Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
maasters
09. Oct 2022, 23:45 #12561

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


09 Oct 2022, 23:38:25 @DM-101 rakstīja:

09 Oct 2022, 23:31:49 @maasters rakstīja:

09 Oct 2022, 23:11:48 @DM-101 rakstīja:

09 Oct 2022, 23:09:02 @maasters rakstīja:

09 Oct 2022, 22:56:07 @DM-101 rakstīja:

09 Oct 2022, 22:48:10 @josi rakstīja:
@DM-101 Skatos, ka te cilvēks ir logojis datus pie dažādām temperatūrām, viņam arī tādi neizprotami "gāzes" pārtraukumi.



nu, blin, algoritmi shaadam DME ir uz kaadaam 2000 lpp...

Idejiski, es redzu teemu:
a. liidz tiem 5K RPM ir viens rezhiims: closed loop turbo/wg peec pieprasiitaas girzes/boost kartes.
b. virs 5K ir cits rezhiims: wg paliek rezerves/min poziicijaa [operatiivi - sleegts].
taa arii ir [ka dzeks min linkaa] - DME ir torque based, tb., visa saakums ir pieprasiitaa grieze!
Attieciigi, ja DME redz, ka boost spiediens ir par mazu [gaiss par maz], lai izceltu pieprasiito griezi, pats DME piever droseli. Lai Lambda paliktu korekts. Lai nebuutu gaisa bads. Tb., nevar palielinaat gaisu, samazina degvielu.


Bet kāpēc gan ne paregulē degvielas iesmidzināšanu?

Gaisa daudzums ieplūdē jau ir kāds ir, bet tas var arī pēkšņi mainīties - neiznāk tāa droseles ļurināšana tad?

Un vispār, ja ieplūdē ir sasniegts zināms spiediens/gaisa plūsma ātrums, tak droseles pievēršana to pasliktina netā?
Tad iznāk - mdme jūt, ka nav vairāk gaisa, bet to pašu, kas ir vēl papildus ierobežu ieliekot tam priekšā lielāku šķērsli? A kāpēc ne vienkārši iesmidzināt tik, cik uz to gaisu kāds dotā brīdī ir vajag ,lai dabūtu ideālo maisījumu?





1. kaa redzam, reaali/fiziski drosele netiek pieveerta;
2. teema no saakuma - torque based;
3. teema - visu vada energjeetiskais modelis. Input - pieprasiitaa grieze. Nav taads ''noraut degvielu''. taa dariija pirm 30 gadiem.



Nu pag , tad tomēr tā drosele netiek ļurkāta ja?
A kas tad tiek darīts, lai sasniedzot gaisa max spiedienu konkrētos RPM konkrētos apstākļos neturpinatu liet vairāk degvielu tādā veidā sapisot maisījuma attiecību?

Vai, tad ne tas , ko es teicu, ka regulēt degvielu?


Tu rakstu blogā , citēju: "


Mans izskaidrojums - patiesībā šis grafiks rāda nevis fizisku droseles pozīciju, bet gan - pieprasīto griezi. Brīdī, kad dzinējs nespēja nodrošināt pilnu pieprasīto griezi (atbilstoši grieze/RPM grafikam), pats DME nedaudz ''atlaida'' pedāli, samazinot griezes prasības.


Ar ko, tad tas dzinējs "atlaiž to pedāli", ja tomēr ne ar droseli?




es atmetos.
tevi tak patiesiibaa shis [taa dziljaak] neinteresee tad prieksh kam tas viss?

Vari vēlreiz izlasīt manu priekšpēdējo postu, jo tu atbildi tik fiksi, ka mani labojumi pazūd laikā.
Offline
Kaross
09. Oct 2022, 23:50 #12562

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

nē, nu tu tiešām esi dalbajobs.
Apvilku, lai skaidri redzi. Sarkanais ir reālais, nomērītais spiediens, kas pat tavā log ir par lielu un drosele tiek vērta ciet. Setpoint ir oranžā līnija, kas ir zem sarkanās. Es nezinu cik stulbam jābūt, lai to neredzētu.
ŠAHS UN MATS vēlreiz!



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
09. Oct 2022, 23:51 #12563

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Skatīsimies kādus vēl murgus izdomāsi. Man tiešām ir jautri šo visu lasīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 00:05 #12564

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

KO? Tur taču tajā log, kas salīdzināms ar Tetri, pat var redzēt, ka spiediens samazinās. Melns uz balta.
Augstākminētajā log faila ideāli tam var izsekot. Tajā tavā sudā, protams, pagrūti tik aklam kā tev, bet skaidri redzams, pie katra droseles aizvēruma krīt spiediens. Tātad tu esi lohs jau 3.reizi.

Kā jau teicu iepriekš, ja tev būtu normāls instruments ar ko logot datus, tad mēs varētu runāt. Pašlaik tu esi palīgskolas līmenī ar paint zīmētām līknītem. Kaut gan arī tās nostāda tevi tur kur tev jābūt - LOHA lomā.

Tev vienkārši nav neviena sakarīga argumenta.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 00:13 #12565

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Grafiks otro reizi. Apvilku, lai var visi skaidri redzēt, ka Kaspich nesajēdz par, ko pats runā.

Drosele aizveras, spiediens SAMAZINĀS, nevis pretēji kā viņš stāsta.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 00:26 #12566

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Wow, wow, lupatlasi. Nu jau sāc kažoku uz otru pusi mest.

Tu rakstīji, ka aizver droseli, jo spiediens par mazu!
Tava log faila ir pretējais. Precīzi tas, ko es jau 5x lapas tavam tupajam paurim stāstu.

Pamatīgi esi APLAUZIES!

Kāpēc es pret tevi ar necenzetiem vārdiem? Tāpēc, kā tu esi mēsls un esi daudz melu par mani sarakstījis. Par saviem vārdiem kā jau postpadomju padauza atbildēt nevari.
Un tevi te labi esmu atklājis kārtējo reizi. Cik tu maz sajedz no tā visa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
FFL
10. Oct 2022, 00:27 #12567

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 819

Braucu ar:


09 Oct 2022, 23:59:25 @DM-101 rakstīja:

09 Oct 2022, 23:50:49 @Kaross rakstīja:
nē, nu tu tiešām esi dalbajobs.
Apvilku, lai skaidri redzi. Sarkanais ir reālais, nomērītais spiediens, kas pat tavā log ir par lielu un drosele tiek vērta ciet. Setpoint ir oranžā līnija, kas ir zem sarkanās. Es nezinu cik stulbam jābūt, lai to neredzētu.
ŠAHS UN MATS vēlreiz!




karosa kungs, paskaties uz intake presure liikneem. Tajaas nav ne amzaako izmainju. Taadelj vieniigais, ar ko vareetu boost gaazt lejaa, ir Valvetronic.

otra teema - ja jau visaa apgabalaa virs 5K RPM mistisku iemeslu deelj ir overboost, tad kaadeelj netiek paaradapteets wg, m? Un tieshi problemaatiskajaa apgabalaa mums visu laiku ir paaraak liels boost.. Katra profenes absolventa sapnis.


Kā tu esi iedomājies ar valvetronic nogāzt boostu?
Offline
Kaross
10. Oct 2022, 00:36 #12568

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Nekā. Ir tikai pieņēmumi, bet par tēmu nekā.

"Vienīgais ar ko varētu"
"Būtu jākrīt spiedienam"

Tikai pieņēmumi, spriedelejumi. Nekāda pamatojuma.


Pamatojums ir log failos. Un tie skaidri parada Kaspicha nezināšanu, informācijas trūkumu. BMW savos materiālos to apraksta. Vēlāk arī nopublicēšu BMW AG info, kas balamutei nav pieejams. Jo tad tādu sūdu nerakstītu.

Šahs un mats jau 10.reizi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
smudo
10. Oct 2022, 08:02 #12569

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: 944T & 987.2


09 Oct 2022, 23:59:25 @DM-101 rakstīja:

09 Oct 2022, 23:50:49 @Kaross rakstīja:
nē, nu tu tiešām esi dalbajobs.
Apvilku, lai skaidri redzi. Sarkanais ir reālais, nomērītais spiediens, kas pat tavā log ir par lielu un drosele tiek vērta ciet. Setpoint ir oranžā līnija, kas ir zem sarkanās. Es nezinu cik stulbam jābūt, lai to neredzētu.
ŠAHS UN MATS vēlreiz!




karosa kungs, paskaties uz intake presure liikneem. Tajaas nav ne amzaako izmainju. Taadelj vieniigais, ar ko vareetu boost gaazt lejaa, ir Valvetronic.

otra teema - ja jau visaa apgabalaa virs 5K RPM mistisku iemeslu deelj ir overboost, tad kaadeelj netiek paaradapteets wg, m? Un tieshi problemaatiskajaa apgabalaa mums visu laiku ir paaraak liels boost.. Katra profenes absolventa sapnis.



Jaatzist, ka log faila bildes var skaidri redzet, ka spiediens ieplude kritas tiesi tad, kad drosele tiek pieverta (otradi tas nebutu iespejams un butu nelogiski, jo ja nespetu nodrosinat pieprasito un tiktu aizverta drosele, tad delta starp pieprasito un realo tikai pieaugtu). Jus gan te paraleli abi viens ar otru lamajaties, bet sausais atlikums no log faila ir, ka veidojas overboost un to mazina ar droseles pieversanu. Acimmtedzot turbinas karstais gals un pats dzinejs ir pietiekami robusts. lai to paciestu. Ari ja 5000+ diapazona butu turbinas griesti, tas nevaretu augsejos rpm dabut papildus 15-20% jaudas pieauguma (kas nav maz)).
Offline
smudo
10. Oct 2022, 08:44 #12570

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: 944T & 987.2

Es paraleli siko gerbsanai uz bernu darzu atruma noformuleju tos savstarpejos apvainojumus pa lamasanos
Offline
diesel
10. Oct 2022, 09:36 #12571

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6134

Braucu ar: JG 9

A kas tur tāds, ja topika autors atpakaļ saņem ko pats nemitīgi tiražē. Nu tas tā uz cien.adminu rēķina.

Bet faktiski kā reiz diskusija ir par gen1 b58 un jaudas palielināšanu.Par cik šis reāli ir vienīgais topiks kur vispār šad tad benzīngalvas ienāk, būtu interesanti saprast teorētiķis vs praktiķis par šo tēmu.

Kautgan nereāli, savādāk vienam dzīve salūzīs vai otrs bez darba paliks
Offline
Kaross
10. Oct 2022, 09:41 #12572

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Tēma tiek piegānīta, jo tu esi totāls dalbajobs.
Tu raksti kaut kādus savus pieņēmumus, pret kuriem ir NEAPGĀŽAMI pierādījumi par pretējo, bet tu turpini paceltu degunu rakstīt sūdu un dezinformēt tās tavas miskastes lasītājus.

Pirmkārt tie tavi logi ir nelietojami, jo nav nekur redzami mērījumi, bet ir pamatskolas līmeņa excel līnijas.

@josi iemeta normālu log failu, kur visam sīki var izsekot un kas kārtējo reizi pierāda to, ka raksti pilnīgas, totālas muļķības.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Oct 2022, 09:50:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 09:45 #12573

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Piemēram, man ir Bosch/BMW materiāls par šo dzinēja vadību uz 13653 lapām.
Tu tur kaut ko šļupstēji par 2000lpp.
Es vados pēc tā, ko sīki apraksta ražotājs un pēc log failiem praksē.

Tu raksti tikai un vienīgi trulus, nepamatotus pieņēmumus un vēl mēģini uzspiest kā patiesību. Tu esi interneta trollis ar zemu pašnovērtējumu. Ja tev būtu kaut mazākā pašcieņa un nebūtu kompleksi, Tu spētu pieņemt savu sakāvi. Bet turpini sevi pazemot, man patīk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Araajz
10. Oct 2022, 09:52 #12574

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 27451

Braucu ar: E39

vispar jau šeit lamājas un par xxx saukā citus tikai viens un tas ir Kaspars
Offline
kaprons
10. Oct 2022, 09:58 #12575

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 4643

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

savā privātā topikā var teikt visu ko grib bez ierobežojumiem tādi ir noteikumi
Offline
maasters
10. Oct 2022, 10:04 #12576

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:

Davaj par muļķībām runājot. Es domāju nav noslēpums, ka es te cenšos būt godīgs un neviena pusi neieņemt.

Tāpēc būšu godīgs un paprasīšu tev Kaross, es pamanīju, ka tu izlaboji savu postu #19966 , bet nepaspēju nocitēt.
Tu tur rasktīji, ka "velvetronic nemaina griezi"

bet vispār jau maina gan, es nestrīdos kāda tieši kontekstā saistībā ar turbo spiedieniem, bet skaidrs, ka vārstu atvērums nosaka gaisa daudzumu , kāds var zināmā laikā ieplūst degkamerā līdz ar to arī jaudu, kas radīsies tam sajaucoties ar degvielu un sadegot, bet cik zināms, tad valvetronic jau vispār vadās no pedāļa caur dme protams.


Faktiski iznāk tam dzinējam divas droseles, valvetronics, kas dublē droseļvārsta darbību tikai efektīvak un ar mazāku aizturi, jo tuvāk degkamerai un katram cilindram, un tad vēl klasiskā drosele, kas arī pastāv tam b58.

Jautājums te tikai, ja turbo rada overpressure ausgtākos RPM, kas ir virs tā, ko pieprasījis lietotājs, kurus tad no visiem kontroles veidiem beigās dme pielieto, tas te tā ari nepalika skaidrs. DME pieregulē WG, vai droseli vai vārstus vai varbūt viss kopā tandēmā?

[ Šo ziņu laboja maasters, 10 Oct 2022, 10:08:47 ]

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 10:07 #12577

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

jā, es steigā nocitēju un uzrakstīju muļķību, ko izlaboju. Protams, valvetronic regulē griezi, bet te postus atpakaļ viņš mēģināja ieskaidrot, ka valvetronic regulē turbo spiedienu, kas atkal ir glupības.
BMW nekur, nekādi nepiemin to, ka Valvetronic izmantotu spiediena regulēšanai, kas arī nav ne loģiski, ne vajadzīgs. Kaspich zina labāk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Oct 2022, 10:09:06 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
10. Oct 2022, 10:12 #12578

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


09 Oct 2022, 23:59:25 @DM-101 rakstīja:

karosa kungs, paskaties uz intake presure liikneem. Tajaas nav ne amzaako izmainju. Taadelj vieniigais, ar ko vareetu boost gaazt lejaa, ir Valvetronic.

otra teema - ja jau visaa apgabalaa virs 5K RPM mistisku iemeslu deelj ir overboost, tad kaadeelj netiek paaradapteets wg, m? Un tieshi problemaatiskajaa apgabalaa mums visu laiku ir paaraak liels boost.. Katra profenes absolventa sapnis.



Vienīgais ar, ko varētu?!
viņš raksta - VARĒTU. Tātad nezina un raksta dumjus pieņēmumus. BMW nekad ar Valvetronic NAV mēģinājis regulēt spiedienu. Nu kas tās par stulbībām?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
maasters
10. Oct 2022, 10:12 #12579

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


10 Oct 2022, 10:07:28 @Kaross rakstīja:
jā, es steigā nocitēju un uzrakstīju muļķību, ko izlaboju. Protams, valvetronic regulē griezi, bet te postus atpakaļ viņš mēģināja ieskaidrot, ka valvetronic regulē turbo spiedienu, kas atkal ir glupības.
BMW nekur, nekādi nepiemin to, ka Valvetronic izmantotu spiediena regulēšanai, kas arī nav ne loģiski, ne vajadzīgs. Kaspich zina labāk.



Ok, bet kas tad beigās regulē turbo spiedienu? Tikai WG ? Es pieļauju, ka vairākas lietas reizē, jo parasti bija tā vecākiem auto, ka ja visa regulācija ir tikai uz vienu "klapi", tad tur parasti rodas lags/aizture, jo sevišķi visā, kas saistās ar gaisu.

Es nezinu, bet ja man būtu jāmin es liktu, ka tomēr lai grieze būtu precīza un "asa" galējo boost regulē primāri WG, bet arī drosele un valvetronics netā?

Jo pēc idejas, jo tev vārsts ir tuvāk degšanas vietai, jo precīzāk var atregulēt gaisu.
Nu tas tā mans minējums.
Offline
FFL
10. Oct 2022, 10:13 #12580

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 819

Braucu ar:

Īsti nav saprotams, kā vispār ar valvetronic varētu mest nost boostu. Ķip pievērt vārstus? Tie jau būs blow off cienīgi apstākļi, kad boosts tiks tieši uzpīķots
Offline

Moderatori: AV, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, PERFS, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips