Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
SoWhat
23. Aug 2014, 13:00 #21721

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

kāds ir populārākais risinājums, lai padarītu e39 aizmugurējos sēdekļus nolokāmus? Manam 2000.gada viņi nelokās, līdz ar to slēpes u.tml. lietas nevar vest.
Offline
Montana
23. Aug 2014, 13:01 #21722

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

reāli nopirkt citu auto.
Offline
Partition
23. Aug 2014, 13:20 #21723

Kopš: 20. Jul 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmw e65

Sveiki velejos paris lietas pajautat par BMW e65.

Tatad sekojosas lietas vai var mainit un tas ir prata darbs esoso Audio system controller MD uz Audio system controller CD ja nav logic 7 ieksa un nav aux izejas??? nebus nekadu gluku? nebus nepieciesama programmesana ?

un vai var nomainit navigacijas disku lasitaju teiksim nonemt no kada cita e65 un ielikt saveja? nebus gluku utt ?? jo esosama nestrada, precizak nelasa disku vairak ;(

Paldies un ceru uz sapratni.

Offline
Edzhus
23. Aug 2014, 15:46 #21724

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3823

Braucu ar: 4x5

Kas nepiecieshams lai e46 virzienraditajus uztaisitu ka gabaritus! Ka us versijaam?
Offline
SoWhat
23. Aug 2014, 15:57 #21725

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


23 Aug 2014, 13:01:43 Donciks rakstīja:
reāli nopirkt citu auto.


a nevar vnk no jaunākas versijas sēdekļus ielikt un izzāģēt caurumu vecā sēdekļa vietā?
Offline
JeVe
23. Aug 2014, 16:05 #21726

Kopš: 23. Aug 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

[ Šo ziņu laboja JeVe, 23 Aug 2014, 17:50:02 ]

Offline
josi
23. Aug 2014, 16:56 #21727

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3026

Braucu ar: Ne-BMW


23 Aug 2014, 15:46:07 Edzhus rakstīja:
Kas nepiecieshams lai e46 virzienraditajus uztaisitu ka gabaritus! Ka us versijaam?

Būtībā nekas, tikai jānomaina kodējums LCM blokā ar INPA vai tamlīdzīgu softu.
Offline
josi
23. Aug 2014, 17:29 #21728

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3026

Braucu ar: Ne-BMW

Ja var atrast citu galvu ar CD, tad kādēļ gan ne? Pieprogrammēt gan jau ka prasītos, lai liekas kļūdas atmiņā nekarātos.

Navigācijas lasītājam var iztīrīt vai nomainīt pašu lāzera galvu uz jaunu, ar citu (no)lietotu lasītāju tā būs laimes spēle.


23 Aug 2014, 13:20:46 Partition rakstīja:
Sveiki velejos paris lietas pajautat par BMW e65.

Tatad sekojosas lietas vai var mainit un tas ir prata darbs esoso Audio system controller MD uz Audio system controller CD ja nav logic 7 ieksa un nav aux izejas??? nebus nekadu gluku? nebus nepieciesama programmesana ?

un vai var nomainit navigacijas disku lasitaju teiksim nonemt no kada cita e65 un ielikt saveja? nebus gluku utt ?? jo esosama nestrada, precizak nelasa disku vairak ;(
Offline
Driver
23. Aug 2014, 18:38 #21729

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zakis
23. Aug 2014, 20:20 #21730

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)


23 Aug 2014, 16:56:41 josi rakstīja:

23 Aug 2014, 15:46:07 Edzhus rakstīja:
Kas nepiecieshams lai e46 virzienraditajus uztaisitu ka gabaritus! Ka us versijaam?

Būtībā nekas, tikai jānomaina kodējums LCM blokā ar INPA vai tamlīdzīgu softu.


Ja vajag, tad par simbolisku samaksu varu uztaisīt.
Offline
JeVe
23. Aug 2014, 20:35 #21731

Kopš: 23. Aug 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.
Offline
Gintons
23. Aug 2014, 20:36 #21732

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

vai pakalejais sedeklis ar atzveltni no e38 deretu uz e39 sedanu?
Offline
zablockis92
23. Aug 2014, 20:48 #21733

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M

Uz PM lūdzu Black Russian kontaktus, gribu aizdzīt mašīnu uz pārbaudi!
Offline
oskars11
23. Aug 2014, 23:12 #21734

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv


23 Aug 2014, 11:27:41 Krekers rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par 3.0d sprauslu restaurāciju? Interesē gan paši kantori, gan arī viņu gara darba rezultāts pēc gada vai diviem. Vispār ko viņi tur dara - izmērcē acetonā, vai arī ir spējīgi atjaunot izdilušās vietas sprauslai? Kaut kā nevieš uzticību tie kantori...

P.S. Ja kādam ir mega gali un par labu ciparu var piedāvāt jaunas sprauslas, PM.
nomaini smidzinaataajus un bus tev restauraacija
Offline
Driver
24. Aug 2014, 01:08 #21735

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kniede
24. Aug 2014, 01:25 #21736

Kopš: 24. Aug 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e39

Sveiki!

Man te radusies doma nomainīt e39 uz e61 525d vai 530d, 2004-2006. Gan jau ka šeit ir tādi kuri brauc ar šādiem auto vairākus gadus. Nu gribētos dzirdēt atsauksmes,+ un -, kā ar remontu izmaksām, vai ir kādas raksturīgas problēmas?
Cik esmu dzirdējis tad pirmajiem gadiem esot problēmas ar elektroniku, un ja tā, tad kas tieši?
Tā pat mēdzot plīst aktīvā stūre,kā ar to?
Būšu pateicīgs par izsmeļošām atbildēm
Offline
Burkaans
24. Aug 2014, 11:06 #21737

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"


Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā
Offline
Partition
24. Aug 2014, 11:23 #21738

Kopš: 20. Jul 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmw e65


23 Aug 2014, 17:29:06 josi rakstīja:
Ja var atrast citu galvu ar CD, tad kādēļ gan ne? Pieprogrammēt gan jau ka prasītos, lai liekas kļūdas atmiņā nekarātos.

Navigācijas lasītājam var iztīrīt vai nomainīt pašu lāzera galvu uz jaunu, ar citu (no)lietotu lasītāju tā būs laimes spēle.


23 Aug 2014, 13:20:46 Partition rakstīja:
Sveiki velejos paris lietas pajautat par BMW e65.

Tatad sekojosas lietas vai var mainit un tas ir prata darbs esoso Audio system controller MD uz Audio system controller CD ja nav logic 7 ieksa un nav aux izejas??? nebus nekadu gluku? nebus nepieciesama programmesana ?

un vai var nomainit navigacijas disku lasitaju teiksim nonemt no kada cita e65 un ielikt saveja? nebus gluku utt ?? jo esosama nestrada, precizak nelasa disku vairak ;(




Par navigacijas disku lasitaju jaa man jau ieprieks teica kad pratigak butu nemt un vnk nomainit pasu lazeri, jo srota vai kkur citur meklejot laimes spele bus..

Bet taa isti nesapratu par to cd lasitaju , risket un nemt lietotu no kadas citas masinas? un kas to varetu pieprogrammet ? un cik tas prieks orentejosi varetu visss maksat.

PS. Kapec mainu to cd lasitaju, tapec kad man strada tikai viena tummba pasazieru puse, parejas vnk iekapu masina piedarbinaju braucu un pasas no sevis pazuda ;( te viens gudritis man teica kad ir cd lasitajam kkadi kanali vai hvz kas nodedzis. tapec iedomajos kad varbut atrak butu vnk nomainit neka dot remonta un atkal entas dienas vai nedelas gaidit kamer sataisa.
Offline
Bembiks
24. Aug 2014, 11:48 #21739

Kopš: 27. Oct 2011

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: Autobusu


23 Aug 2014, 15:57:51 SoWhat rakstīja:

23 Aug 2014, 13:01:43 Donciks rakstīja:
reāli nopirkt citu auto.


a nevar vnk no jaunākas versijas sēdekļus ielikt un izzāģēt caurumu vecā sēdekļa vietā?


Visu var izdarīt ja dara, bet ne jau internetā!
Offline
Driver
24. Aug 2014, 13:26 #21740

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Aug 2014, 11:06:27 Burkaans rakstīja:

24 Aug 2014, 01:08:53 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 20:35:10 JeVe rakstīja:

23 Aug 2014, 18:38:03 Driver rakstīja:

23 Aug 2014, 16:05:50 JeVe rakstīja:
Sveiki.BMW 530D e39. Problēma tāda, ka braucot īsus gabalus(mazāk par 10 min) nevar iedarbināt masīnu. Parbaudīju pie akumulatora un tur rūcošai strāva rādās 14,1V. Sanāk,ka ģenerators lādē,jo arī garos gabalos viss ir kārtībā (ir pat braukts 300km no vietas). Arī citu akumulatoru nomainīju un tas arī nosēdās. Vai ir iespējams,ka tā ir startera vaina? Paldies!

gribu redzet kaa tu meeri stravu!
Un visvairak kaa meri nevis nopludes vai ladeshanas amperus, bet gan cik akjim ieksha stravas

Kā kā..? Nu paņemu testeri,ieslēdzu, pielieku pie akumulatora un skatos ciparus. Nu ja rāda 14,1V tad jau lādē.

Tu pats nesaproti ko tieshi meeri
Stravu nemera voltos
Bet ganjau tavs bembis ari saucas "tdi"


Nez priekš kam tas gudrības penteris, ja vienīgā kļūda bija nomainīt vārdu "strāvu" uz "spriegumu", jo 98% no sabiedrības visu kas saistīts ar elektrību sauc par elektroniku, un viss ko mēra ir strāva.
Nolikšana ir vietā tad, kad cilvis sāk pretendēt uz zināšanām un stumt pilnīgu sūdu, kā tu šajā situācijā

Pizda un dirsa ari ir caurumi, kada starpiba!?
Kad tas cilveks meeris nopludi un redzes 0.764A (piemeram), tad ko vinjs teiks!?

Un ja shim jautatu, kada ir patereta strava noslapetam, izslegtam un aizvertam auto, shis atbildes 12.76V!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo