Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
kkas
11. Apr 2024, 16:03 #921

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8894

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Iedo pilno linku. Bet tādiem 12 gadīgiem auto tik ap 10% neiekļaujas. Galīgi nav slikti, ņemot vērā, ka lielumam vairumam ap to vecumu ir ap 250-400 k km odo.
Offline
RSAWorkshop
11. Apr 2024, 16:08 #922

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6098

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Apr 2024, 15:58:01 @Mizx rakstīja:

11 Apr 2024, 15:43:18 @RSAWorkshop rakstīja:

Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
Tas gan. 9001 apliecina kārtību vadības procesos, ka visi tie DPFi ir vienādi, bet 9001 tiešām nenozīmē, ka tie arī ir labi un darbojas. Var būt 9001 sertifikāts uzņēmumam, kas ražo knapi garantiju izturošus brīnumus.

Un tā garantija diez vai ir garantija, ka izies izmešu testu, bet drīzāk garantija pret caurrūsēšanu, jo diez vai kādam veikalā vispār kaut kādi garantijas noteikumi tiek iedoti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kkas
11. Apr 2024, 16:27 #923

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8894

Braucu ar: zviedru ledusskapi


11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra




Par tavu grafiku.

turpat arī ir mērijumu pētījums ap 600 auto. interesanti grafiki. nemaz jau tik traka tā dpf problēma nav, vismaz sākot no 2011 gada auto
https://www.particlesmatter.com/_downloads/3c45...c368df3cb3e988ae
Since July 1, 2022, the particle test is mandatory in the Belgian PTI. Due to the centralized approach (approximately 80 PTI stations throughout Belgium), the particulate emissions of each vehicle are stored in a database. GOCA in Flanders has already analysed the measurement data of Euro 5 and 6 vehicles from the first four months. Of the 313,615 (!) tested Flemish Euro 5 and 6 diesel vehicles with a particulate filter with an average age of 6.72 years, 6.76% were rejected (the average mileage is not yet known, but it may be later). In the Netherlands, data on 529 Euro 5 and 6 vehicles with an average age of 8.1 years and an average mileage of 194,235 km were collected in the same period. Of these, 11.9% were rejected. Both in the Netherlands and in Belgium, tests were carried out with the engine warmed up. In order to be able to make a comparison between Dutch and Flemish vehicles, the rejection percentages are shown in Figure 9 per year that the vehicles were registered. Due to the small amount of Dutch data, caution is advised. First, more measurement data is needed to get a reliable picture of the total Dutch fleet of diesel vehicles. The rejection percentages of both countries show a similar trend, increasing as the vehicle ages. For vehicles with an age of 10 years, about 10% are rejected and this percentage seems to increase sharply in later years.
Figure 9:

[ Šo ziņu laboja kkas, 11 Apr 2024, 16:29:04 ]

Offline
968-jk
11. Apr 2024, 16:36 #924

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13486

Braucu ar: 30niekiem


11 Apr 2024, 16:08:14 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Apr 2024, 15:58:01 @Mizx rakstīja:

11 Apr 2024, 15:43:18 @RSAWorkshop rakstīja:

Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
Tas gan. 9001 apliecina kārtību vadības procesos, ka visi tie DPFi ir vienādi, bet 9001 tiešām nenozīmē, ka tie arī ir labi un darbojas. Var būt 9001 sertifikāts uzņēmumam, kas ražo knapi garantiju izturošus brīnumus.

Un tā garantija diez vai ir garantija, ka izies izmešu testu, bet drīzāk garantija pret caurrūsēšanu, jo diez vai kādam veikalā vispār kaut kādi garantijas noteikumi tiek iedoti


Nu, @Benders vismaz varēs pa 30min to nomainīt, jo svaigas skrūves.
Offline
smilee45
11. Apr 2024, 16:39 #925

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:

Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži

[ Šo ziņu laboja smilee45, 11 Apr 2024, 16:40:06 ]

Offline
Mikels
11. Apr 2024, 16:42 #926

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4631

Braucu ar: cieņu

+ LV vidējais autoparka vecums ir 14 gadi.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Apr 2024, 16:42:38 ]

Offline
Mizx
11. Apr 2024, 16:46 #927

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Es jau izskaidroju, kāpēc viņiem ir tāds limits. Tas limits attiecīgi nav nekāds arguments. Drīzāk pie mums iestāsies realitāte, ka pārsvarā savestas max lētas mašīnas, kas tā pārdotas ne jau tāpēc, ka ir izcilā tehniskā stāvoklī. Random vidējais civilizētas pasaules auto tāpat izietu.
Offline
Bender
11. Apr 2024, 17:16 #928

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1648

Braucu ar: E91


11 Apr 2024, 16:36:24 @968-jk rakstīja:
Nu, @Benders vismaz varēs pa 30min to nomainīt, jo svaigas skrūves.

Es pusstundu varu lēnām sūkt aliņus, kamēr skatos, kā vīri strādā, jo cērt zivi.
Un mani kopa ar mašīnu gan savāks, gan atpakaļ mājas nogādās
Offline
martins_usars
11. Apr 2024, 17:53 #929

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 778

Braucu ar: kvēpu spēku

kā tu nenogursti visu laiku vinnējot?
Offline
Bender
11. Apr 2024, 17:56 #930

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1648

Braucu ar: E91

Strādāt var ar lāpstu rokot no šejienies līdz pusdienām vai ar galvu 10 minūtes dienā
Galva nav tikai cepurei domāta.

[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 17:57:24 ]

Offline
uldens1
11. Apr 2024, 18:35 #931

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15758

Braucu ar:


11 Apr 2024, 15:15:18 @smilee45 rakstīja:
Es un nedomāju, ka vienīgais vienkārši pārsēdīšos uz benzīnu. Nav man ne līdzekļu, ne laika čakarēties ar to DPF. Labāk tādu naudu novirzīt ceļojumam. Ieliec pa 2-3k eur un tad laimes spēle, vai pēc gada vai 5ciem būs atkal jāmaina. Tas nebūs finansiāli racionāli braukt ar eur5,6,7 dīzeli. Būtībā tests tiek piemērots detaļai, kas nolietojas (DPF). Un rēķini kā gribi, tas paaugstina pamatīgi ekspultācijas izmaksas.
Un visā tajā smieklīgākais ir tas, ka izpūtēja gals var būt tīrs un maza plaisa DPF filtrā un izmeši jau ir 400-800k cm3.Tik daudz, ka ārzemju forumos palasiju, ka GTL, vai HVO degviela ļauj iekļauties 250k/cm3 robežās, ja pārsniedz normu minimāli. Taisnība vai nē? Redzēsim
Un ko darīsi kad benzīniekam būs jāmaina daļiņu filtrs??
Offline
sliir
11. Apr 2024, 18:51 #932

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 698

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3


Nez vai ātrā med palīdzība 2025. gadā vēl strādās? Varbūt pusi noņems no trases.

Tas gan protams nebūtu nekas katastrofāls, jo zālais kurss un progresīvisms ir svarīgāks par cilvēku dzīvībām. Latvija būs pirmajā vietā daļiņu tīrības ziņā.
Offline
edw
11. Apr 2024, 18:55 #933

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 571

Braucu ar: E70


11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra




Nav jāgaida 25.gads, jau tagad sāk izlases kārtībā pārbaudīt un likt 2niekus, te viens piemērs, kas notiek tālāk https://www.carbuy.lv/lv/auto-katalogs/bmw-5-se...diesel-316400km/
Offline
e34
11. Apr 2024, 19:26 #934

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


11 Apr 2024, 18:55:42 @edw rakstīja:

11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra




Nav jāgaida 25.gads, jau tagad sāk izlases kārtībā pārbaudīt un likt 2niekus, te viens piemērs, kas notiek tālāk https://www.carbuy.lv/lv/auto-katalogs/bmw-5-se...diesel-316400km/


Par to izlases kārību patreiz un divniekiem nevajag muldēt. Tam nav pamata dotajā brīdī.
Offline
Mikuzz
11. Apr 2024, 22:57 #935

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41348

Braucu ar: Transporta līdzekli


11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži


Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Offline
smilee45
12. Apr 2024, 00:00 #936

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:


11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:

11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži

Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.

Avots par LV. LSM Links

[ Šo ziņu laboja smilee45, 12 Apr 2024, 00:04:00 ]

Offline
Mizx
12. Apr 2024, 00:11 #937

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


12 Apr 2024, 00:00:27 @smilee45 rakstīja:

11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:

11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži

Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.

Avots par LV. LSM Links
Neredzu avotā tādu informāciju. Lai baumas izbeigtu, nocitēšu pašus beļģus:

"If a vehicle emits more than 1 million particles per cm3, it receives a red card, and the broken or removed DPF must be replaced within fourteen days. If a vehicle emits less than 250,000 particles per cm3, it receives a green card. A transition period of 2 years will be provided for cars that are in the gray zone between 250,000 and 1 million particles per cm3".

Bija pārejas periods, kad varēja braukt virs 250k un zem 1000k, bet tagad pārejas periods ir beidzies un prasība ir 250k.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 12 Apr 2024, 00:12:21 ]

Offline
abyss
12. Apr 2024, 06:55 #938

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7930

Braucu ar: e39 523


11 Apr 2024, 18:35:14 @uldens1 rakstīja:

11 Apr 2024, 15:15:18 @smilee45 rakstīja:
Es un nedomāju, ka vienīgais vienkārši pārsēdīšos uz benzīnu. Nav man ne līdzekļu, ne laika čakarēties ar to DPF. Labāk tādu naudu novirzīt ceļojumam. Ieliec pa 2-3k eur un tad laimes spēle, vai pēc gada vai 5ciem būs atkal jāmaina. Tas nebūs finansiāli racionāli braukt ar eur5,6,7 dīzeli. Būtībā tests tiek piemērots detaļai, kas nolietojas (DPF). Un rēķini kā gribi, tas paaugstina pamatīgi ekspultācijas izmaksas.
Un visā tajā smieklīgākais ir tas, ka izpūtēja gals var būt tīrs un maza plaisa DPF filtrā un izmeši jau ir 400-800k cm3.Tik daudz, ka ārzemju forumos palasiju, ka GTL, vai HVO degviela ļauj iekļauties 250k/cm3 robežās, ja pārsniedz normu minimāli. Taisnība vai nē? Redzēsim
Un ko darīsi kad benzīniekam būs jāmaina daļiņu filtrs??


Tu taču saproti, ka dzinēji fundamentāli atšķiras

GPF pa lielam kalpos tik pat ilgi cik CATi.
Offline
smilee45
12. Apr 2024, 07:58 #939

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:


12 Apr 2024, 00:11:44 @Mizx rakstīja:

12 Apr 2024, 00:00:27 @smilee45 rakstīja:

11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:

11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži

Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.

Avots par LV. LSM Links
Neredzu avotā tādu informāciju. Lai baumas izbeigtu, nocitēšu pašus beļģus:

"If a vehicle emits more than 1 million particles per cm3, it receives a red card, and the broken or removed DPF must be replaced within fourteen days. If a vehicle emits less than 250,000 particles per cm3, it receives a green card. A transition period of 2 years will be provided for cars that are in the gray zone between 250,000 and 1 million particles per cm3".

Bija pārejas periods, kad varēja braukt virs 250k un zem 1000k, bet tagad pārejas periods ir beidzies un prasība ir 250k.

Paldies par prcizēšanu Beļģijas sakarā. Tev taisnība tur tagad limits 250 ar šo gadu ja? NL cik palasiju joprojām 1m/cm3, bet tur vēl interesantāk. Auto, kas ražoti līdz 2017.gadam var viņus pārreģistrēt bez DPF un maksāt lielāku ceļa nodokli.
Offline
DusmigsZirgs
12. Apr 2024, 11:12 #940

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 143

Braucu ar:

Subjektīvi, bet pieļauju, ka minētajās valstīs šādi auto liela daļa ir ģimenes otrs auto ar kuru divreiz gadā aizbrauc paslēpot. Pie mums šie auto liela daļa nonāk kad jau visu vajag amputēt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo