Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 aktīvā stūres reika

AutorsZiņojums
Locis
23. Jan 2024, 08:41 #101

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ok,skaidrs ,es tā vispārigi vairāk ,precīzi par šo nezināju...
Online
kexxx
23. Jan 2024, 08:43 #102

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


23 Jan 2024, 08:14:27 @V_Riks rakstīja:

22 Jan 2024, 22:18:22 @Mikels rakstīja:

22 Jan 2024, 21:51:46 @Bmwpowerists rakstīja:
Ka iemacijies nopirkt, ta iemacies samaksat par remontu
Paldies, tikai ja izlasīji arī jautājumu, ne tikai atnāci atstāt šeit savu viedo, bet pilnīgi bezjēdzīgo padomu tā nav mana problēma Bet jābūt nedaudz debilam, lai 20 gadus vecai parastai e60 drezīnai pirktu jaunu aktīvo reiku pa 2.5k


Man tieši otrādi liekas. Ir jābūt debīlam, lai forumā meklētu infu, kā pa lēto salabot vecu premiumu. C'mon, lietas maksā tik cik viņas maksā!


nu jā, bmw forumā meklēt palīdzību ar bmw saistītā jautājumā tiešām laikam ir debīli
Offline
martins_usars
23. Jan 2024, 08:43 #103

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 736

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Ārā ir 2024. gads, bet powerī joprojām nesaprot kāpēc vecs premium jauns par 100k naudām, tagad maksā 4-5 tūkstošus Jebkura top gala ekstra ir reta un dārgi maksā strādājoša lietota vai jauna Nahuj poļiem vai ķīniešiem taisīt sarežģītu aktīvo reiku 20gadīgam bembim, lai par 700 eiro tirgotu austrumu realitātes noliedzējiem?
Offline
Locis
23. Jan 2024, 08:48 #104

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Njaa, un vēl liekas kaut kas uber ka jāieliek 3k ,kad viņam vērtība 10x kritusies. un tad vēl prezidentiniem fuu pee pliks,pa 5k ,kaut gan vacietim pa 70k jauns viņš apmierinaja.
Online
abyss
23. Jan 2024, 09:10 #105

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523

Parasto nevar likt?

Visu laiku taču cilvēki lielās kā pneimo aizvieto ar atsperēm un nejūt starpību
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 09:29 #106

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

arī ''parastajai'' rezerves daļas nav nopērkamas. Bija plānā projekts izveidot reiku remonta darbnīcu kur to visu varētu savest kārtībā, bija arī paraugi ar jauniem zobstieņiem utt, īsāk sakot varētu atremontēt pilnībā jebkuru reiku+izdruka no pārbaudes stenda par spiedieniem, brīvkustībām utt, ka viss atbilst jaunai (atjaunotai) reikai, tāpat arī pastāv opcija tieši tādā pašā veidā atjaunot jebkuru pastiprinātāja sūkni, ieskaitot dynamic drive tandēmsūkņus un par pieņemamiem cipariem (aktīvajai reikai ap 1000 remonts, parastajai līdz 600). Paskatoties uz to visu reāli, ka šeit nav spējīgi maksāt atmetu tādu ideju. Austrumu ''viedā'' kaimiņa klātbūtne arī neuzvedina uz vēlmi 500eur ieguldīt projektā kurš šeit neatmaksāsies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
23. Jan 2024, 09:32 #107

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: cieņu

Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums LV vai EU,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Jan 2024, 09:33:45 ]

Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 09:33 #108

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas

Ir
Lauber, atpakaļ atnāk tāda kura vai nu tek vai nu grab noteiktā pozīcijā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
23. Jan 2024, 09:35 #109

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums LV vai EU,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas


manuprāt, termins "rūpnieciski atjaunots/restaurēts" ir vnk reklāma/sauklis lohu pievilināšanai
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 09:38 #110

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 09:35:43 @kexxx rakstīja:

23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums LV vai EU,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas


manuprāt, termins "rūpnieciski atjaunots/restaurēts" ir vnk reklāma/sauklis lohu pievilināšanai

Tehniski tāda opcija pastāv, darbnīcu-rūpnīcu var izveidot, ir pieejami visi darbagaldi, tehniskā informācija, testa platformas, milzīgs rezerves daļu katalogs zobstieņus un šnekus ieskaitot, tikai tas neatmaksāsies, vismaz ne šajā valstī

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Locis
23. Jan 2024, 09:38 #111

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Piemēram ,ģeneratoriem,starteriem,cik es saprotu ,paliek tikai korpuss lietots,pārējais viss galīgi jauns. Varbūt kļudos..
Online
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 09:40 #112

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 09:38:43 @Locis rakstīja:
Piemēram ,ģeneratoriem,starteriem,cik es saprotu ,paliek tikai korpuss lietots,pārējais viss galīgi jauns. Varbūt kļudos..

Ne vienmēr jauns, bet jā. Un BMW gadijumā sākas prieki, nopērc restaurētu ģeneratoru pa 300eur, kurš neiet un karājas kļūda par komunikāciju. Nopērc pa 120eur BMW ''tableti'' un ģenerators atkal iet

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
23. Jan 2024, 09:44 #113

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


23 Jan 2024, 09:38:37 @RSAWorkshop rakstīja:

23 Jan 2024, 09:35:43 @kexxx rakstīja:

23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums LV vai EU,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas


manuprāt, termins "rūpnieciski atjaunots/restaurēts" ir vnk reklāma/sauklis lohu pievilināšanai

Tehniski tāda opcija pastāv, darbnīcu-rūpnīcu var izveidot, ir pieejami visi darbagaldi, tehniskā informācija, testa platformas, milzīgs rezerves daļu katalogs zobstieņus un šnekus ieskaitot, tikai tas neatmaksāsies, vismaz ne šajā valstī


nu, piem, vajag jaunu zobstieni (vai kā nu tas pareizi saucas reikai) un jaunu zobratu, kas viņu bīda
tad rūpnīcas uzdevums būtu tādu izgatavot, pareizi?
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 09:55 #114

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 09:44:47 @kexxx rakstīja:

23 Jan 2024, 09:38:37 @RSAWorkshop rakstīja:

23 Jan 2024, 09:35:43 @kexxx rakstīja:

23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums LV vai EU,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas


manuprāt, termins "rūpnieciski atjaunots/restaurēts" ir vnk reklāma/sauklis lohu pievilināšanai

Tehniski tāda opcija pastāv, darbnīcu-rūpnīcu var izveidot, ir pieejami visi darbagaldi, tehniskā informācija, testa platformas, milzīgs rezerves daļu katalogs zobstieņus un šnekus ieskaitot, tikai tas neatmaksāsies, vismaz ne šajā valstī


nu, piem, vajag jaunu zobstieni (vai kā nu tas pareizi saucas reikai) un jaunu zobratu, kas viņu bīda
tad rūpnīcas uzdevums būtu tādu izgatavot, pareizi?

Jā, viņus izgatavo, tikai tas kaut ko arī maksā un tas jau būs iemesls kāpēc šeit tāda atjaunošana neaizies, jo tāds zobstienis ar zobratu pavilks uz aptuveni 250eur klāt pie remonta cenas. Zobstieņi visā autobūvē ir kādi 10 veidi, tālāk atšķiras tikai garumi. bet profili zobiem ir kādi 10 veidi un interesanti bija pētīt, ka kaut kādam francūzim kam reikas mētājas pa šrotiem var būt tāds pats zobstienis kā audi vai BMW vai mercedes

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
23. Jan 2024, 10:11 #115

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40578

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tas gan bija sen un reika parastā 330 e46, bet visu ieteiktais reiku remonta kantoris, kaut kur pie vairoga pārvada, man sataisīja tā ka sturē griezās 2x smagāk un arī piekare šķita krietni cietāka. Kaut ko vēlreiz taisija un tāpat slikti, beigās uzliku lietotu un viss bija ok. Tas gan bija 10+ gadus atpakaļ. Toreiz man pieturā teica ka neko tur baigi atjaunot nevar, tik kaut kādas šaibas salikt lai lufte mazāka

Joprojām esmu pateicīgs @crime par sagādāto CSL reiku vasaras auto. Tas nebija tik dārgi lai krāmetos
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 10:17 #116

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 10:11:37 @Deivid rakstīja:
Tas gan bija sen un reika parastā 330 e46, bet visu ieteiktais reiku remonta kantoris, kaut kur pie vairoga pārvada, man sataisīja tā ka sturē griezās 2x smagāk un arī piekare šķita krietni cietāka. Kaut ko vēlreiz taisija un tāpat slikti, beigās uzliku lietotu un viss bija ok. Tas gan bija 10+ gadus atpakaļ. Toreiz man pieturā teica ka neko tur baigi atjaunot nevar, tik kaut kādas šaibas salikt lai lufte mazāka

Joprojām esmu pateicīgs @crime par sagādāto CSL reiku vasaras auto. Tas nebija tik dārgi lai krāmetos

Tam visam ir elementāra atbilde. Esmu gatavs saderēt uz labu šmigas pudeli, ka neviens no tiem restaurātoriem nav bijis uz absolūti nekādām apmācībām, viss kas ir tas ir kaut kāds info no krievu forumiem, youtube un kaut kas pašam pajaucot un saliekot inter cars remonta komplektus un pavirpojot kaut kādas bukses, lai aptuveni varētu salikt kopā un kaut kā nebūt viņu pagrozīt un tā arī tas remonts rullē, jo citu alternatīvu tāpat nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Digital
23. Jan 2024, 10:27 #117

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Līdzīgi, kā kādreiz ar e32/34 gliemeža mehānismiem, visi restauratori neko vairāk, kā pievilkt skruvi neprata, tas, stūre atpakaļ niegriezās, tāds sīkums.
Offline
Mikels
23. Jan 2024, 10:41 #118

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: cieņu


23 Jan 2024, 09:33:54 @RSAWorkshop rakstīja:

23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas

Ir
Lauber, atpakaļ atnāk tāda kura vai nu tek vai nu grab noteiktā pozīcijā

Bet Lauber taču nav vienīgais tāds kantoris, ir taču arī ERA Benelux skatos piedāvā atjaunotu aktīvu reiku pa 600 eur, ZF LENKSYSTEME - 1000 euro utt.

Negribētos ticēt, ka ZF neprot savas ražotās reikas atjaunot

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Jan 2024, 10:48:45 ]

Offline
Asch
23. Jan 2024, 10:53 #119

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


23 Jan 2024, 10:27:13 @Digital rakstīja:
Līdzīgi, kā kādreiz ar e32/34 gliemeža mehānismiem, visi restauratori neko vairāk, kā pievilkt skruvi neprata, tas, stūre atpakaļ niegriezās, tāds sīkums.

Es sita sev pievilku skruvi, labi, ka turpat pie majas patesteju. Nebija talu lidz gravim
Bet atkal coma Grand Cherokee viri no Jelgavas ielas atdzivinaja kalonku. uz labo pusi griezas ok, uz kreisu ka bez pastuza, ar lielu piepuli.
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2024, 11:00 #120

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2024, 10:41:45 @Mikels rakstīja:

23 Jan 2024, 09:33:54 @RSAWorkshop rakstīja:

23 Jan 2024, 09:32:57 @Mikels rakstīja:
Bet vai tad šobrīd tirgū nav neviens uzņēmums,kur aizsūtīt un kurš rūpnieciski atjauno reikas

Ir
Lauber, atpakaļ atnāk tāda kura vai nu tek vai nu grab noteiktā pozīcijā

Bet Lauber taču nav vienīgais tāds kantoris, ir taču arī ERA Benelux skatos piedāvā atjaunotu aktīvu reiku pa 600 eur, ZF LENKSYSTEME - 1000 euro utt.

Negribētos ticēt, ka ZF neprot savas ražotās reikas atjaunot

Zf gan jau, ka māk, par pārējiem man māc šaubas. Jo rēķini, ka ja gala cipars ir 600eur, tad pašizmaksa ir max 300eur. Par 300eur jau nekas labs tur vairs nesanāks tīri dēļ tā cik maksā darbstunda, detaļas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo