Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 2000. gada 3.0D problēma ar uzkaršanu

AutorsZiņojums
Ga4a
07. Dec 2011, 11:06 #1

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

GAAAAAAAALVĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ
Offline
NBS
07. Dec 2011, 11:08 #2

Kopš: 04. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: AWD


07 Dec 2011, 11:06:53 Ga4a rakstīja:
GAAAAAAAALVĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ


?
Offline
7788
07. Dec 2011, 11:15 #3

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:

tu pats atbildēji uz savu jautājumu: motors uzvārīts -jāremontē, un jāmaina termostats!
tas ka pa vidu nepūš siltu tas attiecas uz climatkontroles vadību, iespējams rezistors nobeidzies kurš pa vidu starp gaisa lūkām, vai motoriņš utt.
Offline
NBS
07. Dec 2011, 11:18 #4

Kopš: 04. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: AWD

Nu jā, citi iemesli nevar būt ?
Par klimu nezināju baigi labi.
Nekāda sakara kā saprotu nav ar motora silšanu nesilšanu saistībā ar klimu ?
Offline
Edzhus
07. Dec 2011, 11:21 #5

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3840

Braucu ar: 4x5

Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Offline
Andris_323i
07. Dec 2011, 11:29 #6

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:
Offline
Czars
07. Dec 2011, 11:31 #7

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:


+323
Offline
kkas
07. Dec 2011, 11:31 #8

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9710

Braucu ar: Alfu

nu tak uzrakstiet cilvēkam, ka papadons uz $$$
ja apraksts pareizs, tad galva līka, jāņem nost un jāskatās vai var vēl noslīpēt. termostatu pēc tam nomanīt obligāti.
Offline
Agritis
07. Dec 2011, 13:08 #9

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Astra ST

Ne īsti pa tēmu, bet man bija problēma ar apmēram līdzīga daudzuma dzeses zušanu uz e32 735i, kad pie ieslēgtas pečkas zuda tosols ar apskaužamu regularitāti. Vainīgas bija trubas, kas pienāk pie pečkas radiatora un arī radiators (tosols zuda tikai apkures sezonā), bet salons bija sauss, jo tosols kautkādā veidā tecēja iekšā nevis salonā, bet caur kondicioniera noteku ārā uz zemes.
Offline
NBS
07. Dec 2011, 13:31 #10

Kopš: 04. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: AWD

Dakuče forši
Neko darīt būs jātaisa.
Offline
NBS
07. Dec 2011, 13:36 #11

Kopš: 04. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: AWD


07 Dec 2011, 13:31:05 user rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:


E39 vēl ir BMW vai tad jau bija beiguši ražot BMW?


Offline
Andris_323i
07. Dec 2011, 13:37 #12

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


07 Dec 2011, 13:31:05 user rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:


E39 vēl ir BMW vai tad jau bija beiguši ražot BMW?
Beidza razot 2003, pec tam vinus parnema :KIA: cik x tas siet jaskaidro :lauki:
Offline
Arturiks
07. Dec 2011, 13:46 #13

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9224

Braucu ar: 26 & 26 & 11


07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:



Visiem, kas pizģī picas vajadzētu atņemt BMW...
Offline
Andris_323i
07. Dec 2011, 13:49 #14

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Mazais pamperu ARTUSSS, kapec tu vel neesi nomainijis Avataru :hammer;
Offline
Driver
07. Dec 2011, 14:02 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7788
07. Dec 2011, 14:29 #16

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???
Offline
Driver
07. Dec 2011, 14:32 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:

07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???

audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
7788
07. Dec 2011, 14:40 #18

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


07 Dec 2011, 14:32:38 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 14:29:59 7788 rakstīja:

07 Dec 2011, 14:02:19 Driver rakstīja:

07 Dec 2011, 11:29:04 Andris_323i rakstīja:

07 Dec 2011, 11:21:05 Edzhus rakstīja:
Nu ko.. Kaadreiz bija 2.5tds suuds.. tagad tas buus 3.0D
Aa nolemtie.. Ja nav kaapis tad visi motori buus meesli..
Nesalidzini 3.0d ar to :tolmetu: tds.

Vispar vajadzetu atnemt auto visiem, kas nejedz/nevar atlauties uzturet common rail dzinejus :mesli:

...vinji iet viens otra peedaas

protams.. kur tad citur viņiem iet, palielinoties noskrējienam tehnika labāka nekļūst!
un nevajag nodirst tds, ar kuru citu marku dīzeli viņu varētu salīdzināt piemēram 1993 gadā ražotu???

audi 5cilindru 2.5tdi ir labaks (kaut paterinja zinja), diemzel tas ir fakts.
bet visi dizelji ir nolemti vienam liktenim...

bet to gadu audi nav 140hp, bet audi ir robustāks sūknis ar 11mm plunžera diametru, atšķirībā no 10mm bmw plunžera! Bet to trūkumu var izlabot uzliekot Zexel 11mm plunžeri, ko esmu darijis! patēriņi manuprāt ja abi auto vienādā tehniskā stāvoklī tad būtu jābūt stipri līdzīgiem, bet tā jau ir vēsture
Offline
Andris_323i
07. Dec 2011, 14:57 #19

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Viens no labakajiem dizel power dzinejiem, kas ir uzrazots, no pagatnes - M21.
Offline
Elksnis
07. Dec 2011, 15:06 #20

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


bet to gadu audi nav 140hp, bet audi ir robustāks sūknis ar 11mm plunžera diametru, atšķirībā no 10mm bmw plunžera! Bet to trūkumu var izlabot uzliekot Zexel 11mm plunžeri, ko esmu darijis! patēriņi manuprāt ja abi auto vienādā tehniskā stāvoklī tad būtu jābūt stipri līdzīgiem, bet tā jau ir vēsture



No 94 gada sākas jau AEL ar 140 standartā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo