Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
09. May 2014, 14:16 #19881

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


09 May 2014, 13:23:15 uldens1 rakstīja:

09 May 2014, 10:18:58 IngusSeflers rakstīja:
Sveiciens speciem!
Netieku gudrs ar 4 taktu Honda GX270 motoru. Kartingam beidzās degviela,sapildiju un vairs nevar dabūt pie dzīvības?! Dzirkstele,degviela ir.Esmu izmēģinājis visu ko varēju, no cita karta pārskrūvēju bāku,karburātoru,aizdedzi...nekādu dzīvības pazīmju! WTF? Ir kāds kas ir to primitīvo dzinēju pazinējs un var ko ieteikt?
Bildē šamējais!

izmeri kompresiju,varbut neticama sagadišanas ka reize ar degvielu pazuda ari kompresija
Rīt izmērīšu,bet tiešām ļoti neticami,motoram labi ja kādas 100 darba stundas un viņi ir 'droselēti' darbojās ar ~60% jaudu.
Offline
uldens1
09. May 2014, 14:17 #19882

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15793

Braucu ar:

nu gadas ka varstam nodrup mala vai kas tads kas nemaz nav saistits ar resursa ilgmužibu
Offline
IngusSeflers
09. May 2014, 14:22 #19883

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


09 May 2014, 14:17:10 uldens1 rakstīja:
nu gadas ka varstam nodrup mala vai kas tads kas nemaz nav saistits ar resursa ilgmužibu
Piekrītu rīt manīs!
Pēdējā laikā ar Hondu motoriem bēdīga pieredze,no 20 kartingiem tikai 12 rūc
Offline
Andreas
09. May 2014, 21:29 #19884

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki bmw fanāti.
Taisos iepirkt 730d 1999g.
Vēlējos dzirdēt atsauksmes kas un kā +/-
Patēriņš kāds aptuvenais utt
Bez nekādām glupībām lūdzams
Offline
raimondsss
10. May 2014, 11:58 #19885

Kopš: 20. Dec 2011

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Labdien!Nezinaaju kur pajautaat,taapeec jautaasu te.Pirms paaris gadiem masiinas iepriekseejais saimnieks bija taisiijis kiimisko tiiriisanu salonam un nepareizas zaaveesanas rezultaataa no griestiem saak krist nost salona apsuvums(taa dreebe, zem vinas ir tas putuplasts).Kaa un ar ko lai es to dreebi piedabuuju atpakal pie griestiem? Ar skavaam nevar,jo izsitiis cauri jumtam un ar liimi arii diezvai,jo liime neturees pie taa porainaa putuplasta.Varbuut ir kaadi ieteikumi?
Offline
Montana
10. May 2014, 12:00 #19886

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

nomainīt griestu apsuvumu
Offline
12
10. May 2014, 15:14 #19887

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


09 May 2014, 21:29:17 Andreas rakstīja:
Sveiki bmw fanāti.
Taisos iepirkt 730d 1999g.
Vēlējos dzirdēt atsauksmes kas un kā +/-
Patēriņš kāds aptuvenais utt
Bez nekādām glupībām lūdzams

Motoram var jukt sprauslas, turbīna, sūkņi. Kārba, ja automāts, var apstāties jebkurā brīdī. piekare jāuzpasē, bet pastāv iespēja restaurēt. elektronika var nojukt. Patēriņš +/- 10 l/100 km. Tas tā, īsumā.
Offline
HS
10. May 2014, 15:19 #19888

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


10 May 2014, 15:14:58 12 rakstīja:

09 May 2014, 21:29:17 Andreas rakstīja:
Sveiki bmw fanāti.
Taisos iepirkt 730d 1999g.
Vēlējos dzirdēt atsauksmes kas un kā +/-
Patēriņš kāds aptuvenais utt
Bez nekādām glupībām lūdzams

Motoram var jukt sprauslas, turbīna, sūkņi. Kārba, ja automāts, var apstāties jebkurā brīdī. piekare jāuzpasē, bet pastāv iespēja restaurēt. elektronika var nojukt. Patēriņš +/- 10 l/100 km. Tas tā, īsumā.


spečuk, kā tas saprotams ja automāts? tavai zināšanai 730d ir tikai un vienīgi automāti
Offline
12
10. May 2014, 15:20 #19889

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

tak nebija teikts ka automāts, vnk 730d. parasti pieraksta 730dA. Un kapēc nevar būt ar manuālo kārbu
Offline
HS
10. May 2014, 15:26 #19890

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


10 May 2014, 15:20:10 12 rakstīja:
tak nebija teikts ka automāts, vnk 730d. parasti pieraksta 730dA. Un kapēc nevar būt ar manuālo kārbu


dA raksta tiem kieriem nāk gan,gan. tas tā tautā iegājies.

no rūpnīcas nāk tikai automāti 730d, ja ir raustāmais, značit konstruktors
Offline
12
10. May 2014, 15:28 #19891

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

HS tev žetons par erudīciju
Offline
HS
10. May 2014, 15:37 #19892

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


10 May 2014, 15:28:17 12 rakstīja:
HS tev žetons par erudīciju


Offline
Simpsons
10. May 2014, 17:02 #19893

Kopš: 25. Mar 2013

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Notika problēma ar aizdedzi.
Kurš varētu nomainīt aizdedzes slēdzeni priekš BMW e39?
Ieliekot atslēgu un griežot vienkārši griežas viss uz apli un nekas nenotiek.
Offline
Andreas
10. May 2014, 19:44 #19894

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Īsumā sakot, tad neiteiktu man ņemt 730d skatos pēc komentāriem ja?
Offline
IngusSeflers
10. May 2014, 20:38 #19895

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


10 May 2014, 15:25:56 Rosinante rakstīja:

09 May 2014, 10:18:58 IngusSeflers rakstīja:
Sveiciens speciem!
Netieku gudrs ar 4 taktu Honda GX270 motoru. Kartingam beidzās degviela,sapildiju un vairs nevar dabūt pie dzīvības?! Dzirkstele,degviela ir.Esmu izmēģinājis visu ko varēju, no cita karta pārskrūvēju bāku,karburātoru,aizdedzi...nekādu dzīvības pazīmju! WTF? Ir kāds kas ir to primitīvo dzinēju pazinējs un var ko ieteikt?
Bildē šamējais!


Noņem gaisa filtru un tieši karburatorā ielej kādus 50 gramus benzīna , motors pieleks bet pēc laika noslāps tad vēlreiz uzlej benzīnu , tad vajadzētu aiziet!
Karburatoram pa vidu ir blīve un blīvei ir divas ļipiņas kas pilda vārstu funkciju benzīna sūkšanai (benzīns sūcas ar vakumu)kad ļipiņas paliek sausas viņas vairs nefunkcionē , it sevišķi ja benzīnam kādas piedevas lej klāt!Viņas paliek cietas!
Izlasi vēlreiz manu postu rakstīju,ka degviela ir un karburātors ir mainīts no ejoša!
Vainīgs bija pārlūzis ieplūdes vārsts!
Offline
IngusSeflers
10. May 2014, 20:39 #19896

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


10 May 2014, 19:44:16 Andreas rakstīja:
Īsumā sakot, tad neiteiktu man ņemt 730d skatos pēc komentāriem ja?
Tu tāpat viņu paņemsi
E38 ir daudz niķu un stiķu,ja gribi to auto turēt labā stāvoklī,tad maku turi vaļā
Offline
uldens1
10. May 2014, 20:44 #19897

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15793

Braucu ar:


10 May 2014, 20:38:02 IngusSeflers rakstīja:

10 May 2014, 15:25:56 Rosinante rakstīja:

09 May 2014, 10:18:58 IngusSeflers rakstīja:
Sveiciens speciem!
Netieku gudrs ar 4 taktu Honda GX270 motoru. Kartingam beidzās degviela,sapildiju un vairs nevar dabūt pie dzīvības?! Dzirkstele,degviela ir.Esmu izmēģinājis visu ko varēju, no cita karta pārskrūvēju bāku,karburātoru,aizdedzi...nekādu dzīvības pazīmju! WTF? Ir kāds kas ir to primitīvo dzinēju pazinējs un var ko ieteikt?
Bildē šamējais!


Noņem gaisa filtru un tieši karburatorā ielej kādus 50 gramus benzīna , motors pieleks bet pēc laika noslāps tad vēlreiz uzlej benzīnu , tad vajadzētu aiziet!
Karburatoram pa vidu ir blīve un blīvei ir divas ļipiņas kas pilda vārstu funkciju benzīna sūkšanai (benzīns sūcas ar vakumu)kad ļipiņas paliek sausas viņas vairs nefunkcionē , it sevišķi ja benzīnam kādas piedevas lej klāt!Viņas paliek cietas!
Izlasi vēlreiz manu postu rakstīju,ka degviela ir un karburātors ir mainīts no ejoša!
Vainīgs bija pārlūzis ieplūdes vārsts!
tomer kompresija problema bij
Offline
kristapsk94
10. May 2014, 21:16 #19898

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

vai kads varatu pateikt kur varatu tagat dabut ellu prieks 750 f01 vai ari kada tur nak ieksa orginala ?
Offline
IngusSeflers
10. May 2014, 21:36 #19899

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


10 May 2014, 20:44:42 uldens1 rakstīja:

10 May 2014, 20:38:02 IngusSeflers rakstīja:

10 May 2014, 15:25:56 Rosinante rakstīja:

09 May 2014, 10:18:58 IngusSeflers rakstīja:
Sveiciens speciem!
Netieku gudrs ar 4 taktu Honda GX270 motoru. Kartingam beidzās degviela,sapildiju un vairs nevar dabūt pie dzīvības?! Dzirkstele,degviela ir.Esmu izmēģinājis visu ko varēju, no cita karta pārskrūvēju bāku,karburātoru,aizdedzi...nekādu dzīvības pazīmju! WTF? Ir kāds kas ir to primitīvo dzinēju pazinējs un var ko ieteikt?
Bildē šamējais!


Noņem gaisa filtru un tieši karburatorā ielej kādus 50 gramus benzīna , motors pieleks bet pēc laika noslāps tad vēlreiz uzlej benzīnu , tad vajadzētu aiziet!
Karburatoram pa vidu ir blīve un blīvei ir divas ļipiņas kas pilda vārstu funkciju benzīna sūkšanai (benzīns sūcas ar vakumu)kad ļipiņas paliek sausas viņas vairs nefunkcionē , it sevišķi ja benzīnam kādas piedevas lej klāt!Viņas paliek cietas!
Izlasi vēlreiz manu postu rakstīju,ka degviela ir un karburātors ir mainīts no ejoša!
Vainīgs bija pārlūzis ieplūdes vārsts!
tomer kompresija problema bij
Jap tieši viducī kāds būs labi piebraucis dzinēju
Offline
Driver
10. May 2014, 21:40 #19900

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 May 2014, 19:44:16 Andreas rakstīja:
Īsumā sakot, tad neiteiktu man ņemt 730d skatos pēc komentāriem ja?

Tu to mashinu sev pirksi? Kometatori sev pirks, jeb tu komentatoriem nopirksi!?

Katrs njem ko grib un katram definicija "suuds" ir citada un biezi vien atskiriga.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo