Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto grīdas/apakšas remonti, noturības atjaunošana.

AutorsZiņojums
CaraCal
11. May 2014, 18:01 #1

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Sveiki visi, kam auto ir kas vairak par pakaļas vizināmo.!

Ne visiem tikkai rūp, lai autiņš labi izskatāsno ārienes un ir tehniski sakārtots.
Tādēļ vēlos parādīt savu veikumu un procesus braucoša auto apakšas sakārtošana pirms vēl tur viss ir sapuvis.

Tad nu lai vairāk runa bildes:

Auto: Mazda 323 GTR (1.8 turbo 4x4)
Veicamais uzdevums: Grīdas pretrūsas apstrāde, aizmugurējās piekares restaurācija + daudz daudz sīkumi


Uzreiz bija skaidrs, ka to visu pasākumu vajadzēs gaisā un grozīt. No nulles izgatavoju tautā saucamo grilu ar krošteiniem priekš šis virsbūves.

Auto apakša nojaukta un sagatavota tīrīšanai ar smilšu strūklu

Grīda pirms strūklas:

Process: [size=150]Strūklo lietotājs jaaniss[/size], kurš ir mans partneris šajos darbos.

Pēc strūklas:

Strūklojām gan kādas trīs reizas. Pirmajā norāva lielumu. pēc kuras nācās šo to sametināt.
Otrajā metinājuma vietas + vēl. Trešajā reizē, visu kas bija iepriekšējās paslēpies.

Tālāk nekavējoties apstrāde ar aktīvo grunti:

Tālāk jau gruntēšana, grubuļa uzpūšana, krāsošana, vaski kabatās un sliekšnos.


Sakārtoti vēl pāris dzelži un bākas trubas apakšā:
Smilšu strūkla + cinks


Protams piekare ar poliuretāna buksēm:


Nedaudz apstrūkloja salona rūsiņas un apstrāde ar gruntīm un grubuli


Protams nācās piekrāsot virsbūvi, spārnus un sīkumus..
Bampera remonts JDM stilā..


Tad nu lūk bildes no apskates brīža.
CSDD vīri aizmugurējai piekarei un grīdai par pieskārties baidījās.
Apskatē viss pa nullēm, vienīgi 102 decibeli sabojāja visu prieku.


.



Reinis
261145-23


Padalīsimies arī citi ar savu pieredzi un vajadzībām šajā jautājumā.
Offline
BulletLiner
11. May 2014, 18:18 #2

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Ja virsbūve ir tik tālu izjaukta un nostrūklota, tad var vest apstrādāt arī pie Bulletliner. Gan apakšu gan iekšu, gan bamperus. Ja negribas vest un ir piemērotas telpas, tad teorētiski varam aizbraukt arī pie Jums. Sīkāka info - bulletliner.lv

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja BulletLiner, 11 May 2014, 18:20:56 ]

Offline
Montana
11. May 2014, 18:19 #3

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10700

Braucu ar: Šahs un mats !

lūdzu info kā tieši bulletliner būs labāks par pilnu apsrādes procesu ar grunts mastika krāsa ?
Offline
BulletLiner
11. May 2014, 18:26 #4

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Pirmkārt tas būs ātrāk.
Otrkārt iespējams ka lētāk.
Treškārt turpmāk nebūs jābaidās no akmentiņu izsistiem robiem, durvju švīkām stāvvietās, no sāls pļuras uz Latvijas ceļiem un tamlīdzīgiem sīkiem bojājumiem.


11 May 2014, 18:19:30 Montana rakstīja:
lūdzu info kā tieši bulletliner būs labāks par pilnu apsrādes procesu ar grunts mastika krāsa ?
Offline
JZ
11. May 2014, 18:41 #5

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 May 2014, 18:26:24 BulletLiner rakstīja:
Pirmkārt tas būs ātrāk.
Otrkārt iespējams ka lētāk.
Treškārt turpmāk nebūs jābaidās no akmentiņu izsistiem robiem, durvju švīkām stāvvietās, no sāls pļuras uz Latvijas ceļiem un tamlīdzīgiem sīkiem bojājumiem.


11 May 2014, 18:19:30 Montana rakstīja:
lūdzu info kā tieši bulletliner būs labāks par pilnu apsrādes procesu ar grunts mastika krāsa ?



tieši līdz brīdim kad tā uzpūstā plastmasa sāk krist nost gabaliem un jāsāk izvairīties no braukšanas cauri peļķēm, ja pa caurmiem ūdens šļakstās sejā iekšā sēdošajiem

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 May 2014, 18:42:21 ]

Offline
BulletLiner
11. May 2014, 18:50 #6

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Pirmkārt tā nav plastmasa, bet poliuretāns. Tātad - elastīgs.

Otrkārt ja virsbūvē ir caurums, tad tas pirms pārklāšanas ir jāaizmetina. Nevajag braukt ar puvekļiem pa ielām, tad arī nebūs jābaidās ka ūdens no peļķēm šļakstās sejā.

Treškārt - atbrauc pie mums ciemos. Mēs Tev iedosim lielo skrūvgriezi un varēsi pats pamēģināt nokasīt mūsu pārklājumu no metāla, kas pirms tam apstrādāts ar smilšu strūklu. Pašam pēc tam būs kauns par tām muļķībām ko tikko sarakstīji...


11 May 2014, 18:41:43 JZ rakstīja:

11 May 2014, 18:26:24 BulletLiner rakstīja:
Pirmkārt tas būs ātrāk.
Otrkārt iespējams ka lētāk.
Treškārt turpmāk nebūs jābaidās no akmentiņu izsistiem robiem, durvju švīkām stāvvietās, no sāls pļuras uz Latvijas ceļiem un tamlīdzīgiem sīkiem bojājumiem.


11 May 2014, 18:19:30 Montana rakstīja:
lūdzu info kā tieši bulletliner būs labāks par pilnu apsrādes procesu ar grunts mastika krāsa ?



tieši līdz brīdim kad tā uzpūstā plastmasa sāk krist nost gabaliem un jāsāk izvairīties no braukšanas cauri peļķēm, ja pa caurmiem ūdens šļakstās sejā iekšā sēdošajiem
Offline
Montana
11. May 2014, 18:54 #7

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10700

Braucu ar: Šahs un mats !

nu skaidrs ir tas, ka tas bulletliner ir lohiem, normāli cilvēki savus auto apstrādā kārtīgi.
Offline
Montana
11. May 2014, 18:55 #8

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10700

Braucu ar: Šahs un mats !

ps. pamācība kā apstrādāt kārtīgi auto ir šī topika augšpusē
Offline
JZ
11. May 2014, 19:13 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 May 2014, 18:50:58 BulletLiner rakstīja:
Pirmkārt tā nav plastmasa, bet poliuretāns. Tātad - elastīgs.

Otrkārt ja virsbūvē ir caurums, tad tas pirms pārklāšanas ir jāaizmetina. Nevajag braukt ar puvekļiem pa ielām, tad arī nebūs jābaidās ka ūdens no peļķēm šļakstās sejā.

Treškārt - atbrauc pie mums ciemos. Mēs Tev iedosim lielo skrūvgriezi un varēsi pats pamēģināt nokasīt mūsu pārklājumu no metāla, kas pirms tam apstrādāts ar smilšu strūklu. Pašam pēc tam būs kauns par tām muļķībām ko tikko sarakstīji...



nu tad es nedaudz pārpratu ko tu domāji ar to lētāko variantu, jo video neredz nekur nekādu strūklošanu, tik čali kas ar drāšu birsti uz flekša nobrauc pa virspusēju rūsu

jebkurā variantā, tā jūsu plastmasa pie metāla turās tikai pateicoties mehāniskai adhēzijai, skābās gruntis - mehāniskai un, kas daudz svarīgāk, ķīmiskai, un tad tās jau kalpo kā pamats visādām krāsām, tik orig postā es biš nepiekristu ka var tā uzreiz grubuli pūst uz grunts krāsas, gruntis ir porainas, arī epoksīda, tādēļ grunti ir jākrāso ar kādu krāsu, kas nodrošina hermētiskumu, un tad to krāsu aizsargā ar grubuli vai to poliuretānu, kas redz neesot plastmasa... ne visas plastmasas, jeb polimēri, ir cieti
Offline
BulletLiner
11. May 2014, 20:13 #10

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

īsts normāla cilvēka apgalvojums!


11 May 2014, 18:54:52 Montana rakstīja:
nu skaidrs ir tas, ka tas bulletliner ir lohiem, normāli cilvēki savus auto apstrādā kārtīgi.
Offline
MANGOOS
11. May 2014, 20:19 #11

Kopš: 05. Mar 2014

Ziņojumi: 476

Braucu ar: VW Golf V

Tak jums powera dirsējiem piedāvā aizbraukt un pārbaudīt. Tikai prikols tāds, ka šī tēma tiks piedirsta ar nepamatotiem domu graudiem, bet neviens nekur neaizbrauks.
Lietotājs Montana varētu aizbaukt un savu vērtējumu sniegt te.
Offline
BulletLiner
11. May 2014, 20:25 #12

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


11 May 2014, 19:13:23 JZ rakstīja:

11 May 2014, 18:50:58 BulletLiner rakstīja:
Pirmkārt tā nav plastmasa, bet poliuretāns. Tātad - elastīgs.

Otrkārt ja virsbūvē ir caurums, tad tas pirms pārklāšanas ir jāaizmetina. Nevajag braukt ar puvekļiem pa ielām, tad arī nebūs jābaidās ka ūdens no peļķēm šļakstās sejā.

Treškārt - atbrauc pie mums ciemos. Mēs Tev iedosim lielo skrūvgriezi un varēsi pats pamēģināt nokasīt mūsu pārklājumu no metāla, kas pirms tam apstrādāts ar smilšu strūklu. Pašam pēc tam būs kauns par tām muļķībām ko tikko sarakstīji...



nu tad es nedaudz pārpratu ko tu domāji ar to lētāko variantu, jo video neredz nekur nekādu strūklošanu, tik čali kas ar drāšu birsti uz flekša nobrauc pa virspusēju rūsu

jebkurā variantā, tā jūsu plastmasa pie metāla turās tikai pateicoties mehāniskai adhēzijai, skābās gruntis - mehāniskai un, kas daudz svarīgāk, ķīmiskai, un tad tās jau kalpo kā pamats visādām krāsām, tik orig postā es biš nepiekristu ka var tā uzreiz grubuli pūst uz grunts krāsas, gruntis ir porainas, arī epoksīda, tādēļ grunti ir jākrāso ar kādu krāsu, kas nodrošina hermētiskumu, un tad to krāsu aizsargā ar grubuli vai to poliuretānu, kas redz neesot plastmasa... ne visas plastmasas, jeb polimēri, ir cieti



Jebkurā variantā "tā mūsu plastmasa" pie virsmas turas arī bez smilšu strūklas un turas pietiekami zvērīgi. Ja pasūtītājs vēlas - nav problēmu arī virsmu notīrīt ar smilšu vai sodas strūklu. Tāpēc runāšana par to, ka kaut kas lūp nost gabaliem, ir tīrākā runātāja fantāzija.

Lai vai kā - topika autors pats aicināja dalīties ar pieredzi, tāpēc piedāvājam alternatīvu virsmu apstrādes variantu.
Offline
zzips
11. May 2014, 20:31 #13

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Cik izmaksā nopust suvu, tipa dodge durango?

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Lauriko
11. May 2014, 20:38 #14

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


11 May 2014, 20:25:44 BulletLiner rakstīja:

Jebkurā variantā "tā mūsu plastmasa" pie virsmas turas arī bez smilšu strūklas un turas pietiekami zvērīgi. Ja pasūtītājs vēlas - nav problēmu arī virsmu notīrīt ar smilšu vai sodas strūklu. Tāpēc runāšana par to, ka kaut kas lūp nost gabaliem, ir tīrākā runātāja fantāzija.

Lai vai kā - topika autors pats aicināja dalīties ar pieredzi, tāpēc piedāvājam alternatīvu virsmu apstrādes variantu.

Cik sen jau ar šito polisūdu ņemies?
Offline
BulletLiner
11. May 2014, 20:39 #15

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Skaties PM.


11 May 2014, 20:31:02 zzips rakstīja:
Cik izmaksā nopust suvu, tipa dodge durango?
Offline
CaraCal
11. May 2014, 21:10 #16

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Cik es daudz esmu pētījis un saprotu.
Šie poliuretāna tipa pārklājumi neko diži neatškiras no piemēram Hagmann grubuļiem kurus pats lietoju.
Viss jau būtu labi, neapstrīdu viņu noturīgumu, bet ja zem viņa tomēr palien mitrums, ja tas ir auto apakšā, tad man liekas, bet aktīvajām gruntīm un tml. Zem viņa tur vis aizies uz priekšu uz urrā.
Manuprāt aktīvās un epo gruntis, neļauj ūdenim ar visu sastāvu tikt klāt tieši metālam.
Grubuļi un līdzīgi materiāli darbojas pret mehāniskiem bojājumiem.

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 11 May 2014, 21:11:53 ]

Offline
piradzinjsh
11. May 2014, 21:54 #17

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2207

Braucu ar: vienu radzi


11 May 2014, 20:39:00 BulletLiner rakstīja:
Skaties PM.


11 May 2014, 20:31:02 zzips rakstīja:
Cik izmaksā nopust suvu, tipa dodge durango?


Varbūt lūdzu publiski izcenojumu? Ko tur slēpt
Offline
BulletLiner
12. May 2014, 15:02 #18

Kopš: 21. Nov 2013

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Nav nekas slēpjams, vienīgi precīzu cenu var nosaukt tad, kad auto ir redzēts dzīvē, jo gan to izmērs gan tehniskais stāvoklis atšķiras ievērojami. Bet nu APTUVENAS cenas bez PVN vidēja izmēra vieglā auto apstrādei (izņemot apakšu, jo lai to normāli apstrādātu, auto ir jāizjauc un vēlams jānostrūklo tā, kā to darīja šī topika autors) - no 800 eur, džipi no 1300 eur.
Tāpat 4 lieto disku komplekts (pārklājums tikai no ārpuses) ~120 eur
vienas arkas apstrāde no iekšas ~70 eur
Viena sliekšņa apstrāde no ārpuses ~70 eur
Viena kvadracikla visas plastmasas virsbūves daļas ~130 eur

Biezumu var dabūt sākot zem milimetra un beidzot ar 3mm un vairāk (tādu biezumu pūšam džipu kravas kastēs).


11 May 2014, 21:54:24 piradzinjsh rakstīja:

11 May 2014, 20:39:00 BulletLiner rakstīja:
Skaties PM.


11 May 2014, 20:31:02 zzips rakstīja:
Cik izmaksā nopust suvu, tipa dodge durango?


Varbūt lūdzu publiski izcenojumu? Ko tur slēpt
Offline
CaraCal
01. Jul 2014, 00:19 #19

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

VAZ projektiņš..
Virsbūve tika gatavota sportam. Klientam pasākums pastājās. Tādēl, pabeidzām strūklot un apstrādājām, lai nesapūst, gaidot nākošās darbības. (bija plānots šo to nofleksēt un piekari sakopt)

Nojautka hadene un viss pārējais.

Atvieglināšana (no salona un grīdas izkasīju ap 7 kg, mastiku.)

Pēc strūklošanas darbiem

.

Sagruntēts ar Epogrunti


Tas pats viss tika darīts ar grīdu, bagāžnieku u.c. no salona puses.
Aptuvenās izmaksas šādiem darbiem 450 Euro

Reinis
2611-45-23

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 01 Jul 2014, 00:21:33 ]

Offline
HS
01. Jul 2014, 00:54 #20

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

izskatās ka juus strādājat kaut kādā miskastē, nekas, drīz jums VID aplauzīs spārnus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo