Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
ingusijs
05. Oct 2020, 19:50 #5901

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW


05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.
Offline
Elviss
05. Oct 2020, 20:13 #5902

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kardāns, bukses, lodbalsts, tās visas braucot jūtamās lietas. Vienā dienā viņas nenotiek. Tātad ielaists

-----------------
Offline
radiaators
05. Oct 2020, 20:16 #5903

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls

[ Šo ziņu laboja radiaators, 05 Oct 2020, 20:17:12 ]

Offline
ingusijs
05. Oct 2020, 21:04 #5904

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW


05 Oct 2020, 20:13:16 @Elviss rakstīja:
Kardāns, bukses, lodbalsts, tās visas braucot jūtamās lietas. Vienā dienā viņas nenotiek. Tātad ielaists


Pirmkārt ja zini kā bija pirms tās bukses nobeidzās tad gan jau, ka var just ašķirību vai arī esi mehāniķis. Nopirku jau ar šādien defektiem.
Offline
Elviss
05. Oct 2020, 21:35 #5905

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Es ceru, ka nometi cenu, nevis nepārbaudīji to auto. Šīs lietas ir uzreiz redzamas

-----------------
Offline
radiaators
05. Oct 2020, 22:37 #5906

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Kas no šitā ir tavam auto ?
1. Xdrive
2. Dynamic drive
3. Aktīvā stūre
4. "Gudrie" amīši ?
Offline
Gintons
05. Oct 2020, 23:02 #5907

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

ar ko atšķiras ''sporta''kārba no parastās neskaitot vizuali ,ka kloķis atšķiras.
Offline
pelu_junkurs
06. Oct 2020, 07:56 #5908

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: žurx


05 Oct 2020, 23:02:20 @Gintons rakstīja:
ar ko atšķiras ''sporta''kārba no parastās neskaitot vizuali ,ka kloķis atšķiras.


Ātrumi pārslēdzas kā F1 bolīdiem
Vecais, šo jau nu pats varēji iegūglēt.
Offline
MMMax
06. Oct 2020, 08:39 #5909

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4


05 Oct 2020, 20:16:19 @radiaators rakstīja:

05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls


Prikola pēc ko Tavs mehs teica?
Offline
ingusijs
06. Oct 2020, 09:49 #5910

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW


05 Oct 2020, 22:37:07 @radiaators rakstīja:

05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Kas no šitā ir tavam auto ?
1. Xdrive
2. Dynamic drive
3. Aktīvā stūre
4. "Gudrie" amīši ?


Man ir Xdrive.
Amīši parastie.
Pārējo nezinu
Offline
sys9291
06. Oct 2020, 10:00 #5911

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

Starp citu no pieredzes varu pateikt, ka Wessam patīk pārspīlēt, vēl E39 laikos bija piebraucis sabēdājies klients ar bezmaksas diagnostikas tāmi 1,5K vērtībā... Viss aprobežojās ar stab. atsaites maiņu...
Te tante no Inchape teica, ka mehiem par šāda veida diagnostiku maksā tikai tad, ja auto tiek pie viņiem remontēts...tālāk secinājumus izdaram paši...
Offline
Locis
06. Oct 2020, 10:40 #5912

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Oct 2020, 07:56:17 @pelu_junkurs rakstīja:

05 Oct 2020, 23:02:20 @Gintons rakstīja:
ar ko atšķiras ''sporta''kārba no parastās neskaitot vizuali ,ka kloķis atšķiras.


Ātrumi pārslēdzas kā F1 bolīdiem
Vecais, šo jau nu pats varēji iegūglēt.

Ja kas,ir pārdošanā tāds auto.
Offline
Tune-L
06. Oct 2020, 10:44 #5913

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20274

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


05 Oct 2020, 18:58:44 @Elviss rakstīja:
Bremzes nemaksā tādu naudu. Wessā noteikti. Un viņas tak maina pēc noteikta nobraukuma. Vai arī apkopem netiek sekots līdz un tad pēkšņi baigais pārsteigums, ka viss jāmaina. I tā pat nevar ritošajā tādu ciparu dabūt apkopēs


BMW priekšējie bremžu diski ar uzlikām un devējiem maksā 500 EUR. Jā jāmaina abām asīm un vēl kāda lielāka detaļa ritošajā, tad tāds cipars vēsi saskrien.


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
sys9291
06. Oct 2020, 13:11 #5914

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Oct 2020, 10:44:13 @Tune-L rakstīja:

05 Oct 2020, 18:58:44 @Elviss rakstīja:
Bremzes nemaksā tādu naudu. Wessā noteikti. Un viņas tak maina pēc noteikta nobraukuma. Vai arī apkopem netiek sekots līdz un tad pēkšņi baigais pārsteigums, ka viss jāmaina. I tā pat nevar ritošajā tādu ciparu dabūt apkopēs


BMW priekšējie bremžu diski ar uzlikām un devējiem maksā 500 EUR. Jā jāmaina abām asīm un vēl kāda lielāka detaļa ritošajā, tad tāds cipars vēsi saskrien.


a kapēc OEM likt? uzliekam ATE no IC - sanāks lētāk...un kalpos nevainojami...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Oct 2020, 13:11:49 ]

Offline
FisherS
06. Oct 2020, 13:37 #5915

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1472

Braucu ar: tīriem diskiem

Labāk bremzes likt oem, reiz uzliku lkm twr vai kkādus tādus, uz bāņa tas auto vispār nestājās, tad pēc kādiem 5k km sāka vēl mest, tad gan, nost un oem virsū.

Ja pa rīgu tik kratās, tad var protams likt lētos

[ Šo ziņu laboja FisherS, 06 Oct 2020, 13:39:38 ]

Offline
sys9291
06. Oct 2020, 15:32 #5916

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Oct 2020, 13:37:41 @FisherS rakstīja:
Labāk bremzes likt oem, reiz uzliku lkm twr vai kkādus tādus, uz bāņa tas auto vispār nestājās, tad pēc kādiem 5k km sāka vēl mest, tad gan, nost un oem virsū.

Ja pa rīgu tik kratās, tad var protams likt lētos

jā TRW nav labākā izvēle (un IC Brembo arī), bet ja sanāk bieži pa bāņiem lidot - tad OEM...
Offline
Kaross
06. Oct 2020, 16:31 #5917

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ATE es teiktu, ka ir 1:1 ar oriģinālu. Nekad nav bijušas problēmas. Tie ne tuvu nav lētie diski un salīdzināmi ar TRW.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
zebra
06. Oct 2020, 16:41 #5918

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1969

Braucu ar: tavu mammu


05 Oct 2020, 20:16:19 @radiaators rakstīja:

05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls

Cik bija?
Offline
radiaators
06. Oct 2020, 17:25 #5919

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Oct 2020, 16:41:34 @zebra rakstīja:

05 Oct 2020, 20:16:19 @radiaators rakstīja:

05 Oct 2020, 19:50:00 @ingusijs rakstīja:

05 Oct 2020, 18:35:30 @Elviss rakstīja:
Cik ļoti jābūt ielaistam/nolaistam auto, lai vienā reizē notāmētu uz 1500 eur?


Tur man 650 eiro sanāk darbs . Jāmaina ir aizmugurē visas 3 reduktoru bukses, kardānam mufta,
Priekšā
1)amortizātoriem putekļu sargi un atsitējs.
2)Līko sviru bukse
3)Lodbalsts.


Vot prikola pēc uzjautāšu savam meham, cik pie viņa viss tas nostātos darbs+materiāls

Cik bija?

Khe - man mehs saka, neredzot auto, bet pēc tā info, ko iedeva posta autors izmaksas rajonā no 500-600euro darbs+materiāls(daļas oriģinālās vai oriģināla analogi kvalitātes ziņā)

[ Šo ziņu laboja radiaators, 06 Oct 2020, 17:25:55 ]

Offline
Locis
06. Oct 2020, 17:38 #5920

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10814

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Uz X3 3,O SD liku ATE frēzētos,ātri bija metami,neskatoties uz to,ka māsa mierīgi brauca tikko pēc disku maiņas.
Uz F11 3,0d uzliku zimmerman,kaut kādi 50k novilka,uz šosejas vairs nebremzē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo