Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Nekvalitatīvs dzinēja galvas remonts

AutorsZiņojums
Vufer
16. Apr 2008, 11:57 #1

Kopš: 16. Apr 2008

Ziņojumi: 45

Braucu ar:

Esmu iekļuvis diezgan nepatīkāmā situācijā. Pirms kāda laika manai mašīnai BMW 323ti ātri sāka pārkarst dzinējs, mašīna tika nodota servisā. Servisā tika demontēta dzinēja galva un konstatēja, ka dzinēja dzesēšanas sistēmā ir ļoti liels spiediens, ko rada kartera gāzu noplūde dzesēšanas sistēmā. Vēlāk servisā tika veikta dzinēja galvas slīpēšana, tad tika uzstādīta jauna dzinēja galvas blīve, galvas skrūves un vārstu vāka blīve. Remonts izmaksāja nepilni 500 Ls. Pēc mašīnas izņemšanas no servisa nobraucot aptuveni kādi 10 km no dzinēja atskanēja metāliska skaņa, mašīna apstājās un vairāk neiedarbinājās. Izrādījās, ka saplīsa visas ķēdes (eļļas sūkņa ķēde, kloķvārpstas ķēde un sadales vārpstu ķēde). Mašīna ar evakuātoru tika atvesta atpakaļ uz servisu. Serviss protams savu vainu neatzīst. Tad servisam tika uzrakstīts rakstisks pieteikums no manas puses, ka es uzskatu, ka tas viss notika servisa nekvalitatīva darba dēļ. Un pieteikumā lūdzu veikt atkārtotu automašīnas remontu bez papildus maksas no manas puses, atbildēt kādu tehnisku iemeslu dēļ tas viss notika un sniegt visu veikto remonta darbu specifikācijas lapas kopiju. Atbildes vēstulē serviss protams, ka atsakās remontēt atkārtoti mašīnu uz sava rēķina. Remonta darbu specifikācijas lapas kopiju saņēmu. Un par iemeslu, kāpēc viss tā notika, serviss uzskata, ka izraisītais defekts varēja rasties no eļļas sūkņa vārpstas ieķīlēšanās, kā arī raksta, ka nebija atrasts eļļas sūkņa ķēdes nospriegotājs. Runājot ar ekspertiem, kuri veic ekspertīzes, gandrīz visi saka, ka tagad nav jēgas taisīt ekspertīzi, jo mašīna visu to laiku stāvēja servisā un servisa darbinieki visu sev nevajadzīgu bez problēmām varēja novākt. Kā arī tāda veida ekspertīzes, varētu izmaksāt daudz vairāk par pašas mašīnas remonta cenu, un ne fakts, ka pēc ekspertīzes kaut kas atklāsies. Tāpēc tagad gribētos pie viņiem piekasīties tīri no juridiskā viedokļa, jo no tehniskā viedokļa tagad laikam pierādīt servisa vainu ir ļoti grūti. Vai ir piemēram tāda dzinēja galvas remonta tehnoloģija, kādus darbus vajag veikt veicot dzinēja galvas remontu? Varbūt viņiem pēc tehnoloģijas vajadzēja pārbaudīt visas ķēdes, eļļas sūkni, vai ir spiegotājs? Kā arī serviss ļoti negrib, lai visa šitā lieta aiziet līdz tiesai, tāpēc piedāvā visu atrisināt мирным путём, tas ir uztaisīt lielas atlaides uz detaļām un pāšu darbu, bet pagaidām mani tas neapmierina. Ja kādam interesē varu izlikt servisa atbildes vēstuli ar shēmu, darbu specifikācijas lapu. Būšu pateicīgs par jebkādiem ieteikumiem.

[ Šo ziņu laboja Vufer, 16 Apr 2008, 11:58:42 ]

Offline
marihuans
16. Apr 2008, 12:09 #2

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

kas pa servisu?

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Atvars
16. Apr 2008, 12:25 #3

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Man sanaaca veel labaak- iedevu servisam saremonteet muuziku, bet finaalaa paliku ar sasistu auto. Dzeki pa nakti vizinaajaas un izsmeereeja auto pret stabu. Iesuudzeeju shos tiesaa- peec 9 meen tiesu uzvareeju, bet serviis sevi iesniedza uz maksaatnespeeju un taa es paliku beshaa...
Ja reiz redzet sho meergli- nemeegjiet pie vinja taisiit savu auto.
Subjekts, kursh neatbild par savu darbu un radiitaam sekaam !
Offline
SpOrcMeN
16. Apr 2008, 12:25 #4

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34065

Braucu ar: banderautomobili

neko tehniski nesaprotu bet nu zhopa izskatas ka papadalovo gan servisam gan tev. domaju kads kaut ko aizmirsa pieskruvet vai t.m.l. un tapec tada zhopa, protams, ka neviens neatzisies tagad.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Neoo
16. Apr 2008, 12:27 #5

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


16 Apr 2008, 12:25:05 Atvars rakstīja:
Man sanaaca veel labaak- iedevu servisam saremonteet muuziku, bet finaalaa paliku ar sasistu auto. Dzeki pa nakti vizinaajaas un izsmeereeja auto pret stabu. Iesuudzeeju shos tiesaa- peec 9 meen tiesu uzvareeju, bet serviis sevi iesniedza uz maksaatnespeeju un taa es paliku beshaa...
Ja reiz redzet sho meergli- nemeegjiet pie vinja taisiit savu auto.
Subjekts, kursh neatbild par savu darbu un radiitaam sekaam !


PSC Taalaak vairs nav kur

-----------------

Offline
noisex
16. Apr 2008, 12:36 #6

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6054

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Kas par servisu? Varonjus studijaa

a par to ko prasi: nezinu vai ir kaut kadi strikti noteikumi galvas taisishanaa...katram meistaram savs tehnologjiskais process diezvai, ka pat servisa limeni ir kaut kadi noteikumi, kaa veikt tos vai shitos darbus

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
papuass
16. Apr 2008, 12:40 #7

Kopš: 04. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 516

Braucu ar: RF14, #commando, #e34zz Degviela Motorsport

Ko veel gaidi - kaada tiesa - mauc ar visu savu iesnieguma kopiju un staastu uz pateretaju tiesibu aizsardziibas biroju - vismaz pameegini, mosh paliidzees.

[ Šo ziņu laboja papuass, 16 Apr 2008, 12:40:29 ]



-----------------
[URL=www.bus4rent.lv]
[/URL]
Offline
Vufer
16. Apr 2008, 12:40 #8

Kopš: 16. Apr 2008

Ziņojumi: 45

Braucu ar:

Pagaidām, rakstīt, kas tas par servisu nav manās interesēs. Kad šitā visa padarīšana būs galā, servisa nosaukums tiks svinīgi publicēts. ))
Offline
grimS
16. Apr 2008, 12:40 #9

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


16 Apr 2008, 12:27:59 Neoo rakstīja:

16 Apr 2008, 12:25:05 Atvars rakstīja:
Man sanaaca veel labaak- iedevu servisam saremonteet muuziku, bet finaalaa paliku ar sasistu auto. Dzeki pa nakti vizinaajaas un izsmeereeja auto pret stabu. Iesuudzeeju shos tiesaa- peec 9 meen tiesu uzvareeju, bet serviis sevi iesniedza uz maksaatnespeeju un taa es paliku beshaa...
Ja reiz redzet sho meergli- nemeegjiet pie vinja taisiit savu auto.
Subjekts, kursh neatbild par savu darbu un radiitaam sekaam !


PSC Taalaak vairs nav kur

Izskatās, ka čalis manu skolu beidzis KAUNS
Offline
snooze
16. Apr 2008, 12:48 #10

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


16 Apr 2008, 12:40:23 Vufer rakstīja:
Pagaidām, rakstīt, kas tas par servisu nav manās interesēs. Kad šitā visa padarīšana būs galā, servisa nosaukums tiks svinīgi publicēts. ))


kapec? varbut tieshi negribes lai butu antireklama
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 12:50 #11

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 12:48:46 snooze rakstīja:

16 Apr 2008, 12:40:23 Vufer rakstīja:
Pagaidām, rakstīt, kas tas par servisu nav manās interesēs. Kad šitā visa padarīšana būs galā, servisa nosaukums tiks svinīgi publicēts. ))


kapec? varbut tieshi negribes lai butu antireklama
+1, es ar gribu zināt, kur labāk nebraukt auto taisit
Offline
Vufer
16. Apr 2008, 12:52 #12

Kopš: 16. Apr 2008

Ziņojumi: 45

Braucu ar:


16 Apr 2008, 12:40:13 papuass rakstīja:
Ko veel gaidi - kaada tiesa - mauc ar visu savu iesnieguma kopiju un staastu uz pateretaju tiesibu aizsardziibas biroju - vismaz pameegini, mosh paliidzees.

Patērētājos jau biju, tur pateica, ka vajadzīga ekspertīze, lai ieeju viņu saitā un atrodu, kas veic ekspertīzes pa automašīnām. Pazvanījām eskpertam kurš tur bija norādīts, tas aizūstīja pie cita uz Jelgavu, tam atfaksējām visas vēstules, darbu specifikācijas lapu. Šis ekperts pateica, ka aizsūtīs savu paziņu, lai paskatās kas tur ir. Vēlāk zvanām viņam šis saka, ka tas viņa paziņa VIENS pats bija aizbraucis uz servisu un neko tādu pie kā var piekasīties nebija atradis. Tad zvanām tam paziņam, lai ar viņu personīgi parunāt, ko viņš tur skatījās un kāpēc bez manis viens pats aizbrauca skatīties mašīnu. Šis paceļ klausuli un sāk bļaut, ka neko tur nebija skatījies, ja skatījies tad tikai priekš sevis intereses pēc, un lai viņam vairāk nezvanot un nolika klausuli. Cits eksperts man pateica, ka ļoti iespējams, ka šis "paziņa" bija palīdzējis servisam sastādīt atbildes vēstuli uz manu pieteikumu. Un kāds tolks no tādiem ekspertiem?
Offline
EimZ
16. Apr 2008, 13:00 #13

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


16 Apr 2008, 12:50:20 Amaru rakstīja:

16 Apr 2008, 12:48:46 snooze rakstīja:

16 Apr 2008, 12:40:23 Vufer rakstīja:
Pagaidām, rakstīt, kas tas par servisu nav manās interesēs. Kad šitā visa padarīšana būs galā, servisa nosaukums tiks svinīgi publicēts. ))


kapec? varbut tieshi negribes lai butu antireklama
+1, es ar gribu zināt, kur labāk nebraukt auto taisit

Serviss ir paliela Riigas servisa paarstaavnieciiba Daugavpilii.
Tagad taa saucamaa "antireklaama" nebuus tik efektiiva, pirms tiks pieraadiits, ka tikai servisa darbinieku nolaidiibas deelj visa shii smuce.

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
Jagr
16. Apr 2008, 13:02 #14

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


16 Apr 2008, 11:57:09 Vufer rakstīja:
Un par iemeslu, kāpēc viss tā notika, serviss uzskata, ka izraisītais defekts varēja rasties no eļļas sūkņa vārpstas ieķīlēšanās, kā arī raksta, ka nebija atrasts eļļas sūkņa ķēdes nospriegotājs.


Starpcitu M52 motoram nenaak eļļas sūkņa ķēdes spriegotājs.
Offline
kaspoo
16. Apr 2008, 13:05 #15

Kopš: 23. Jan 2007

Ziņojumi: 323

Braucu ar: ē! trīsdesmit... ē! trīsdesmitdivi ē! trīsdesmitčetrii


16 Apr 2008, 12:33:43 yanks rakstīja:
lasu un "priecaajos"! taa vien gribas kaadam uzticeet sava auto remontu!
P.S ja kaads zin valmieras aprinkjii kaadu kas jeegtu remonteet bumera dzineejus tad luudzu info studijaa!


hz, nekas pratigs te nau apkārtnē
Offline
sasha_belijs
16. Apr 2008, 13:05 #16

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


16 Apr 2008, 13:00:30 EimZ rakstīja:
Serviss ir paliela Riigas servisa paarstaavnieciiba Daugavpilii.
Tagad taa saucamaa "antireklaama" nebuus tik efektiiva, pirms tiks pieraadiits, ka tikai servisa darbinieku nolaidiibas deelj visa shii smuce.
skaidrs
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 13:09 #17

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 11:57:09 Vufer rakstīja:
Esmu iekļuvis diezgan nepatīkāmā situācijā. Pirms kāda laika manai mašīnai BMW 323ti ātri sāka pārkarst dzinējs, mašīna tika nodota servisā. Servisā tika demontēta dzinēja galva un konstatēja, ka dzinēja dzesēšanas sistēmā ir ļoti liels spiediens, ko rada kartera gāzu noplūde dzesēšanas sistēmā. Vēlāk servisā tika veikta dzinēja galvas slīpēšana, tad tika uzstādīta jauna dzinēja galvas blīve, galvas skrūves un vārstu vāka blīve. Remonts izmaksāja nepilni 500 Ls. Pēc mašīnas izņemšanas no servisa nobraucot aptuveni kādi 10 km no dzinēja atskanēja metāliska skaņa, mašīna apstājās un vairāk neiedarbinājās. Izrādījās, ka saplīsa visas ķēdes (eļļas sūkņa ķēde, kloķvārpstas ķēde un sadales vārpstu ķēde). Mašīna ar evakuātoru tika atvesta atpakaļ uz servisu. Serviss protams savu vainu neatzīst. Tad servisam tika uzrakstīts rakstisks pieteikums no manas puses, ka es uzskatu, ka tas viss notika servisa nekvalitatīva darba dēļ. Un pieteikumā lūdzu veikt atkārtotu automašīnas remontu bez papildus maksas no manas puses, atbildēt kādu tehnisku iemeslu dēļ tas viss notika un sniegt visu veikto remonta darbu specifikācijas lapas kopiju. Atbildes vēstulē serviss protams, ka atsakās remontēt atkārtoti mašīnu uz sava rēķina. Remonta darbu specifikācijas lapas kopiju saņēmu. Un par iemeslu, kāpēc viss tā notika, serviss uzskata, ka izraisītais defekts varēja rasties no eļļas sūkņa vārpstas ieķīlēšanās, kā arī raksta, ka nebija atrasts eļļas sūkņa ķēdes nospriegotājs. Runājot ar ekspertiem, kuri veic ekspertīzes, gandrīz visi saka, ka tagad nav jēgas taisīt ekspertīzi, jo mašīna visu to laiku stāvēja servisā un servisa darbinieki visu sev nevajadzīgu bez problēmām varēja novākt. Kā arī tāda veida ekspertīzes, varētu izmaksāt daudz vairāk par pašas mašīnas remonta cenu, un ne fakts, ka pēc ekspertīzes kaut kas atklāsies. Tāpēc tagad gribētos pie viņiem piekasīties tīri no juridiskā viedokļa, jo no tehniskā viedokļa tagad laikam pierādīt servisa vainu ir ļoti grūti. Vai ir piemēram tāda dzinēja galvas remonta tehnoloģija, kādus darbus vajag veikt veicot dzinēja galvas remontu? Varbūt viņiem pēc tehnoloģijas vajadzēja pārbaudīt visas ķēdes, eļļas sūkni, vai ir spiegotājs? Kā arī serviss ļoti negrib, lai visa šitā lieta aiziet līdz tiesai, tāpēc piedāvā visu atrisināt мирным путём, tas ir uztaisīt lielas atlaides uz detaļām un pāšu darbu, bet pagaidām mani tas neapmierina. Ja kādam interesē varu izlikt servisa atbildes vēstuli ar shēmu, darbu specifikācijas lapu. Būšu pateicīgs par jebkādiem ieteikumiem.

Lasu un hujeju, kas te Latvijaa notiek - aarpraats - taadu servisu vajadzeetu vienkaarshi nodedzinaat un ar taa darbiniekiem izreekjinaaties !
Offline
Atvars
16. Apr 2008, 13:09 #18

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Pirms kāda laba laika man zvanīja viens kliets, kurš tirgo a/m radiatorus un sūkstējās, ka Chryler centrs Rīgā uzstādīja kādam busam radiatoru, kurš pēc kāda laika ielūza un loģiski, ka sāka tecēt. Tad šajā gadījumā arī tika pieaicinaati eksperti, kuri atzina, ka vaina nav radiatoram, bet meistera līkajās rokās, kurš nebija uzstādījis šo detaļu pareizi. Ja neldos šis ekspertu kantors atrodas Rīgā, Puškina ielā.
Offline
radiaators
16. Apr 2008, 13:14 #19

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Apr 2008, 13:09:52 yanks rakstīja:

16 Apr 2008, 13:05:03 kaspoo rakstīja:

16 Apr 2008, 12:33:43 yanks rakstīja:
lasu un "priecaajos"! taa vien gribas kaadam uzticeet sava auto remontu!
P.S ja kaads zin valmieras aprinkjii kaadu kas jeegtu remonteet bumera dzineejus tad luudzu info studijaa!

hz, nekas pratigs te nau apkārtnē

iepriecinaaji

Par Valmieru jau nu toch taa ir taisniiba, ka tur nav normaala servisa - es pat draudzenes Golfu vedu uz Riigu pie saveejiem krekliem un tie veselu dienu nochakareejaas a Valmieras servisaa nomainiija sveciites - svechvadinjus un ierubiija par to 30LS a patiesaa vaina bija deelj nepareizi ievilkta muzona nosvilinaats kola deveeljs, komutaators un elektriskais vadiibas relejs a tie idioti ne tuvu par ko taadu neiedomaajaas !
Offline
EimZ
16. Apr 2008, 13:14 #20

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


16 Apr 2008, 13:02:58 Jagr rakstīja:

16 Apr 2008, 11:57:09 Vufer rakstīja:
Un par iemeslu, kāpēc viss tā notika, serviss uzskata, ka izraisītais defekts varēja rasties no eļļas sūkņa vārpstas ieķīlēšanās, kā arī raksta, ka nebija atrasts eļļas sūkņa ķēdes nospriegotājs.


Starpcitu M52 motoram nenaak eļļas sūkņa ķēdes spriegotājs.

Wikipediaa meegjinaaju atrast sheemu, neatradu, kaa izskataas M52B25.
Vuf, mosh iemet to sheemu, ko serviss Tev iedeva. Ja ir taa, kaa Jagr's uzrakstiija, tad serviss konkreeti poopal.

[ Šo ziņu laboja EimZ, 16 Apr 2008, 13:16:17 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo