Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
radiaators
06. Sep 2015, 15:38 #101

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 15:55 #102

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?
Ja ceļas eļļas līmenis ir 2 iespējas:
1) Nepareizi pārprogrammēts - paziņojumu un kļūdu nav, bet DPF process turpina darboties un bieži
2) degvielas sistēmas defekts, kura(u) dēļ degviela nokļūst eļļā.


06 Sep 2015, 15:12:53 ELL rakstīja:
Man uz rAudi ar piedaavaaja ..iznnemt lieko,,bet teica ka par probleemaas,kas var rasties nakotnee neatbild,,tomeer atteicos un lkm taa ir pareizaak

Mēs @Remap.lv katrai automašīnai, kurai izgriežam filtru pārbaudām dūmainības koeficientu, lai problēmu nebūtu.
Ar maniem risinājumiem, TA pārbaude nav problēma (izņemot situācijas kad automašīnai ir reāli defekti, kuru dēļ nevar iziet pārbaudi).

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 15:59 #103

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 16:24 #104

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?
Offline
CP17
06. Sep 2015, 16:28 #105

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Saļarka
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 16:45 #106

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 16:24:40 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 16:55 #107

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


06 Sep 2015, 16:45:07 radiaators rakstīja:

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Izmaksas ir atkarīgas no automašīnā izmantotā vadības bloka un darba sarežģītības.
Lai to precizētu PM uzraksti autmašīnas marku, modeli, dzinēja tilpumu, jaudu un ražošanas gadu.
Zilāki dūmi tukšgaitā var nebeigties ar DPF vien, nereti tās bonusā ir sprauslas vai vēl šis tas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
henis
06. Sep 2015, 18:39 #108

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Kam tev dīzelis, ja brauc 7 tkm gadā????


06 Sep 2015, 16:45:07 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 16:24:40 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 19:24 #109

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

heni - jautājums vietā Tā nu tas ir sanācis, ka pēdējā gadā maršruts galvenokārt sanāk Jūrmala-Rīga un arī tad pāris reizes nedēlā....iepriekš 2007-2009 gadā nobraucu 50-60k km no 2010-2014.g vidēji gadā 30k km...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 06 Sep 2015, 19:26:17 ]

Offline
marrtins
06. Sep 2015, 20:00 #110

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Kādi ir simptomi tai reģenerācijai? Vai tas ir jūtams braucot vai tikai ar kompi redzams?
Offline
Delerium
06. Sep 2015, 20:46 #111

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8270

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


06 Sep 2015, 20:00:28 marrtins rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Kādi ir simptomi tai reģenerācijai? Vai tas ir jūtams braucot vai tikai ar kompi redzams?


palielinats momentanais degv paterinsh, karstums zem auto, auto liekas ka neiet viens cilindrs utt
Offline
marrtins
06. Sep 2015, 22:10 #112

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Un cik tam bieži būtu jānotiek un cik ilgi notiek pats process?
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 22:26 #113

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Ideālos apstākļos notiek ~15 minūtes ik pēc 400 vai vairāk km, ir izņēmumi, piemēram, mazo dzinēju volvo, mazda, ford, peugeot/citroen. Tiem var būt ap 250km.

Ja reģenerācija notiek biežāk, parasti filtrs jau rada pārāk lielu pretestību un tiek jau nodarīts kaitējums turbīnai un dzinējam.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
casperse46
06. Sep 2015, 22:41 #114

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D

uz e61 530d vajag novakt partikulāro un iečipot pie reizes, cik vispār tas pasākums maksā?

Savādāk zb tas partikulārais ir jau.
Offline
marrtins
06. Sep 2015, 23:40 #115

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Mja, tā man arī aptuveni bija (535d/e61). Par intervālu neesu mērījis, bet uz bāku 1-2x bi kā reiz ap 15min smagnēja skaņa no aizmugures; jauda, kad iemin, tad ir, bet tā sēņojot gāzes pedālis neatsaucīgs. Arī no izpūtēja tajā laikā nāk reāli karsts. Aizvedu pie black_russian lai izņem to filtru, izprogrammē un nočipo. Taču tas "efekts" ir saglabājies

Aizdzinu vēlreiz pie BR (pats Valērijs gan uz to brīdi nebija uz vietas), bet kolēģis pieslēdzās un tipo viss čiki-briki. Saprotams, to skaņu un neatsaucīgo pedāli uz vietas nodemonstrēt neizdevās (dēļ relatīvi retās uzpeldēšanas).

Kas vēl var būt pa variantiem? Tiešām tas mēsls varētu būt nekorekti izņemts vai vaina citur?

[ Šo ziņu laboja marrtins, 06 Sep 2015, 23:40:34 ]

Offline
Jonix
06. Sep 2015, 23:53 #116

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Varianti ir daudz, jāskatās pēc situācijas.

* Pārprogrammējot izmantojot automātiskos risinājumus var kaut ko palaist garām.
* Var būt gļukains EGR
* GMM problēma
* Citi mehāniski defekti

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Wallii
07. Sep 2015, 00:02 #117

Kopš: 26. Apr 2011

Ziņojumi: 145

Braucu ar:

Burvīgi,jau,būtu,ja,jūs,abi "J"un"K"tiešm sapratu,tik,daudz,no tā,par ko runājat.
++++++ES,TIKAI,LASU+++++
Offline
Gats
20. Sep 2017, 11:18 #118

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: E60

Ka var zinat vai dpf filtrs ir iznjemts vai nav?
Offline
CP17
20. Sep 2017, 12:17 #119

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


20 Sep 2017, 11:18:12 @Gats rakstīja:
Ka var zinat vai dpf filtrs ir iznjemts vai nav?

Pēc izpūtēja galiem
Offline
Staris
20. Sep 2017, 12:46 #120

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ja pieņem, ka DPF izņem kopā ar EGR off, tad izplūdes gāzes smird diezgan indīgi. Izpūtēja galos visticamāk būs sodrēju kārta. Skanēs savādāk. Auto vērsies lupatās it kā lielais plunžeris būtu uzlikts. Visticamāk arī pie mierīgas braukšanas iespiežot pedāli grīdā - būs dūmiņš
Ja ir DPF un EGR darbojošs, tad izplūdes gāzu aromu īsti nejutīsi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo