Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Degvielas spiediena regulators

AutorsZiņojums
vacatti
01. Nov 2007, 00:23 #1

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 131

Braucu ar: °new user name° ap321

varbuut jau ir raxtiits par so,bet es neatradu

man e34 3.0
ir jeega un ko var ieguut/zaudeet uzstaadot ssaadu ieriici???
intereseee arii darbiibas princips
Offline
Modrs
01. Nov 2007, 00:29 #2

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

man domāt, ka tikai ar to netiks nekas līdzēts. un tāds jau nāk no zavoda piemontēts pie degvielas maģistrāles

P.S. ja runa ir par to, ko domāju
Offline
Puce
01. Nov 2007, 08:47 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

degvielas spiediena regulators nodrošina vienmērīgu degvielas spiedienu degvielas maģistrālē.
doma sekojoša:
ka pie noteikta spiediena atveroties konkrētām sprauslām uz noteiktu brīdi, var tikt iesmidzināts noteikts daudzums degvielas. tas viss ir sarēķināts un iešūts kompim ECU smadzenēs.
tīri teorētiski un praktiski, nomainot šo spiediena regulatoru uz regulējamu, var panākt to, ka ar tām pašām sprauslām var iesmidzināt vai nu vairāk vai mazāk degvielas.
Kaut kādās zināmās robežās palielinot var tikt panākts kaut kāds jaudas ieguvums.. bet nu tur ir jāmēra un jāskatās, lai nesāktos pārdozēšana, kas novedīs pie pārliešanās efekta un līdz ar to arī raustīšnās un jaudas samazinājuma.

kā jau te minēja, tad visiem auto ir šāds spiediena regulators.

īsti nezinu par kuru 3L dzinēju tu runā, bet tas verķis m30 motoram izskatās lūk šādi:


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
01. Nov 2007, 10:57 #4

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

tu aizmirsi pieminēt to, ka visa tā membrānas kustināšana notiek pateicoties vakumam. tāpēc ar pie šiem deg.spied.reg. klāt pienāk gumijas šļauciņa kur otrs gals ir pievienots pie ieplūdes kolektora.
laikam sanāk, jo lielāks vakums (drosele aizvērta), jo mazāks spiediens maģistrālē

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
01. Nov 2007, 11:03 #5

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

nu vot skaidrs! tanks, Kaspich! tagad to zinu arī es.


btw esat pa Eu Hitu rādiō tādu programmu dzirdējuši "Drīzumā iznāks"? tur drusku netādu tekstu saka džinglā. Pareizais būtu:
"Raidījums tiem kas sēž uz poda - "Drīzumā iznāks"".

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Modrs
01. Nov 2007, 12:50 #6

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tā vakūma truba no ieplūdes kolektora uz degvielas spiediena regulatoru ir vajadzīgs piespiedu brīvkaitas gadījumā - po latviski runājot, kad atvelkam un bremzējam ar motoru, ieplūdes kolektorā ir milzīgs retinājums. gaisa maz, un lai degviela nelītu cilindros, nostrādā spiediena regultors un degviela iet uz obratku. Protams, piespiedu brīvgaitas gadījumā ECU arī atslēdz sprauslu vadību
Offline
Modrs
01. Nov 2007, 12:52 #7

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

davai austrumu gudrais sper vaļā to patiesību, kas ir tur ārā
Offline
Modrs
01. Nov 2007, 12:59 #8

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaspi - okei, tev taisnība, bet man arī
vnk es minēju vienu no viņa funkcijām
Offline
SEMIGALL
01. Nov 2007, 13:24 #9

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2007-11-01 12:50, Modricimus rakstīja:
tā vakūma truba no ieplūdes kolektora uz degvielas spiediena regulatoru ir vajadzīgs piespiedu brīvkaitas gadījumā - po latviski runājot, kad atvelkam un bremzējam ar motoru, ieplūdes kolektorā ir milzīgs retinājums. gaisa maz, un lai degviela nelītu cilindros, nostrādā spiediena regultors un degviela iet uz obratku. Protams, piespiedu brīvgaitas gadījumā ECU arī atslēdz sprauslu vadību

degviela nelīs cilindros,ja sprauslas ir okey
piedienam jābūt konstantam degvielas sistēmā ,nezinu cik tur var būt nobīde ,bet ,ja spiediena regulators strādā korekti tad vispār izmaiņas ir min,respektīvi nav vispār
pa labi M30 dzinēja sprausla -pa kreisi Forda

Offline
SEMIGALL
01. Nov 2007, 13:29 #10

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

modricimus
sprauslas atvēršanās pricips var būt tīri mehānisks,jeb ar kādu solenoid vārstu principu
nedrīkst un nevar būt,ja pareizi izprotu ,ka dzinējam pie vieniem rpm/min būs viens spiediens un pie citiem rpm/min cits degvielas spiediens maģistrālē
Offline
eriks58
26. Jan 2011, 15:49 #11

Kopš: 13. Jan 2008

Ziņojumi: 1

Braucu ar: 91.525i

Sveiki Man tāds jautajums,es braucu uzreiz zūd jauda pastavu motors rūc,bet jaudas nav pēc kadām minūtēm jauda atkal ir un braucu talak,vai pie vainas var būt degvielas spiediena regulator,paldies
Offline
nagla
26. Jan 2011, 16:41 #12

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

diezvai
Offline
nagla
26. Jan 2011, 16:44 #13

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


01 Nov 2007, 13:29:00 SEMIGALL rakstīja:
modricimus
sprauslas atvēršanās pricips var būt tīri mehānisks,jeb ar kādu solenoid vārstu principu
nedrīkst un nevar būt,ja pareizi izprotu ,ka dzinējam pie vieniem rpm/min būs viens spiediens un pie citiem rpm/min cits degvielas spiediens maģistrālē
cik es izprotu tad tukshgaita ir jabut mazakam spiedienam jo vakums palidz izsukt benzinu no sprauslas,braucot jabut lielakam spiedienam! mazdai tas regulejas ar elektro varstu (kas izsledza iesledza vakumu regulatoram) tukshgaita mazs spiediens,tiko pieskaroties droelei lielaks spiediens! palabojiet ja kas nepareizi!

[ Šo ziņu laboja nagla, 26 Jan 2011, 16:45:18 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo