Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
12. Mar 2024, 14:02 #8281

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nepieciešama diagnostika

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
12. Mar 2024, 14:05 #8282

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5731

Braucu ar: NS7

Nu kāda diagnostika, ko vēl zondēt?


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
12. Mar 2024, 14:26 #8283

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nezinu, kaut ko mašīnai, kas un kāpēc vibrē utt


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
12. Mar 2024, 14:37 #8284

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5731

Braucu ar: NS7

Es takš stāstu, vien sprausla "norauj" uz muti korekcijas, motors vibrē gaitā, uz vietas viss ok tikai mazliet staigā apgiezieni kamēr atjauno korekcijas. bojāto sprauslu nomainīja uz jaunu, nobrauca 500 km un atkal tas pats tikai ar citu sprauslu. Nomainīs ar otro bet jāsparot vai sagadīšanās, ka nomirst divas sprauslas dabīgā veidā vai kautkas tām "palīdz" mirt

[ Šo ziņu laboja protams, 12 Mar 2024, 14:37:42 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
CP17
12. Mar 2024, 15:28 #8285

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Tev vnk pusmirušo sprauslu pārskrūvēja citā coķī
Offline
Frostijs
12. Mar 2024, 15:45 #8286

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 626

Braucu ar: Z1000sx


09 Mar 2024, 23:40:57 @sliir rakstīja:
Nu ok pieņemsim ka eļļas kvalitāte un piesārņojums nav reāla problēma. Kas tad ir vispopulārākais iemesls kapēc nobeidzās tie auto amortiņi (atskaitot eļļas iztecēšānu)? Vai kapēc tieši sāk sist asi uz mazām ātrām bedrītēm.


Eļļa izstrādājas.
Moto pasaulē amīšiem eļļas maina bieži, lai uzturētu atbilstošu stāvokli. Auto pasaulē kaut kā visi par eļļas izstrādāšanos ir aizmirsuši..
Offline
Briize
12. Mar 2024, 16:40 #8287

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 722

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


12 Mar 2024, 14:37:03 @protams rakstīja:
Es takš stāstu, vien sprausla "norauj" uz muti korekcijas, motors vibrē gaitā, uz vietas viss ok tikai mazliet staigā apgiezieni kamēr atjauno korekcijas. bojāto sprauslu nomainīja uz jaunu, nobrauca 500 km un atkal tas pats tikai ar citu sprauslu. Nomainīs ar otro bet jāsparot vai sagadīšanās, ka nomirst divas sprauslas dabīgā veidā vai kautkas tām "palīdz" mirt

Dzinēja kompresija ?
N57 jau mēdz būt problēmas ar cilindru pārklājumu
Offline
RSAWorkshop
12. Mar 2024, 17:10 #8288

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Mar 2024, 14:37:03 @protams rakstīja:
Es takš stāstu, vien sprausla "norauj" uz muti korekcijas, motors vibrē gaitā, uz vietas viss ok tikai mazliet staigā apgiezieni kamēr atjauno korekcijas. bojāto sprauslu nomainīja uz jaunu, nobrauca 500 km un atkal tas pats tikai ar citu sprauslu. Nomainīs ar otro bet jāsparot vai sagadīšanās, ka nomirst divas sprauslas dabīgā veidā vai kautkas tām "palīdz" mirt
Skatoties vai pozitīvas vai negatīvas vērtības, tad var zīlēt kas tur notiek
Izklausās gan pēc nobeigta kolektora, viņi arī mēdz tādus brīnumus taisīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
12. Mar 2024, 17:46 #8289

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5731

Braucu ar: NS7

Ar pirmo tādu sprauslu nobraucu 300km, pa ceļam kādas 3 reizes uzvibrēja, atpakaļceļā nevienu reizi nekas, kā normāls auto.
pēc tiem 600 km sāka meklēt kas naU labi, resp. sprausla. Tagad atkal, -3 korekcija, pirmai bija ap +2
Pārejoša/mainīga kaite bet 2 sprauslas kirdik.
Kompresijas neesamība vai caurs kolektors uzturētu vibrāciju - misfairu konstanti, ne?

[ Šo ziņu laboja protams, 12 Mar 2024, 19:55:21 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
12. Mar 2024, 18:32 #8290

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

-3 parasti ir sprauslas problēmas pazīme
Pilnīgi iespējams, ka sākumā nomainija nepareizo

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sliir
12. Mar 2024, 20:36 #8291

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 857

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Eļļa izstrādājas.
Moto pasaulē amīšiem eļļas maina bieži, lai uzturētu atbilstošu stāvokli. Auto pasaulē kaut kā visi par eļļas izstrādāšanos ir aizmirsuši..


Auto pasaulē tā ekonomika laikam nostājas tā ka neatmaksājas eļļu mainīt jo parastie auto amīši tiek ražoti lielā skaitā un līdz ar to ir lēti, bet darbs noņemt un uzlikt ir salīdzinoši dārgāks, tapēc vienkārši met ārā un maina.
Offline
sys9291
13. Mar 2024, 13:20 #8292

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5212

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Mar 2024, 15:45:55 @Frostijs rakstīja:

09 Mar 2024, 23:40:57 @sliir rakstīja:
Nu ok pieņemsim ka eļļas kvalitāte un piesārņojums nav reāla problēma. Kas tad ir vispopulārākais iemesls kapēc nobeidzās tie auto amortiņi (atskaitot eļļas iztecēšānu)? Vai kapēc tieši sāk sist asi uz mazām ātrām bedrītēm.


Eļļa izstrādājas.
Moto pasaulē amīšiem eļļas maina bieži, lai uzturētu atbilstošu stāvokli. Auto pasaulē kaut kā visi par eļļas izstrādāšanos ir aizmirsuši..

Motopasaulē eļļu maina priekšējos štokos, un nevis tapēc, ka eļļa "izstrādājas", bet gan tapēc, ka caur ventilācijas kanāliem iekšā sasūc putekļus, ka kpā ar eļļu pārvēršas par....
P.S dažiem BMW močiem priekšā ir gan klasiskie moto štoki, gan automobīlim analoģisks amortizators ar atsperi...
Offline
Frostijs
13. Mar 2024, 13:37 #8293

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 626

Braucu ar: Z1000sx


13 Mar 2024, 13:20:33 @sys9291 rakstīja:

12 Mar 2024, 15:45:55 @Frostijs rakstīja:

09 Mar 2024, 23:40:57 @sliir rakstīja:
Nu ok pieņemsim ka eļļas kvalitāte un piesārņojums nav reāla problēma. Kas tad ir vispopulārākais iemesls kapēc nobeidzās tie auto amortiņi (atskaitot eļļas iztecēšānu)? Vai kapēc tieši sāk sist asi uz mazām ātrām bedrītēm.


Eļļa izstrādājas.
Moto pasaulē amīšiem eļļas maina bieži, lai uzturētu atbilstošu stāvokli. Auto pasaulē kaut kā visi par eļļas izstrādāšanos ir aizmirsuši..

Motopasaulē eļļu maina priekšējos štokos, un nevis tapēc, ka eļļa "izstrādājas", bet gan tapēc, ka caur ventilācijas kanāliem iekšā sasūc putekļus, ka kpā ar eļļu pārvēršas par....
P.S dažiem BMW močiem priekšā ir gan klasiskie moto štoki, gan automobīlim analoģisks amortizators ar atsperi...



Putekļi ir viena lieta. Otra ir izstrādāšanās..

Amortizatorā esošā eļļa, absorbējot sitienu, kustības enerģiju pārvērš siltumenerģijā un tiek abosrbēta ēļļā. Un karstums noārda/degradē eļļu.

Offline
sys9291
13. Mar 2024, 14:16 #8294

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5212

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2024, 13:37:52 @Frostijs rakstīja:

13 Mar 2024, 13:20:33 @sys9291 rakstīja:

12 Mar 2024, 15:45:55 @Frostijs rakstīja:

09 Mar 2024, 23:40:57 @sliir rakstīja:
Nu ok pieņemsim ka eļļas kvalitāte un piesārņojums nav reāla problēma. Kas tad ir vispopulārākais iemesls kapēc nobeidzās tie auto amortiņi (atskaitot eļļas iztecēšānu)? Vai kapēc tieši sāk sist asi uz mazām ātrām bedrītēm.


Eļļa izstrādājas.
Moto pasaulē amīšiem eļļas maina bieži, lai uzturētu atbilstošu stāvokli. Auto pasaulē kaut kā visi par eļļas izstrādāšanos ir aizmirsuši..

Motopasaulē eļļu maina priekšējos štokos, un nevis tapēc, ka eļļa "izstrādājas", bet gan tapēc, ka caur ventilācijas kanāliem iekšā sasūc putekļus, ka kpā ar eļļu pārvēršas par....
P.S dažiem BMW močiem priekšā ir gan klasiskie moto štoki, gan automobīlim analoģisks amortizators ar atsperi...



Putekļi ir viena lieta. Otra ir izstrādāšanās..

Amortizatorā esošā eļļa, absorbējot sitienu, kustības enerģiju pārvērš siltumenerģijā un tiek abosrbēta ēļļā. Un karstums noārda/degradē eļļu.



nu karstums jau tur tāds nosacīts, un slodze auto amaortizatoros ir nesalīdzināmi lielāka...
Offline
Locis
13. Mar 2024, 15:27 #8295

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11299

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu teiksim ja cilvēks parastais līdz darbam aizbrauc pāri pāris gulosajiem pa mierīgo ,vai kruīze pa soseju,tie amīši tā dabūt piepipet ,kā ja brauc kārtīgs motobraucējs pa nelidzenu trasi ,lecieni utt?
Offline
Frostijs
13. Mar 2024, 16:24 #8296

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 626

Braucu ar: Z1000sx

Kruīzējot pa šoseju ne mocim ne auto nebūs problēmas. Vot jūsu rīgas ielas pamatīgi čakarē gan
Offline
DSSD
14. Mar 2024, 16:29 #8297

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1076

Braucu ar: E36

Kurš var nokalibŗēt atpakaļskata kameru? PM
Offline
Negantelis
14. Mar 2024, 19:57 #8298

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1471

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Vai jums ambient light ir arī centrālajā panelī.Tas kas virs bardaka, cd.
Offline
xn3x
14. Mar 2024, 22:59 #8299

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: ģimenes universāli

Nav
Offline
R_S
19. Mar 2024, 23:53 #8300

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 783

Braucu ar: nākotnes klasiku

N47 lētais FA1 ķēdes komplekts
Kāds ir saskāries, ka degvielas sūkņa zobrats vienkārši izjūk?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo