Online

Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
maasters
07. Oct 2022, 18:42 #12501

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 15:52:08 @sys9291 rakstīja:

07 Oct 2022, 15:28:26 @spriditis rakstīja:
Vai tad nebija ta,ka paaugstinoties dzineja apgriezieniem,aizdedzes lenkis nepaliek agraks?

protams, ka paliek, jo virzulis arī kustās ātrāk, bet degšanas ātrums ta nemainās...


Tieši tā paliek agrāks.
A kā ir sačipsojot tādu modernu dme, tur var arī panākt, ka tā vadība individuāli paliek agrāku tikai konkrētā RPM joslā vai dme piekoriģēs tā, ka attiecīgi proporcionāli būs arī pārējās?


Atceros agrāk auto , kuriem vēl nebija vispār nekādas digitālās vadības šīto risināja ar atsperēm sadalītāja rotorā, kuras uz centrbēdzes spēka iedarbības pie augstākiem RPM vienkārši izpletās padarot rotora kontakta pozīciju agrāku.


Offline
maasters
07. Oct 2022, 18:45 #12502

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 18:40:42 @smudo rakstīja:
Šiem (un citi) benzīņa dzinējiem tiek pacelta jauda, kombinējot dažādas meodes- veicot izmaiņas turbo virsspiediena, aizdedzes, degvielas apjoma, griezes ierobežotāju un citu parametru izmaiņas, ko dažreiz kombinē dzelžu modifikācijām, sākot ar ieplūdi, intercooleri, turbīnu, izplūdu utt. Empīriski ir pārbaudīts, ka pats dzinēj bloks un galva ir ļoti robusiti.

Apex Taxi bija video ar M3 F80 (jā tur, ir cits dzinējs, bet runa ir vispārīga, pa jaudas pacelšanu virs ražotāja noteiktajiem limitiem), kam bija pacelta jauda 20% un kas brauc kā Ring taxi, faktiski 90% kilometrāžas veicot tasē max slodzē. Tādos apstākļos dzinēji tika mainīti ik pēc aptuveni 35k km. Turklāt, tos mainīja nevis tādēļ, ka pēc tiem km pēc kapitālā atkal nevarētu braukt, bet tādēļ, ka tas viņiem ir bizness un katra dīkstāves diena izmaksā daudzu tūkstošu negūtu ieņēmumu no pārdotajām biļetēm. Satraukties par ielas auto, kur 90% netiek braukti trasē, vispār neredzu pamatu. Ja tas tevi satrauc, tad neviens to čipu ar varu nespiež.



Nu es nezinu, kas uztrauc kaspichu, mani īsti nekas neuztrauc no visa šī. Es tik vēlējos saprast vai tiešām tikai no plikas aizdedzes pakruķīšanas pienāk teiktie/minētie hp un nm klāt.

Cik atceros te jau runa bija par to, ka stock motors kam tiesi nekas netiek fiziski mainīts bet tikai softs pabakstīts.
Un tad runa aizgāja pat vairs ne par turbo spiediena pacelšanu bet jau tikai par aizdedzi.

Offline
HiJaCKeR
07. Oct 2022, 19:28 #12503

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4063

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Oct 2022, 19:07:15 @DM-101 rakstīja:
Iiss info par termokameraam.
Kjiinieshi sasparojushies. Shodien patesteeju UNI-T UTi120B

ir 2 kameras [arii parastaa] + image blending;
termoskalai ir min/max veertiibas noraaditas;
ir min/max kursori, papildus max veertiiba tiek noraadiita ekraana augshaa;
sensors tiek kalibreets;
juutiiba noraadiita 60mK;
liels displejs;
labs sensors par to cenu: 102 X 90 punkti;
labs refreshrate.

Par to cenu - tieshaam labs produkts.

paldies! tieši kaut kas tāds ne dārgs būs noderīgs.
Offline
smudo
07. Oct 2022, 19:33 #12504

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: 944T & 987.2


07 Oct 2022, 19:02:19 @DM-101 rakstīja:

07 Oct 2022, 18:40:42 @smudo rakstīja:
Šiem (un citi) benzīņa dzinējiem tiek pacelta jauda, kombinējot dažādas meodes- veicot izmaiņas turbo virsspiediena, aizdedzes, degvielas apjoma, griezes ierobežotāju un citu parametru izmaiņas, ko dažreiz kombinē dzelžu modifikācijām, sākot ar ieplūdi, intercooleri, turbīnu, izplūdu utt. Empīriski ir pārbaudīts, ka pats dzinēj bloks un galva ir ļoti robusiti.

Apex Taxi bija video ar M3 F80 (jā tur, ir cits dzinējs, bet runa ir vispārīga, pa jaudas pacelšanu virs ražotāja noteiktajiem limitiem), kam bija pacelta jauda 20% un kas brauc kā Ring taxi, faktiski 90% kilometrāžas veicot tasē max slodzē. Tādos apstākļos dzinēji tika mainīti ik pēc aptuveni 35k km. Turklāt, tos mainīja nevis tādēļ, ka pēc tiem km pēc kapitālā atkal nevarētu braukt, bet tādēļ, ka tas viņiem ir bizness un katra dīkstāves diena izmaksā daudzu tūkstošu negūtu ieņēmumu no pārdotajām biļetēm. Satraukties par ielas auto, kur 90% netiek braukti trasē, vispār neredzu pamatu. Ja tas tevi satrauc, tad neviens to čipu ar varu nespiež.


1. tam taxi nebija nekaadu hardware izmainju? Bija, pareizi?
2. kaada degviela? m? 100taa, ne, kaa minimums.
3. tajaa trasee tomeer ir noemaals gaisa bliivums + normaals gaisa sastaavs. Un taads ir paredzets.
4. es pienjemu, ka tur tomeer straadaaja cita limenja profi. nevis cilveeks, kursh pirms gada uzzinaaja, ka dazhaadu jaudu diizelju virzulji ir dazhaadi, bet pirm 2 dienaam uzzinaaja to, ka aizdedze, izraadaas, ir adaptiva. Veel vairaak, cilindru selektiiva.

Kungi, tas, ko es meegjinu pateikt - jo vairaak es [uz]zinu par peedejo paaudzu DME, jo vairaak es saprotu, cik pasaakums ir sarezgjitaaks. Jo vairaak man skaidrs, cik taalaak no korekta risinaajuma ir visi shie chipsi.


Tam ring taxi bija loti daudz izmainu, piekare, bremzes, buris, kausveida sedekli, virsbuve. Viss tika mainits preventivi. Bet dzinejs bija tikai ar softa izmainam. Vini citiem auto dzinejus vispar neaiztiek - nezinu, kapec vini tam F80 M3 veica jaudas pacelsanu. Laikam tadel, ka 4 brauceji vareja vienlaicigi braukt. Nirburgringa ir neliela augstiene un vasara tur biezi virs 30 gradiem. Degviela ir 100 oktans.

Esmu skatijies Vacijas tuneru raidijumus, kur jaudu pirms un oec mera uz kalibretiem jaudas meritajiem un dati tiek normalizeti, lai merijumi atskirigos apstaklos (t, gaisa spiediens, mitrums) ir salidzinami un oec tam vel 100-200 tests uz bana pirms/pec. Secinajums ir tads, ka visiem OE parametros ir zinama jaudas rezerve daudzu seit ieprieks atrunato iemeslu del. Klientu auto tika lietoti Vacija, daudzi jkienti ari brauca uz Nirburgringu. Check engine problemu nebija.

Tas nozmime, ka acim redzot sadas saprata robezas veiktas prametru izmainas vispariga situacija problemas nerada.

Piemeram, jaunais MB C63 ir ar 2,0l 4R dzineju, kas attista 476zs. Gan jau ari tam dzinejam ir zinama jaudas rezerve atstata, lai drosi noietu garantijas laiku.

Offline
smudo
07. Oct 2022, 20:03 #12505

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: 944T & 987.2

Es nevaru atbildet par to, vai tur tika dzestas kludas vai netika. Bet par pirms pec bija viens tests, kur Audi A6 ar 3,0d atbrauca uz atkartoru testu pec 2 gadiem un laikam 80k km. Rezultati bija lidzigi, ka uzreiz pec izmainam parametros.

Tagad ir draggy un citas nedargas augstas precizitates GPS bazetas akseleracijas merisanas iekartas un sadu jaudas kritumu varetu viegli identificet. Es sava muza esmu veicis cipuning tukai vienam savam ikdienas auto (kad biju piebraucis dzineju un sasniedzis 10k km). Es veicu pirms/pec merijumus. Pec merijumi bija pec parsimts km nobraukuma un bija butiski labaki. Nobraucu ar to auto lidz 65k km lidz pardosanai un ja tur ari bija kritums, tad tas nebija butisks un ne atpakal uz OE parametriem (teiksu godigi, ka pec tiem nobrauktajiem km pirms pardosanas jaunu merijumu neveicu, bet pirceju biju informejis par veiktajam izmainam un iespeju uzlikt atpakal OE parametrus).

Faktiski tapat auto 80% indienas saike brauc ar 20-30% max jaudas, kas nozime, ka pat agresivi “chipots” auto biezi vien brauks OE parametru ietvaros absoluto vairakumu laika, kam ari butu jadod iespeja veikt visas nepieciesamas testa un adaptacijas proceduras.
Offline
smudo
07. Oct 2022, 20:08 #12506

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: 944T & 987.2


07 Oct 2022, 19:55:33 @DM-101 rakstīja:
manaa blogaa:

Piemeers 1
Piemeers 2
Piemeers 3
u.t.t.

es neesmu redzeejis NEVIENU pusliidz korektu rezultaatu. Es te runaaju par pamatlietaam - darbiibu tuksgaitaa, vai normaalas slodzes rezhiimaa. Tad par ko mees te runaajam? PAR KO?

Un veel - jau ntos gadus visi chipseri zina manu attieksmi; saprot, ka labaakais veids, kaa atspeekot - atraadiit vinju pareizi/korekti nochipsoto rezultaatu. Bet vinji visi beeg no manis kaa velna KAAPEEC???


Vienojues ar Kaross par jaudas pacelsanu savam auto uz standarta
nosacijumiem (pienemu, ka tas maksa ap 500 EUR). Tas Tev dos iespeju pasam empiriski parbaudit veikto izmainu ietekmi uz tavu auto dazados brauksanas apstaklos un informet mus pa noverojumiem un secinajumiem. Un lai nerisketu, tad vari necelt jaudu butiski.
Offline
badmoon
07. Oct 2022, 21:33 #12507

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 7899

Braucu ar: Braucu ar

Tūneru šķūneru pilna pasaule, no ganjauka lohiem, līdz dārgiem, tjip respektabliem kantoriem, bet izklausās, ka tie visi kā viens lauž auto, dzēš kļūdas, riskē ar engine failure utt. utjpr. Vai tiešām Kaspich ir vienīgais, kurš to zin, var parādīt un pierādīt 1 vs world

-----------------
"Death created time to grow the things that it would kill, and you are reborn but into the same life that you’ve always been born into."
(c)True Detective
Offline
badmoon
07. Oct 2022, 21:52 #12508

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 7899

Braucu ar: Braucu ar

Inženieri tātad nedrīkst runāt, pat, ja gribētu. Kā ar diagnostiem, nu tjip USA vai GER "Kaspichi", kas var un grib izglītot tautu? Tādu nav, viņos neklausās, visi nopirkti, nevienam neinteresē, neviens cirvis vidējais nesaprot? Mūsdienās, kad viss ir online, tiešām neviens neko? Tūkstošiem lohu lauž savus auto un visiem pajāt

[ Šo ziņu laboja badmoon, 07 Oct 2022, 21:53:17 ]



-----------------
"Death created time to grow the things that it would kill, and you are reborn but into the same life that you’ve always been born into."
(c)True Detective
Offline
badmoon
07. Oct 2022, 22:00 #12509

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 7899

Braucu ar: Braucu ar

Gudrākais pasaulē Pie tā arī paliksim

-----------------
"Death created time to grow the things that it would kill, and you are reborn but into the same life that you’ve always been born into."
(c)True Detective
Offline
sys9291
07. Oct 2022, 22:11 #12510

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4697

Braucu ar: F20 R1200RT

Esmu šeit dzirdējis vairāks versijas par detonāciju:
1. tā neesot klasiska
2. tā ir pašaizdegšanās
3. tā ir pārāk agra aizdegšanās...
4. tā esot kaut kas no mikro piemaisījumiem degvielā...
kā tad tur īsti ir?

off topic:
citos topikos pat dzirdēts, ka dīzelis deonējot , bet tas gan uz tēmu neattiecas...
Offline
HiJaCKeR
07. Oct 2022, 22:17 #12511

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4063

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Oct 2022, 21:52:21 @badmoon rakstīja:
Inženieri tātad nedrīkst runāt, pat, ja gribētu. Kā ar diagnostiem, nu tjip USA vai GER "Kaspichi", kas var un grib izglītot tautu? Tādu nav, viņos neklausās, visi nopirkti, nevienam neinteresē, neviens cirvis vidējais nesaprot? Mūsdienās, kad viss ir online, tiešām neviens neko? Tūkstošiem lohu lauž savus auto un visiem pajāt

šeit bieži parādās topiki ar problēmu, ka auto neiet, bet kļūdu nav, tipo sanāk kļūdas neierakstās, tā kā drīzāk pie čipošnas, ko dara reizē ar dpf un egr off, izdara, lai tās neierakstītos. sanāk tās visu laiku ir. neesi šādus topikus redzējis ? ta nafig tādu vispār grabažu, kuru nevar pat normāli nodiagnosticēt.
Offline
maasters
07. Oct 2022, 22:24 #12512

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 22:11:56 @sys9291 rakstīja:
Esmu šeit dzirdējis vairāks versijas par detonāciju:
1. tā neesot klasiska
2. tā ir pašaizdegšanās
3. tā ir pārāk agra aizdegšanās...
4. tā esot kaut kas no mikro piemaisījumiem degvielā...
kā tad tur īsti ir?

off topic:
citos topikos pat dzirdēts, ka dīzelis deonējot , bet tas gan uz tēmu neattiecas...


Nu gan jau, ka viedokļi atšķirsies, bet, es domāju, ka par detonāciju vārda tiešā nozīmē sauc devielas pašaizdegšanos pirms tam paredzētā laika.
To, kas to izraisa tas jau cits stāsts, karsts gaiss, liess maisījums, pāragra aizdedze, neatbilstošas kvalitātes degviela utt utt ...



Manuprāt dīzeļa sadegšanu nevar nosaukt par detonāciju. Jā tehniski tas iznāk tas pats, kur degviela aizdegas prosta no karstuma/spiediena, bet kamēr tas notiek pareizajā laikā/brīdī, tad tas ta4 ir vēlams un dod griezes pienesumu.

Tas ka dažādām dgevielām atšķiras sadegšanas ilgumi un atšķiras starp motoriem iesmidzināšanas veidi, kas izmaina to, cik "mīksti" vai "cieti" strādā dzinējs nu tas arī ir tikai detaļas.

[ Šo ziņu laboja maasters, 07 Oct 2022, 22:27:20 ]

Offline
sys9291
07. Oct 2022, 22:30 #12513

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4697

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2022, 22:25:00 @DM-101 rakstīja:
taatad,jautaajums - kaadu interesee teema par detonaaciju?
te mums ir - port injection/klasiska detonaacija;
te mums ir cieta sadegshana/DI ''savaadaakaa'' detonaacija;
te mums ir super knocking, ko izraisa mikropiemaisiijumi.

nu tapēc jau arī jautāju
domājams, ka arī maasters gribēs dzirdēt;...
domājams, ka vajadzētu sākt ar elementāro: kas ir detonācija? un tikai tad pieskarties tās cēloņiem...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Oct 2022, 22:31:17 ]

Offline
maasters
07. Oct 2022, 22:32 #12514

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:

Nezinu gan kāpēc tu kaspich piesauc bieži tos avantgarda izstrādes inženierus, kuriem mēmi NDA.
Viņi jau nevar runāt tikai par konkrētiem risinājumiem, kas ir viena ražotāja patentu portfelī, bet par fiziku/termodinamiku kā tādu ta4 var izteikties brīvi.

Pamatlietas par dzinēju aizdedzi utt nav komercnoslēpums. Konkrēts risinājums ir, bet tas, kā apsteidzes lenķis piem. ietekmē sadegšanu nav nekās komercnoslēpums.


Es starp citu linkedin ne vienu reizi vien esu parunājis ar inženieriem par sev interesējoso tēmu un nekad nav bijusi problēma tas nekas, ka nevienu dzīve no viņiem neesu saticis.

Offline
maasters
07. Oct 2022, 22:34 #12515

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 22:25:00 @DM-101 rakstīja:
taatad,jautaajums - kaadu interesee teema par detonaaciju?
te mums ir - port injection/klasiska detonaacija;
te mums ir cieta sadegshana/DI ''savaadaakaa'' detonaacija;
te mums ir super knocking, ko izraisa mikropiemaisiijumi.


Nu uzraksti
Offline
sys9291
07. Oct 2022, 22:35 #12516

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4697

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2022, 22:32:28 @maasters rakstīja:
Nezinu gan kāpēc tu kaspich piesauc bieži tos avantgarda izstrādes inženierus, kuriem mēmi NDA.
Viņi jau nevar runāt tikai par konkrētiem risinājumiem, kas ir viena ražotāja patentu portfelī, bet par fiziku/termodinamiku kā tādu ta4 var izteikties brīvi.

Pamatlietas par dzinēju aizdedzi utt nav komercnoslēpums. Konkrēts risinājums ir, bet tas, kā apsteidzes lenķis piem. ietekmē sadegšanu nav nekās komercnoslēpums.


Es starp citu linkedin ne vienu reizi vien esu parunājis ar inženieriem par sev interesējoso tēmu un nekad nav bijusi problēma tas nekas, ka nevienu dzīve no viņiem neesu saticis.



ieteiktu sākt ar elementāro - kas ir detonācija? (neizplūstot niansēs)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Oct 2022, 22:35:54 ]

Offline
FFL
07. Oct 2022, 22:59 #12517

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 819

Braucu ar:


07 Oct 2022, 21:23:42 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

B58 un chip tuning. Part 4

Korektākais veids, lai spriestu par turbīnas veiktspēju būtu skatīt dokumentācijās turbo karti šim turbokompresoram, tas arī visu izteiktu
Offline
FFL
07. Oct 2022, 23:14 #12518

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 819

Braucu ar:

Turbīnas bez bēdām dzīvo krietni lielākos spiedienos nekā b58 gadījumā. Vispār liekas jocīgi no kurienes tāda paranoja ka tur tūlīt pietrūks kautkas. Bet var jau būt ka tur kāda maza turbīna lai ātri uzspoolo. Tāpēc turbo karte skaidri un gaiši norādītu par iespējām
Offline
maasters
08. Oct 2022, 10:00 #12519

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 22:37:18 @DM-101 rakstīja:

07 Oct 2022, 22:32:28 @maasters rakstīja:
Nezinu gan kāpēc tu kaspich piesauc bieži tos avantgarda izstrādes inženierus, kuriem mēmi NDA.
Viņi jau nevar runāt tikai par konkrētiem risinājumiem, kas ir viena ražotāja patentu portfelī, bet par fiziku/termodinamiku kā tādu ta4 var izteikties brīvi.

Pamatlietas par dzinēju aizdedzi utt nav komercnoslēpums. Konkrēts risinājums ir, bet tas, kā apsteidzes lenķis piem. ietekmē sadegšanu nav nekās komercnoslēpums.


Es starp citu linkedin ne vienu reizi vien esu parunājis ar inženieriem par sev interesējoso tēmu un nekad nav bijusi problēma tas nekas, ka nevienu dzīve no viņiem neesu saticis.




kaa lai to maigaak paskaidro.

peec jautaajuma par aizdedzi, vai to maina visos rezhiimos, vai var pamainiit tikai tajaa apgabalaa [un piebildi par mopeedu] ir skaidrs liimenis, piedod.

man nav interesanti shaadaa limenii ''diskuteet'' un ''oponeet'', jo tev kaut kas liksies.

savukaart, sadaljaa, kas man buutu interesanta, man nav ar ko [te, un ne tikai] diskuteet, jo taa jau skar konkretu specifiku, kas tiek sargaata ar NDA.

jaa, es varu strochit monologus [vairaak gan jeega EN], bet, piem., vairaki linki uz to jau bija ielikti. taatad - neviens pat nepaskatiija.
kaut kaa taa.



Un aiziet vecā dziesma. Piekam Tu jau zini , ka es esmu tjūnējis mopēdu... , tas nekas, ka man mūžā neviens nav bijis. Ā nē, pardon, bija Rīga mini, bet tur virzulim nekas nenotika.


Kaspar davaj pasaki man vienu lietu. Tu vislaik nāc un cīnies ar cilvēkiem, kuri pēc tava ieskata nav tavā līmenī, bet, ja jau tu esi pats tik ausgtā līmenī, tad kāpēc tu neesi viens no tiem BMW inženieriem, da vienalga kādas citas kompānijas?

Nu padomā, ja tev tāda poņa, izštuko kādu BMW vājo punktu, uzraksti raskladu par to un sūti uz BMW un saki rekur es māku labāk, ņemiet darbā.
Puse no visiem hakeriem, kas ir līmenī strādā tieši pēc šāda parauga - viņi iztausta vājās vietas lielu kompāniju softos par ko viņiem maksā nesliktu honorāru.

Savādāk man izskatās, ka tu esi kā bokseris, kurš vislaik runā par smagsvara kategoriju, bet reāli cīņās iet tikai ar amatieriem, kur loģika?

Kaut kā tie inženieri, kas strāda vienalga vai BMW vai citur netusē pa visādiem forumiem un neraksta blogus (lab daži nopieti fizmati aka teorētiķi raksta, bet tur parasti viņi neko necīnās ar anonīmiem net useriem, tikai ieliek rakstu un čau), bet nejau tāpēc, ka viņiem NDA, bet gan tāpēc, ka viņiem ir labākas lietas ko darīt.

Juatājums tad laikam šāds - kāpēc iznieko savu laiku ar plebejiem, ja reiz vari sasniegt augstākas virsotnes?

Varbūt tāpēc, ka vēl pirms pāris dienām nezināji, ka recirkulējot izplūdes gāzes nevar gluži sasniegt termodinamikas griestus?

Oi pardon, atkal es "palaidu muti" , pag kā tur bija ? Esmu skazochnij dalbajob? Varbūt jebuchij mastjer?

[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Oct 2022, 10:02:00 ]

Offline
maasters
08. Oct 2022, 10:25 #12520

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 840

Braucu ar:


07 Oct 2022, 21:23:42 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

B58 un chip tuning. Part 4


Lasu Tavu blogu. Sadaļa par open/closed loop performanci. Pēc Tevis teiktā iznāk, ka arī stock b58, kuram nav nekas modificēts vadībā , virs zināmiem RPM wastegate vairs neregulējās tālāk un motors sasniedz to jaudu, ko spēj konkrētos , teiksim, nelabvēlīgos apstākļos, piem. retināts gaiss.

Bet tad vai nebūs tā, ka ar "uztjūnētu" boost spiedienu šī neregulējamā RPM robeža zināmos apstākļos vienkārši pienāks ātrāk?

Bet ja tā robeža ir ap 5k, kur aiziet open loop , tad kāpēc lai dme mestu kļūdu, jo vai tad pēc tevis teiktā neiznāk, ka open loop dme "samierinās" ar tādu boost spiedienu ,kāds iespējams? Jebšu tomēr pastāv arī open loop stadijā , kaut kāda robeža/koridors ārpus kura tiek ielogota kļūda?

Paskatīsimies vai būs tev vēlme atbildēt sakarīgi uz šiem vienkāršajiem "plebeju" jautājumiem, jo blogā šīs detaļas neminēji

[ Šo ziņu laboja maasters, 08 Oct 2022, 10:27:38 ]

Offline

Moderatori: AV, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, PERFS, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips