Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Sūknis gļukos pēc turbo swap ?

AutorsZiņojums
Duke11
12. Dec 2014, 20:06 #1

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 106

Braucu ar: e34

Sveiki. Tatad manam e34 525tds virsu stāvēja gt2260 turbīna kura cik man iepriekšējais saimnieks esot no e60 3.0d (stiprinājumi ķīmiķoti) .... Tagad esmu atradis citu turbo swapu gt2556 kurš nāk uz e39 530d .

1)Cik redzu nevaidzēs pārtaisīt neko kā vecajai turbīnai un tas sanāks plug & play gadījums ?
2)Mašīna ir čipota un sūknis ielikts no e39 97' , viņu tač vajadzētu aizvest pārregulēt pēc šitā nozieguma? Kādās cenās iet šito sūkņu regulācija ?

Interesē, varbūt kāds var padalīties ar kontaktiem Kurzemes apgabalā.
Offline
wasntme
12. Dec 2014, 20:10 #2

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: Financial mistake

Sitads garadarbs vel nebij redzets ! Kaa tur vispar vereja tadu turbu uzmaukt, ja dzineji ir dazadu tipu ?!
5dienas topiks ?!
Offline
chill
12. Dec 2014, 20:21 #3

Kopš: 12. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: e39 3.0i



[ Šo ziņu laboja chill, 12 Dec 2014, 20:22:16 ]

Offline
Instigater
12. Dec 2014, 20:24 #4

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Fiziski tur der viss. Nekas nav jāpāregulē, bet paņem no vecās turbas to spiediena bačoku, kas turbìnas spiedienu regulē. Kāpēc maini turbu? Atkāvās?
Offline
Duke11
12. Dec 2014, 22:33 #5

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 106

Braucu ar: e34

nobirusī turbīna bija vecā tipa ar 3stiprinājumiem.
cik skatījos pec oem lapas, vecajai turbīnai lielāks pūtiens pie mazākiem apgr. un gals arī atšķiras ar 500rpm uzviju.
Jau atradu, ka manai tagadējai, ko taisos iegādāties neko nevajadzēs pārtaisīt. Tikai nevaru saprast ko ar to sūkni...
Offline
Instigater
12. Dec 2014, 22:38 #6

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Phuj, tds neregulē turbo spiedienu, tikai pēc tā pats koriģē degvielas daudzumu. Un ar šīm VNT turbām ir jāpūš jau no super zemiem apgriezieniem līdz redlainam.
Offline
Driver
12. Dec 2014, 22:39 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

labak ar comiem 5diena nodzer uz iztere uz vieglas uzvedibas sievietem to naudu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
13. Dec 2014, 00:02 #8

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:

un ka jus esat domajuši to VNT regulet uz ta TDS??
Offline
Duke11
13. Dec 2014, 04:39 #9

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 106

Braucu ar: e34

Viņš ir čipots. Ganjau ka kompis atpazīs
Reāli,viņam ir cits sūknis vispār uzlikts, tad arī pieregulēts pēc vecās turbas , vaitad ne?

draivers jau atkal gurst no tām tds diskusijām..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo