Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kā attaisīt E39 2001.g 3.0d bagāžnieku pēc tam kad izņemts akumulators, lai to uzlādētu?

AutorsZiņojums
Remjanis
08. Jan 2017, 08:27 #21

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 604

Braucu ar: Darba fordu


08 Jan 2017, 01:02:26 @Angelz rakstīja:

07 Jan 2017, 21:40:15 @Remjanis rakstīja:

07 Jan 2017, 20:34:36 @Angelz rakstīja:

07 Jan 2017, 17:54:14 @josi rakstīja:

07 Jan 2017, 13:24:16 @Angelz rakstīja:
Ekstra gadījumos, kad auto ir ciet un nepieejams, var atvērt bagāžnieku pievienojot aķi īslaicīgi pie numura apgaismojuma. Bet ja ir halbe vaļā nekādu problēmu nebūs pievienojot citu aķi vai barošanas avotu.

Tas gan strādās tikai reāli veciem auto ar mehānisko gaismo slēdzi un arī tikai tad, ja palikušas gaismas ieslēgtas, bet ne jau E39 ar LCM pa vidu.



Pašam ir bijusi situācija FL E39 touringam. Strādā.

Piemērs X6 vecs auto?

https://youtu.be/Rvwhv7LF7cg

Priekš powera valodniekiem kā daži labi "pērles" vārdu halbe varu aizvietot ar motora pārsega vāks.



Pēc Tavas loģikas jau sanāk,ka mašīnu pat piepīpēt varētu caur numura apgaismojumu (nu jā,vadi pa tievu vienīgais)...Ir arī dzirdēti stāsti par pagriezieniem,arī tur pieslēdzoties uzreiz viss notiekās...Tam x-sam vispār ideāli,atlika tik pielikt vadus un pat pults nebija jāspiež,uzreiz vaļā...TAGAD IEGAUMĒ-ja gaismas ir izslēgtas,tad Tavs variants nekad dzīvē nevar nostrādāt ne zaparam ne ferrari! Vienīgais ko tādā gadījumā darīt ir mēģināt no apakšas plusu pie startera pastāvīgā plusa pielikt.


Priekš TANKISTIEM vēlreiz atkārtošu, FL E39 tourings, elektriskais bagāžnieks. Bijām divatā. Ziemā nosēdās vecais akumulators tā ka viss. Atbraucu ar jaunu aķi bet tikt bagāžniekā, lai nomainītu veco nu nekādi nevarēju. Vadītāja durvis arī ne. Atvēru jamo pieslēdzoties pie numura apgaismojuma īsiem impulsiem padodot strāvu un paralēli manuāli verot to vaļā. Man pofig ko domājat teorijā bet praksē gadījums bija un rezultatīvs bez degušiem blokiem utt.

Hallo, kapronu pīpējam? Cik stulbam ir jābūt lai aizdomātos par pie pīpēšanu caur apgaismojumu nu pipec, tiešām karš visus nav nogalinājis..?



Ja Tev tas auto bija kaut kāds konstruktors ar garažu Vasjas slēgtu elektroshēmu,tad viss varbūt.(varbūt Tu pats to nemaz nezināji).Par piepīpēšanu-iemācies humoru,jo pēc Taviem vārdiem jau sanāk,ka Tu caur lampiņu padod 12v uz aķi lai tas savukārt varētu atvērt centrālo nu un tad jau var it kā darīt visu,jo aķim ir svaigi un stabili 12v.
Offline
Tikai_lasu
08. Jan 2017, 13:52 #22

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Skaidrs, ka strādā. Kādēļ gan lai nestrādātu? Kā tad tas LMC tās gaismas ieslēdz? Ar IGBT tranzistoru, kam izejā aizsardzībai, ir pretēji vērsta diode. Caur to diodi arī barojas viss kas ir aiz galvenā releja. Āķi neuzlādēsi, bet durvis atvērsies.
Offline
josi
08. Jan 2017, 20:15 #23

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW

Skaidrs, tas daudz ko izskaidro, arī kāpēc cits stāsta, ka viņām caur pagrieziena vai miglas luktura lampiņu ir izdevies ko sadarīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo