Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
mm325
11. Oct 2019, 17:54 #8721

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is

E91 pfl. Radio brīžam pazūd un navigācijas grozamā poga tajā brīdī paliek vaļīga. Bluetooth arī neiet, nevar telefonu pieslēgt.
Kas ir aizgājis pa pieskari?
Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2019, 18:11 #8722

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2019, 17:54:34 @mm325 rakstīja:
E91 pfl. Radio brīžam pazūd un navigācijas grozamā poga tajā brīdī paliek vaļīga. Bluetooth arī neiet, nevar telefonu pieslēgt.
Kas ir aizgājis pa pieskari?

Bluetooth bloks iespējams
Online
soulfreak
11. Oct 2019, 20:25 #8723

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6585

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


10 Oct 2019, 15:54:06 @RR04 rakstīja:

10 Oct 2019, 15:52:01 @Mixzzz rakstīja:

08 Oct 2019, 14:20:20 @RR04 rakstīja:
Izklausās pēc baigajiem laukiem
Welcome to Riga....Vislielākie lauki LV ceļu ziņā.

Tas vairāk bija attiecināts uz personāžu, kurš uzstūķē lielākus balonus nekā ražotājs paredz, tad saprot, ka strīķē arkās un, tad meklē augstākas atsperes


Rīdziniek, nekas nestrīķē! Gribu augstākas atsperes, lai var izbraukt čakeni un purčiku
Offline
GirtzB
11. Oct 2019, 22:44 #8724

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21934

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ņem atsperes no x.
Alpinas recepte x atsperes un collu lielāks ārējais diametrs.
alpinas x stock izmēri 235/35 ZR19 un 265/30 ZR19
atbilst 215/55 R17

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 11 Oct 2019, 22:52:07 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Tuloo
14. Oct 2019, 10:14 #8725

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Ieteikumi izvēloties E90 ? Vēlos pārriet no E60 3.0d uz E90 , bet laikam, ka šoreiz 2.0 benzīnu, 1.8 benzīnu, vienalga.. sanāk maz braukt un dīzelis vairs neatmaksājas, jauda ir, viss strādā, neplīst, bet gribas benzīnu..

Vājās vietas šiem dzinējiem? Ķēde?

Gribas to 6-cilindru, bet tie tikai no 2.3, 2.5 sākas cik zinu, bet nav vajadzība pēc tik liela,bail, ka 4-cilindru motors varētu pievilt bembim.
Offline
chaboska
14. Oct 2019, 10:22 #8726

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Tāpēc labāk vien paliec pie dīzeļa un ņem fl 2.0d
Offline
Tuloo
14. Oct 2019, 10:26 #8727

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Okey, nu, man tas 3.0d ļoti iepaticies, 7 gadu laikā vispār nekādu problēmu nav bijis, laikam 2 sprauslas lietotas ieliku un turpināju braukt... Ķēde pat nav mainīta.

Okey, apdomāšos, 2.0d feislifta ir okey?
Offline
DOPING
14. Oct 2019, 17:55 #8728

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

E93 ar elektrisko stūres reiku, vajag noregulēt savirzi pēc piekares remonta. Kur vest? Wess + Inchcape? Vai parastie kantori arī jēdz šitos noregulēt?

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
yanjux
14. Oct 2019, 19:28 #8729

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4870

Braucu ar: mīkstu jumtu

2x biju m riepās ganību dambī.
Ar parasto reiku.
Nedēļas beigās vedīšu auto ar elektrisko.
Redzēs kādi būs rezultāti
Pagaidām likās ka zin ko dara.
Offline
agaFU
14. Oct 2019, 23:13 #8730

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1758

Braucu ar: E91 turrboo

Var kāds piekodēt e91 ABS bloku mašīnai?
Offline
Mixzzz
15. Oct 2019, 04:30 #8731

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2633

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Oct 2019, 10:26:45 @Tuloo rakstīja:
Okey, nu, man tas 3.0d ļoti iepaticies, 7 gadu laikā vispār nekādu problēmu nav bijis, laikam 2 sprauslas lietotas ieliku un turpināju braukt... Ķēde pat nav mainīta.

Okey, apdomāšos, 2.0d feislifta ir okey?
Nu ja gribi tarskošu un vibrējošu sūdu, tad feel free, bet reāli neiesaku. 6 cyl dirselis ir vēl kcik ok, jau vismaz vienmērīgāks, bet benzīns būs daudz labāk par N47 noteikti.
Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2019, 08:38 #8732

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6131

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Valvetronic negrab

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
15. Oct 2019, 09:34 #8733

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2633

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..
Beidz mēģināt cilvēkus pataisīt par lauķiem
Offline
RR04
15. Oct 2019, 09:56 #8734

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3691

Braucu ar: 41

E92 ar N47, jau labu laiku lietošanā. Problēmu nekādu. Nomaini ķēdes un mauc laimīgs
Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2019, 10:39 #8735

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6131

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

Hz kāds tur ļaunums, visi sakrāmētie iet un bez problēmām, jauda ir, patēriņš normāls Lauvas tiesa problēmu meklēšanā gan ir Kaspičam

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 15 Oct 2019, 10:40:17 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AdultHitler
15. Oct 2019, 12:05 #8736

Kopš: 17. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:


Nu protams, pencīnnieks būs klusāks - līdz sāks grabēt valvetronic un noklapēs

M57 vai M3, citu opciju nav


Neredzu problēmas nedz ar dzinēju un nedz arī ar valvetronic nomaiņu.
Par VVT e-motoru maksāju 25eiras, kad bija jāmaina nost - papildus piedāvāja, vai negribot sensoru par to pašu naudu - kopā 50eiro, viens brauciens uz šrotu un kādas 3h jaucot un liekot atpakaļ vārstu vāku paša rokām.
Vairāk maksāju par diviem mēnešiem kasko, kā bija tēriņi, lai 220k nogājušam auto nomainītu VVT.


Visi ir raudājuši nopakaļ, ka esot miskaste un problēma aiz problēmas un valvetronic ir lielākais BMW izgudrotais mēsls ! Bet tie arī ir cilvēki ar viedokli, ko bazūnē pakaļ kādam, kas izteicis savu foruma komentārā.

Lien ārā citi standarta BMW gļuki (nomainīti tris ABS sensori, navigācijas bloks uz FL, strūres pastriprinātājs, piemetināts jauns izpūtējs, nomainīts akumulators, amortizatori, papildus ūdens sūknis,vārstu blīvslēgi, ķēde profilaksei un lambda), bet lai teiktu, ka valvetronic pie kopta auto statusa būtu nāves smaka - nezinu gan.

[ Šo ziņu laboja AdultHitler, 15 Oct 2019, 12:07:34 ]

Offline
HiJaCKeR
15. Oct 2019, 18:28 #8737

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i


15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

nav nemaz tik sliktie ti N benzīnieki, Kaspichs ar savējo jau ir 500kkm noskrējis, tā ka tie motori ir izturīgi agrāk tos benzīnniekus nemācēja remontēt un noteikt kaiti, tagad cilvēki jau ir izkoduši šos dzinējus. gan dīzelim gan benzīniekam ir savi specifiskie mezgli, kas nolietojas, tā gluži nevar teikt, viens vai otrs ir labāks. visi ar laiku ir jāremontē. nu bet dīzels man liekas ir garlaicīgs.
Online
RSAWorkshop
15. Oct 2019, 19:03 #8738

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6131

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Oct 2019, 18:28:14 @HiJaCKeR rakstīja:

15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

nav nemaz tik sliktie ti N benzīnieki, Kaspichs ar savējo jau ir 500kkm noskrējis, tā ka tie motori ir izturīgi agrāk tos benzīnniekus nemācēja remontēt un noteikt kaiti, tagad cilvēki jau ir izkoduši šos dzinējus. gan dīzelim gan benzīniekam ir savi specifiskie mezgli, kas nolietojas, tā gluži nevar teikt, viens vai otrs ir labāks. visi ar laiku ir jāremontē. nu bet dīzels man liekas ir garlaicīgs.
Prieks, ka Tavam viss ok

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
15. Oct 2019, 19:38 #8739

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15781

Braucu ar:


15 Oct 2019, 18:28:14 @HiJaCKeR rakstīja:

15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

nav nemaz tik sliktie ti N benzīnieki, Kaspichs ar savējo jau ir 500kkm noskrējis, tā ka tie motori ir izturīgi agrāk tos benzīnniekus nemācēja remontēt un noteikt kaiti, tagad cilvēki jau ir izkoduši šos dzinējus. gan dīzelim gan benzīniekam ir savi specifiskie mezgli, kas nolietojas, tā gluži nevar teikt, viens vai otrs ir labāks. visi ar laiku ir jāremontē. nu bet dīzels man liekas ir garlaicīgs.
jautājums cik naudas jāiegrūž lai viņš nobrauktu tos 500k
Offline
Mixzzz
15. Oct 2019, 20:49 #8740

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2633

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Oct 2019, 19:38:12 @uldens1 rakstīja:

15 Oct 2019, 18:28:14 @HiJaCKeR rakstīja:

15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

nav nemaz tik sliktie ti N benzīnieki, Kaspichs ar savējo jau ir 500kkm noskrējis, tā ka tie motori ir izturīgi agrāk tos benzīnniekus nemācēja remontēt un noteikt kaiti, tagad cilvēki jau ir izkoduši šos dzinējus. gan dīzelim gan benzīniekam ir savi specifiskie mezgli, kas nolietojas, tā gluži nevar teikt, viens vai otrs ir labāks. visi ar laiku ir jāremontē. nu bet dīzels man liekas ir garlaicīgs.
jautājums cik naudas jāiegrūž lai viņš nobrauktu tos 500k
Ja nemaina detaļas uz dullo, tad nav tik traki. Un m57n2/n57 ar neko lēti nav uzturēt, protams ja visu izgriezt un sapist, tad cits jautājums.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo