Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: e60 spiediens dzesēšanas sistēmā

AutorsZiņojums
Shal3R
09. Aug 2016, 22:01 #1

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60

Hello.

Ir sasāpējies baigais jautājums.
E60 2005 2.2 benzīns

Problēma sākās ar to, ka uzvāriju motoru, dēļ caurā antifrīza bačoka.. Protams bačoku samainiju, korķi samainiju un arī termostatu. Tomēr radiatora cauruļvads paliek ļoti ciets, kas liecina parxlielo spiedienu sistēmā un nesaprotu no kā tas veidojas. Un pie tam ventilators ar neslēdzas ārā visu laiku griež.. Motora galva vesala. Kas visu samainiju nav karsis vairs, bet vienalga interesanti kapēc neslēdzas ārā ventilators kad motors ir atdzesēts un vai tiešām bmw ir lielāks spiediens sistēmā nekā citiem auto ?
Offline
HiJaCKeR
09. Aug 2016, 22:04 #2

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4483

Braucu ar: BMW E90 330i

motora galvu ņēmi nost uz pārbaudi?
Online
Shal3R
09. Aug 2016, 22:31 #3

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60


09 Aug 2016, 22:04:43 @HiJaCKeR rakstīja:
motora galvu ņēmi nost uz pārbaudi?


Nē. Pārbaudija atgāzes bačokā ar kaut kādu mērinstrumentu, lai galva nebūtu jāceļ nost.
Offline
uldens1
09. Aug 2016, 22:32 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


09 Aug 2016, 22:31:00 @Shal3R rakstīja:

09 Aug 2016, 22:04:43 @HiJaCKeR rakstīja:
motora galvu ņēmi nost uz pārbaudi?


Nē. Pārbaudija atgāzes bačokā ar kaut kādu mērinstrumentu, lai galva nebūtu jāceļ nost.
nu tur karstam ir jabut ap 1,2 bar.ja nemaldos,un tas nemaz nav tik maz.
Offline
Staris
09. Aug 2016, 22:32 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Un kāpēc, lai nebūtu truba cieta? Dzesēšanas sistēmā ir jābūt spiedienam, lai šķidrums nevārītos
Offline
streetlife
09. Aug 2016, 22:40 #6

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er

problēma tāda, ka iepriekš tam nepievērsitam uzmanību, un tagad liekas ka kaut kas ir savādāk, bet iepriekš spiediens sistēma nebija, tāpēc,ka bačoks caurs. ja tev nerauj nost patrubokus un neplēš visu pēc kārtas pušu tad ir ok. ventilators darbojas arī tikko piestartētam auto? kas darās ar kondiškas spiediena sensoru?

[ Šo ziņu laboja streetlife, 09 Aug 2016, 22:41:03 ]

Offline
Shal3R
10. Aug 2016, 08:14 #7

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60


09 Aug 2016, 22:40:00 @streetlife rakstīja:
problēma tāda, ka iepriekš tam nepievērsitam uzmanību, un tagad liekas ka kaut kas ir savādāk, bet iepriekš spiediens sistēma nebija, tāpēc,ka bačoks caurs. ja tev nerauj nost patrubokus un neplēš visu pēc kārtas pušu tad ir ok. ventilators darbojas arī tikko piestartētam auto? kas darās ar kondiškas spiediena sensoru?


Tiko piestartētam auto viss kk.. Bet kad veņķis ieslēdzas tā arā vairs neslēdzas un griež visu laiku. Sūknis strādā un dzen šķidrumu bez problēmām..

Vēl ko pamaniju, ka tāda problēma ir kuļoties pa pilsētu.. Braucot garākus gabalus tāds spiediens sistēmā neveidojas un truba nav ne galīgi mīksta ne galīgi cieta.. Es teiktu ap 0.8 spediens iekšā.

Vot kondiškas sensors nav aiztikts..
Offline
image
10. Aug 2016, 08:31 #8

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM

Noniem radiatoru, nomazga (no arpuses) un aizmirsti problemu.
Aizdirsas ar mesliem starp kondiskas radiatoru un dzesesanas radiatoru un autins karst. Paniem Karcher un ar mazo spiedienu lai nesalocit radiatoram ribas, izskalo visu kas tur iespruda un sakrajas pa pacmit gadiem.

[ Šo ziņu laboja image, 10 Aug 2016, 08:32:20 ]

Offline
Shal3R
10. Aug 2016, 08:48 #9

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60

Domā tur būs problēma ?

Kas neriskē tas nevinē laikam
Offline
kurlis
10. Aug 2016, 10:41 #10

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4059

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu


09 Aug 2016, 22:32:41 @Staris rakstīja:
Un kāpēc, lai nebūtu truba cieta? Dzesēšanas sistēmā ir jābūt spiedienam, lai šķidrums nevārītos


"Cieta truba" tik pat plašs jēdziens, cik prātīga interneta diagnostika
Offline
Shal3R
10. Aug 2016, 14:16 #11

Kopš: 28. Jul 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: 520 e60


10 Aug 2016, 08:31:04 @image rakstīja:
Noniem radiatoru, nomazga (no arpuses) un aizmirsti problemu.
Aizdirsas ar mesliem starp kondiskas radiatoru un dzesesanas radiatoru un autins karst. Paniem Karcher un ar mazo spiedienu lai nesalocit radiatoram ribas, izskalo visu kas tur iespruda un sakrajas pa pacmit gadiem.


Radiators ciet galīgi.. Tīram tagad. Paldies tev

----------------------------------------
Pēc tīrīšanas:
Veņķis griežas kā vajag un truba ar itkā nepaliek tik cieta un kondiška beidzot sāka saldēt

[ Šo ziņu laboja Shal3R, 10 Aug 2016, 16:05:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo