Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par V8 motoriem

AutorsZiņojums
RT
27. Jul 2004, 22:15 #1

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Jautājums atkal par V8 motoriem iekš E34. Cik noprotu 3,0 un 4,0 ir vienāda principa un atšķiras tilpums. Bet kā ir ar alumīnija blokiem, ir dzirdēts ka tie izdilst un cauri. Vai tas ir drauds visiem kas vecāki par 200 000 Km. Un vai šo problēmu var noteikt diagnostikā, un ja tas ir izdilis, cik tas varētu maksāt. Jeb atklal tas ir atkarīgs no saimnieka. Un vispār cik ir liels resurss šiem motoriem, man teica ka 540 tajam 600 000, bet kā ir ar 3,0?
Offline
PERFS
27. Jul 2004, 22:42 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43


2004-07-27 22:15, RT rakstīja:
Cik noprotu 3,0 un 4,0 ir vienāda principa un atšķiras tilpums.


Jaa, abi ir M60.


Bet kā ir ar alumīnija blokiem, ir dzirdēts ka tie izdilst un cauri.


Cik var rakstiit vienu un to pashu?? Es tachu jau vienreiz rakstiiju, ka uz Nikasila bloku (V8 ir Nikasila liidz M62 (Alusils) paraadiishanaas laikam, bet Alusila bloki ir jau E38 un E39) cilindru sieninjaam iedarbojas SEERS, bet, taa kaa degviela ar augstu seera koncentraaciju Eiropaa ir reti kur dabuujama, tad nevajag saspringt!!!


Un vai šo problēmu var noteikt diagnostikā,


Jaa.


un ja tas ir izdilis, cik tas varētu maksāt.


Motora bloka mainja.


Jeb atklal tas ir atkarīgs no saimnieka.


Veciit, cenas parasti nosaka nevis auto saimnieks, bet detalju tirgotaajs.


Un vispār cik ir liels resurss šiem motoriem, man teica ka 540 tajam 600 000, bet kā ir ar 3,0?


Absoluuts bullshits. 600k . Resurss ir gandriiz daaaudz mazaaks. Kaa jau teicu, peedeejie motori, kurus razhoja BMW un kuriem bija normaals resurss, bija vecie M30.
Offline
Lienite
27. Jul 2004, 22:44 #3

Kopš: 07. Apr 2004

Ziņojumi: 343

Braucu ar: LV56

Nu problemas var but ar NICASIL motora blokiem. Tos uzstadija gan uz E34 gan uz E39. Uz E39 motora bloka kreisajaa labajaa malaa ja nemaldos ir numurs un ja pedejie 3 cipari ir...450 tad bloks ir NICASIL. Tos uzstadija lidz 1997 gada martam. A normalam motoristam to noteikt nevajadzetu but problemam. Un es tev neiesaku nemt V8 ar 400tk km noskrejienu
Offline
PERFS
28. Jul 2004, 00:07 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

Vienkaarshi jaaveic diagnostika un kaartiibaa.
Offline
edzulis
28. Jul 2004, 00:08 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2004-07-27 22:44, Lienite rakstīja:
Nu problemas var but ar NICASIL motora blokiem. Tos uzstadija gan uz E34 gan uz E39. Uz E39 motora bloka kreisajaa labajaa malaa ja nemaldos ir numurs un ja pedejie 3 cipari ir...450 tad bloks ir NICASIL. Tos uzstadija lidz 1997 gada martam. A normalam motoristam to noteikt nevajadzetu but problemam. Un es tev neiesaku nemt V8 ar 400tk km noskrejienu


Un to saka sieviete
Offline
Mar4ello
28. Jul 2004, 00:21 #6

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5677

Braucu ar: Braucu ar BMW

Nee nu ir okei..... es ar bik apstulbu ....
Offline
PERFS
28. Jul 2004, 00:58 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

Prieks par tik erudiitaam/informeetaam dailjaa dzimuma paarstaaveem sheit. Rozaalija ir aarpus konkurences, bet nu Lienite peec shii posta ir stabili otrajaa vietaa .
Offline
edzulis
28. Jul 2004, 01:02 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Piekrītu
Offline
Omulis
28. Jul 2004, 01:07 #9

Kopš: 25. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s

driiz buus speeciigaakaas par mums shajaas lietaas

-----------------
www.unfoto.lv
www.dizainakresli.lv
Offline
Vadik
28. Jul 2004, 01:29 #10

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

M62 namnogo luchshe M60
resurs u oboix primerno odinakovij okolo 350-400 t. km

M60B30 voobsche polnij otstoi
resurs okolko 300 t.km

oba motora trebujut maslo visokogo kachestva i regularnoi zameni
tak vrode narekanij k nim netu
posle 200k nachinajut protekatj vse prokladki.

Offline
PERFS
28. Jul 2004, 01:50 #11

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43


2004-07-28 01:29, Vadik rakstīja:
M62 namnogo luchshe M60


Par to jau neviens nestriidaas, bet nu ne visi, kas peerk V8 BMW, var atljauties automobiljus ar M62 .
Offline
Regisss
07. Jan 2005, 08:10 #12

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Ir interese par E34 530 V8... Es atceros ka kautkur bija plashaaks topiks par sho auto un konkreeti 3.0 V8 motoru... bet nu nekaadiigi nevaru to atrast? varbuut varat paliidzeet te atrast to topiku + ljoti intereseetu tieshi lietotaaju pieredze ar sho dzineeju un autinju... Probleemas... ekspluataacijas izdevumi... utt...

Danke!

P.s. var arii kur info ir anglju un krievu valodaas!

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Bron
07. Jan 2005, 08:18 #13

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Choms taadu bija iegaadaajies bet jau ar shaizi - laikam bija plaisa cilindraa. Gaaja labi tikai veel nav skaidrs vai gaaja labaak par E34 ar M50B25
Offline
Regisss
07. Jan 2005, 08:20 #14

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Kur MadAlex noziedeejis?

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Blackadder
07. Jan 2005, 09:22 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-01-07 08:10, Regisss rakstīja:
Ir interese par E34 530 V8... Es atceros ka kautkur bija plashaaks topiks par sho auto un konkreeti 3.0 V8 motoru... bet nu nekaadiigi nevaru to atrast? varbuut varat paliidzeet te atrast to topiku + ljoti intereseetu tieshi lietotaaju pieredze ar sho dzineeju un autinju... Probleemas... ekspluataacijas izdevumi... utt...

Danke!

P.s. var arii kur info ir anglju un krievu valodaas!



Šodien, būdams visai kašķigā noskaņojumā, tev uzjautāšu - A nah^% tev vajadzīgs V8???? Lai būtu apziņa, ka tev zem kapota ir V8?

Tad jau labāk paņemt ar veco 3.5 motoru, bet kaut kādu 92.gadu (vismaz būs pa lēto) vai arī M5 (vismaz paliekoša vērtība).

Lielākajai daļai E34 ar V8, kurus tu nopirksi, jau tāpat būs daži gadi atlikuši līdz kapsētai - priekš vismaz 10 gadus veca auto tie 300 tūkstoši kilometri ir ne īpaši liels nobraukums. Savukārt atsevišķie, uz pirkstiem saskaitāmi eksemplāri, kuri tomēr nebūs tuvu sava resursa beigām, domājams, maksās daudz vairāk, nekā vidusmēra cilvēkam gribētos izlikt par tādu nu jau morāli novecojušu auto kā E34.

Sōre, neņem ļaunā... ceru ka vēsa duša neskādēs.
Offline
Regisss
07. Jan 2005, 09:30 #16

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Viss kaartiibaa! Man jau ir jauna mashiiniite... man labs pazinja intereseejaas par 530 V8... Nu redz vinjam tagad ir 525 94’ un vinjsh grib 530 V8... tas arii viss...
Nodoshu vinjam tevis teikto! ))

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
Regisss
07. Jan 2005, 09:32 #17

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Starp citu... R6 3.5 ir veel vecaaks un veel vairaak moraali novecojis...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
diesel
07. Jan 2005, 10:50 #18

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... BMW V8 ir labākais veids locekļa pagarināšanai
Offline
Blackadder
07. Jan 2005, 10:57 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Jaa, bet uzticams... un ne pārāk dārgs. Piedevām, performance tam, domājams, daudz neatšķiras no 3.0 V8.


2005-01-07 09:32, Regisss rakstīja:
Starp citu... R6 3.5 ir veel vecaaks un veel vairaak moraali novecojis...
Offline
Blackadder
07. Jan 2005, 10:58 #20

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Domājams, daudziem tas ir visai nozīmīgs arguments.


2005-01-07 10:50, diesel rakstīja:

... BMW V8 ir labākais veids locekļa pagarināšanai
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo