Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Jaunais Audi A6

AutorsZiņojums
harizmo
08. Jun 2012, 15:39 #141

Kopš: 05. Aug 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: e70


08 Jun 2012, 15:36:53 AleXs rakstīja:

08 Jun 2012, 15:34:09 harizmo rakstīja:

08 Jun 2012, 15:28:02 konussib rakstīja:

08 Jun 2012, 15:21:13 AleXs rakstīja:
... 3.0 būtu labāks variants,gan patēriņa gan ekonomijas ziņā..






Noteikti ieteiktu apdomāt par niknākā 3.0 Tdi iegādi. 313 ZS/650 Nm.
Skaņa


no kura gada vispār nāk 313zs? cik zināms 224 zs. ir 3.0 un 2.7 kautkas ap 190

Jaunākais..2011 modeļa gads. Tur ir parastā 3.0 TDI versija un ir 313 ZS versija.
Pārslēdzot no Comfort uz Dinamic braukšanas režīmu izmainās izpūtēja troksnis. Speciāls verķis izpūtējā
Offline
AleXs
08. Jun 2012, 15:42 #142

Kopš: 02. Sep 2005

Ziņojumi: 945

Braucu ar:


08 Jun 2012, 15:37:25 harizmo rakstīja:

08 Jun 2012, 15:21:13 AleXs rakstīja:
Sveiki.Jautājums.Vai var kāds reāls audi a6 lietotājs izteikt savu komentāru par to,kas būtu labāks 2.7d vai 3.0d..runa iet par tiem audi a6 ,kas ir sākot + - 2005 gada uz augšu


vienk bračka vēlas iegādāties, piedāvā 2.7d,bet man kautkā liekas,ka 3.0 būtu labāks variants,gan patēriņa gan ekonomijas ziņā..varbūt var palūgt kāda viedokli
paldies


2.7 Tdi bija pieejami arī ar piekšpiedziņām un variatoriem.
3.0 Tdi tikai pilnpiedziņa un tipronic.
Ja ir iespēja izvēlēties - viennozīmīgi 3.0 TDi. Patēriņa ziņā nebūs baigā atšķirība. Dinamika 3.0 Tdi tomēr jūtami labāka.
Jāskatās gan kādas tev ir prioritātes šī modeļa iegādei. Pastāstīt varētu diezgan plaši tev. Ir braukāts kā ar vienu, tā ar otru.


Prioritāte ir :

1)Pirkuma cena
2)Degvielas patēriņš/jauda
3)Apkalpošana
4)Pēcpārdošana

vienk vajag saprast vai tas 2.7 ir auto,ko neviens īsti nevēlas..jo ir tak 3.0....un vai ikdienā braucot 2.7 iet kautko..nav tā,ka kūtrs?? un ja vari lūdzu uzrakstīt apmēram vidējo patēriņu

2.7 un 3.0

saprotu,ka 3.0 nāk tikai pilnpiedziņa..bet diezgan ekonomiska pilnpiedziņa.

paldies
Offline
_Eddy_
08. Jun 2012, 15:47 #143

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: wrx sti typeR 00', V60D4AWD 15'


08 Jun 2012, 15:42:04 AleXs rakstīja:
saprotu,ka 3.0 nāk tikai pilnpiedziņa..bet diezgan ekonomiska pilnpiedziņa.

paldies

Jaa, jo taa ir bezpiedzinja ar uzlabotu iespeeju ziemaa pie veikala noparkoties.
Offline
M--X
08. Jun 2012, 15:49 #144

Kopš: 16. Jun 2006

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Pačurāt

Paziņam ir 2,7 Q. Čipots. Cik esmu braucis, par kūtru to nosaukt nekādīgi nevaru. Iet ļoti labi.
Offline
harizmo
08. Jun 2012, 16:03 #145

Kopš: 05. Aug 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: e70




Prioritāte ir :

1)Pirkuma cena
2)Degvielas patēriņš/jauda
3)Apkalpošana
4)Pēcpārdošana

vienk vajag saprast vai tas 2.7 ir auto,ko neviens īsti nevēlas..jo ir tak 3.0....un vai ikdienā braucot 2.7 iet kautko..nav tā,ka kūtrs?? un ja vari lūdzu uzrakstīt apmēram vidējo patēriņu

2.7 un 3.0

saprotu,ka 3.0 nāk tikai pilnpiedziņa..bet diezgan ekonomiska pilnpiedziņa.

paldies

1) 3.0 Tdi būs dārgāks
2)degvielas patēriņš līzīgs. Jauda 3.0 Tdi patīkamāka.
3)Apkalpošana, principā, līdzīga. Ja paņemsi 2.7 TDI, tad variatorā katrus 60 000 km būs jāmaina eļļa. 120 LVL pie dīlera.
Uzsit pm kādus interesējošos jautājumus. Baigi plaši var stāstīt te.
Pie dīlera apkalpojot mazā apkope aptuveni 130 LVL, lielā kādi 300 parasti sanāca.
4)Pēcpārdošanā 3.0 Tdi cenas tomēr augstākas turās. Un gribētāju 3.0 TDI vairāk.
Daudzi baidās no 2.7 TDI variatoriem.

Patēriņš 3.0 TDI, ja normāli braukā
12l pilsēta
6l ārpus
kādi 9 sanak vidējais.

Par kūtru 2.7 nevar nosaukt. Bet, ja salīdzina abus, tad 3.0 ir dinamiskāks.
Principā jaudas ziņā pilnībā pietiek arī ar 2.7 TDI.
Offline
AleXs
08. Jun 2012, 16:05 #146

Kopš: 02. Sep 2005

Ziņojumi: 945

Braucu ar:


08 Jun 2012, 16:03:46 harizmo rakstīja:



Prioritāte ir :

1)Pirkuma cena
2)Degvielas patēriņš/jauda
3)Apkalpošana
4)Pēcpārdošana

vienk vajag saprast vai tas 2.7 ir auto,ko neviens īsti nevēlas..jo ir tak 3.0....un vai ikdienā braucot 2.7 iet kautko..nav tā,ka kūtrs?? un ja vari lūdzu uzrakstīt apmēram vidējo patēriņu

2.7 un 3.0

saprotu,ka 3.0 nāk tikai pilnpiedziņa..bet diezgan ekonomiska pilnpiedziņa.

paldies

1) 3.0 Tdi būs dārgāks
2)degvielas patēriņš līzīgs. Jauda 3.0 Tdi patīkamāka.
3)Apkalpošana, principā, līdzīga. Ja paņemsi 2.7 TDI, tad variatorā katrus 60 000 km būs jāmaina eļļa. 120 LVL pie dīlera.
Uzsit pm kādus interesējošos jautājumus. Baigi plaši var stāstīt te.
Pie dīlera apkalpojot mazā apkope aptuveni 130 LVL, lielā kādi 300 parasti sanāca.
4)Pēcpārdošanā 3.0 Tdi cenas tomēr augstākas turās. Un gribētāju 3.0 TDI vairāk.
Daudzi baidās no 2.7 TDI variatoriem.

Patēriņš 3.0 TDI, ja normāli braukā
12l pilsēta
6l ārpus
kādi 9 sanak vidējais.

Par kūtru 2.7 nevar nosaukt. Bet, ja salīdzina abus, tad 3.0 ir dinamiskāks.
Principā jaudas ziņā pilnībā pietiek arī ar 2.7 TDI.

Super,paldies Tev
Offline
Vantage
08. Jun 2012, 16:06 #147

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7377

Braucu ar: München und Togliatti


08 Jun 2012, 15:39:27 harizmo rakstīja:

08 Jun 2012, 15:36:53 AleXs rakstīja:

08 Jun 2012, 15:34:09 harizmo rakstīja:

08 Jun 2012, 15:28:02 konussib rakstīja:

08 Jun 2012, 15:21:13 AleXs rakstīja:
... 3.0 būtu labāks variants,gan patēriņa gan ekonomijas ziņā..






Noteikti ieteiktu apdomāt par niknākā 3.0 Tdi iegādi. 313 ZS/650 Nm.
Skaņa


no kura gada vispār nāk 313zs? cik zināms 224 zs. ir 3.0 un 2.7 kautkas ap 190

Jaunākais..2011 modeļa gads. Tur ir parastā 3.0 TDI versija un ir 313 ZS versija.
Pārslēdzot no Comfort uz Dinamic braukšanas režīmu izmainās izpūtēja troksnis. Speciāls verķis izpūtējā


Viņš taču teica no 2005.gada tas ir domāts C6 kuzavs.

Miniet taču ne tikai gadu, kā kolhoznieki, bet konkrēti modeli,kuzavu,motoru,kārbu, vajadzības gadījumā atliktos līdzekļus iegādei - lai uzreiz ir skaidrs! Tas tāpat kā pateikt "320 un 330" - nenozīmē neko

par C7, protams, runāt un priecāties tas ir viens, bet 41,000 eur par 2.0TDI vai 56,400 eur par 313zs dīzeli tomēr ir starpība. Un tās ir tikai bāzes cenas. Reāli, papriecāties vidējs latvietis varēs par tādu tikai otrreizējā tirgū.

Par C6 runājot, 3.0TDI un quattro! Tur nav nekāds stulbais multitroniks un motors ir diezgan patīkams, paļaujas čipošanai pietiekami un iet labi
Offline
macho
08. Jun 2012, 16:07 #148

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: F20; Q5

Nezinu, kā ir ar a6 un 3.0, bet vakar ietestēju A7 ar 3.0 biturbo dīzelīti. Man bija

Tā ir manta
Offline
Vantage
08. Jun 2012, 16:12 #149

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7377

Braucu ar: München und Togliatti

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
harizmo
08. Jun 2012, 16:12 #150

Kopš: 05. Aug 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: e70


08 Jun 2012, 16:07:45 macho rakstīja:
Nezinu, kā ir ar a6 un 3.0, bet vakar ietestēju A7 ar 3.0 biturbo dīzelīti. Man bija

Tā ir manta


Mhm, tas ir tas pats dīzelis, kas nāk jaunajā A6.
A6 izmēģināju.. INSANE!!
Offline
konussib
08. Jun 2012, 16:21 #151

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


08 Jun 2012, 16:12:09 Vantage rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!



Offline
Spike
15. May 2014, 22:09 #152

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

S6





Viģiks oooo









.

[ Šo ziņu laboja Spike, 15 May 2014, 22:09:48 ]



-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Spike
15. May 2014, 22:18 #153

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

Līdz ~120 M5 F10

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
mc
15. May 2014, 22:24 #154

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48008

Braucu ar: lēnu žurciņu


15 May 2014, 22:18:59 Spike rakstīja:
Līdz ~120 M5 F10
toties e60 535d .....

-----------------


Offline
JDS
15. May 2014, 23:11 #155

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9732

Braucu ar: 5, S, TS.


15 May 2014, 22:18:59 Spike rakstīja:
Līdz ~120 M5 F10

Tieshaam?
M5 vs S6
Veel jo vairaak njemot veeraa tavus apgalvojumus par 3,7-3,8 no launcha.
Offline
Spike
15. May 2014, 23:18 #156

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

Beidz sapņot !
personīgi no 4 braucieniem, 3 pa pus korpusu, jo M5 izspole!
Protams pec 110-120 , M5 iet garam ka stavošam
Bet nevajag aizmirst ka Audi S6 ir 420hp ar videjo pateriņu 13-15l uz 100km - M5 560hp ar videjo paterinu 16-19l uz 100km
Ja Audi S6 ar mtm 555hp , M5 no chance!

Un pareizi butu salidzinat:
M5 vs RS6
550i vs S6


Audi S6 ar sporta diferenciali kur jaudas sadalijums 60% uz aizmugurejiem riteņiem un 40% uz priekšejiem, ļoti patīkama un stabila braukšana!



Vel man ļoti patika Audi 5gadu garantija vai 150000km, Audi centrs bez liekiem jautajumiem pēc garantijas samainija saskrapeto start pogu un audio skaļruni!

BMW vai Tu mani dzirdi? Mazliet kvalitati!!!

[ Šo ziņu laboja Spike, 15 May 2014, 23:27:59 ]



-----------------

Рождённые в СССР


Offline
Spike
15. May 2014, 23:25 #157

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

P.S jaunie S63 AMG arī 4matic
Sanaca arī pabraukt ar A6 3,0tdi 313hp (biturbo) kuram mtm čips ~ 380hp un izsplūde , kas skan kā benzīna motors!
Labs!

[ Šo ziņu laboja Spike, 15 May 2014, 23:32:27 ]



-----------------

Рождённые в СССР


Offline
JDS
16. May 2014, 21:15 #158

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9732

Braucu ar: 5, S, TS.


15 May 2014, 23:18:09 Spike rakstīja:
Beidz sapņot !
personīgi no 4 braucieniem, 3 pa pus korpusu, jo M5 izspole!
Protams pec 110-120 , M5 iet garam ka stavošam
Ja Audi S6 ar mtm 555hp , M5 no chance!

Tu tiec skaidriibaa saakumaa ar saviem aogalvojumiem kur pretruna pretrunas galaa.
M5 stocks tev no launcha liidz simtam ieskrienas 3,7-3,8, S6 liidz taadiem cipariem pus sekunde - vairaak.
Es Tev iemetu salidzinaajumu, uzskataams piemeers tam ka audi kaash konkreeti arii liidz tiem 120.

Mtm? Tu veel buutu S6 evotech ar 700+ zs saliidzinaajis, tepat kaiminjos poljiem ir.
Par To ka M5 jasalidzina ar RS 6 tam gan pilniibaa piekriitu.
Par E63 4matic, jaa vinjiem arii tagad pilnpiedzinja, bet kautkas tur iisti nav jo rwd tie pashi amg ir aatraaki un tie kas nav stock vispaar nekur nebrauc salidzinot ar citaam markaam
Offline
Ogotais
16. May 2014, 21:20 #159

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 385

Braucu ar: UK & drīz NOR pabalstiem

Atkal TDS parlasijeis gramatinas, bet pie raga, ta pat ka lidz menesim, protams, ka S6 izpis vienos vartos M5 arbaudits: + ka izskataus raudi salidzinot ar pempe
Offline
JDS
16. May 2014, 21:22 #160

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9732

Braucu ar: 5, S, TS.


16 May 2014, 21:20:13 Ogotais rakstīja:
Atkal TDS parlasijeis gramatinas, bet pie raga, ta pat ka lidz menesim, protams, ka S6 izpis vienos vartos M5 arbaudits: + ka izskataus raudi salidzinot ar pempe

Picu miili, turpini draazt duuri

[ Šo ziņu laboja JDS, 16 May 2014, 21:22:51 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips