Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Deivid
11. Feb 2023, 12:14 #9881

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40624

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man 300k ir panelī, patiesībā varētu būt arī visi 400

[ Šo ziņu laboja Deivid, 11 Feb 2023, 12:15:08 ]

Offline
GirtzB
11. Feb 2023, 12:53 #9882

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

t.i. otrais vai trešais ūdenssūknis...
Tā ir otra unikālā lieta, tas čuguna klucis un iespējamie nobraukumi, kas galīgi nav raksturīgi motoriem ar līdzvērtīgu virzuļa ātrumu izņemot Honda S2000, bet tā ir maza 4-cil šujmašīna.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Klavs
11. Feb 2023, 13:06 #9883

Kopš: 18. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 515

Braucu ar:

Runājot par S54 ūdenssūkni, ko likt, orģinālu vai ir kas sevi pierādijis no aftermarket? Par termostatu skaidrs, ka to jāliek OEM.
Offline
MAXixt
11. Feb 2023, 14:32 #9884

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6562

Braucu ar: M6 f13

Tikai oem.
Offline
smudo
11. Feb 2023, 15:24 #9885

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Feb 2023, 10:48:51 @Deivid rakstīja:
No apkures rēķinu viedokļa apstākļi ir lieliski, bet no hobijauto viedokļa man mazliet skumji, jo sezona droši vien sāksies vēlāk

Gaitas īpašības neliecināja ka atvērt dzinēju lai paskatītos kas lācītim vedērā nozīmēs veikt kapitālo remontu. Apbrīnojami izturīgs ir S54 dzinējs. Ar visiem tiem defektiem gāja pieklājīgi. Galvā plaisas, izdilis bloks, eļļas sūknis slinkoja, vanos nekāds, aizķepis no iepriekš ilgi lietā Kastroļa utt





Šādos gadījumos galvenais ir visu pirmajā reizē pareizi un līdz galam izdarīt
Offline
tg
11. Feb 2023, 15:52 #9886

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s6/lpomh.html

Kāpēc šie ir tik būtiski lētāki kā šie

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s4/djmpc.html

S6 ir problemātiski auto, jeb viņi vienkārši nekotējas?
Offline
spriditis
11. Feb 2023, 16:48 #9887

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3989

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Domāju,ka dēļ svara,norādīta automātiskā kārba, ar manuālo domāju ka jautrāka braukšana,arī trasē vieglāk ar s4 rs4 izpildīties kā ar s6 rs6
Offline
Mizx
11. Feb 2023, 17:29 #9888

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:

Šī sakarība darbojas visiem ražotājiem. Savulaik papētīju Mercedes AMG modeļu cenas. G klase sistēmā neiekļāvās, tas vienmēr ir aktuālais modelis, bet paskatoties pa C, E un S klasēm bija skaidrs, ka vislabāk cenu notur tieši “mazā” C-klase. E tā pa vidam, bet ar laiku S-klases AMG būs lēti, jo beigu beigās tas ir tikai limuzīns ar jaudīgāku motoru - jaunāks limuzīns sniegs to pašu, bet mazāks AMG būs interesantāks braukšanai.
Savukārt ja gribas visnejēdzīgāk iztērēt naudu par AMG, tad jāpērk SUVi. Vecs suvs ar lielu motoru maz kuru neinteresē, no nav ne praktiski, ne interesanti, arī vairs ne prestiži kādu svarīgāku personu pārvietot.
Offline
GirtzB
11. Feb 2023, 17:39 #9889

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21936

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


11 Feb 2023, 15:52:39 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s6/lpomh.html

Kāpēc šie ir tik būtiski lētāki kā šie

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s4/djmpc.html

S6 ir problemātiski auto, jeb viņi vienkārši nekotējas?

Tas pats kas ar MB, BMW mazie karstie ir +/-inereasanti braucoši auto, kamēr lielie karstie ir vienkārši ātri auto.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Kaross
11. Feb 2023, 17:41 #9890

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Feb 2023, 15:52:39 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s6/lpomh.html

Kāpēc šie ir tik būtiski lētāki kā šie

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s4/djmpc.html

S6 ir problemātiski auto, jeb viņi vienkārši nekotējas?


Tapēc, ka tas V8 necik neiet. Automāts ir pilnīgi tups un tas auto vairāk vai mazāk nav braucams pat ar tiem 350zs. Man pat vecais v8 ar 4 ātrumu automātu liekas braucamāks.
2.7T ir citas iespējas. Viegls čips - 330-340zs. Pamaini turbīnas, ieplūdi, izplūdi, salīdzinoši ātri tie ir jau 450zs un vairāk. Vieglāks, ātrāks, jautrāks auto. Esmu braucis ar abiem, S4 ir arī ģimenē. Nevar salīdzināt tos auto. Kāmēr tas V8 sāk kustēties S4 jau ir iepūtis 500nm un aiziet gabalā.
Protams, jebkurš remonts tam S4 beidzas ar izceltu dzinēju, jo normāli tur var tikt klāt tikai ieplūdes kolektoram.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
tg
11. Feb 2023, 17:45 #9891

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

Cik šie auto (s6 un s4) uzticami. Remonti ir vienkārši padārgi vai ļoti dārgi?
Offline
Kaross
11. Feb 2023, 18:05 #9892

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kā jau minēju. S4 parasti tiek izcelts dzinējs. Viss atkarīgs no nobraukuma. 90% gadījumu nopērkot tādu par 7-8k būs jāizceļ dzinējs. Galvas jāatremontē, jo noteikti sadilušas, vārsti, vārstu vadīklas. Tālāk visas vakuuma caurules, dzesēšanas caurules u.t.t. viss tur ir pārkarsis 20 gadu laikā un sapuvis. Tai skaitā kartera ventilācijas caurules sadrūp pieskaroties. Ja to visu izdara, tad jau mierīgi var valēt. Nav baigi piņķerīgi. Bet ja gribās pa lēnām, tad var visu laiku kaut ko likt iekšā un čakarēties. Savi 3k noteikti būs jāieliek kā minimums, tad ar to auto varēs gāzt un priecāties.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PowerBMW
11. Feb 2023, 18:42 #9893

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


11 Feb 2023, 17:41:16 @Kaross rakstīja:

11 Feb 2023, 15:52:39 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s6/lpomh.html

Kāpēc šie ir tik būtiski lētāki kā šie

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/s4/djmpc.html

S6 ir problemātiski auto, jeb viņi vienkārši nekotējas?


Tapēc, ka tas V8 necik neiet. Automāts ir pilnīgi tups un tas auto vairāk vai mazāk nav braucams pat ar tiem 350zs. Man pat vecais v8 ar 4 ātrumu automātu liekas braucamāks.
2.7T ir citas iespējas. Viegls čips - 330-340zs. Pamaini turbīnas, ieplūdi, izplūdi, salīdzinoši ātri tie ir jau 450zs un vairāk. Vieglāks, ātrāks, jautrāks auto. Esmu braucis ar abiem, S4 ir arī ģimenē. Nevar salīdzināt tos auto. Kāmēr tas V8 sāk kustēties S4 jau ir iepūtis 500nm un aiziet gabalā.
Protams, jebkurš remonts tam S4 beidzas ar izceltu dzinēju, jo normāli tur var tikt klāt tikai ieplūdes kolektoram.

ir bijis ari RS,visi vienādi sūdi un nekāda kaifa no viņiem nav.....
degvielu rij nemaņā,gaita nekāda,un kad nonāc līdz remotiem,jo lūzt tās lamats vienkārši pipecc, savīst jebura ķermeņa daļa dēļ tā auto
p.s mans viedokli no pieredzes,es saprotu kad šas VAG fani sarosīsies
Offline
spriditis
11. Feb 2023, 18:49 #9894

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3989

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Wag fani s4 svapo volvo d5
Offline
Kaross
11. Feb 2023, 19:15 #9895

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Bija viens brīdis, kad visādi gateristi swapoja S4 iekšā arī 1.9TDI un tos 2.7T par 400-500e tirgoja. Tas pats bija ar veco S4 2.2T 20V. 2.2T motors zem 3000e nav atrodams vairs.
Tagad tādu RS4 ar 2.7T zem 30 000euro arī neatrast. Man personīgi patīk 2.7T gaita un nekas tur tā neplīst ja visam pāriet pāri. Tiešām visam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PowerBMW
11. Feb 2023, 19:34 #9896

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


11 Feb 2023, 19:15:21 @Kaross rakstīja:
Bija viens brīdis, kad visādi gateristi swapoja S4 iekšā arī 1.9TDI un tos 2.7T par 400-500e tirgoja. Tas pats bija ar veco S4 2.2T 20V. 2.2T motors zem 3000e nav atrodams vairs.
Tagad tādu RS4 ar 2.7T zem 30 000euro arī neatrast. Man personīgi patīk 2.7T gaita un nekas tur tā neplīst ja visam pāriet pāri. Tiešām visam.


Edža ieliec trasē to lamatu,un tad saki kad neplīst!!!!
tas nav slīdēt taisnvirzienā pa rajoniņu
Offline
OA83
12. Feb 2023, 20:14 #9897

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 Feb 2023, 08:58:51 @smudo rakstīja:

09 Feb 2023, 19:26:41 @OA83 rakstīja:
@Smudo man patīk tas pelēkais 997 kurš BRC tagad tirgojas, tad ja tadu gribētu pirkt tad pirms pirkšanas būtu jāparbauda katrs cilindrs ar kameru vai nav metāla struška ?


Sveiks - to auto zinu. Tas ir paziņam no PCL, kas to 2006. gadā pirka jaunu BSA. Pa ziemu nekad nav braukts (par uz BRC šonedēļ aizveda uz evakuatora pa taisno no garāžas). M97 dzinējiem ir risks uz bore score, jo tie ir open deck dzinēji (tāpat kā M96 996), kas griežas ļoti lielos rpm un ar relatīvi lielu jaudu. Tā vairāk tāda laimes spēle. Ir kas pērk ar bore score (ar labu atlaidi), un tad ieliek čaulas, closed deck, vēl pāris lietas sadara un tie dzinēji tas ir ļoti uzticami. Šis ir Carrera 4 automāts - tas nozīmē, ka šis ir AWD, bet priekša tur nosacīti pieslēdzas. Šī ir pēdējā paaudze, kurai nāk vēl torque converter tiptronics. Labas un izticama kārbas, bet protams, nesalīdzināt ar PDK, kas sāka nākt no 997.2 paaudzes 2009. gadā. Principā tehniski šis ir ļoti līdzīgs 996 modelim, bet ar klasiskāku 911 dizainu un milzīgu upgrade salona kvalitātē. Starp citu 2022 Porsche prezentēja šiem auto updated OE multimedijus, kas ir plug & play OE vecā vietā (arī dizains saglabāts), bet ar modernām funkcijās, kā car play utml, kas šos auto padara modernākus sajūtās no multimēdiju lietošanas viedokļa. Ja varētu sarunāt 45-46k EUR cenu būtu ļoti labs value for money. Kaut gan arī ieliktā cena ir OK', ņemot vērā , ka auto tiešām ir kopts un apkopies visu dzīvi pie dīlera -tādā ziņā tur pārsteigumu nebūs. Ja ir reāla interese, es varu ar viņu aprunāties, vai cena ir apspriežama.

Papildinājums - pie 50k EUR budžeta es gan paralēli apsvērtu 991.1 (2012-2016. gads), kas sākas no 60k EUR. 997 ir analogāks, bet 991 jau ir nākamās paaudzes dzinēji un kārbas, kā arī big step-up salona kvalitātē.

Vēl neatbldēju galveno jautājumu - principā, kad ir bore score, tad jau ir eļļas ēšana un arī citreiz tikšķis dzirdams, ja pēdējā stadija, bet best practice būtu bore score pārbaudīt ar boroskcopu (to gan reti kurš dara). Es pat nezinu, kur to labāk būtu darīt. Iespējams, ka Aivars var to izdarīt?



Paldies vecozēn par tik izsmeļosu izklāstu. !
Man tas auto ļoti patīk, tas tads sapnu auto jau ilgus gadus un tieši 977/911 !
Man ir doma drīzumā tirgot savu F15 bet baidos ar manā rīcībā šobrīd esošajiem līdzekļiem, kurus varētu pielikt klāt šobrīd ap 40k tik sanāktu tālab to auto šobrīd pacelt nevaru. Plus vēl būtu jānopērk kāda ikdienas ļerkata kaut pa 2k un ja vēl tam 997ajam ir kads nopietnāks dzinēja remonts tad sanāktu tada sētas mieta investīcija - tālab saimnieku šobrīd labāk netraucēt... P.S. Ja es varētu to auto finansiāli atļauties brīvi paņemt, tad man tas moments, ka ir krāsots priekšējais bampers būtu pilnībā pie vienas vietas !
Offline
Juraans
03. Mar 2023, 11:29 #9898

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 339

Braucu ar:

https://carsandbids.com/auctions/rjvR5dLl/2000-...campaign=ammo_m5
Offline
smudo
03. Mar 2023, 12:36 #9899

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


03 Mar 2023, 11:29:10 @Juraans rakstīja:
https://carsandbids.com/auctions/rjvR5dLl/2000-...campaign=ammo_m5


Izskatās labi - bidderiem patīk, ja auto ir nopulēts un nomazgāts. Varēja gan uzlikt kāds UHP vasarenes tam auto, nevis ar all season riepām tirgot M car

Mobile.de cenas pamatā no 25k EUR sākas. Auto interesants, bet nevaru iedomāties, ko ar tādu varētu iesākt. Uz trasi īsti nebrauksi ar šādu, pa Ērgļu pusi arī ar kādu sportscar foršāk. Paliek ka interesants daily vasarai - kas iederētos kā 4 - vai 5 auto kolekcijā.
Offline
Muxa
03. Mar 2023, 12:48 #9900

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette

Kā ar RX8, būs vai nebūs nākotnes klasika?

[ Šo ziņu laboja Muxa, 03 Mar 2023, 12:51:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo