Siglentu fakts, bet atkal Rigol salīdzinoši populārs kļuva ar iespējām /ieurķēt/ apgreidus, kuri vienkārši bija sw līmenī apgriezti, nu tur vecajām sērijām joslas platumu, nedaudz jaunākiem - atmiņu.


Jaa, tas par Rigol ir dzirdeets - athakoja visu, ko var. Bet, es uz Rigol [vecaakaam seerijaam] pat neskatiijos, jo vinjiem bija drausmiigi nekaads wforms/sec, par intensitaateem u.c. lietaam pat nerunaajot. Nah ocsilis, ja tu neko neredzi patiesiibaa...
Offline
abyss
23. Sep 2022, 18:08 #19449

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: e39 523

Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši
Offline
HiJaCKeR
23. Sep 2022, 18:28 #19450

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3984

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši

jāatgaiso priekša
Offline
DM-101
23. Sep 2022, 19:54 #19451

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


23 Sep 2022, 19:41:58 @Erikonkuls rakstīja:
Mana pieredze:
Biju pilnīgi tādā pašā situācijā ar F31, rrr.lt noveicās atrast par 70e harman&kardon setu no F07. Vadi ar pastiprinātāju no f30.Tika nomainītas tumbas, piepirkti durvju rāmji lai var ielikt pīkstuļus, aizmugurējām durvīm arī pīkstuļu adapteri. Vadus izvilkt neviens neuzņēmās, kā arī pašam vēlmes nebija jo kamēr meklēju bija persona, kas visu izdarīs, bet pazuda ar galiem + pastiprinātājs izrādās bija neejošs.No tumbu puses viss bija pa lielam plug&play skanēja uz vietas stāvot super, domāju pagaidām pietiks, līdz auto atradās kustībā un pie mazākā skaļuma parādījās purkšķi. Tā kā laika pašam nav un vēlmes, meklēt citu pastiprinātāju, vadus vilkt, visi ieteica Rommy Mane Acoustics. Cilvēks sazvanīts izstāstīta problēma, sarunājām tikšanos apskatīja auto vienojāmies par aftermarket pastiprinātāja uzstādīšanu, atsevišķi subwooferi bagažniekā + tam pastiprinātājs + priekšējām durvīm citas tumbas ar pīkstuļiem. Kamēr pasūtījums nāca bija darbiņš izlīmēt vibro un skaņas izlolācijas materiālu durvīm un pie padirseņiem. Šobrīd auto viss ir salikts ,saregulēts un kaifoju. Vienīgais mīnuss ir F31 bundža pie basiem dreb kā skardene. Prasās vibro+skaņas izolācija visur. Cipars galā 1k ar mazu astīti.

Offline
abyss
23. Sep 2022, 20:17 #19452

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: e39 523


23 Sep 2022, 18:28:41 @HiJaCKeR rakstīja:

23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši

jāatgaiso priekša


Varbūt uzšļakstījas ūdens uz karsta, zuda performance

Nospiedīs cits čalis tur atkal citi rādijumi. Bet pieņemām bremzēm uz vienas ass būs max.līdzīgi
Offline
CAPSLOCK
23. Sep 2022, 21:03 #19453

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 792

Braucu ar:

Sanāk puisim ielika subi ar pastūzi pa 1k
Offline
DM-101
27. Sep 2022, 13:28 #19454

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


27 Sep 2022, 13:02:10 @marciss rakstīja:
pamanīju vienu lietu - jau kādu vismaz gadu nav slēgusies iekšā start-stop sistēma pie luksafora. Kkas iet uz galu?


Tikai gadu? Nesasteidz secinaajumus!
Offline
DM-101
27. Sep 2022, 16:05 #19455

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


27 Sep 2022, 15:58:53 @davispaeglis rakstīja:
Sveiki biedri
Ir mistika.
1# Tātad e60, atslēdzot/atverot durvis, ieliekot atslēgu aizdedzē bākas sūknis neuzpumpē spiedienu (rampa 0, pirms hpfp labi ja 0.3bar) - rezultātā ilgāk jāpagriež, pielec un tālāk šķietami viss labi.
2# pirms starta, ja vienkārši ieslēdz aizdedzi, sūknis uzdzen aptuveni 4.5bar (bākas sūknis darbojas ļoti īsu mirkli), rampā rāda aptuveni 4.2 un startā augstspiediena sūknis kādu brīdi netiek pāri 10bar atzīmei. Darbība dīvaina, sūkni tur uz 150bar (nevis 200)
3# Atslēdzot auto, ļauj, lai pastāv kādu brīdi, 5min laikā dzirdams, ka notiek primings, zemspiediena pusē un rampā 5.1-5.3bar. Starts super, viss labi, darbojas ļoti pieklājīgi.
1. un 2. gadijumā ir arī kļūdas inpā par spiediena problēmām hpfp pusē. Atslēgtam auto, kad jau stāv pa dienu ik pa laikam dzirdams, kā sūknis uzdzen spiedienu.
Ko ES esmu izdarijis līdz šīm - Bākā jauns sūknis, jauns filtrs, nomainīts un piekodēts ekpm3, iepriekš ekpm2 modulis (spiediens visā diapazonā stabili 5bar +/- 1%). Ir jaunāks HPFP no angļa ar mazu noskrējienu, 201x gada, tik neatceros vai n53 vai n55.
Tā visas adaptācijas ir vietā, darbojas visi režīmi, stabili rūc un patēriņš ir zems.
Ko sakat - ir kādi varianti?

Tik vien to prpbleemu?
Offline
DM-101
27. Sep 2022, 20:59 #19456

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?


uuuuuuu
Offline
DM-101
27. Sep 2022, 23:52 #19457

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


27 Sep 2022, 20:59:24 @DM-101 rakstīja:

27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?


uuuuuuu


vechi jau rausta sprauslas, spoles, 'specs'/elektrikjis par paarsimts EUR meklees probleemu DME... Cilveeki, nah juus graabstieties, ja sajeega nulle?
Offline
halloween
Vakar, 02:56 #19458

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1039

Braucu ar: X


27 Sep 2022, 23:52:32 @DM-101 rakstīja:
vechi jau rausta sprauslas, spoles, 'specs'/elektrikjis par paarsimts EUR meklees probleemu DME... Cilveeki, nah juus graabstieties, ja sajeega nulle?
Un kāpēc ne?
Ar šāda tipa problēmām gadās aizbraukt uz poweristu ieteiktiem "LV labāko specu" servisiem (vārdus nesaukšu), tur nomudrījās dažas dienas ar obd2 lētāko vadu, neko nemāk atrast un pasaka "nu šitiem motoriem tā ir - kad šitas sākas, vnk ved uz šrotu, nau vērC" un atdod nesalabotu atpakaļ. Tad pats bez sajēgas, bet ar labu googlēšanas/youtubēšanas/TIS lasīšanas skilu vnk buries cauri, atrodi vainu un salabo. Uz E65+N62 man vismaz 3 scenāriji šādi bija. Neviens jau nepiedzimst visu zinot - uz kaut ko jāiemācās. Priekš kam tad ir forums, ja uz tehnisku jautājumu atbildes ir no sērijas "ko Tu te prasi - Tu tak tāpat neko nerubī!". Ja nav ko atbildēt, nav jau obligāti kko iedirst. Ja atbildi zin, bet speciāli nesaka, tad nu skumji vnk. Tāda banānrepublikas problēma - dažiem laikam liekas, ka ja viņi cilvēkam forumā nepalīdzēs pašam problēmu atrisināt, tad dabūs klientu un izdosies baigi nopelnīt.




27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?
Neko nemaksā vispirms noswapot spoles un paskatīties, vai problēma pārvietojas/pazūd. Ja tā, tad lēti un vienkārši tiksi cauri. Tālāk var pačekot sveces (vai vnk paņemt un samainīt, ja sen nav mainītas).
Secībā čekotu: spoles, kļūdas pie kompja, kompresija, sprauslas, sadalenes pozīcijas sensors, DME plates/cpu lobīšanās, galvas blīve (eļļas zudumi, apcepusies svece, tosola zudumi)

[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Sep 2022, 03:14:12 ]

Offline
DM-101
Vakar, 07:38 #19459

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


28 Sep 2022, 02:56:53 @halloween rakstīja:

27 Sep 2022, 23:52:32 @DM-101 rakstīja:
vechi jau rausta sprauslas, spoles, 'specs'/elektrikjis par paarsimts EUR meklees probleemu DME... Cilveeki, nah juus graabstieties, ja sajeega nulle?
Un kāpēc ne?
Ar šāda tipa problēmām gadās aizbraukt uz poweristu ieteiktiem "LV labāko specu" servisiem (vārdus nesaukšu), tur nomudrījās dažas dienas ar obd2 lētāko vadu, neko nemāk atrast un pasaka "nu šitiem motoriem tā ir - kad šitas sākas, vnk ved uz šrotu, nau vērC" un atdod nesalabotu atpakaļ. Tad pats bez sajēgas, bet ar labu googlēšanas/youtubēšanas/TIS lasīšanas skilu vnk buries cauri, atrodi vainu un salabo. Uz E65+N62 man vismaz 3 scenāriji šādi bija. Neviens jau nepiedzimst visu zinot - uz kaut ko jāiemācās. Priekš kam tad ir forums, ja uz tehnisku jautājumu atbildes ir no sērijas "ko Tu te prasi - Tu tak tāpat neko nerubī!". Ja nav ko atbildēt, nav jau obligāti kko iedirst. Ja atbildi zin, bet speciāli nesaka, tad nu skumji vnk. Tāda banānrepublikas problēma - dažiem laikam liekas, ka ja viņi cilvēkam forumā nepalīdzēs pašam problēmu atrisināt, tad dabūs klientu un izdosies baigi nopelnīt.




27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?
Neko nemaksā vispirms noswapot spoles un paskatīties, vai problēma pārvietojas/pazūd. Ja tā, tad lēti un vienkārši tiksi cauri. Tālāk var pačekot sveces (vai vnk paņemt un samainīt, ja sen nav mainītas).
Secībā čekotu: spoles, kļūdas pie kompja, kompresija, sprauslas, sadalenes pozīcijas sensors, DME plates/cpu lobīšanās, galvas blīve (eļļas zudumi, apcepusies svece, tosola zudumi)


iz tehniskaas sadlajas - iznjemot spolju swaposhanu, viss paareejais - pilniigas dumiibas.

a par meistariem - tu te baigais varonis esi uz maajieniem, ka es nepaliidzu vinjam, ja? Un kur tavs varonja sindroms paliek, kad jaamin konkreti cilveeki par tiem 3 keisiem? Tad dirsaa visa drosme?
Ibo man par savu ''nepaliidzeeshanu'' ir gana daudz ko teikt.
Offline
DM-101
Vakar, 07:48 #19460

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7865

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

un par otru keisu.
savulaik cilvekam vienigais jautaajums bija: vai var iepist kapeiku, nemaksajot par shipingu.
Mana paliidziiba vinjam buutu izmaksajusi veselus milzu 30 EUR [jaa, nodoklju fani var shausmaas sakjert galvu].

Nu vinjsh ir:
a. uzlicis jaunu baakas suukni;
b. dabuujis lietotu HPFP [nopircis, jaadomaa];
c. no srota izvilcis EKP, kaut ko tur 'kodeejis'.

Un - ne soli tuvaak rezultaatam. Un ar pilnu atbildibas sajuutu saku - probleema ir pavisam citur.

Luuk, teema: ka tikai iepist kapeiku, kaadam nesamaksaat. Manu blogu na haljavu lasiit - djelo svjatoje [ibo, tas ir vieniigais resurss par shiem dzineejiem], tas ir passaprotami.

Manupraat, attieksme cilveekam bisku pieklibo un shaadaa situaacijaa es nealkstu na haljavu te monologus rakstiit. Jeb visiem skjiet, ka esmu sliktais?

Un nobeigumaa - palasiet choma monologus sheit/forumaa [iepriekshejos postus], attieksme un tehniskais liimenis ir 'na lico':

tjerpila


Sveiki visime, pirmais posts,lieta sasāpējusi tapēc vēršos pie jums.
Isumā sakot e39, m52tub20.

Nopirku - viss taka okay, nolasiju kļūdas,beigts maf, fiziski redzams bojājums, nopirku lēto galu (ka īsti arī nedarbojās).
Kad pievienoju maf, sāka lekt kļūdas kā piemēram fuel trim malfunction bank 1/ bank 2, otrajiem 3 cilindriem motora sildīšdanas laikā open loop control due system fail, un 4,5,6 cilindram zonde rādija kosmosu, brutāli pārlēja tajos cilindros.
Visam pa virsu par maf ka vai nu vados vaina vai poor performance.

Tā nu nospriedu ka maf un otrā zonde sviežami, paņēmu delphi zondi/mafu, šodien pieliku, izbraucu, viss forši. zondes ar nelielu starpību bet close enought līdz kādā brīdī hujakt - vairākas reizes kļūdās fuel trim malfunction bank1 /bank2, atkal par mafu un brīži kad visiem 6 cil open loop control due system fail...

vienkārši cmon, kur vel var būt problēma? trubas veselas, pat bremžu pastiprinātāju samainiju jo bija pipec, laida cauri gaisu, gaisa filtrs būtībā jauns... lec labi.
Sprauslas? spiediena regulators sprauslām? īsti nav variantu man tgd..
vaitad delphi ir slikts variants? protams nav jau tur magneti marelli vai bosch bet itkā dzirdēta firma ar ok atsaucēm - turklāt zonde darbojas okay, sitlam motoram brīvgaitā bija pēdēja reizē kad skatījos 0.030v orģinālajia un šodien ieliktajai delphi 0.045v. abiem fuel trim bija uz 27% ( īsti par šo % nezinu )
Pardon, diemžēl nav man screenshoti.
Tik jautājums - tie % ir kas? Lai dabūtu 14:1? Jo ja pareizi saprotu tad tas jau ved uz degvielas spiedienu? Autodatā kļūdu skaidrojumu meklēju, tām par fuel trim malfunction bija apakšā par vacuum leaks ko tagad varu izslēgt, par sprauslām, spiediena regulatoru vai par pašu degvielas sūkni.
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin
Nu netaču, skatoties ko zondes rāda, ka tā korekcija tik liela bet galā ļoti liess maisījums, parakos un atradu zem kolektora vel vienu vakuma tribiņu, kura bija ieplīsusi, to samainīju, nodzēsu kļūdas, pabraucu, viss čotka, kļūdu nav, gan Open loop gan closed loop strādā bez problēmām un fuel trim malfunction arī nē esmu redzējis pa šo dienu
Nu cmon!? Gan jau kko nepareizu pateicu, mby palabo nevis pasmēj, ja tiešām ir tā pieredze, man šī lieta vispār ir jauna, tik cik man ir šis auto, un visu ko zin/nezinu meklēju internetā, loģiski ka gan jau kkur kļūdīšos
Zonde bija beigta, to es zinu 100%, mafs vienkārši brāķis.
Tā trubiņa absolūti nemainīja to faktu ka viņi bija jāmaina.
Vai ir kāds kas nodarbojas ar ms42 siemens blokiem? doma ir uz eiro 2, cat/post o2 delete.
bmw e39 m52tub20

tjerpila
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips