Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: BMW 318 92.g. apgriezieni peld

AutorsZiņojums
ingusz
10. Jun 2004, 15:36 #1

Kopš: 10. Jun 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 92’ BMW 318

Problēma līdzīga aprakstītajai iepriekš, bet ir nianses. Nezinu vai tas ir svarīgi, taču bembis ar kondišku, taču kondiškas ventilators nešancē, tāpēc noņemts. Esmu latbemaa jau 4 brīvgaitas vārstus nomainījis, taču problēma nepazūd. Ar sākotnējo vārstu sākās problēmas galvenokārt tikai sastrēgumos, kad sākās tā bīdīšanās pa 4 metriem. Sākumā biku sāk svārstīties ap to 0.8, pēc pāris minūtēm kulšanās pa sastrēgumu jau svārstības 0.5-1.3. Respektīvi konkrīt līdz noslāpšanas robežai, tad atkal uzlec līdz 1.3 un atkal viss no sākuma. Ja izslēdz motoru uz dažām sekundēm, uz laiku peldēšana pazūd, tad atkal atsākas. Palīdz arī, ja ieslēdz biku kondicionieri, svārstības ir krietni mazākas un ātrāk nomierinās. Tiem vārstiem, ko no Latbemas paņēmu kādus dažus km pēc uzstādīšanas viss šancēja ok, tad atkal sākās peldēšana, pat sastrēgumus nevajadzēja. Nu negribas ticēt, ka visi bija beigti. Lamd zonde šancē, gaisa filtrs relatīvi nesen mainīts, tā truba, kas iet no gaisa filtra arī liekas ok. Ir kādas idejas?
Jau iepriekš pateicos!
Offline
Bullis
10. Jun 2004, 15:41 #2

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Atvieno akumulatoru uz min 5 un tad pamēģini man audim kādreiz bija līdzīga probza
Offline
ingusz
10. Jun 2004, 15:55 #3

Kopš: 10. Jun 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 92’ BMW 318

Mēģināts, nepalīdz.
Tjipa man arī stāstīja, ka kad teiksim nomaina to brīvgaitas vārstu, vajag akumulatoru izrubīt uz kaadu laiku. Tā arī darīju. Efekta nekāda.
Offline
EsPac
01. Aug 2004, 12:50 #4

Kopš: 25. Jul 2004

Ziņojumi: 1230

Braucu ar: K2

Man bij liidziiga probleema. atrisinaajums izraadiijas ljooooooti vienkaarsh - nebij kaartgi pievilkts gaisa iepluudes truba aiz gaisa meeriitaaja - gar to arii tika rauts gaiss nenomeeriits peec zhnjauga pievilkshanas viss nostaajaas savaa vietaa
Offline
SteelRat
01. Aug 2004, 12:52 #5

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163505

Braucu ar: E95

vopshem taa, apluuri hola daqchiku, tas ir tas kas klokjenee nak iekshaa, manam e36 bija taa pat, nomainiiju to dachiku, vis bija kulee

-----------------
Offline
devilish
27. Sep 2004, 15:36 #6

Kopš: 23. Aug 2002

Ziņojumi: 9

Braucu ar: BMW 325 e36

Man bija taada pati probza, peec atkaartotas diagnostikas nomainiiju lambda zondi un tagad atkal esmu prieciiga
Offline
ingusz
27. Sep 2004, 15:53 #7

Kopš: 10. Jun 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 92’ BMW 318

Aaa, aizmirsu uzrakstiit atrisinaajumu. Deelii bija sagaajis kompensator droseljnoj zaslonki. 20 Ls un viss chikiniekaa. Nekas vairs nekur nepeld Buutu uzreiz uz kaartiigu diagnostiku aizvedis, daudz naudas ietaupiitu.
Offline
bmwaddict
28. Sep 2004, 01:02 #8

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-08-01 12:52, SteelRat rakstīja:
vopshem taa, apluuri hola daqchiku, tas ir tas kas klokjenee nak iekshaa..

Steelrats pastaasti preciizaak kas tur bij tev, tas hola datchiks kas kjip no iepluudes sadalenes nolasa to kulacinju priekshaa pie kjeedes?
Offline
mironovs
28. Sep 2004, 10:28 #9

Kopš: 10. Mar 2004

Ziņojumi: 57

Braucu ar: E61 525d

Njaa laikam diezgan populaars nikjis E36 - vismaz mazajam motoram... man taads pats autinjsh un patreiz aktuaala tieshi taapati probleema! Pagaidaam gan ne tik izteikti - bet arii apgriezieni paarsvaraa leekaa ap 800; +/- 100 - nu es it kaa pienjemu ka ir OK, bet briizham saak krist un leekaat (200-900) un reizeem arii noslaapst!

Peec komentiem izskataas ka iemesli iespeejami diezgan daudz - bet vai konkreeto shaizi konkreetam autinjam tochna pateiks diagnostika??? Vai taapat buus viss ieprieksh uzskaitiitais jaamaina kameer atradiis iisto huij***!
Offline
mironovs
28. Sep 2004, 10:30 #10

Kopš: 10. Mar 2004

Ziņojumi: 57

Braucu ar: E61 525d

to ingusz

Kuraa vietaa taisiiji diagnostiku??
Offline
bmwaddict
28. Sep 2004, 13:19 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nu principaa ja apgriezieni saak peldeet tad pirmkaart jau cheko lamda zondi, tur skataas kaa leekaa meeriijumi no taas un ja apgriezieni meetaajas vienaa ritmaa ar testeri tad lamda zonde jaamaina.
Ja nee tad nu suspekts ir jaameklee citur.. Bet taa taada seetmales metode patiesiibaa lamda ir jaapaarbauda ar atgaazu meeriitaaju plus veel ir lamdai kjeedee jaaiesleedz verkjis kas manipulee ar lamdas signaalu un tad ir 100% skaidrs.
Offline
devilish
28. Sep 2004, 17:40 #12

Kopš: 23. Aug 2002

Ziņojumi: 9

Braucu ar: BMW 325 e36

Cik esmu dzirdeejusi, Latbemas diagnosticeeshanai ne iisti varot uzticeeties, zvaniiju uz Bassi, tur mani forwardeeja pie taada EErika (9413366) uz Avotu 38- chalis uz goda, visu apskatiijaas un arii sataisiija stundas laikaa
Offline
ingusz
29. Sep 2004, 09:11 #13

Kopš: 10. Jun 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 92’ BMW 318

Nu man ar to diagnostiku gaaja taa, vispirms biju kaut kaadaa kakta servisaa, tjipa ieteica, ka tur gudri dzjeki straadaajot, samaksaaju kaut kaadus latus 15, uz dazjiem meeneshiem viss bija ok, peec tam atkal no saakuma, naakamreiz cits gudrinieks man ieteica Raizer centru (7605555). Aizbraucu tur, piesleedza kompi, chekoja minuutes 20 un pareizo vainu noteica, tachu savest kaartiibaa atteicaas, vinjam esot aatraak audiniekam motoru izjaukt, nekaa man to huinju nomainiit. Taalaak ar izdruku devos to pashu kritizeeto Latbemu. Nu vinjiem protams arii nauda jaapelna, apskatiijaas to manu izdruku, saka, ka tur neesot apgriezieni pie tukshgaitas, attieciigi vinji neesot pilniibaa paarliecinaati, ka taa ir taa vaina. Varot manis prasiito izdariit, bet garantijas nekaadas nedodot.Protams, ja vinji veelreiz diagnosticee uz vietas, viss buushot ar garantiju, ka tochna tas. Nu man atkal iisti negribeejaas nomest tos 20 Ls zemee, karoche ziedoju veel desmit. Tur taads baardains onka njeemaas ar manu autinju kaadas 2h, nonaaca pie sleedziena, ka Raizeraa bija taisniiba (10 Ls chau). Nomainiija un viss shancee. Shkjita jau, ka dzjeks zina savu lietu, aparatuura laba, nekaa slikta teikt nevaru. Ja neskaita izsviestos 10 Ls.
Offline
Permalat
02. Feb 2005, 13:37 #14

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Populaaraakie tuksgaitas peldeesjanas iemesli sjiem motoriem: gaisa piepluude/suukshana, skaabeklja sensors (lambda zonde), tuksgaitas vaarsts(retaak). Lieta taa, ka zonde turpina straadaat, tikai taas reakcijas laiks stipri pieaug (aizseeree mikroporas no degvielas, elljas), tapeec saakas svaarstiibu process. Shajaa gadiijumaa bez diagnostikas neiztikt! Citaadi var mainiit neskaitaamus vaarstus ar apshaubaamiem panaakumiem..
Offline
Uldis
02. Feb 2005, 13:46 #15

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Permalat:

Ir sekojoša figņa:
525i M20 motors slikti lec. Citreiz pielec no pus apgrieziena,citreiz baigi ilgi jāgriež.
Eļļas nomainītas,filtri nomainīti sveces nomainītas.
Offline
Speed3
02. Feb 2005, 13:49 #16

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


2005-02-02 13:46, Uldis rakstīja:
Permalat:

Ir sekojoša figņa:
525i M20 motors slikti lec. Citreiz pielec no pus apgrieziena,citreiz baigi ilgi jāgriež.
Eļļas nomainītas,filtri nomainīti sveces nomainītas.

Iemesli ir daudz, bet reāli jātaisa diagnostika.

-----------------
IHTIS
Offline
Uldis
02. Feb 2005, 13:50 #17

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Paldies.
Cik maksā diagnostika. Tas tā zināšanai.
Offline
Permalat
02. Feb 2005, 13:59 #18

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

To: Uldis.
Variantu daudz, bet viens no viltiigaakajiem. Degvielas suuknja atpakaljgaitas vaarsta/spiediena regulatora nehermeetiskums. Tad, iesleedzot aizdedzi, spiediens sisteemaa ir 0, un suuknis pa starta laiku nepaspeej uzpumpeet. Var buut sprauslu teceesjana, tad paarlej kaadu stobru. Variantu daudz. Buutu jaaredz tas auto. Sjim modelim OBD (On board diagnostic) nav praktiski nekaadas , taadeel diagnostika sevii ietver atseviskju mezglu paarbaudi manuaali (mehaaniski/elektriski). Taadeelj arii konkreetus ciparus nosaukt gruuti. Saakot no Ls 5, bet elektrikjis teiks, ko veel vajag dariit!
Offline
Uldis
02. Feb 2005, 15:06 #19

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

paldies.
Ja kas pieteikšos uz apskati.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo