Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M30B35 regulēšana

AutorsZiņojums
Android
30. Apr 2008, 23:24 #1

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Problēma sekojoša: ir motors no 86. gada e23, kas tika ielikts iekš e30. Pēc kataloga cik skatījos, nekur neatradu ka šiem motoriem pienāktos izpūtējā zonde. Tagad tas motors tukšgaitā lejās ciet - strādā nevienmērīgi, pa brīžam slāpst.
Mazliet paskrūvēju ārā regulēšanas skrūvi gaisa mērītājā- itkā drusku labāk palika, bet joprojām ir tās pašas problēmas. Kādas ir regulēšanas iespējas vēl šiem motoriem, un vai varbūt var jamam uzstādīt zondi izpūtējā?
Offline
garfs
30. Apr 2008, 23:29 #2

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

tak saliec visu no donora auto , kam jabuut un tad meklee vainu...nav brinums , ka naiiit- ja paliek kaudze ar detaljaam pari..

ps nahuj to chuguna kluci liki ne M50B2*..?
Offline
Driver
30. Apr 2008, 23:31 #3

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nebus jegas no zondes, jo m30b30 ieksh e23 bija vadibas bloks bez zondes un bez jebkadam adaptacijas iespejam. tobishh kaa saregulee pats, taa motors strada un "pats neregulejas" vairs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Android
30. Apr 2008, 23:32 #4

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


30 Apr 2008, 23:29:55 garfs rakstīja:
tak saliec visu no donora auto , kam jabuut un tad meklee vainu...nav brinums , ka naiiit- ja paliek kaudze ar detaljaam pari..

ps nahuj to chuguna kluci liki ne M50B2*..?

Par nah vai ne nah par to nediskutēsim. Par donoru - nav tāda sen vairs. Jamam standartā arī itkā zonde nav paredzēta. Tāpēc arī interesē kur un kā regulēt
Offline
Android
30. Apr 2008, 23:33 #5

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:


30 Apr 2008, 23:31:45 Driver rakstīja:
nebus jegas no zondes, jo m30b30 ieksh e23 bija vadibas bloks bez zondes un bez jebkadam adaptacijas iespejam. tobishh kaa saregulee pats, taa motors strada un "pats neregulejas" vairs

A kādas ir regulēšanas iespējas? Tikai tā viena skrūve gaisa mērītājā vai ir vēl kaut kas?
Offline
PowerBMW
30. Apr 2008, 23:36 #6

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


30 Apr 2008, 23:33:11 Android rakstīja:

30 Apr 2008, 23:31:45 Driver rakstīja:
nebus jegas no zondes, jo m30b30 ieksh e23 bija vadibas bloks bez zondes un bez jebkadam adaptacijas iespejam. tobishh kaa saregulee pats, taa motors strada un "pats neregulejas" vairs

A kādas ir regulēšanas iespējas? Tikai tā viena skrūve gaisa mērītājā vai ir vēl kaut kas?

ķipa vairāk regulācijas nav!!!bet visiem tiem šrotiek kā viens čakarējas tas pats gaisa daudzuma mēritājs!!
Offline
Driver
30. Apr 2008, 23:37 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

savienot visus vadus un devejus pareizi
tad nekas arii neslaps un neliesies ciet.
drizak problema ir tada, ka kautkur ir kautkas neizdarits vai izdarits nepareizi.
pec pieredzes ja viss ir ok, tad to skruvi meritaja var gan izgriezt gandriz pavisam araa, gan gandriz lidz galam iekshaa - motors stradas poljubomu, tikai izmainisies atgazu sastavs.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
patric
30. Apr 2008, 23:42 #8

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

m30 motori ir kapriizi uz vaarstu atstarpeem, so driizaak vaarsti jaaregulee
Offline
Android
30. Apr 2008, 23:43 #9

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Nju skaic - provēs 5dien uz TA aizbraukt - cerams ka tam vecim tur tas izpūtējā bāžamais pipsis neizkusīs
Rīt vēl pačekošu kas un kā ar devējiem - vai visi pievienoti, moš toč kaut kas palicis pāri
Driver - paldies
Offline
PowerBMW
30. Apr 2008, 23:45 #10

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


30 Apr 2008, 23:37:00 Driver rakstīja:
savienot visus vadus un devejus pareizi
tad nekas arii neslaps un neliesies ciet.
drizak problema ir tada, ka kautkur ir kautkas neizdarits vai izdarits nepareizi.
pec pieredzes ja viss ir ok, tad to skruvi meritaja var gan izgriezt gandriz pavisam araa, gan gandriz lidz galam iekshaa - motors stradas poljubomu, tikai izmainisies atgazu sastavs.

Cik tad viņam ir to devēju ko sajukt
Offline
Driver
30. Apr 2008, 23:48 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

motora t sajaukt ar to, kas iet uz priboru paneli vai vispar neuzlikt, TPS sledzim vadus sajaukt (ja pravodka plesta valjaa un atkal lodeta), vakuma trubas nesalikt, utt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
30. Apr 2008, 23:54 #12

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


30 Apr 2008, 23:48:22 Driver rakstīja:
motora t sajaukt ar to, kas iet uz priboru paneli vai vispar neuzlikt, TPS sledzim vadus sajaukt (ja pravodka plesta valjaa un atkal lodeta), vakuma trubas nesalikt, utt

šis motronic tak no pribabosa paneļa neko vērtigu nelasa cik tagad skatos VDS! TPS nestrādājot degvielu neietekmē!!!
Offline
Digital
30. Apr 2008, 23:56 #13

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3735

Braucu ar: Elektrību

isteniiba elementarak un labak uzmest 1.3 motronicu un problemas atrisinasies+ buus apgreids eletronikai
Offline
Driver
01. May 2008, 00:01 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

HVZ. man tas M1.0 vai M basic liekas labaks ar to, ka vinjam nav zondes. ar visam izrietosajam sekam.
un tas, ka kautkas neiet ir kads itkaa mazsvarigs sikums visdrizak, kam nav pieversta uzmaniba.

bet ja TPS samaina vadus vietam, tad pie atlaistas gazes tiek bagatinats maisijums, jo ECU uzskata, ka ir nospiests gridaa lidz galam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Android
01. May 2008, 00:06 #15

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Ok, rīt pačolēšu kas tur ir ar devējiem - tur motora galā, kur sanāk kopā tosola trubas, tur ir kādi 3 temperatūras devēji - moš toč jamiem gali vietām sajaukti..
Par upgrade -ir doma upgreidot uz MegaSquirt un moš arī mākslīgo elpināšanu uzlikt, bet tas tuvāk uz rudeni laikam.
Offline
PowerBMW
01. May 2008, 00:11 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


01 May 2008, 00:01:29 Driver rakstīja:
HVZ. man tas M1.0 vai M basic liekas labaks ar to, ka vinjam nav zondes. ar visam izrietosajam sekam.
un tas, ka kautkas neiet ir kads itkaa mazsvarigs sikums visdrizak, kam nav pieversta uzmaniba.

bet ja TPS samaina vadus vietam, tad pie atlaistas gazes tiek bagatinats maisijums, jo ECU uzskata, ka ir nospiests gridaa lidz galam.

ja tur vadi ir vai nav salikti pareizi tas motors vapše gļukoto un visiem apriezienu diapazoniem-nu Ok tam motronic bija truls avarijas režims bet tā vai šitā uz degvielu krasi tas neietkmētu!!!
Offline
Android
01. May 2008, 00:14 #17

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar:

Par to, ka neiet, nevarētu sūdzēties - tikai vot pie maziem cūdīgi. Līdzīgi bija manam citam e30 ar m20b25 motoru, kad jamam ieplīsa gaisa truba starp kolektoru un mērītāju - tad arī tukšgaita palika slikta.
Šitam itkā visas trubas veselas, tikai vot tukšgaita nelīdzena. Virs 1,5K rpm viss ok - turklāt priecē kā iet - pēc pusgada nobraukāta ar totālu nemotoru, liekas, ka iet vājprātā. Katrā ziņā vēl ar 3-o robu mēdz bikuc saspolēties vienk dodot virsū
Offline
garfs
01. May 2008, 00:28 #18

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

tieshi taa - jasaliek viss pareizi!savam e30 , kad ieliku motoru no e36 bija gljuks ar atgazem - nenormali trekns, gaju visam ar testeri cauri - tur caurums, tur trubele ciet...beigaas izradijaas , ka gaisa temp dachiks nedod signalu uz ecu un gaisa meritajam psc,lai gan iepriekshejais auto esot stradajis normali..

sac ar vienkarshako, parbaudi trubas, vai visi dačiki pievienoti utt
Offline
PowerBMW
01. May 2008, 00:32 #19

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


01 May 2008, 00:28:55 garfs rakstīja:
tieshi taa - jasaliek viss pareizi!savam e30 , kad ieliku motoru no e36 bija gljuks ar atgazem - nenormali trekns, gaju visam ar testeri cauri - tur caurums, tur trubele ciet...beigaas izradijaas , ka gaisa temp dachiks nedod signalu uz ecu un gaisa meritajam psc,lai gan iepriekshejais auto esot stradajis normali..

sac ar vienkarshako, parbaudi trubas, vai visi dačiki pievienoti utt

21. gadsimtā un civilizācijā to dara ar kompa palidzibu tur tas vis ir redzams!
Offline
garfs
01. May 2008, 00:35 #20

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

man vieglak ir iziet cauri tiem 5devejiem ar testeri nekaa stavet rindaa uz servisu un par to vel maksaat....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo