Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 3.0i pirkšana - no kā jāuzmanās?

AutorsZiņojums
petruccio
24. Jun 2011, 13:48 #1

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Kungi,

neemsu vel bmw'ists, bet te piedava vienu izdevigu barteru, ka rezultata varu iegut X5 3.0i auto.

Tatad, no pirceja vardiem: "pilna sportpakete, luka, adas salons, ed 13-14 pa pilsetu". Pati auto 2001. gads, 233 000 km.

Apskatiju, izmeginaju - uz pirmo skatienu viss oki.

Protams, ka brauksu uz Wess'u vai Latbemu uz pilnu diagnostiku + radisu vel daziem specukiem.

Kam tomer vajag stipri pieverest uzmanibu, kadi zemudens akmeni varetu but sim modelim?..

Paldies ieprieks
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 13:54 #2

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Ja, man ari liekas ka tas ir mulkibas. Domaju ka pilseta pie 20-22 bus noteikti.
Offline
Tune-L
24. Jun 2011, 15:06 #3

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20481

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:08 #4

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kapēc?
Es labāk tādu, nekā 4.4.
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:11 #5

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Piedava ka reiz loti daudz 4.4 un loti maz 3.0.

Pielauju, ka 4.4 ir vispar kosmoss degvielas paterinas zinaa.
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:13 #6

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

4.4 zobrati ar ķēdi, vanosi, pneimopiekare, sadeles kārba un pārnesumkārba tā moka galvu, ka patēriņš mazsvarīgs
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:18 #7

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Bet ja izveleties starp 3.0i un 3.0D? It ka uz dizeliem remonts sarezgitaks
Offline
edzulis
24. Jun 2011, 15:20 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

no pieredzes - rij un neiet... v8+gaze way to go
Offline
Mikuzz
24. Jun 2011, 15:26 #9

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ar V8 tas pats kas ar diesel, viss labi līdz brīdim, kad k-kas noklājas

3.0 tādu problēmu nav' tm
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 15:28 #10

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


24 Jun 2011, 15:20:20 edzulis rakstīja:
no pieredzes - rij un neiet... v8+gaze way to go


Ja.. Ar gaze patreiz braucu, loti forsa lieta.

K-kadi 700-800 ls maksas uzstadit?
Offline
marihuans
24. Jun 2011, 18:22 #11

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Nu man ir bisku vairaak kaa meenesi 4.4 x5,uzliku gaazi un braucu
pilseeta ap 20-22l/100 ja brauc nepiedomaajot pie pateerinja,aarpus ap 12-13.
Nu jaa,apkopes nav neko leetas,bet uztureet auto labaa kaartiibaa nav nekas gruuts

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Peecis
24. Jun 2011, 18:30 #12

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2317

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


24 Jun 2011, 15:06:20 Tune-L rakstīja:
Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

Kas tajā M54B30 ir tik slikts iekš X5? Iekš e39 tas ir labākais dzinējs, manuprāt.
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 18:40 #13

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


24 Jun 2011, 18:22:28 marihuans rakstīja:
Nu man ir bisku vairaak kaa meenesi 4.4 x5,uzliku gaazi un braucu
pilseeta ap 20-22l/100 ja brauc nepiedomaajot pie pateerinja,aarpus ap 12-13.
Nu jaa,apkopes nav neko leetas,bet uztureet auto labaa kaartiibaa nav nekas gruuts


Cik maksaja uzstadit?
Offline
marihuans
24. Jun 2011, 18:44 #14

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

~650ls.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Mberg
24. Jun 2011, 18:46 #15

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21483

Braucu ar: B5254T, M57D30, M57D25TU

Ja ienākas barterī, tad uzliek to gāzi un dragā..

Pēc tam jau jāskatās, kā ekspultējas..

No otras puses, var provēt uzreiz pārdot..
Offline
PowerBMW
24. Jun 2011, 18:47 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5808

Braucu ar:


24 Jun 2011, 18:30:21 Peecis rakstīja:

24 Jun 2011, 15:06:20 Tune-L rakstīja:
Visvairaak jaauzmanaas no - X5 3.0i

Kas tajā M54B30 ir tik slikts iekš X5? Iekš e39 tas ir labākais dzinējs, manuprāt.

aizspriedumi-tapat ka E38,39 ar TDS es gan x pirktu ar 3,0 Diesel un uzreiz"ENTER" ievaditu(chipu)!
p.s. vainu esmu braucis tikai ar sudiem bet ne ar V8 ne V12 nesmu bijis apmierinats ar jaudu-tik izbrinijis kur cilvekiem prats tadas degvielas rimas barot
Offline
Puxxx
24. Jun 2011, 20:47 #17

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

man ir gan e30 gan x5 ! skaidra tikai viena lieta bez normaala dzineeja auto ir suuds! man faaterim bija 3.0 x5. mironis un pateerinch galiigi nebija nekaads ekonomiskais! taa kaa piekriitu edzulim!!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
petruccio
24. Jun 2011, 22:31 #18

Kopš: 23. Jul 2010

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Vai ir taisniba, ka X5 ir loti trausls atsperojums?

Viens ipasnieks teica ka 500 ls gadaa tas prieks maksa.
Offline
Mikuzz
03. Jul 2011, 15:32 #19

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41383

Braucu ar: Transporta līdzekli

Izbraucu šodien ar vienu 3.0i, man, kā pensionāram, ikdienai tīri ok likās
Offline
TK-lucis
03. Jul 2011, 16:30 #20

Kopš: 25. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: h5

nu bet tev jau daudz reizes pateica ... 3.0i ir vissliktākā iespēja no visām ... minu 3.0d jau gadus 3 ... laimīgs kā zirgs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo