Online
Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 2000. gada 3.0D problēma ar uzkaršanu
Autors | Ziņojums |
Ga4a  | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| GAAAAAAAALVĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ | Offline | | |
NBS
| |  Kopš: 04. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: AWD
|
07 Dec 2011, 11:06:53 Ga4a rakstīja:
GAAAAAAAALVĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ
? | Offline | | |
7788 | |  Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2520
Braucu ar:
| tu pats atbildēji uz savu jautājumu: motors uzvārīts -jāremontē, un jāmaina termostats!
tas ka pa vidu nepūš siltu tas attiecas uz climatkontroles vadību, iespējams rezistors nobeidzies kurš pa vidu starp gaisa lūkām, vai motoriņš utt. | Offline | | |
NBS
| |  Kopš: 04. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: AWD
| Nu jā, citi iemesli nevar būt ?
Par klimu nezināju baigi labi.
Nekāda sakara kā saprotu nav ar motora silšanu nesilšanu saistībā ar klimu ? | Offline | | |
Edzhus | |  Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3840
Braucu ar: 4x5
| Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli.. | Offline | | |
Andris_323i
| |  Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
|
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli: | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
+323  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9710
Braucu ar: Alfu
| nu tak uzrakstiet cilvēkam, ka papadons uz $$$ 
ja apraksts pareizs, tad galva līka, jāņem nost un jāskatās vai var vēl noslīpēt. termostatu pēc tam nomanīt obligāti. | Offline | | |
|
Agritis | |  Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2095
Braucu ar: Astra ST
| Ne īsti pa tēmu, bet man bija problēma ar apmēram līdzīga daudzuma dzeses zušanu uz e32 735i, kad pie ieslēgtas pečkas zuda tosols ar apskaužamu regularitāti. Vainīgas bija trubas, kas pienāk pie pečkas radiatora un arī radiators (tosols zuda tikai apkures sezonā), bet salons bija sauss, jo tosols kautkādā veidā tecēja iekšā nevis salonā, bet caur kondicioniera noteku ārā uz zemes. | Offline | | |
NBS
| |  Kopš: 04. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: AWD
| Dakuče forši 
Neko darīt būs jātaisa. | Offline | | |
NBS
| |  Kopš: 04. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: AWD
|
07 Dec 2011, 13:31:05 user rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
E39 vēl ir BMW vai tad jau bija beiguši ražot BMW? 
 | Offline | | |
Andris_323i
| |  Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
|
07 Dec 2011, 13:31:05 user rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
E39 vēl ir BMW vai tad jau bija beiguši ražot BMW? 
Beidza razot 2003, pec tam vinus parnema :KIA: cik x tas siet jaskaidro :lauki: | Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9224
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
Visiem, kas pizģī picas vajadzētu atņemt BMW...  | Offline | | |
Andris_323i
| |  Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
| Mazais pamperu ARTUSSS, kapec tu vel neesi nomainijis Avataru :hammer;
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
7788 | |  Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2520
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu??? | Offline | | |
|
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:
07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???
audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
7788 | |  Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2520
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:
07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:
07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:
07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.
Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
...vinji iet viens otra peedaas 
protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???
audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...
bet to gadu audi nav 140hp, bet audi ir robustāks sūknis ar 11mm plunžera diametru, atšķirībā no 10mm bmw plunžera! Bet to trūkumu var izlabot uzliekot Zexel 11mm plunžeri, ko esmu darijis! patēriņi manuprāt ja abi auto vienādā tehniskā stāvoklī tad būtu jābūt stipri līdzīgiem, bet tā jau ir vēsture 
| Offline | | |
Andris_323i
| |  Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
| Viens no labakajiem dizel power dzinejiem, kas ir uzrazots, no pagatnes - M21. | Offline | | |
Elksnis | |  Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
bet to gadu audi nav 140hp, bet audi ir robustāks sūknis ar 11mm plunžera diametru, atšķirībā no 10mm bmw plunžera! Bet to trūkumu var izlabot uzliekot Zexel 11mm plunžeri, ko esmu darijis! patēriņi manuprāt ja abi auto vienādā tehniskā stāvoklī tad būtu jābūt stipri līdzīgiem, bet tā jau ir vēsture 
No 94 gada sākas jau AEL ar 140 standartā.
 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|