Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 49 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 95. gads 320 benzīns

AutorsZiņojums
mavasan
22. Sep 2013, 17:34 #1

Kopš: 22. Sep 2013

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Radās jautājums par motoru, itkā viss kārtībā, apgriezieni miera stāvoklī nelēkā, cēliens labs, patēriņš - kā jau 320 BMW, bet ir viens BET.
Ja bremzēju neizspiežot sajūgu un apgriezieni nokrīt ap 1k, tad pēc tam izspiežot sajūgu ir tāds kā pārsitiens - nokrīt praktiski līdz apakšai un tad uzlec līdz 900, un tikai tad nostājas normālā stāvoklī.
P.S. ir gadījies(ļoti reti), ka arī noslāpst.
P.P.S. Saistībā ar BMW esmu galīgs iesācējs, jautājums ir vai tas ir normāli, vai varētu būt problēma ar galvas blīvi, tosolu vai hz ko?

[ Šo ziņu laboja mavasan, 22 Sep 2013, 17:34:47 ]

Offline
m4z
22. Sep 2013, 17:37 #2

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

nu tosolu un galvas blivi tas laikam nebūs saistīts, tad jau problemas būtu ar spiedienu sistēmā utt
Offline
ovelis
22. Sep 2013, 17:37 #3

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4

Te Tev šaubos vai kāds palīdzēs, lieto šo topiku :
Jautājumi Spečukiem
Offline
krabiss_k
22. Sep 2013, 18:57 #4

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

liela iespēja, ka tukšgaitas regulators var būt piekvēpis un nespēj ātri noreaģēt un tukšgaitu, tas nenozīmē, ka viņš ir beigts.
nopērc karburatoru tīrāmo aerosolu un kārtīgi izmazgā, izskalo un liekot virsū arī redzēsi pienākošās trubiņas, skaties vai nav kāds acīm redzams defekts.
regulators atrodas zem ieplūdes kolektora, tieši pa vidu, no sāna skatoties, tieši aiz droseles pie paša motora, gumijas stiprinājumā.
izņemt, atvienot nebūs medusmaize, bet gar eļļas filtru roku var iebāzt.
ceru, ka noderēs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo