Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Nezale
15. Feb 2017, 15:45 #27621

Kopš: 30. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: auto

arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās

Offline
RenegadeX
15. Feb 2017, 15:55 #27622

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3436

Braucu ar: e39, pc34


15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās



nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Offline
Mikus188
15. Feb 2017, 16:50 #27623

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:

15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās



nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km
Offline
Lew
15. Feb 2017, 17:14 #27624

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 409

Braucu ar: 1.1bar


15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:

15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:

15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās



nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km


tikai tas bendzīna patēriņš ir sēņojot, bet dīzelim tas ir norm kurinot
es pat isti nezinu cik ir seņojot.
labi kurinu to dizeli, 12l vidēji, 70% pilsēta.+ tas ir tomāts.

[ Šo ziņu laboja Lew, 15 Feb 2017, 17:15:15 ]

Offline
Skarbs
15. Feb 2017, 17:42 #27625

Kopš: 08. Feb 2017

No: Cēsis

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Simonu un Sūzenu


15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:

15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās

Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?

[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote]

[ Šo ziņu laboja Skarbs, 15 Feb 2017, 17:45:05 ]

Offline
RenegadeX
15. Feb 2017, 17:48 #27626

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3436

Braucu ar: e39, pc34


15 Feb 2017, 17:42:56 @Skarbs rakstīja:

15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:

15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās

Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?

[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote]

nu moš muļķīgi, bet kas ar motora spilveniem?
Offline
kriii
15. Feb 2017, 18:00 #27627

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 829

Braucu ar: F02, Insignia


15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:

15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:

15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās



nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km


Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.

Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt

[ Šo ziņu laboja kriii, 15 Feb 2017, 18:04:59 ]

Offline
Skarbs
15. Feb 2017, 18:04 #27628

Kopš: 08. Feb 2017

No: Cēsis

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Simonu un Sūzenu


15 Feb 2017, 17:48:56 @RenegadeX rakstīja:

15 Feb 2017, 17:42:56 @Skarbs rakstīja:

15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:

15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās

Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?

[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote]

nu moš muļķīgi, bet kas ar motora spilveniem?

Vibrācija nav visu laiku, ta paradas tikai kad silts dzineis pastrada kādas 5 min. tukšgaitā. Ja nesidit dzineju lidz galam var braukt kaut 1000 km bez problēmam, bet apstajes neizslēdzot motoru uz brīdi un atkal šaize. Braucot talak, ta pēc apm. 15 min pati pazud.

[ Šo ziņu laboja Skarbs, 15 Feb 2017, 18:06:34 ]

Offline
RmaxLV
15. Feb 2017, 18:09 #27629

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1006

Braucu ar: Thirsty 9


15 Feb 2017, 18:00:29 @kriii rakstīja:

15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:

15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:

15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l



15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās



nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km


Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.

Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt

Augstspiediena sūknis, spiediena regulātors
Offline
rekeds
15. Feb 2017, 18:41 #27630

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

sukni nav pienakusi vel,

350 eiro sprauslas, turbina, egr stats, sadalenes devejs.

kvelsveces, relejs jauni, tapat nestrafa, neesmu bijis servi, lai saprastu kur kasjaks.
liekas, ka ari visas motora lietas pa pusotru gadu.

sadalene ari pencinam, to jasvitro, tad kkadi 30 50 mazak. neatceros cik tas kakucis naca

[ Šo ziņu laboja rekeds, 15 Feb 2017, 18:44:53 ]

Offline
Peecis
15. Feb 2017, 19:08 #27631

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ir braukts ar visādiem e39. Benzīns zem 3.0 neiet. Jāgriež līdz augšai. Dzīvs 3.0d ar GT2260 un pareizu regulējumu ir zelta vidusceļš. :10l uz simta: :tikai 540i vai M5 ir konkurenti:
Offline
86JurisBlinkovs86
15. Feb 2017, 19:25 #27632

Kopš: 14. Feb 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW e61 Touring


14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:

14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?


elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.

Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu,
Offline
Peecis
15. Feb 2017, 19:27 #27633

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


15 Feb 2017, 19:25:22 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:

14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:

14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?


elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.

Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu,

Man ir eļļa, varu pieliet. Bet esmu Aizkrauklē.
Offline
em_dzhii
15. Feb 2017, 20:17 #27634

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58

brīvdienās gaida pasažiera puses dzinēja spilvena maiņa, kā ērtāk un vieglāk nomainīt, no augšas vai no lejas ?
Kā arī runājot par patēriņu
3,0d tomātēns, pilsētā ~10 l nesēņojot, pa trasi 7-8 , mazākais ko pēc OBC biju dabujis, bij 5,2 l braucot ar 110km/h un tukšu auto, pa taisnu šoseju
Offline
CP17
15. Feb 2017, 20:24 #27635

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


15 Feb 2017, 20:17:23 @em_dzhii rakstīja:
brīvdienās gaida pasažiera puses dzinēja spilvena maiņa, kā ērtāk un vieglāk nomainīt, no augšas vai no lejas ?
Kā arī runājot par patēriņu
3,0d tomātēns, pilsētā ~10 l nesēņojot, pa trasi 7-8 , mazākais ko pēc OBC biju dabujis, bij 5,2 l braucot ar 110km/h un tukšu auto, pa taisnu šoseju

Pa trasi 7-8? Kuru? Man bija ap 25
Offline
em_dzhii
15. Feb 2017, 20:28 #27636

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58

Atvainojos, ar trasi biju domājis šoseju, laikam no krievu valodas pielipis vārds
Offline
edzhaans
15. Feb 2017, 20:41 #27637

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


15 Feb 2017, 18:09:49 @RmaxLV rakstīja:


Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.

Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt

Augstspiediena sūknis, spiediena regulātors

Ziema, sals. Ilgi silst. Benzīnam aķis pat sūdīgs piešķils. Kvēlsveču nav, būs skumji. Benzīnam kvēlsveces nevajag, pieleks ar neejošu sadalenes devēju, ka tik kloķenes devējs vesels. Dīzelis ziemai savs, benzīnam pilnība pajāt, lej vienu visu gadu. Benzīnam ir viens sūknis. Benzīns nesmird, negrab, nekratās.
Sliktākajā gadijumā benzīnam tas cipars nav ne tuvu dīzeļa ciparam, tikai lej un brauc.
Ar dīzeli pizdata vilkt piekabes un stastīt visiem ka var izkabināt m5.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 15 Feb 2017, 20:41:47 ]

Offline
Nezale
15. Feb 2017, 20:55 #27638

Kopš: 30. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: auto

protams v8 um m5 ir labakais utt utjp, bet reāli paskriet jau pa pilsētu var vienīgi naktī, jo pīķa stundās (rīts/pusdienas/vakars) kad vairums brauc - reāli pilsēta ir dzīvs sastrēgums. Līdz ar to nav kur to "izgriezt līdz galam". Uz štrāses es nez - 2vātā arī 523i nav jaspraužas uz leju parastam apdzīšanas manevram un resursa tur vēl atliektiem galiem, ja vajag baigi kaut ko risinat uz ceļa ar pedāļa palīdzību - protams, vienmēr ir patīkami, ka ir vēl vairāk to stobru, bet tas tad ir cits stāsts jau



15 Feb 2017, 19:08:01 @Peecis rakstīja:
Ir braukts ar visādiem e39. Benzīns zem 3.0 neiet. Jāgriež līdz augšai. Dzīvs 3.0d ar GT2260 un pareizu regulējumu ir zelta vidusceļš. :10l uz simta: :tikai 540i vai M5 ir konkurenti:

[ Šo ziņu laboja Nezale, 15 Feb 2017, 20:58:27 ]

Offline
dzuris
15. Feb 2017, 20:59 #27639

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Un seit mes redzam divus lieliskus "mazmotora" ipasnieku viedoklus
Offline
kriii
15. Feb 2017, 21:10 #27640

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 829

Braucu ar: F02, Insignia

Edzhaan, tas ir golfista viedoklis?

Nenopists un laikā apkopts dīzelis gan uzsilst ātri, gan lec bez problēmām, gan nekratās. Ar veseliem katalizatoriem arī nesmird. Ziemas dīzelis vispār spēcīgs arguments, neesi pamanījis, ka civilizētās uzpildes stacijās piedāvā līdz ar aukstumu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo