Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Protams nav siltuma...
| Autors | Ziņojums |  
| robis1133 |  |   Kopš: 22. Feb 2013 
Ziņojumi: 102 
Braucu ar: E38 
 | Labvakar. 
Protams, meklēju jau meklētājos informāciju, bet izskatās, ka man atkal kaut kā savādāk. 
Un protams, ka jau trešo sezonu **** salstu mašīnā. 
 
1) Problēma ir tāda, ka pūš tikai remdentu gaisu! 
Dīvaini ir tas, ka ventilātoru nogriežot uz nulles un tā pabraucot laiku un pēc tam pagriežot atpakaļ uz kaut vai 2, tad ir nenormāli labs karstumiņš (pāris sekundes), tad visu izpūš un atkal ir remdens gaiss... 
 
*Tosola līmenis ir 
*Lielais radiators (ar visu trauku ir manīts) 
*Ūdensūknis ir nomainīts 
*Atgaisots ar skaitās 
*Visos ventilātora ātrumos pūš remdenu gaisu (protams, jo lielāks ātrums, jo mazāk remdens) 
*braucot uz 4-5k apgriezieniem tik pat remdens 
*tukšaigtā uzsilst pa 16 min līdz darba temperatūrai 
*uz gāzes braucot viss tas pats, tik mazliet vesāku pūš (mazāk remdenu) 
 
Auto: BMW E36 318i, 1995 gada Sedans, Benzīns/gāze, klimatkontrolē parastā (trīs grozāmi puļķi) 
 
 
 
Lūdzu, pasakiet kas par mēsliem notiek... 
Nevaru izturēt nu jau galīgi. |    Offline |  |   |  
| henis |  |   Kopš: 23. Dec 2005 
No: Saulkrasti 
Ziņojumi: 1340 
Braucu ar: V70 
 | Salona radiatoru esi skatïjies? Abas trubas karstas, vai viena vēsa? Viņam pats karstums regulējas ar klapēm, vai trosēm? |    Offline |  |   |  
| Mahars |  |   Kopš: 16. May 2010 
No: Tukums 
Ziņojumi: 443 
Braucu ar: BMW530 
 |  
05 Jan 2016, 18:12:12 drakelv rakstīja: 
termostats 
  o baigi vienkārši pateikt cilvēkam termostats! Pirmais vai dzineja temperatūra ir normāla,tālāk pa trubām jāskatas lidz kurienei tas siltums iet.nezinu kā 3serijai bet 5tai pie degvielas filtra atrodas sūknis ar 2 varstiem kuri mēdz noklāties. |    Offline |  |   |  
| HiJaCKeR |  |   Kopš: 04. Aug 2003 
No: Rīga 
Ziņojumi: 4825 
Braucu ar: BMW E90 330i 
 | Nav vaina šājos vārstos? 
 
 |    Offline |  |   |  
SteelRat   |  |   Kopš: 11. Dec 2002 
Ziņojumi: 164235 
Braucu ar: Challenger 
 | Kraasninjas ezis   
Bet visapr, aizved sakarigam elektrikjim, pateiks  [ Šo ziņu laboja SteelRat, 05 Jan 2016, 18:38:23 ] 
  -----------------
  |    Offline |  |   |  
| mm325 |  |   Kopš: 20. Oct 2007 
No: Valmiera 
Ziņojumi: 1389 
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d 
 |  
05 Jan 2016, 18:34:19 HiJaCKeR rakstīja: 
Nav vaina šājos vārstos? 
 
 
  
Es arī domāju, ka šitas ir tas vainīgais. |    Offline |  |   |  
| dzuris |  |   Kopš: 01. Feb 2011 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7627 
Braucu ar:  
 | Eeemm sitai parastajai peckai nāk vai tad tie vārsti?  
Kaut arī ir bet nemeklē kašķi viņos. Maiņu pēc kas radiatoru un aizmirsti problēmu. Brīdī kad tu izslēdz pecku, ta i ir iespēja uzsilt, ieslēdzot pūšanas režīmu tas tiek strauji atdzesēts jo aizaugušas šūnas un nav pilnvērtīgas siltuma atdeves.  |    Offline |  |   |  
| Mahars |  |   Kopš: 16. May 2010 
No: Tukums 
Ziņojumi: 443 
Braucu ar: BMW530 
 | Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| RenegadeX |  |   Kopš: 23. Oct 2015 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 3445 
Braucu ar: e39, pc34 
 |  
05 Jan 2016, 21:15:19 Mahars rakstīja: 
Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit 
  
A vot kā lai pārbauda ka tas lietotais vārsts nav tieši tāds pats? |    Offline |  |   |  
| kexxx |  |   Kopš: 12. Dec 2010 
Ziņojumi: 13423 
Braucu ar:  
 | pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas... |    Offline |  |   |  
| josi |  |   Kopš: 24. May 2002 
No: Sigulda 
Ziņojumi: 3249 
Braucu ar: Puf-puf 
 | Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji. 
 |    Offline |  |   |  
| Mahars |  |   Kopš: 16. May 2010 
No: Tukums 
Ziņojumi: 443 
Braucu ar: BMW530 
 |  
05 Jan 2016, 22:32:52 kexxx rakstīja: 
pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas... 
 iespejams laba ideja,bet domaju ka srotā iedotu to varstu pameginat.uz e39 viņš drusku savadaks.kas tur ko vienot u veida trubas gabalu varsta vietā un redzes.[ Šo ziņu laboja Mahars, 05 Jan 2016, 22:58:12 ]  |    Offline |  |   |  
| HiJaCKeR |  |   Kopš: 04. Aug 2003 
No: Rīga 
Ziņojumi: 4825 
Braucu ar: BMW E90 330i 
 |  
05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja: 
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji. 
 
  
man šķiet ka ir tie vārsti, tik nedaudz savādāk novietoti kā šai bildē |    Offline |  |   |  
| HiJaCKeR |  |   Kopš: 04. Aug 2003 
No: Rīga 
Ziņojumi: 4825 
Braucu ar: BMW E90 330i 
 | šie te 
 
 |    Offline |  |   |  
| robis1133 |  |   Kopš: 22. Feb 2013 
Ziņojumi: 102 
Braucu ar: E38 
 |  
05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja: 
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji. 
 
  
 
Runājot par to ka kāds ar līkām rokām uzstādīja ir ļoti iespējams, tam ka tā ir, var būt tāds simtoms, ka neraksturīgi gāze pārslēdzas tikai pie darba temperatūras i to tikai tad, kad darba temperatūra jau ir kādas 5-10min? |    Offline |  |   |  
| robis1133 |  |   Kopš: 22. Feb 2013 
Ziņojumi: 102 
Braucu ar: E38 
 |  
05 Jan 2016, 22:59:27 HiJaCKeR rakstīja: 
 
05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja: 
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji. 
 
  
man šķiet ka ir tie vārsti, tik nedaudz savādāk novietoti kā šai bildē 
  
 
Uzmetīšu aci, bet jābūt man tādam, tik ja nemaldos tad viens man tāds ir. vismaz tā izskatījās. |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| robis1133 |  |   Kopš: 22. Feb 2013 
Ziņojumi: 102 
Braucu ar: E38 
 |  
05 Jan 2016, 22:32:52 kexxx rakstīja: 
pagūglē pieslēguma shēmu un savieno trubas "pa taisno"- lai šķidrums neiet caur vārstiem, bet pa taisno uz pečku un tad skaties... ja nav nekādu izmaiņu uz labo pusi, tad vārsti nav pie vainas... 
  
 
Bet ja pa taisno saslēgs, tad nav iespējas, ka kaut ko nočakarēšu? cipa ka dēļ tā kaut kas nojūgsies cits... |    Offline |  |   |  
| henis |  |   Kopš: 23. Dec 2005 
No: Saulkrasti 
Ziņojumi: 1340 
Braucu ar: V70 
 | Neko nesačakarēsi. Tikai nevarēsi regulēt siltumu - visu laiku būs uz max. |    Offline |  |   |  
| -JUREVICH- |  |   Kopš: 27. Aug 2004 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1110 
Braucu ar: Iekšdedzi 
 | Tas vai pečkai abas trubas karstas nenozīmē ka radiātors nav aizdirsts! 
Izplatīta h pulverīšu bērējiem! 
Vārsu pārbaudīt var uz temperatūru starpību pienākošajai aizejošajai! 
Pamēģini pie gāzes reduktora vienu no tosola trubām aizspiest! |    Offline |  |   |  
| Bamperis |  |   Kopš: 04. Mar 2004 
No: Tukums 
Ziņojumi: 4834 
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M 
 |  
05 Jan 2016, 22:48:12 josi rakstīja: 
Ja nav kondiconētāja, tad tā vārsta arī nebūs. Drīzāk ir jāskatās, vai ar pēckas radiatoru viss ir kārtībā un vai ir cirkulācija caur to, tikpat labi pie vainas var būt arī līkrocīgi gāzes reduktora uzstādītāji. 
 
  
Ari auto bez kondiškas naak tie varsti. |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo 
		 
 |