Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas Bildes LV (neLV)

AutorsZiņojums
Garenais
19. May 2009, 23:39 #1841

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku

bet kur bija prāts ļaut tik daudziem grozā kāpt iekšā ????????
Offline
marciss
19. May 2009, 23:57 #1842

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1556

Braucu ar: G30 un F31

eu, bet riktiigi interesants tas Niedras raidiijums, ir kautkur pirmaas 3 seerijas normaalaa kvalitaatee?
Offline
RVR
20. May 2009, 00:08 #1843

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR


15 May 2009, 00:50:19 him rakstīja:
Tu domā, ka tas ir no radiācijas?
Tie cilvēki tiešām ir varoņi!


dokumentāli kadri dažas dienas pēc avārijas... likvidatori un sagrautais reaktors
Offline
Neoo
20. May 2009, 00:12 #1844

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


19 May 2009, 23:57:46 marcs rakstīja:
eu, bet riktiigi interesants tas Niedras raidiijums, ir kautkur pirmaas 3 seerijas normaalaa kvalitaatee?


Mazliet kaitina tas vadiishanas stils, bet visaa visumaa ir ineresanti atcereeties sen aizmirstas lietas

-----------------

Offline
Ugunsdzesejs
20. May 2009, 00:14 #1845

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

vislielāko dozu Černobiļā saņēma ugunsdzēsēji, kas brauca dzēst degošu bitumu
vislielākā vērtība toreiz(naudiskā) bija mašīnzālei, kuras jumts bija segts ar bitumu. Kad tas sāka degt, tas bija jādzēš. Tie dabūja kolosālas dozas...

Un tas, ka filmā paliek baltie trokšņi no radiācijas, ir tikai normāli. Pat tagad ielienot reaktorā iekšā, ar ekranētu kameru, būtu dzirdami sprakšķi un materiāls būtu ar pleķiem, kā arī kamera būtu norakstāma...

Ehh, daudz es par to černobiļu esmu lasījis un daudz zinu... Traki tur gāja, traki. nekas patīkams nebija, tā teikt.
Offline
RVR
20. May 2009, 00:22 #1846

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR


20 May 2009, 00:14:53 Ugunsdzesejs rakstīja:
vislielāko dozu Černobiļā saņēma ugunsdzēsēji, kas brauca dzēst degošu bitumu
vislielākā vērtība toreiz(naudiskā) bija mašīnzālei, kuras jumts bija segts ar bitumu. Kad tas sāka degt, tas bija jādzēš. Tie dabūja kolosālas dozas...



tajā filmā (linkā mazliet augstāk) ir nofilmēts jumts un "bioroboti" uz tā... tur teikts, ka uzturoties 40 min. uz jumta, cilvēka ķermenis var izjukt gabalos, tāpēc viņiem tur bija ļauts uzturēties vien dažas minūtes... bet arī ar to pietika visam mūžam, kas pēc tam nebija diez ko ilgs...
Offline
Harcix
20. May 2009, 00:45 #1847

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7803

Braucu ar: V10

Manu teevu gribeeja suutiit uz turieni seku likvidaacijai, milichi jau bija pie seetas ar bobiku pakal, labi ka vins pa logu izleca un iebeega mezhaa, un peec tam "saslima" un kaadu laiku slimniicaa noguleeja.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Martinsse
20. May 2009, 02:25 #1848

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth

Tie, kurus ir ieinteresējusi černobiļas tēma - www.pripyat.com

Nesen biju ļoti ieinteresēts par šito tēmu, salasījos daudz un dikti no tā paša pripyat.com. Uz jumta tie cilvēki varēja uzturēties tikai sekundes, nevis minūtes. Visi viņi bija nokrauti ar svinu, ja nemaldos, izskrēja nometa katrs pa vienai lāpstai grafītu no jumta nost un atpakaļ helītī. Un tā vairāki uz maiņām, kamēr viss netika nomests no jumta nost. Kāpēc cilvēki? Tāpēc ka visdārgākie roboti, kas bija pieejami nespēja darboties tādos apstākļos - uzbraucot uz jumta vienkārši izrubījās. Un fiška par ugunsdzēsējiem esot bijusi tāda, ka viņi, neinformētībās/nezināšanas dēļ tur visu salaiduši vēl lielākā dirsā. Visa tā degošā masa nebija īsti nodzēšama, lejot ūdeni viņi to tikai palielināja, kā rezultātā viss tas karstais šļūdonis sāka degt cauri visam reaktora pamatam. Līdz ar to bija vajadzība zem reaktora rakt tuneli, lai pamatu nostiprinātu, jo pretējā gadījumā ja tas viss degošais sūds nonāktu caur reaktora apakšu ūdenstilpnē, kas bija apkārt reaktoram - mēs te tagad nesēdētu.
Offline
oshonkuls
20. May 2009, 02:33 #1849

Kopš: 21. Oct 2007

Ziņojumi: 976

Braucu ar: Competition

Par Černobiļas tēmu, šeit ar daudz, kas intresants -> http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/
Offline
RVR
20. May 2009, 09:12 #1850

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR


20 May 2009, 02:25:15 Martinsse rakstīja:
neinformētībās/nezināšanas dēļ tur visu salaiduši vēl lielākā dirsā


Tur jau daudz kas tā notika. Sākumā nevienam nepieleca, cik milzīgas ziepes ir notikušas. Brauca dzēst ugunsgrēku un viss. Arī vēlāk, pa dienu (avārija notika 26.04. pulksten 01:23 naktī) netālajā pilsētā vēl cilvēki staigāja pa ielām, evakuācija tika uzsākta tikai 27.04. no rīta, vairāk kā diennakti pēc sprādziena. Likvidācijas darbu sākumā no helikopteriem tika sagāzts virsū milzīgs apjoms smilšu, dolomīta un kaļķa, kas vēlāk izrādījās pilnīgi aplams gājiens un vēl vairāk palielināja bīstamību.

[ Šo ziņu laboja 91, 20 May 2009, 09:14:44 ]

Offline
Valcha
20. May 2009, 09:22 #1851

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21247

Braucu ar: ar ar ar ..


20 May 2009, 00:12:16 Neoo rakstīja:

19 May 2009, 23:57:46 marcs rakstīja:
eu, bet riktiigi interesants tas Niedras raidiijums, ir kautkur pirmaas 3 seerijas normaalaa kvalitaatee?


Mazliet kaitina tas vadiishanas stils, bet visaa visumaa ir ineresanti atcereeties sen aizmirstas lietas
Vakar bija labs raidījums Atceros savu pirmo mob Nokijas ķieģelīti
Offline
IELEJAM
20. May 2009, 09:43 #1852

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3147

Braucu ar: prieku

Vipār 1986. gads bija traģisks un tas, kā ironizēja iegājis vēsturē ar Četrām Č katastrofām:
Černobiļa
Čornoje More (Admirālis Nahimovs)
Čelendžer
Čegums



Offline
FC
20. May 2009, 10:05 #1853

Kopš: 17. Mar 2005

Ziņojumi: 809

Braucu ar: HM-1682

Čegums?
Offline
Neoo
20. May 2009, 10:14 #1854

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


20 May 2009, 02:25:15 Martinsse rakstīja:
Tie, kurus ir ieinteresējusi černobiļas tēma - www.pripyat.com

Nesen biju ļoti ieinteresēts par šito tēmu, salasījos daudz un dikti no tā paša pripyat.com. Uz jumta tie cilvēki varēja uzturēties tikai sekundes, nevis minūtes. Visi viņi bija nokrauti ar svinu, ja nemaldos, izskrēja nometa katrs pa vienai lāpstai grafītu no jumta nost un atpakaļ helītī. Un tā vairāki uz maiņām, kamēr viss netika nomests no jumta nost. Kāpēc cilvēki? Tāpēc ka visdārgākie roboti, kas bija pieejami nespēja darboties tādos apstākļos - uzbraucot uz jumta vienkārši izrubījās. Un fiška par ugunsdzēsējiem esot bijusi tāda, ka viņi, neinformētībās/nezināšanas dēļ tur visu salaiduši vēl lielākā dirsā. Visa tā degošā masa nebija īsti nodzēšama, lejot ūdeni viņi to tikai palielināja, kā rezultātā viss tas karstais šļūdonis sāka degt cauri visam reaktora pamatam. Līdz ar to bija vajadzība zem reaktora rakt tuneli, lai pamatu nostiprinātu, jo pretējā gadījumā ja tas viss degošais sūds nonāktu caur reaktora apakšu ūdenstilpnē, kas bija apkārt reaktoram - mēs te tagad nesēdētu.


Issteniibaa, viss vareeja beigties ljoti slikti, ugunsdzeeseeji dzeeshot saleeja tur 10mitiem tonu uudeni, kurs sakraajaas uz betona pamatnes, zem kuras apaksaa bija tuukstoshiem graadu karsta kodollava. Karstuma ietekmee betona griida saaka plaisaat. JA sis uudens daudzums buutu saskaaries ar sho lavu, buutu taads spraadziens, ka tresdalja no eiropas sobriid nebuutu apdziivojama Par laimi to izdevaas noveerst, tikai neatceros kaa Bet nu vispaar bijaam par mata tiesu no milziigas kodolkatosrofas Domaaju, ka sii bija viena no visbargaakajaam maaciibaam pasaulei

-----------------

Offline
Wicked
20. May 2009, 10:18 #1855

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


20 May 2009, 00:45:22 Harcix rakstīja:
Manu teevu gribeeja suutiit uz turieni seku likvidaacijai, milichi jau bija pie seetas ar bobiku pakal, labi ka vins pa logu izleca un iebeega mezhaa, un peec tam "saslima" un kaadu laiku slimniicaa noguleeja.
Mans fāters bija kāju salauzis nedēļu iepriekš šie atnāca pakaļ a šim ģipsis līdz gurnam

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Pauliic
20. May 2009, 10:26 #1856

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101


20 May 2009, 09:22:29 Valcha rakstīja:

20 May 2009, 00:12:16 Neoo rakstīja:

19 May 2009, 23:57:46 marcs rakstīja:
eu, bet riktiigi interesants tas Niedras raidiijums, ir kautkur pirmaas 3 seerijas normaalaa kvalitaatee?


Mazliet kaitina tas vadiishanas stils, bet visaa visumaa ir ineresanti atcereeties sen aizmirstas lietas
Vakar bija labs raidījums Atceros savu pirmo mob Nokijas ķieģelīti


ir tas raidījums kautkur onlainā vai nosūknējams?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
Valcha
20. May 2009, 10:31 #1857

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21247

Braucu ar: ar ar ar ..

TV3 Otradienās ~23.00 Atgriešanās Eiropā
Offline
Ugunsdzesejs
20. May 2009, 10:36 #1858

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Cik es zinu, tad kodoldegvielu tā arī neviens vēl jo projām nav atradis. Kur tās tonnas ar U235 ir palikušas?
Offline
Martinsse
20. May 2009, 15:22 #1859

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth


20 May 2009, 10:14:30 Neoo rakstīja:

20 May 2009, 02:25:15 Martinsse rakstīja:
Tie, kurus ir ieinteresējusi černobiļas tēma - www.pripyat.com

Nesen biju ļoti ieinteresēts par šito tēmu, salasījos daudz un dikti no tā paša pripyat.com. Uz jumta tie cilvēki varēja uzturēties tikai sekundes, nevis minūtes. Visi viņi bija nokrauti ar svinu, ja nemaldos, izskrēja nometa katrs pa vienai lāpstai grafītu no jumta nost un atpakaļ helītī. Un tā vairāki uz maiņām, kamēr viss netika nomests no jumta nost. Kāpēc cilvēki? Tāpēc ka visdārgākie roboti, kas bija pieejami nespēja darboties tādos apstākļos - uzbraucot uz jumta vienkārši izrubījās. Un fiška par ugunsdzēsējiem esot bijusi tāda, ka viņi, neinformētībās/nezināšanas dēļ tur visu salaiduši vēl lielākā dirsā. Visa tā degošā masa nebija īsti nodzēšama, lejot ūdeni viņi to tikai palielināja, kā rezultātā viss tas karstais šļūdonis sāka degt cauri visam reaktora pamatam. Līdz ar to bija vajadzība zem reaktora rakt tuneli, lai pamatu nostiprinātu, jo pretējā gadījumā ja tas viss degošais sūds nonāktu caur reaktora apakšu ūdenstilpnē, kas bija apkārt reaktoram - mēs te tagad nesēdētu.


Issteniibaa, viss vareeja beigties ljoti slikti, ugunsdzeeseeji dzeeshot saleeja tur 10mitiem tonu uudeni, kurs sakraajaas uz betona pamatnes, zem kuras apaksaa bija tuukstoshiem graadu karsta kodollava. Karstuma ietekmee betona griida saaka plaisaat. JA sis uudens daudzums buutu saskaaries ar sho lavu, buutu taads spraadziens, ka tresdalja no eiropas sobriid nebuutu apdziivojama Par laimi to izdevaas noveerst, tikai neatceros kaa Bet nu vispaar bijaam par mata tiesu no milziigas kodolkatosrofas Domaaju, ka sii bija viena no visbargaakajaam maaciibaam pasaulei


Tāpēc jau to tuneli zem reaktora raka, lai nostiprinātu to visu un tā lava netiktu tālāk.
Offline
RVR
22. May 2009, 12:46 #1860

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR

Lidosta "Rīga" pirms 20-30 gadiem













Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4