Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: 728i E38 motors iekš 328i E36 gļuko

AutorsZiņojums
Juniori
12. May 2009, 22:28 #21

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


12 May 2009, 22:26:29 martinsz rakstīja:

12 May 2009, 22:24:24 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:21:39 martinsz rakstīja:

12 May 2009, 21:35:02 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 21:30:21 FlYiNG rakstīja:
nesader motors ar vadības bloku
sader, man vis 4iki , vai tu domaa tipa tas probleemas ir del ta bloka (tipa kompis )?

Kur tad beigās taisiji to autiņu?
kekava

zinu, bet tapēc jau prasu pie kā tieši
pie raimja , ja zini
Offline
Sancho1
12. May 2009, 22:37 #22

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


12 May 2009, 22:03:59 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:01:38 seatbelt rakstīja:

12 May 2009, 21:29:13 Juniori rakstīja:
spe4uki
nesen parliks motors no 7er 728 ( Bloks un galva ) uz e36 328 , kompis , viss pareejais no e36 veca motora.

lieta tada kad :


piem. braucot 2atruma uzlaiz lidz 3000x apgrieziniem un tad iznem neitralaja (grib ielikt tresaja) motors kkadu sekundi,moska divas ta arii paliek uz tiem 3000x un tikai tad saak kristies, tas pats ira ja ir ielikts roobaa, uz vietas staavot apgriezieni nepeld , vis pareejais itka 4iki . (termostats nomainiits)
kas varetu buut pa h ?

velviena hujna braucot mieriigi uz 50 vai 90 , vai vienalga cik ,bet mazliet lielaku gabalu , tad motors ir zem darba tempratuuras, gandriiz pieskaraas pie auksta , kad iebrauc sastreegumaa vai normaali iespiez tad aiziet uz vidu. ?? vai tas normaali ? cik man bijusi bmw nevienam ta nestaigaja !??

moska kads beidzoot varees kko jeedziigu pateikt ?

tavaa gadiijumaa par apgriezienu tureeshanos, dereetu paarbaudiit, tepikjiishu staavokli, ja nav ridzhinaalie, gadaas, ka tie nosliid un spiezh gaazi, kaa rezultaataa rodas mineetais efekts, par temp leekaashanu hvz, varbuut, ka ir normaali, varbuut termomufta.. kgan ziilniece pateiks preciizaak kas un kaa
kka saubos par tepikiisiem


nesmejies, sen atpakaļ, kad man bija 325 E36, man bija kkas līdzīgs... neviens neko nevarēja pateikt, kas par lietu, izrādījās, ka vnk tepiķis čakarē prātu gāzes pedālim. Arī apgriezieni negribēja kristies. A par temperatūru - iespējams, ka jaunais termostats jau by default kreiss...
Offline
buncix
12. May 2009, 22:41 #23

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


12 May 2009, 22:24:06 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:22:01 buncix rakstīja:
Ja braucot nesilst motors un turās pie pirmās atzīmes, tad jamaina termostats. Man tikko bija līdzīga problēma, E36 328i, nomainiju termostatu un viss kārtībā. Gan jau arī ka Tev tas dzinējs lēni karst Salabo šo problēmu un paskaties, varbūt daļa problēmu pazūd jo motoram būs darba temperatūra!
termostats jauns !

Sūkni skatījies? It kā 328i ir ar metāla lāpstiņām, bet nu mazums kas! Spararatu gadienā arī neesi licis no 728? Tomeŗ kaut kā tā proble'ma baigi izskatās pēc termostata - varbūt iemet glāzē ar karstu ūdeni un paskaties vai viņš strādā!

[ Šo ziņu laboja buncix, 12 May 2009, 22:43:54 ]

Offline
Juniori
12. May 2009, 22:44 #24

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


12 May 2009, 22:37:31 Sancho1 rakstīja:

12 May 2009, 22:03:59 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:01:38 seatbelt rakstīja:

12 May 2009, 21:29:13 Juniori rakstīja:
spe4uki
nesen parliks motors no 7er 728 ( Bloks un galva ) uz e36 328 , kompis , viss pareejais no e36 veca motora.

lieta tada kad :


piem. braucot 2atruma uzlaiz lidz 3000x apgrieziniem un tad iznem neitralaja (grib ielikt tresaja) motors kkadu sekundi,moska divas ta arii paliek uz tiem 3000x un tikai tad saak kristies, tas pats ira ja ir ielikts roobaa, uz vietas staavot apgriezieni nepeld , vis pareejais itka 4iki . (termostats nomainiits)
kas varetu buut pa h ?

velviena hujna braucot mieriigi uz 50 vai 90 , vai vienalga cik ,bet mazliet lielaku gabalu , tad motors ir zem darba tempratuuras, gandriiz pieskaraas pie auksta , kad iebrauc sastreegumaa vai normaali iespiez tad aiziet uz vidu. ?? vai tas normaali ? cik man bijusi bmw nevienam ta nestaigaja !??

moska kads beidzoot varees kko jeedziigu pateikt ?

tavaa gadiijumaa par apgriezienu tureeshanos, dereetu paarbaudiit, tepikjiishu staavokli, ja nav ridzhinaalie, gadaas, ka tie nosliid un spiezh gaazi, kaa rezultaataa rodas mineetais efekts, par temp leekaashanu hvz, varbuut, ka ir normaali, varbuut termomufta.. kgan ziilniece pateiks preciizaak kas un kaa
kka saubos par tepikiisiem


nesmejies, sen atpakaļ, kad man bija 325 E36, man bija kkas līdzīgs... neviens neko nevarēja pateikt, kas par lietu, izrādījās, ka vnk tepiķis čakarē prātu gāzes pedālim. Arī apgriezieni negribēja kristies. A par temperatūru - iespējams, ka jaunais termostats jau by default kreiss...
riita iznemshu paklaajinju moska , bet sauboos
Offline
Juniori
12. May 2009, 22:48 #25

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


12 May 2009, 22:41:27 buncix rakstīja:

12 May 2009, 22:24:06 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:22:01 buncix rakstīja:
Ja braucot nesilst motors un turās pie pirmās atzīmes, tad jamaina termostats. Man tikko bija līdzīga problēma, E36 328i, nomainiju termostatu un viss kārtībā. Gan jau arī ka Tev tas dzinējs lēni karst Salabo šo problēmu un paskaties, varbūt daļa problēmu pazūd jo motoram būs darba temperatūra!
termostats jauns !

Sūkni skatījies? It kā 328i ir ar metāla lāpstiņām, bet nu mazums kas! Spararatu gadienā arī neesi licis no 728? Tomeŗ kaut kā tā proble'ma baigi izskatās pēc termostata - varbūt iemet glāzē ar karstu ūdeni un paskaties vai viņš strādā!
ne, ne nav no 728 , vareetu parbaudiit , bet ja vins beigts tad piem motora parbaudee to redzes , bet loti saubos ka vinjam kkada vaina , udens suknis arii jauns
Offline
Sancho1
12. May 2009, 23:06 #26

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


12 May 2009, 22:44:03 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:37:31 Sancho1 rakstīja:

12 May 2009, 22:03:59 Juniori rakstīja:

12 May 2009, 22:01:38 seatbelt rakstīja:

12 May 2009, 21:29:13 Juniori rakstīja:
spe4uki
nesen parliks motors no 7er 728 ( Bloks un galva ) uz e36 328 , kompis , viss pareejais no e36 veca motora.

lieta tada kad :


piem. braucot 2atruma uzlaiz lidz 3000x apgrieziniem un tad iznem neitralaja (grib ielikt tresaja) motors kkadu sekundi,moska divas ta arii paliek uz tiem 3000x un tikai tad saak kristies, tas pats ira ja ir ielikts roobaa, uz vietas staavot apgriezieni nepeld , vis pareejais itka 4iki . (termostats nomainiits)
kas varetu buut pa h ?

velviena hujna braucot mieriigi uz 50 vai 90 , vai vienalga cik ,bet mazliet lielaku gabalu , tad motors ir zem darba tempratuuras, gandriiz pieskaraas pie auksta , kad iebrauc sastreegumaa vai normaali iespiez tad aiziet uz vidu. ?? vai tas normaali ? cik man bijusi bmw nevienam ta nestaigaja !??

moska kads beidzoot varees kko jeedziigu pateikt ?

tavaa gadiijumaa par apgriezienu tureeshanos, dereetu paarbaudiit, tepikjiishu staavokli, ja nav ridzhinaalie, gadaas, ka tie nosliid un spiezh gaazi, kaa rezultaataa rodas mineetais efekts, par temp leekaashanu hvz, varbuut, ka ir normaali, varbuut termomufta.. kgan ziilniece pateiks preciizaak kas un kaa
kka saubos par tepikiisiem


nesmejies, sen atpakaļ, kad man bija 325 E36, man bija kkas līdzīgs... neviens neko nevarēja pateikt, kas par lietu, izrādījās, ka vnk tepiķis čakarē prātu gāzes pedālim. Arī apgriezieni negribēja kristies. A par temperatūru - iespējams, ka jaunais termostats jau by default kreiss...
riita iznemshu paklaajinju moska , bet sauboos


tad noziņo, kas un kā! man šo ideju toreiz pasvieda arī viens E36 īpašnieks, kuram bija atgadījies tieši tāpat...
Offline
Juniori
13. May 2009, 09:24 #27

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328

pe4ku tiko parbaudiju puss tikai taadu remdenu , tatad nav kartiigi atgaisoots ja ?
paklaajinu noneemu , tikuntaa apgriezieni palika

[ Šo ziņu laboja Juniori, 13 May 2009, 09:25:01 ]

Offline
Juniori
13. May 2009, 15:47 #28

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 09:24:46 Juniori rakstīja:
pe4ku tiko parbaudiju puss tikai taadu remdenu silta nav , tatad nav kartiigi atgaisoots ja ?

paklaajinu noneemu , tikuntaa apgriezieni palika
bet atcereejos hujnu par terostatu , man tikaa nomainiits termostata korpus ??! ko tas noziimee ? vai tas ira tas pats termostats ?
pec 17:00 informeeshu , ko labu teiks diagnostika
Offline
Ivo__
13. May 2009, 16:02 #29

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

termostata korpuss nebūs tas pats,kas termostats Un Tevis minētie simptomi 101% norāda,ka termostatam ir kirdik Tā ka maini tik nost
Offline
Juniori
13. May 2009, 16:03 #30

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 16:02:20 Ivo__ rakstīja:
termostata korpuss nebūs tas pats,kas termostats Un Tevis minētie simptomi 101% norāda,ka termostatam ir kirdik Tā ka maini tik nost
bet to jau varees redzeet , motora diagnoztika ?
Offline
Ivo__
13. May 2009, 16:06 #31

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
Offline
Juniori
13. May 2009, 16:09 #32

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 16:06:33 Ivo__ rakstīja:
to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
kas ir silst ??? nu man vairaak par vidu neiet , tipa normaala ??!!
Offline
markelis
13. May 2009, 16:12 #33

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12850

Braucu ar: eFku


13 May 2009, 16:09:09 Juniori rakstīja:

13 May 2009, 16:06:33 Ivo__ rakstīja:
to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
kas ir silst ??? nu man vairaak par vidu neiet , tipa normaala ??!!


kas tev neiet taalaak par vidu temp datcika bultinja?? vinjai ariii taalaak nav jaaiet jaauzkaapj liidz vidum un tur jaapaliek kameer motors straadaa. ja velkot kriit uz leju - znacit termostats nevers ciet. citu iespeeju man liekas nemaz nav.
Offline
Ivo__
13. May 2009, 16:16 #34

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto


13 May 2009, 16:09:09 Juniori rakstīja:

13 May 2009, 16:06:33 Ivo__ rakstīja:
to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
kas ir silst ??? nu man vairaak par vidu neiet , tipa normaala ??!!

UZSILST (nepārkarst,nostājas pa vidu,uz divpadsmitiem utt utjp ),bet braucot atdziest,tipiski nestrādājošam termostatam(stāv atvērts,veras par ātru vaļā... )
Offline
Juniori
13. May 2009, 16:19 #35

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 16:12:03 markelis rakstīja:

13 May 2009, 16:09:09 Juniori rakstīja:

13 May 2009, 16:06:33 Ivo__ rakstīja:
to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
kas ir silst ??? nu man vairaak par vidu neiet , tipa normaala ??!!


kas tev neiet taalaak par vidu temp datcika bultinja?? vinjai ariii taalaak nav jaaiet jaauzkaapj liidz vidum un tur jaapaliek kameer motors straadaa. ja velkot kriit uz leju - znacit termostats nevers ciet. citu iespeeju man liekas nemaz nav.
zinu , zinu k man ira ta kad sastreegumos seezu tad vinja uziet pa vidu, bet ja ta normali brauc pa soseju pad ir tuvu pie auksata (zila) gandriz pieskaras , tipa zem daba tempretuuras
Offline
Juniori
13. May 2009, 16:20 #36

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 16:16:29 Ivo__ rakstīja:

13 May 2009, 16:09:09 Juniori rakstīja:

13 May 2009, 16:06:33 Ivo__ rakstīja:
to var redzēt,ja uz vietas silst,bet braucot atdziest
kas ir silst ??? nu man vairaak par vidu neiet , tipa normaala ??!!

UZSILST (nepārkarst,nostājas pa vidu,uz divpadsmitiem utt utjp ),bet braucot atdziest,tipiski nestrādājošam termostatam(stāv atvērts,veras par ātru vaļā... )
nu varbuut arii

bet kas ar tiem apgriezineim vareetu buut ? to kad nav atgaisotss kartiigi , jo pe4ka nepuss karstu gaisu tikai remdenu !???

[ Šo ziņu laboja Juniori, 13 May 2009, 16:21:08 ]

Offline
Ivo__
13. May 2009, 16:24 #37

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

Da ibio kā Tev pečka var pūst karstu gaisu,ja pat temperatūras rādītājs rāda,ka motors ir aukststs pagāzē uz vietas,nebraucot,kādu laiciņu,tad redzēsi,ka sāk pūst arī karstu
Par apgriezieniem,hvz
Offline
Juniori
13. May 2009, 16:27 #38

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


13 May 2009, 16:24:51 Ivo__ rakstīja:
Da ibio kā Tev pečka var pūst karstu gaisu,ja pat temperatūras rādītājs rāda,ka motors ir aukststs pagāzē uz vietas,nebraucot,kādu laiciņu,tad redzēsi,ka sāk pūst arī karstu
Par apgriezieniem,hvz
pareizi saki, laikam
labi man jua jaamo44ii uz diagnostiku tad jua rezdes kas un ka !
Offline
Juniori
13. May 2009, 17:45 #39

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328

karo4i termosstatam pizdets paldies daugi 5 dien uzliksu terostatu , tad jau redzes kas bus ar tiem pagriezieniem , moska arii pazuudis

p.s. motora diagnostika izpalika
Offline
Archer
13. May 2009, 17:54 #40

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA


13 May 2009, 17:45:09 Juniori rakstīja:
karo4i termosstatam pizdets paldies daugi 5 dien uzliksu terostatu , tad jau redzes kas bus ar tiem pagriezieniem , moska arii pazuudis

p.s. motora diagnostika izpalika

Kas tev ar viņiem?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4